Akkor meg menjen már többet a pályán, mint 170 (Polonak itt a vége). Ne kelljen tiltáson pörgetni, ha be akarok férni valaki elé...
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#1861
Posted 2005. September 19. - 16:12
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1862
Posted 2005. September 19. - 16:11
akkormeg...
#1863
Posted 2005. September 19. - 16:11
civil autóhoz képest, nehari:-D
érted, több(mint) 100 paci, nagy motor, etc...
azért ez nem hétköznapi bótbajáros dolog...:-)
tehát ha valakinek nincs rá (erre) keret, egy olcsóbb, kisebb autót még simán el tud tartani(azaz pl azt a pólót)
Persze, azt fenn!
De:
Városban nem használnám szinte sose, csak vidék/külföld. Akkor meg menjen már többet a pályán, mint 170 (Polonak itt a vége). Ne kelljen tiltáson pörgetni, ha be akarok férni valaki elé...
#1864
Posted 2005. September 19. - 16:09
nesze neked mûanyag:-D
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1865
Posted 2005. September 19. - 16:09
#1866
Posted 2005. September 19. - 16:07
érted, több(mint) 100 paci, nagy motor, etc...
azért ez nem hétköznapi bótbajáros dolog...:-)
tehát ha valakinek nincs rá (erre) keret, egy olcsóbb, kisebb autót még simán el tud tartani(azaz pl azt a pólót)
editke:
... Haverenek is eccer nekidolt a szereloje es horpadt, de szerencsere helyre lehetett nyomni
nesze neked mûanyag:-D
#1867
Posted 2005. September 19. - 16:06
persze ha pénzt adsz érte.. énis inkább dízelt, nyomaték powa
#1868
Posted 2005. September 19. - 16:06
22b (nagyon ritka es draga is)
illetve az rs verzio (ebbol van par az orszagban is)
http://www.subaru-st.../22b/index.html
a mar linklet hunlimo verda pedig egy rs
pesten van egy type ra
azis 2 ajtos abbol a kasztnibo csinaltak regen a wrc-t
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1869
Posted 2005. September 19. - 16:04
Eleget jártam (viszonylag) alulmotorizált szutykokkal, hogy tudjam ilyet nem akarok, ha már pénzt adok érte.
Ez nem is fogyaszt vészesen sokat, és gyakorlatban tudom, hogy hogyan megy. Durván! 220 ló rendesen hátbarúg. Új ára 8 milla körül, olasz autó meg ezért jó!
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
#1870
Posted 2005. September 19. - 16:04
22b (nagyon ritka es draga is)
illetve az rs verzio (ebbol van par az orszagban is)
http://www.subaru-st.../22b/index.html
a mar linklet hunlimo verda pedig egy rs
pesten van egy type ra
azis 2 ajtos abbol a kasztnibo csinaltak regen a wrc-t
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1871
Posted 2005. September 19. - 16:02
csak hát ja, tejelni kell rendesben
ha minden igaz, ki tudom írni az autót január és március közt
#1872
Posted 2005. September 19. - 16:00
normál használatra.
na abba nem lehet belehalni még
#1873
Posted 2005. September 19. - 16:00
Amugy azt tudtad, hogy par szaz darab coupet is gyartottak a csik lampasbol? Az a legszebb :-)
22b (nagyon ritka es draga is)
illetve az rs verzio (ebbol van par az orszagban is)
http://www.subaru-st.../22b/index.html
a mar linklet hunlimo verda pedig egy rs
pesten van egy type ra
azis 2 ajtos abbol a kasztnibo csinaltak regen a wrc-t
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1874
Posted 2005. September 19. - 15:59
Ebben dönthetõ az ülés. Szerintem csak egyben az egész, de erre nem vennék mérget.
A kocsifenntartáshoz:
Azért a 3 lityis nagyautóknak, amit elég olcsón lehet kapni (pont ezért), már nem olyan kedvezõ a kötelezõje, pláne ha én lennék a tulaj.
2 milláért már van gyönyörû (régebbi) Touring BMW, vagy turbós kombi Volvo.
Csakhát havi 20 ropi, és még nem mentél egy métert sem. Meg persze nem 5 litert fogyasztanak, de az zavarna kevésbé.
#1875
Posted 2005. September 19. - 15:55
#1876
Posted 2005. September 19. - 15:53
nemtom, sztem 3
számold meg a gyertyákat:)
még annyit beg:
a hátsó ülés lehajtható, és ha igen akkor hogyan?
#1877
Posted 2005. September 19. - 15:51
Ilyen:

Csak most már épp VW felni van rajta, ez téligumis volt...
#1878
Posted 2005. September 19. - 15:44
nem 6N2
97-01ig
01ben facelift -> 6N2
02 után 9N (4lámpás)
aztán most 05ben 9N2 (passat orrú hányadék)
#1879
Posted 2005. September 19. - 15:42
#1880
Posted 2005. September 19. - 15:41
Te Beg.
Az nem harom hengeres? Olyanon tanultam vezetni. Emelkedon indulassal es a gyorsitson 50-re X tavon aztan fekezzen... szoval voltak gondok
Már egy ideje abban a tudatban éltem, hogy ez 4 hengeres: 1.0 MPI
De ha három hát három!

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top






