Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Started by
Lord_Leslie
, 2004. October 01. 18:49
#2421
Posted 2005. June 24. - 09:37

#2422
Posted 2005. June 24. - 09:23

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2423
Posted 2005. June 23. - 13:50

az ilyen totalcar filmek igazolnak engem. mióta az eszemet tudom ferrarit akarok.

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2424
Posted 2005. June 23. - 11:12

Musztáng jobban néz ki.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2425
Posted 2005. June 23. - 11:10

#2426
vendég_fac€_*
Posted 2005. June 22. - 14:45

#2427
Posted 2005. June 22. - 10:06

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2428
Posted 2005. June 22. - 08:09

ha nem lenne olasz, azt mondanám hogy tetszik, de nem tetszik 
http://www5a.biglobe...rari_modena.jpg
csak ez a szép ami olasz is
mer olyan mint egy porse
meg a karmann ghia, de azis német

http://www5a.biglobe...rari_modena.jpg
csak ez a szép ami olasz is
mer olyan mint egy porse
meg a karmann ghia, de azis német

#2429
Posted 2005. June 21. - 20:13

Ennek is már csak a színe és a neve (meg esetleg a motorja) lambo :cry:
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2430
Posted 2005. June 21. - 16:21

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#2431
Posted 2005. June 17. - 14:12


Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2432
Posted 2005. June 17. - 14:10

takolnosah gem tek-wmb a ajgurnascip gyoh ,atajrt andozstal si men
inlakzsipgme se oilc ygav tartsa yge lupale innev
zsvzs
.tt yge tnim inlaniasc kendut tepeg bboj lobisim 01 lazs
onem trem kori ygi tsom
inlakzsipgme se oilc ygav tartsa yge lupale innev
zsvzs
.tt yge tnim inlaniasc kendut tepeg bboj lobisim 01 lazs
onem trem kori ygi tsom
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2433
Posted 2005. June 17. - 13:47

Azért ezek nem rossz gépek. Egy astra-nál kategóriákkal jobbak...
És van bennük CD-s zenecucc is... Persze, miért ne lenne...


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2434
Posted 2005. June 17. - 13:38

jah, tök fura, hogy elküldik vonaton az alkatrészt, a magyarok összeszerelik, majd visszavonatoztatják õket. aztán ha venni akarsz egyet, akkor import. 
ja annyit én is tudtam, hogy alapból van 2 TT, a 180 lovas, meg a 225 lovas, és a "gyengébbiknek" van egy kipuffogója, a erõsebbnek meg 2.

ja annyit én is tudtam, hogy alapból van 2 TT, a 180 lovas, meg a 225 lovas, és a "gyengébbiknek" van egy kipuffogója, a erõsebbnek meg 2.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2435
Posted 2005. June 17. - 09:55

#2436
Posted 2005. June 17. - 09:51

Agyarország.
Az alap TT sem kapható itthon hivatalosan.
A klasszikus 20VTurbo mocival (150LE).
Az alap TT sem kapható itthon hivatalosan.
A klasszikus 20VTurbo mocival (150LE).
#2437
Posted 2005. June 17. - 09:50

#2438
Posted 2005. June 17. - 09:48

Igen, plusz a dupla kipuff, illetve a hátsó és orrkötények alapján.
Mellesleg ennél csak egy erõsebb széria TT van, de azon nem csak kvattró matrica van...
V6 3.2 250LE
Mellesleg ennél csak egy erõsebb széria TT van, de azon nem csak kvattró matrica van...
V6 3.2 250LE
"In idem flumen bis non descendimus"
#2439
Posted 2005. June 17. - 09:39

a motorjelzés alatt azt érted hogy quattro?
1.8T quattro (132kW):
0-100: 7.9s
Max. teljesítmény kW (PS) 1/perc-nél: 132 (180)/5500
Max. forgatónyomaték Nm 1/ percnél: 235/1950-5000
1.8T quattro (165 kW):
0-100: 6.6s
Max. teljesítmény kW (PS) 1/perc-nél: 165 (225)/5900
Max. forgatónyomaték Nm 1/ percnél: 280/2200-5500

1.8T quattro (132kW):
0-100: 7.9s
Max. teljesítmény kW (PS) 1/perc-nél: 132 (180)/5500
Max. forgatónyomaték Nm 1/ percnél: 235/1950-5000
1.8T quattro (165 kW):
0-100: 6.6s
Max. teljesítmény kW (PS) 1/perc-nél: 165 (225)/5900
Max. forgatónyomaték Nm 1/ percnél: 280/2200-5500
#2440
Posted 2005. June 17. - 09:25

vezetni úgyse tudják majd õket, ez tény. a motorosokkal meg fõleg nem bírnak mit kezdeni ha van TT-jük, ha nincs. a németeknek 911es porschéjuk van, azzal se kapsz el egy 1000es gixert 
és pazarlás, ja. a 10milla meg inkább 14 ha jól tévedek.
kár értük

és pazarlás, ja. a 10milla meg inkább 14 ha jól tévedek.
kár értük
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F