Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#4721
Írta 2004. december 14. - 12:10

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4722
Írta 2004. december 14. - 12:05


Te dolgod, felfogás kérdése
#4723
Írta 2004. december 14. - 09:57

én is sokalltam elsõre, és elkezdtem nézegetni, hogy mit adnak ennyiért, és elég komoly gépek vannak (demo-autók, naaaaagy motorral, sooook lóerõvel, mégtöbb extrával), de arra mennyi a kamat? 15%? 20?
persze lehethogy tévedek. Amugy elég hiábavaló a Varga család gyözködése, mert sztem fater már eldöntötte. 1.4-es német uj autó. a golfra nincs jó részletfizu, a focus nem teccik neki, eddig is astra volt... Meg ebbe különben sincs igazán beleszólásunk. Csodálkozok, hogy egyáltalán elmondta, hogy venni akar verdát, és nem csak hazaállított egy újjal egyszercsak. Majd hozok fotókat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4724
Írta 2004. december 14. - 09:53

#4725
Írta 2004. december 14. - 03:19

hát, igen.némberem anyja 2-3 hónapja vett egy hjundáj GET-et, vagy mit, s épp' minap akadt kezembe egy használt auto hirdetés errõl..hááát..nem akartam nagyon a szivébe mászni, mennyi maradt a 2.25M-bõl..Ez egész biztos, de én valószínû megõrülnék a szalonból kigurulva az elsõ száz méteren - akkor veszít kábé 5%-ot az értékébõl. Még 3 év és újabb 25-30%-ot... Brrrrrrrrr.
Ezzel szemben most új kisautónak ott a honda jazz.Szerintem.
Kitöltök holnap egy 5/90-t, hátha jézuska meglep...
#4726
Írta 2004. december 13. - 23:22

ezelõtt is Nissanja volt egy 84' 1.3 Cherry, amit 8 évesen vett használtan ugye anno 100.000ér, amit 10évig vidáman ahsznált, majd szépen elkezdett rohadni a kasztni, a baj az volt hogy a hátsó lengéscsillapitoknál is teljesen elrohadt a lemez és hát.....
az árakról annyit, hogy egy új hátsó lámpa a Cherry-hez 50ezer (bontóban pár ezer)
Az Almerához meg else merem képzelni :gwizd:
#4727
Írta 2004. december 13. - 22:50

#4728
Írta 2004. december 13. - 22:31

távol áll tõlem, még hogy tõlem sajnos, hogy ily játékszerekkel jáccadozzak, szoval csak hallomásból osztom az észt

5éves A6ora mondhatnám hogy régebbi honda legend/accord. a legend is elég komfortos lenne. csak más egy új autót venni, mint használtat.
#4729
Írta 2004. december 13. - 22:30




"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4730
Írta 2004. december 13. - 22:29

nos a skoda nem fér be a garázsba
szóval kiesik.... sajnos, mert tényleg jó alternativa lenne (esetleg) de pölö fater a megane-t sem nézte meg, annak ellenére, hogy 2 clioja is volt..... (mondjuk a 4 ajtós megane-t mondtam neki, de lehet, hogy az se férne be
)
Hááát... akkor ideje megtoldani azt a garázst, vazze'!
Gombhoz a kabát, vagy fordítva?
#4731
Írta 2004. december 13. - 22:27

Nem mondanám, hogy hogy mennek ott a dolgok, mert a végén még õt rúgják ki, de... ne tévesszen meg azért senkit az örökké vigyorgó, örökké elõzékeny japánok ábrázata!
#4732
Írta 2004. december 13. - 22:26

#4733
Írta 2004. december 13. - 22:25



"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4734
Írta 2004. december 13. - 22:20

Komplett motorvezérlés (gyk.: computer) bontott, de bevizsgált, fél év garival 70.000 Ft.
Skoda Octavia elsõ szélvédõ, színezett sávval, gyári: 34.000 Ft.
Ugyanez mondjuk egy Civicnél mennyi?
edit1:
Szerintem nagyon jók a japán autók, így általánosságban.
Gyakorlatilag egy jobb modell mindenben (motorikusan, dizájn és biztonság szempontjából is) agyonveri a legtöbb európai vetélytársát.
De amíg én vagyok a fenntartója (és nem céges gép, például) addig nálam szóba sem jöhet.
Málna:
Ha eddig nem tetted, azért próbálj ki egy jó 5-6 éves Audi A6-ot, Quattro kivitelben (mert ilyeneket bõven lehet 4 misi körül újítani...)! Na, az nekem a komfort és a biztonság.
#4735
Írta 2004. december 13. - 22:19

szitne nincs is család adósság, lizing nélkül.
és ez száksz.
de 4 m-ért már olyan autót lehetne kapni használtan hogy áll leesik, majd földrõl visszaszed.
igazából én a golfra szavaznék.
új astrában már ültem, valahogy nem volt egy csúcsautónak tünõ járgány(1.8-as benyás)
málna: japó autók JÓK. amíg el nem romlik benne valami. utána sokkal drágább a javítása, mint egy német, vagy európai kocsinak.
meg valahogy európai márka mégiscsak valahogy ezt nemtom hogy írjam le, de megbízhatóbbnak, és olyannak tünik, ami szerelhetõ, javítható....
#4736
Írta 2004. december 13. - 22:15

nem védi akarom itt a japó kocsikat, de miért van az, hogy fel sem merül másokban? szertem nem roszabbak egy astranal, v golfnal. csak érdekel, hogy miért van így. azt megértem, hogy amcsi kocsikat nem ajánlotok

rob: sportline -t mire irtad? civicben ha jol tom csak 1.4ben volt vmi sport változat, anno mikor 30éves volt a civic, meg persze a typ r. de az meg 2.0 és télleg eszik, de megy mint a ...
#4737
Írta 2004. december 13. - 22:10

Right, marha vagyok: új Astrát még nem próbáltam, nem is vágyom rá.sajnos hiába mondtam faternak, hogy van 6 milláért most egy masearti, nem hallgatott meg
az öreg már csak ilyen. csak újonnan vesz "családi" autót. második autónak mindig jó az, amit dob a gép (most egy német import - ott gondolom már rommá tört, mert 6 árnyalata van - peugeot 106-os jár muternak.)
mondtam neki, hogy a4-esek lennének ennyiért tdi-ben is, de hajthatatlan. 1.4-es is azért, mert kisebb a kötelezõje...
edit: az astra és a golf között ugyanolyan felszereltség mellett a fenti az árkülönbözettehát 500 ezer. és a golfban még igy is van 6 lufi. ültél már astrában? olcsó mûanyag mindenfelé, az ajtó meg maga a csõd belülrõl. engem a golf jobban megfogott egy kicsivel, de az astra szebb. csak nem tudni, meddig marad divatos...
Úgy fogalmaznék inkább, h. lesújtó volt az új Golf.
Hadd próbáljalak megtéríteni: ha már ennyi lóvát nyomtok rá, esetleg egy Octavia II-t próbáljatok ki...
Nem Golf és nem Astra kategória! Árlista itt: http://www.skoda.hu/preis.php?B_ID=137
Tudom ajánlani az 1.6 FSI 102 lovas Ambiente változatot!
Ambiente alapfelszereltség:
- "Climatic" automatikus hõfokszabályzású klímaberendezés
- "Melody" rádiósmagnó
- "Push-Push" tanksapkanyítás
- "Soft- Touch" electro- mechanikus csomagtérnyitás
- 1 db (DIN mértû) tárolórekesz a középkonzolban
- 1 db lecsukható fedelû tárolórekesz a mûszerfalban
- 12V-os csatlakozók
- 3 db hárompontos biztonsági öv hátul (a két szélsõ õvfeszítõvel)
- 3 pontos állítható magasságú biztonsági övek elöl
- 3. hátsó féklámpa
- Ablaktörlõ elöl
- Ablaktörlõ- és mosóberendezés elöl intervallum-kapcsolóval
- ABS+MBA
- Ajtónyitás kontroll
- Belsõ illuminációs fény minden ajtóban
- Biztonsági öv kontroll (fényjelzés)
- Bordázatlan optikájú fényszórók
- Csomagrögzítõ szemek a csomagtérben
- Csomagtérvilágítás - 2 lámpa
- Elakadásjelzõ háromszög ( a hátfalba integrálva) és elsõsegély csomag (jobb oldali sárvéd
- Elektromos ablakemelõk elöl (komfortkapcsolással)
- Elektromosan állítható és fûthetõ külsõ visszapillantó tükrök
- Elektronikus indításblokkoló
- Fejtámlák elöl, dõlésszög- és magasságállítással
- Fejtámlák hátul (3db)
- Figyelmeztetõ fény az elsõ ajtókban
- Figyelmeztetés bekapcsolva felejtett fényszóróra
- Fordulatszámmérõ, digitális óra
- Horganyozott karosszéria
- Isofix gyermekülés-rögzítési pontok
- Kalaptartó (kivehetõ)
- Kapaszkodók (4db, lehajtható), ruhaakasztó fogasok (2 db) hátul
- Kesztyûtartó (megvilágított) - hûthetõ
- Két tónusú kürt
- Külsõ hõmérséklet kijelzõ
- Külsõ tükrök, bal oldalon aszférikus, jobb oldalon konvex
- Ködfényszóró
- Központi zár SAFE rendszerrel
- Központi zár, távirányítással és kihajtható kulccsal
- Lehajtható csomagakasztó fül a csomagtérben (1 db)
- Magasságállítható vezetõülés
- Make-up tükör elöl, vezetõ- és utasoldali
- Manuálisan állítható magasságú fényszórók
- Megvilágított kesztyûtartó (Elegance-nál zárható)
- Multifunkciós kijelzõ
- Normál méretû acél pótkerék
- Oldallégzsákok elöl
- Oldalvédõ díszléc (fekete)
- Olvasólámpák elöl (2db)
- Osztottan dönthetõ hátsó ülés és támla
- Parkolójegy tartó
- Pohártartó a középkonzolban
- Pohártartó az ajtóba integrálva (1,5 literes)
- Por- és pollenszûrõ
- Rugalmas szervizintevallum
- Sugár és tengelyirányban állítható 4 küllõs kormánykerék
- Szervokormány
- Színre fújt külsõ tükrök és ajtókilincsek
- Színre fújt lökhárítók
- Tetõcsomagtartó elõkészítés
- Tükörházba integrált (második) irányjelzõk
- Utasoldali légzsák (kikapcsolható)
- Vezetõoldali légzsák, biztonsági öv-elõkészítõk elöl
- VIN code (alvázszám) minden ablakon (lézergravír)
- Üzemanyagellátás megszakítás baleset esetén
- Zöld hõvédõ üvegezés
#4738
Írta 2004. december 13. - 21:59


az öreg már csak ilyen. csak újonnan vesz "családi" autót. második autónak mindig jó az, amit dob a gép (most egy német import - ott gondolom már rommá tört, mert 6 árnyalata van - peugeot 106-os jár muternak.)
mondtam neki, hogy a4-esek lennének ennyiért tdi-ben is, de hajthatatlan. 1.4-es is azért, mert kisebb a kötelezõje...
edit: az astra és a golf között ugyanolyan felszereltség mellett a fenti az árkülönbözet

edit2: pont ma próbáltink egy 1.6 sportline-t, de nem veszi meg, pedig tesztautó, és majdnem fullos, szintén 4.2-ért, de kiszámolta, hogy 650 ezer a kamat rajta, és hát sokat is eszik, meg stbstb.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4739
Írta 2004. december 13. - 21:57

1.4 90 LE astra enjoy 4.2 millióért kamatmentesen másfél millát betolva havi 38-ért vagy 1.4 75 LE (nincs már fsi) golf 3.7 milláért (trendline, kb astra felszereltésg) szintén másfél millával indítva, kb 40-41 ezer/hó-ért? (thm 8-10 %)
Csakis Astra.
Próbáltátok már az új Golfot? Már az ajtóbecsukásnál minden összedõlt... A VAG konszern márkái közül most SZVSZ az ötös Golf a legszarabb. Nagyon gagyi és most már végképp aránytalanul drága. Pedig elég elvakult Golf-hívõ és I-es, majd II-es tulaj voltam. De számomra a kettesnél véget ért a sztori.
#4740
Írta 2004. december 13. - 21:55
