
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#4681
Posted 2004. December 26. - 04:03

#4682
Posted 2004. December 26. - 03:57

#4683
Posted 2004. December 26. - 03:28

#4684
Posted 2004. December 26. - 03:24

#4685
Posted 2004. December 26. - 03:24

#4686
Posted 2004. December 26. - 03:19

#4688
Posted 2004. December 18. - 14:49

...meg ha én zenét akarok hallgatni, akkor nem az a célom, hogy fülldugót kelljen használnom, vagy hogy maradandó halláskárosodást szenvedjek :-P
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4689
Posted 2004. December 18. - 14:45

A korszerû PDTDi-k nyomatéka alapban nagyságrenddel nagyobb hasonló teljesítményû és lökettérfogatú benzines turbós társaiknál.
(Ismerõs Skoda Superb 1.9PDTDi 130LE-rõl 169-r - és majdnem hajszálra azonos motorkarakterisztika mellett! Egy szépen optimalizált chippel. Döbbenet, hogy húz a gép.)
Optikai tuning számomra teljesen felesleges pénzkidobás; szerintem a "jó" és komolyabb teljesítményû autók alapban korrekten néznek ki. Más az, hogy személy szerint a "báránybõrbe bújtatott farkasok"-típusú autókat szeretem - tehát amibõl az isten se nézné ki, mit is tud, ha nagyon akarja az ember...
Persze, óvatosan a csippptuninggal: nagyon olcsó, de a futómûved attól még ugyanaz marad. Ergo: könnyen kiesel az útról, ha hirtelen túl "bátor" leszel.
#4690
Posted 2004. December 18. - 14:11

1.2-es corsa köténnyel szárnnyal, neonnal, közben biciklivel legyorsulom, és szebb a hangom is.
#4691
Posted 2004. December 18. - 14:06

igaz nem optikai?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4692
Posted 2004. December 18. - 12:51

- nyomaték
- tuningolhatóság
#4693
Posted 2004. December 18. - 12:43

..én korábban sokat izgultam rajta, hogy mindjárt elfogy az olaj és még most is pazarolják. autók, sok 1xer használatos zacsi, mûa. üveg stb.
de aztán megnyugodtam, mert arra gondoltam, hogy ezt úgysem engedhetik a nagy gazdasági országok, hogy megálljon az élet, szal majd kitalálnak vmit. :-)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4694
Posted 2004. December 18. - 12:29

Ha maj' eccer sokpénzem lesz én is valami pédétádét veszek.
Ha lesz még akkor olaj a Földön...
#4695
Posted 2004. December 18. - 12:25

nem mondtam, hogy nem valós, csak csodálkoztam.Attól, hogy valamit nem értesz, esetleg ellentmondani látszik saját meggyõzõdéseddel még valós - és esetleg átértékelésre késztethet.
nem néztem, mert ez csak csak race-letkérdés :-) ...értem úgy, hogy ez csak egy speciális verseny, ugyanúgy más világ, minthogy a forma1ben 1000LE van egy autóban.A Skoda Fogyasztásmérõ Race eredményeit nézted? A gyõztes 3 liter alattii teljesítményét? Vagy az 1.8T benzines dög 5 liter alatti eredményét?
köszi a részletes válaszokat.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4696
Posted 2004. December 17. - 18:12

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4697
Posted 2004. December 17. - 18:09

és ezért. ha japó autó, akkor a nissan és a toyota, igen....
de továbbra is európai autók állnak a priority listán az élen..
#4698
Posted 2004. December 17. - 18:04

miért?
a legmegbízhatóbb autók a legtöbb teszt szerint(pl ADAC)...
#4699
Posted 2004. December 17. - 17:55

csak régi otókon nem alkalmazták nagyon(chrysler voyageren már spec igen, de az meg... dropinbusz:-D)
#4700
Posted 2004. December 17. - 14:15

Nagyon okosan! a VAG konszern autóinál általában az egyszerûek nagyjából így:zé te nagy mestere vagy ezeknek a sebességtartó automatikáknak.
hogy mûködnek? ha fékezek, visszagyorsít? és ha váltani is kell, de kéziváltós a verda?
1.)
Eléred a kívánt sebességet, ekkor nyomsz egy "set" gombot (vagy hasonlót) és kész. Láb gázról levesz, pihentet.
2.)
Ha fékezel, de a lassulás mértéke kicsi, vagy a sebesség a beállítotthoz képest nem csökken jelentõsebben (ez általában -10 km/h-t jelenthet), akkor a fékrõl leszállva visszaáll a megadott sebességértékre.
3.)
Gyorsítás, elõzés után szintén visszaáll (visszalassul) a beállított értékre - kivéve, ha a gyorsítás intervalluma meghaladta a 10 másodpercet. Ekkor a tempomat kikapcsol, de a legutóbbi sebességértéket megjegyzi!
4.)
A beállított érték bármikor tetszõlegesen átállítható, akár fékezés vagy gyorsítás után, illetve a "Set" folyamatos nyomvatartása törli a régebbi beállítást, addíg míg el nem engeded a gombot.Ahol, amilyen sebességnél elengeded az az új tárolt sebesség és már tartja is. Hasonlóan van másik gomb vagy csúszka - az a "kézigáz". Magyarul: nyugis, hosszabb útszakaszon se gáz se fék nem szükséges a tempós vezetéshez; pihantetheted a lábaid!
5.)
A kuplung kinyomásával a tempomat kikapcsol, ám a legutolsó beállított értéket megjegyzi! Ha a "kézigáz" gombját/csúszkáját megnyomod/meghúzod, akkor automatice erre a legutóbb tárolt értékre állítja magát!
Így leírva kicsit bonyolultnak tûnhet, de nagyon egyszerû és nagyon kényelmes!