Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#2121
Írta 2005. szeptember 03. - 21:10

lorék kocsija is csak 2 literes, mégis mennyit eszik....
túlhajszoltság kérdése
no mind1.
#2122
Írta 2005. szeptember 03. - 21:07

azt kevésbbé nagy motorokba alkalmazzák csak, kompenzálni a motor méretét
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2123
Írta 2005. szeptember 03. - 21:06

õk úgyis kukáznák, de többe kerül elvinni a roncstelepre(tényleg) mint hogy..
ha eladja még pénzt is kap.
itthon 5 évnél régebbit meg nem lehet honosítani, forgalomba tenni
#2124
Írta 2005. szeptember 03. - 21:04

50 euróért tonnaszám vannak kettes golfok pölö. (alkatrésznek is lehet behozni?)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2125
Írta 2005. szeptember 03. - 21:03

ez a másik
ott saját erõ megvan akkora ahogy al is írta..
akkor nem kell szétbaxni egy turbóval.
azt kevésbbé nagy motorokba alkalmazzák csak, kompenzálni a motor méretét
#2126
Írta 2005. szeptember 03. - 21:01

Az pedig nem igaz, hogy a turbos kocsik kevesebbet fogyasztanak, a tobb levegohoz tobb benzin is kell, szal ha beindul a csiga, akkor az injektor is onti magabol a benzint. Pl. tuningnal az egyik legfontosabb, hogy nehogy elszegenyedjen a keverek mert pillanatok alatt ki lehet nyirni a motort.
Egyebkent pedig lehet varialni mindennel. Az miert van, hogy a BMW az M-es autoikban sosem hasznalt feltoltot es mindig hoztak a 100LE/liter teljesitmenyt? Ezer eve valtozo szelepvezerlest hasznalnak VANOS neven es evek ota dupla vanos van. Az uj M5 pedig 4 kulon pillangoszelep. 5L / 500LE es 500NM. Minek ide feltolto? :-) Vagy az E30 M3 checotto (2L 192LE 1989-ben!)
hát ez az. miért nem csinál mindenki turbós kocsit? többet nyersz a réven, mint vesztesz a vámon!
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2127
Írta 2005. szeptember 03. - 20:56

mit általánosítok?thez, mi ez a nagy általánosítás?
vagy mivel kapcs?
az hogy felesleges turbó? vagy hogy sokat eszik?(kérdezd meg lort) vagy hogy ?
turbódízel máskérdés, de az is tud enni nemkeveset.
#2128
Írta 2005. szeptember 03. - 20:51

50 euróért tonnaszám vannak kettes golfok pölö. (alkatrésznek is lehet behozni?)
Bátty aztmondja lehet.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2129
Írta 2005. szeptember 03. - 20:50

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2130
Írta 2005. szeptember 03. - 20:45

csak azért
európai autó kb 3-4 ezer körül forog egészségeset, japó meg 7 felett is simán...
persze benzines.
a behozás meg 5 év úgytudom....
#2131
Írta 2005. szeptember 03. - 20:44

Csak draga kocsit erdemes behozni kintrol. Kb. 5M felettit, vagy ha olcso, akkor nagyon kis kobcentiset.
I`m as fast as nobody!
#2132
Írta 2005. szeptember 03. - 20:44

ezek közül egyik sem igaz.mer ezret fogyaszt, tönkreteszi a motort, meg az autót.
a turbós autó én ahogy tudom éppenhogy kevesebbet fogyaszt hasonló teljesítményû társánál (nem kell bele több benzin, pusztán nagyobb a nyomás a motorban), tönkre meg szintúgy nem teszi, mert erre tervezik, a turbós motor mind erõsített.
meg miért nem haltak még meg a ~97es turbós zsír kék villámok? ..mert ha erre a terhelésre méretezed a motort, nem lesz baja.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2133
Írta 2005. szeptember 03. - 20:40

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2134
Írta 2005. szeptember 03. - 20:39

#2135
Írta 2005. szeptember 03. - 20:39

50 euróért tonnaszám vannak kettes golfok pölö. (alkatrésznek is lehet behozni?)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2136
Írta 2005. szeptember 03. - 20:36

vagy totalos
nemsok amugy
meg mindig megeri behozni
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2137
Írta 2005. szeptember 03. - 20:33

embertelen árak vannak....
mégis, mi pénz kinntrõl vett verdát itthon forgalomba helyezni, meg vámoltatni, meg ugy egyáltalán?
van erre egy indexes topic is, csak nem találtam?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2138
Írta 2005. szeptember 03. - 20:08

kis motor sok ló = japán
értelmes méretû nem túlhajszolt motor = európai autó
nagy méretû motor kevés lóerõ meg az amcsi...:-)
szal...
a vr6-os golf, 2.8/2.9 l(kontinens függõ) és az van ilyen erõs
persze syncroval
meg vannak az agyonhajszolt japán autók, subi, nissan, toyoták stb....
#2139
Írta 2005. szeptember 03. - 19:00

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2140
Írta 2005. szeptember 03. - 18:49

"No Replacement For Displacement"
azt nem értem, ha "egyes autógyártók" 2 literbõl meg tudnak oldani 2-300 lóerõt, akkor másoknak miért kell ehhez 3.2L?
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak