Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
5099 hozzászólás a témában

#4221
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
:-\
ujabb jó érv.
keresek akkor valami jó kis minõségi 13 colos gumit, meg felnit, és maradok annál úgyhiszem.
asszem számolok.(kösz rob:-))
de igen, gömbfejjel fenyegetett a gumis, hogy az nem fogja bírni(pont most cserélték), meg az egész felfüggesztés. zOrg meg ugyanezt elmondta...
akkor keresek valami CULT felnit nyárra valami rendes nyárigummerral, és kész..
köszi!

kézifék: közlekedéshez kéne(kanyarok most a hóban, este már haza is hozhatom a kocsit:-D), parkolás nemérdekel, de a töltésre felmenni kocsik között majd pirosat kapni a legmeredekebb részen. na ott szoktam kicsit elgondolkodni...(meg tudtam eddig is oldani kézifék nélkül, de elzsibbadt a lábam mire elment a vonat)
parkoláshoz csak tescobajáráshoz kéne,illetve mikor bemegyek a nyóckerbe(max 1-2 óra)
de kertbe is eddig is csak jobb híján begurítottam, sebességbe be, és pihi.

táblázatot meg most átböngészem, köszi!

#4222
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Golf I alul vezetett bovdenes kézifékét ha lehet télen hanyagold hosszabb parkoláskor - elég könnyen lefagyhat. Lejtõn megállni persze okés.
"In idem flumen bis non descendimus"

#4223
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás

de végre lesz kézifékem jeee!
eddig tök para votl midnenhol otthagyni a verdát anélkül, hogy kézifékeltem volna:-) bár a motorfék dolgozott, de akkoris.... na meg az emelkedõn indulás...
na de majd most:-)

én sosem használom..najó, csak akkor, ha valami nagyon lejtõs helyen parkolok..tök felesleges..szvsz
pontosabban ilyenkor hóban móka a kézifékes közlekedés..:))
Van állásom...:bananadan

#4224
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Csináltam egy PDF-et a Totalcar.hu váltóméret táblázatából:
"In idem flumen bis non descendimus"

#4225
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

már félig lecseréltem õket, a többi pénz az autódoktorbácsihoz úszik.
baj nem lehet alapon akkorát vettem télibõl, mint ami nyáriként van rajta.
175/70*R13
sztetek annak van alapja, hogy mivel szervómentes a kocsi, nem igazán tenne jót neki egy 15-ös garnitúra 195/45 körüli gumi? mert ezzel rémisztgetnek a szakik engem, meglehetõsen sikeresen. (meg ha nem venném, az kifejezetten zsebpénzbarát is lenne)

Jó ismerõs Golf II TDi-jén komoly papucsok vannak (205/55 R16) - és olyan 20.000 kilométerenként toronycsapágy, kerékcsapágy illetve elsõ lengéscsillapító cseréi vannak. Egyszerû a képlet: a futómû figyelembe vételével vásárolj - ha az optikai tuningnak nem vagy híve...

Még annyit:
NEM a szervó hiánya miatt kopik hamarabb a cucc, egyszerûen a sokkal nagyobb teljesítményû abroncsok lényegesen nagyobb kanyarvételi sebességek elérését teszik lehetõvé, ami a nem hozzá hangolt futómûvet arányosan hamarabb kicsinálja. Télinél pedig érdemes a váltóméret által engedélyezett legkeskenyebb gumit felpattintani.

Mellesleg: ha nem "sportolni" használod a kocsid, akkor engem kifejezetten zavarnak az ilyen gumik. De: ez utóbbi személyes és szubjektív vélemény.
"In idem flumen bis non descendimus"

#4226
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
thez: ezek is csak inch adatok, számolj utána, mekkora a váltóméret. 175 mm szélesség, /70 az annyit tesz hogy 70%-a az oldalfal magassága a szélességnek, 13" az 13*25.4 mm, plusz kétszer a 0.7*175, és megvan a kerék magassága. ezt elvégezni új guminál is (195/45 r15 sz.tem alacsonyabb) oszt örülsz :) másik fontos dolog, hogy elforogjon a dobban a kerék.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4227
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13.478 hozzászólás
Vagy jön a szokásos B-verzió... Subaru Impreza WRX STI... Az manuális... Sztem direkt játszani gyártották és semmilyen élvezetet nem hagytak ki, vagy vettek el, holmi elektromos/autómata megoldással. Pont annyi van, amennyi kell... :D:D:D

Max megizmosodsz kicsit... Mûszakilag nem vágom minek b@szhat oda...

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#4228
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
már félig lecseréltem õket, a többi pénz az autódoktorbácsihoz úszik.
baj nem lehet alapon akkorát vettem télibõl, mint ami nyáriként van rajta.
175/70*R13
sztetek annak van alapja, hogy mivel szervómentes a kocsi, nem igazán tenne jót neki egy 15-ös garnitúra 195/45 körüli gumi? mert ezzel rémisztgetnek a szakik engem, meglehetõsen sikeresen. (meg ha nem venném, az kifejezetten zsebpénzbarát is lenne)

#4229
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

(..)
Mondjuk egy RS6 sem lenne rossz, csak az a fránya triptonic, mondjuk lehet megtudnám szokni :)
Szvsz legyen manuális a váltás egy kocsiban, ezért RS4 lenne az ideális, vagy egy S6 avant


Egy másik Audi RS6 fanatik?
Vezettél már izmosabb A6-os kombit Tiptronic-kal?
Én sííííííííímán megszoknám...:)
"In idem flumen bis non descendimus"

#4230
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Gumicsereberénél váltóméretekre figyelj Thez!
"In idem flumen bis non descendimus"

#4231
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
áhh, messze vagytok!:-)
oda max nyáron.... állítólag jó helyek vannak a városban. (csak rég voltam ott, akkor még gyalogos szemmel figyeltem)
de végre lesz kézifékem jeee!
eddig tök para votl midnenhol otthagyni a verdát anélkül, hogy kézifékeltem volna:-) bár a motorfék dolgozott, de akkoris.... na meg az emelkedõn indulás...
na de majd most:-)

#4232
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13.478 hozzászólás
Thez, ez pozitív... Jöhetsz is Pécsre tesztelni... :):):)

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#4233
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
egyre jobb:-)
érzésre teljesen jó volt a golf, amit megvettem. müködik, motorikusan a szerelõ szerint is tök pöpec, megy rendesen.
szal ahhoz hozzá sem kellett nyúlnia komolyabban, csak vezérmûszíj csere.
viszont így is kijött a majdnem 80e-nyi szerelés:-)
megy fel a kocsi értéke rendesen..... viszont a fél autó ki van cserélve most új alkatrészekre... szal a közelgõ müszaki vizsga egy matrica felragasztásából fog állni kb.
de legalább már tudom hogy egybe van az autó szerelõ szerint is:-)

#4234
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13.478 hozzászólás
Jeee... Pécsen leesett a hó... Mentem is minnyár tesztelni a dolgot. Persze szeretem a kihívásokat, azért elõször a forddal mentem, amin nyári gumik vannak (:D) de ez felejtõs... Az elején jó poén, de mikor már haladni kéne vele, az halál... De élveztem. Ilyenkor kicsit nagyobb szerepe van a kéziféknek. Szerintem ebbõl megint bringázás lesz... Mint mindig... :D:D:D

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#4235
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

emelkedõ lejtõs felén.



hogy mondod kérlek? :D



amugy nem lehet olyan rossz az a tiptronic. inkább, mint bármi más automata. :brum:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4236
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.323 hozzászólás
Totoja karina 1.6 16V 109HPS V-max:210, nem nagy szám, de egy kismocis családi kombitól egész jó.

Téligumival 190nél nem akart gyorsabban menni, csak az érdi emelkedõ lejtõs felén.

Odafelé azért siettem, mert késésben voltam, még Salát felkellett vennem (így is 23:00 körül értünk ki) Ezen a napon kaptunk az ónos, majd sima esõbõl és a "Csubi kapcsolj fénysebessségre" vízszintesen szakadó hóból is.

Visszafelé meg Sala elejtett egy olyan mondatot, hogy a hasonló adottságokkal megáldott Ex-golfjával kevesebb minit 20 perc alatt teljesítette a Fehérvár BP távot.
Akkor 30 perc alatt jöttünk egy Fehérvár - keleti pu távot.

Nagyon szeretem ezt a kocsit, kényelmes, nagy, jól megy, megbízható és nekem spec tetszik is.

Mondjuk egy RS6 sem lenne rossz, csak az a fránya triptonic, mondjuk lehet megtudnám szokni :)
Szvsz legyen manuális a váltás egy kocsiban, ezért RS4 lenne az ideális, vagy egy S6 avant
"Ha nem lehetsz a legjobb, légy a legrosszabb!"

bptitans.hu


#4237
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
siettek, na. van ilyen. :D


nomeg a verda végsebességét ki nem használni valamilyen szinten pazarlás, nem? :afro:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4238
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás

- M7; szakadó esõ, tapadásra nem lehet panasz. Gyorsulásból és végsebességbõl kicsit visszavett.

Feltöltött képFeltöltött képFeltöltött kép

Milyen kocsival egyébként ? RS6 ?

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#4239
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.323 hozzászólás
Széles gumi hátra: Ha szélesebb a kelleténél és hátsókerekes a kocsi akkor elõfordulhat, hogy 100 felett nem egészen úgy viselkedik sávváltásnál, kanyarodásnál mint kéne. Nem tudod normálisan irányítani és eléggés ,ászik oldalra a segge. Haver így járt egy régi bömbivel, azt hitte rossz a futómû, de szerencsére csak ez volt a gond.

Téligumi: Mi kb 1hónapja vettük a téliguminkat, eddig sosem volt, egy nyári/õszi esõ good year-rel ment minden idõben.
Két naposan sógorékhoz vezetett elsõ útja.
- BP; enyhe ónosesõ, itt ugye nem a gumi számít, 5 centire álltam meg egy szõke nõ mögött aki index nélkül kivágódott elém a szomszéd sávból, nem voltam ám ideges, hogy ki se jutok a városból... (ABS rulz)
- M7; szakadó esõ, tapadásra nem lehet panasz. Gyorsulásból és végsebességbõl kicsit visszavett. Igazán csak 110-130 között volt kicsit hangosabb, magasabb sebességnél nem fedeztem fel a megszokottól eltérõ hangokat.
- Ausztria; szakadó hó, kiváló tapadás, magasabb sebességnél is, kanyarokban is. A havas szerpentínen 2szer csúszott meg kicsit, de igazából ott is én voltam a hibás :D

Ja és mindez egy Barum polaris2 gyors tesztje, 3 nap a téli viszontagságok minden körülménye közt... http://www.conti-onl...olaris2_en.html
"Ha nem lehetsz a legjobb, légy a legrosszabb!"

bptitans.hu


#4240
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
thez: én pont most néztem, 13-as 155-ös téli garnítúra 28 ropi.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"