Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
5099 replies to this topic

#4681
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
én tegnap aludtam 14 órát és hát ezért.... :)

#4682
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
"alvásraképtelenek"

no, azért én már most megpróbálkozom, üdv.

#4683
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
de, biztos.. csak mûveletlen vagyok :angevil:

#4684
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
:chin: nem jól írtam?

#4685
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
inszómniások? :)

#4686
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
no, notórius inszómniások forevör!

#4687
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
"Gépjármûvek":

206
240SX
350Z
A3
Civic
Corolla
félkész Escalade
Impreza
Lexus
Miata
Tiburon

#4688
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts
ebben egyetértünk :-)


...meg ha én zenét akarok hallgatni, akkor nem az a célom, hogy fülldugót kelljen használnom, vagy hogy maradandó halláskárosodást szenvedjek :-P

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#4689
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Hihetetlen módon lehet húzni egy korrekt, autóra szabott chiptuninggal a motor teljesítményét - akár a nyomatékgörbe cikkcakkosra kalapálása nélkül!
A korszerû PDTDi-k nyomatéka alapban nagyságrenddel nagyobb hasonló teljesítményû és lökettérfogatú benzines turbós társaiknál.

(Ismerõs Skoda Superb 1.9PDTDi 130LE-rõl 169-r - és majdnem hajszálra azonos motorkarakterisztika mellett! Egy szépen optimalizált chippel. Döbbenet, hogy húz a gép.)

Optikai tuning számomra teljesen felesleges pénzkidobás; szerintem a "jó" és komolyabb teljesítményû autók alapban korrekten néznek ki. Más az, hogy személy szerint a "báránybõrbe bújtatott farkasok"-típusú autókat szeretem - tehát amibõl az isten se nézné ki, mit is tud, ha nagyon akarja az ember...

Persze, óvatosan a csippptuninggal: nagyon olcsó, de a futómûved attól még ugyanaz marad. Ergo: könnyen kiesel az útról, ha hirtelen túl "bátor" leszel.
"In idem flumen bis non descendimus"

#4690
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
optika száksz.
1.2-es corsa köténnyel szárnnyal, neonnal, közben biciklivel legyorsulom, és szebb a hangom is.

#4691
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts
tuningolást itt hogy érted?

igaz nem optikai?

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#4692
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Környezettudatos embernek tartom magam, de itt nem elsõdlegesen a fogyasztás miatt:
- nyomaték
- tuningolhatóság
"In idem flumen bis non descendimus"

#4693
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts
de ha sok pénzed van, akkor minek nézni a fogyasztást? :-)


..én korábban sokat izgultam rajta, hogy mindjárt elfogy az olaj és még most is pazarolják. autók, sok 1xer használatos zacsi, mûa. üveg stb.

de aztán megnyugodtam, mert arra gondoltam, hogy ezt úgysem engedhetik a nagy gazdasági országok, hogy megálljon az élet, szal majd kitalálnak vmit. :-)

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#4694
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Nothing.
Ha maj' eccer sokpénzem lesz én is valami pédétádét veszek.
Ha lesz még akkor olaj a Földön...
"In idem flumen bis non descendimus"

#4695
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts

Attól, hogy valamit nem értesz, esetleg ellentmondani látszik saját meggyõzõdéseddel még valós - és esetleg átértékelésre késztethet.

nem mondtam, hogy nem valós, csak csodálkoztam.


A Skoda Fogyasztásmérõ Race eredményeit nézted? A gyõztes 3 liter alattii teljesítményét? Vagy az 1.8T benzines dög 5 liter alatti eredményét?

nem néztem, mert ez csak csak race-letkérdés :-) ...értem úgy, hogy ez csak egy speciális verseny, ugyanúgy más világ, minthogy a forma1ben 1000LE van egy autóban.


köszi a részletes válaszokat.

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#4696
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
fater elment megrendelni az új astrát. kiváncsi vagyok....

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4697
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
európai autókat részesítik itt elõnyben igen sokan. és én is.
és ezért. ha japó autó, akkor a nissan és a toyota, igen....
de továbbra is európai autók állnak a priority listán az élen..

#4698
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
Juteszembe: a toyotát nem is említettétek egyszer sem?
miért?

a legmegbízhatóbb autók a legtöbb teszt szerint(pl ADAC)...
Autist Team:)



#4699
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
én meg tudnám szokni:-)
csak régi otókon nem alkalmazták nagyon(chrysler voyageren már spec igen, de az meg... dropinbusz:-D)

#4700
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

zé te nagy mestere vagy ezeknek a sebességtartó automatikáknak.
hogy mûködnek? ha fékezek, visszagyorsít? és ha váltani is kell, de kéziváltós a verda?

Nagyon okosan! a VAG konszern autóinál általában az egyszerûek nagyjából így:

1.)
Eléred a kívánt sebességet, ekkor nyomsz egy "set" gombot (vagy hasonlót) és kész. Láb gázról levesz, pihentet.

2.)
Ha fékezel, de a lassulás mértéke kicsi, vagy a sebesség a beállítotthoz képest nem csökken jelentõsebben (ez általában -10 km/h-t jelenthet), akkor a fékrõl leszállva visszaáll a megadott sebességértékre.

3.)
Gyorsítás, elõzés után szintén visszaáll (visszalassul) a beállított értékre - kivéve, ha a gyorsítás intervalluma meghaladta a 10 másodpercet. Ekkor a tempomat kikapcsol, de a legutóbbi sebességértéket megjegyzi!

4.)
A beállított érték bármikor tetszõlegesen átállítható, akár fékezés vagy gyorsítás után, illetve a "Set" folyamatos nyomvatartása törli a régebbi beállítást, addíg míg el nem engeded a gombot.Ahol, amilyen sebességnél elengeded az az új tárolt sebesség és már tartja is. Hasonlóan van másik gomb vagy csúszka - az a "kézigáz". Magyarul: nyugis, hosszabb útszakaszon se gáz se fék nem szükséges a tempós vezetéshez; pihantetheted a lábaid!

5.)
A kuplung kinyomásával a tempomat kikapcsol, ám a legutolsó beállított értéket megjegyzi! Ha a "kézigáz" gombját/csúszkáját megnyomod/meghúzod, akkor automatice erre a legutóbb tárolt értékre állítja magát!


Így leírva kicsit bonyolultnak tûnhet, de nagyon egyszerû és nagyon kényelmes!
"In idem flumen bis non descendimus"