Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#4221
Posted 2005. January 26. - 14:39

ujabb jó érv.
keresek akkor valami jó kis minõségi 13 colos gumit, meg felnit, és maradok annál úgyhiszem.
asszem számolok.(kösz rob:-))
de igen, gömbfejjel fenyegetett a gumis, hogy az nem fogja bírni(pont most cserélték), meg az egész felfüggesztés. zOrg meg ugyanezt elmondta...
akkor keresek valami CULT felnit nyárra valami rendes nyárigummerral, és kész..
köszi!
kézifék: közlekedéshez kéne(kanyarok most a hóban, este már haza is hozhatom a kocsit:-D), parkolás nemérdekel, de a töltésre felmenni kocsik között majd pirosat kapni a legmeredekebb részen. na ott szoktam kicsit elgondolkodni...(meg tudtam eddig is oldani kézifék nélkül, de elzsibbadt a lábam mire elment a vonat)
parkoláshoz csak tescobajáráshoz kéne,illetve mikor bemegyek a nyóckerbe(max 1-2 óra)
de kertbe is eddig is csak jobb híján begurítottam, sebességbe be, és pihi.
táblázatot meg most átböngészem, köszi!
#4222
Posted 2005. January 26. - 14:38

#4223
Posted 2005. January 26. - 14:36

én sosem használom..najó, csak akkor, ha valami nagyon lejtõs helyen parkolok..tök felesleges..szvszde végre lesz kézifékem jeee!
eddig tök para votl midnenhol otthagyni a verdát anélkül, hogy kézifékeltem volna:-) bár a motorfék dolgozott, de akkoris.... na meg az emelkedõn indulás...
na de majd most:-)
pontosabban ilyenkor hóban móka a kézifékes közlekedés..

#4224
Posted 2005. January 26. - 14:33

#4225
Posted 2005. January 26. - 14:29

Jó ismerõs Golf II TDi-jén komoly papucsok vannak (205/55 R16) - és olyan 20.000 kilométerenként toronycsapágy, kerékcsapágy illetve elsõ lengéscsillapító cseréi vannak. Egyszerû a képlet: a futómû figyelembe vételével vásárolj - ha az optikai tuningnak nem vagy híve...már félig lecseréltem õket, a többi pénz az autódoktorbácsihoz úszik.
baj nem lehet alapon akkorát vettem télibõl, mint ami nyáriként van rajta.
175/70*R13
sztetek annak van alapja, hogy mivel szervómentes a kocsi, nem igazán tenne jót neki egy 15-ös garnitúra 195/45 körüli gumi? mert ezzel rémisztgetnek a szakik engem, meglehetõsen sikeresen. (meg ha nem venném, az kifejezetten zsebpénzbarát is lenne)
Még annyit:
NEM a szervó hiánya miatt kopik hamarabb a cucc, egyszerûen a sokkal nagyobb teljesítményû abroncsok lényegesen nagyobb kanyarvételi sebességek elérését teszik lehetõvé, ami a nem hozzá hangolt futómûvet arányosan hamarabb kicsinálja. Télinél pedig érdemes a váltóméret által engedélyezett legkeskenyebb gumit felpattintani.
Mellesleg: ha nem "sportolni" használod a kocsid, akkor engem kifejezetten zavarnak az ilyen gumik. De: ez utóbbi személyes és szubjektív vélemény.
#4226
Posted 2005. January 26. - 14:28


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4227
Posted 2005. January 26. - 14:22


Max megizmosodsz kicsit... Mûszakilag nem vágom minek b@szhat oda...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4228
Posted 2005. January 26. - 14:21

baj nem lehet alapon akkorát vettem télibõl, mint ami nyáriként van rajta.
175/70*R13
sztetek annak van alapja, hogy mivel szervómentes a kocsi, nem igazán tenne jót neki egy 15-ös garnitúra 195/45 körüli gumi? mert ezzel rémisztgetnek a szakik engem, meglehetõsen sikeresen. (meg ha nem venném, az kifejezetten zsebpénzbarát is lenne)
#4229
Posted 2005. January 26. - 14:20

(..)
Mondjuk egy RS6 sem lenne rossz, csak az a fránya triptonic, mondjuk lehet megtudnám szokni
Szvsz legyen manuális a váltás egy kocsiban, ezért RS4 lenne az ideális, vagy egy S6 avant
Egy másik Audi RS6 fanatik?
Vezettél már izmosabb A6-os kombit Tiptronic-kal?
Én sííííííííímán megszoknám...

#4230
Posted 2005. January 26. - 14:16

#4231
Posted 2005. January 26. - 13:43

oda max nyáron.... állítólag jó helyek vannak a városban. (csak rég voltam ott, akkor még gyalogos szemmel figyeltem)
de végre lesz kézifékem jeee!
eddig tök para votl midnenhol otthagyni a verdát anélkül, hogy kézifékeltem volna:-) bár a motorfék dolgozott, de akkoris.... na meg az emelkedõn indulás...
na de majd most:-)
#4232
Posted 2005. January 26. - 13:36



A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4233
Posted 2005. January 26. - 13:23

érzésre teljesen jó volt a golf, amit megvettem. müködik, motorikusan a szerelõ szerint is tök pöpec, megy rendesen.
szal ahhoz hozzá sem kellett nyúlnia komolyabban, csak vezérmûszíj csere.
viszont így is kijött a majdnem 80e-nyi szerelés:-)
megy fel a kocsi értéke rendesen..... viszont a fél autó ki van cserélve most új alkatrészekre... szal a közelgõ müszaki vizsga egy matrica felragasztásából fog állni kb.
de legalább már tudom hogy egybe van az autó szerelõ szerint is:-)
#4234
Posted 2005. January 26. - 11:25



A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4235
Posted 2005. January 26. - 08:22

emelkedõ lejtõs felén.
hogy mondod kérlek?

amugy nem lehet olyan rossz az a tiptronic. inkább, mint bármi más automata. :brum:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4236
Posted 2005. January 26. - 02:38

Téligumival 190nél nem akart gyorsabban menni, csak az érdi emelkedõ lejtõs felén.
Odafelé azért siettem, mert késésben voltam, még Salát felkellett vennem (így is 23:00 körül értünk ki) Ezen a napon kaptunk az ónos, majd sima esõbõl és a "Csubi kapcsolj fénysebessségre" vízszintesen szakadó hóból is.
Visszafelé meg Sala elejtett egy olyan mondatot, hogy a hasonló adottságokkal megáldott Ex-golfjával kevesebb minit 20 perc alatt teljesítette a Fehérvár BP távot.
Akkor 30 perc alatt jöttünk egy Fehérvár - keleti pu távot.
Nagyon szeretem ezt a kocsit, kényelmes, nagy, jól megy, megbízható és nekem spec tetszik is.
Mondjuk egy RS6 sem lenne rossz, csak az a fránya triptonic, mondjuk lehet megtudnám szokni

Szvsz legyen manuális a váltás egy kocsiban, ezért RS4 lenne az ideális, vagy egy S6 avant
#4237
Posted 2005. January 25. - 23:44


nomeg a verda végsebességét ki nem használni valamilyen szinten pazarlás, nem? :afro:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4238
Posted 2005. January 25. - 23:42

- M7; szakadó esõ, tapadásra nem lehet panasz. Gyorsulásból és végsebességbõl kicsit visszavett.



Milyen kocsival egyébként ? RS6 ?
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4239
Posted 2005. January 25. - 22:43

Téligumi: Mi kb 1hónapja vettük a téliguminkat, eddig sosem volt, egy nyári/õszi esõ good year-rel ment minden idõben.
Két naposan sógorékhoz vezetett elsõ útja.
- BP; enyhe ónosesõ, itt ugye nem a gumi számít, 5 centire álltam meg egy szõke nõ mögött aki index nélkül kivágódott elém a szomszéd sávból, nem voltam ám ideges, hogy ki se jutok a városból... (ABS rulz)
- M7; szakadó esõ, tapadásra nem lehet panasz. Gyorsulásból és végsebességbõl kicsit visszavett. Igazán csak 110-130 között volt kicsit hangosabb, magasabb sebességnél nem fedeztem fel a megszokottól eltérõ hangokat.
- Ausztria; szakadó hó, kiváló tapadás, magasabb sebességnél is, kanyarokban is. A havas szerpentínen 2szer csúszott meg kicsit, de igazából ott is én voltam a hibás

Ja és mindez egy Barum polaris2 gyors tesztje, 3 nap a téli viszontagságok minden körülménye közt... http://www.conti-onl...olaris2_en.html
#4240
Posted 2005. January 25. - 20:30

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"