Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#1261
Posted 2007. September 27. - 14:19
#1262
Posted 2007. September 27. - 09:52
A sebesség mindent megold.
#1263
Posted 2007. September 27. - 09:51
csak itt rámjött a "akármilesz, megcsinálom, mostazonnal" és abból dolgoztam ami otthon volt.
kíváncsiság, elkeseredettség stb.
egy dolog miatt aggódtam csak: hogy a különbözõ gumi/mûanyag elemek nem maródnak-e meg az olajtól. ezt nem vágom, hogy ásványiolaj/bármilyenolaj hogyan viselkedik a milyen gumikkal szemben...
#1264
Posted 2007. September 27. - 08:36
csak nem érdemes kísérletezni
-teloolaj
-fékolaj
-motorolaj
3 teljesen más felhasználási terület, 3 különbözö viszkozitás érték....stb sok eltérö tulajdonság..
cseréld le 5w- vagy 7.5w-s vagy 10w-s teloolajra
#1265
Posted 2007. September 27. - 07:46
#1266
Posted 2007. September 26. - 19:58
kb 500 ft lett volna bele az a pár ml tisztességes teloolaj... :mybad:
#1267
Posted 2007. September 26. - 15:25
kipucoltam a telómat, és a kenést motorolajjal váltottam fel.
félve kérdezem: hülyeséget csináltam?
fizikai fajdalmat erzett. aztan pedig kenyszert a gyilkolasra...
de aztan SZUUUUUSZAAAAA
es most mar jobban van
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1268
Posted 2007. September 26. - 15:17
? mi a baj cuncimókus?na most megpróbálok uralkodni magamon.......
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1269
Posted 2007. September 26. - 13:40
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1270
Posted 2007. September 26. - 13:32
10w az sae10w
10w40 pedig az, hogy legrosszabb esetben is 40w a tulajdonsága.
egy baj van a motorolajjal, hogy habosodik.
keress 10w teleszkópolajat.
köszi, most így majd használom, aztán meglátjuk mi lesz... csak már tényleg pipa voltam, hogy semmit nem mozog a cucc, ha komolyabb értékek lettek volna veszélyben, akkor elõbb kérdezek
tenkjuh.
#1271
Posted 2007. September 26. - 12:58
10w40 pedig az, hogy legrosszabb esetben is 40w a tulajdonsága.
egy baj van a motorolajjal, hogy habosodik.
keress 10w teleszkópolajat.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1272
Posted 2007. September 25. - 23:06
Milyen DOT-os olajról beszélsz? Az fékolaj. A telóolajok SAE osztályozásúak.
oh.
hát volt valami 10w30, vagy 10w40 jel, de több flakont is nézegettem... 4 ütemûhöz való motorolaj volt.
világosítsátok fel a tudatlant :anon:
#1273
Posted 2007. September 25. - 23:01
Milyen DOT-os olajról beszélsz? Az fékolaj. A telóolajok SAE osztályozásúak.kipucoltam a telómat, és a kenést motorolajjal váltottam fel.
félve kérdezem: hülyeséget csináltam?
elegem volt belõle, hogy már közelebb állt a merevvillához.... így viszont újra mûködik.
kapcsolódó: az gyakori, hogy a csúszóperselyek fel vannak hasítva? azt hittem, az zárt gyûrû... eddig ez a második vella, amit szétszedtem.
a szétbontás felénél, mikor a rugó már nem volt benne, olyan nehezen mozgott a láb a szárakon, hogy ihaj... persze többet kéne karbantartanom.
miután lekentem, akkor egybõl könnyebb lett a mozgása, de akkor is érezhetõen darabos maradt. gondolom egy ilyen kategóriától ez várható.
olaj: hát izé... nem találtam semmiféle DOT-os jelölést, vagy csak béna vagyok. az olaj helytelen megválasztásával tönkretehetem mondjuk a tömítéséket? így utólag hasznos infó
#1274
Posted 2007. September 25. - 22:55
félve kérdezem: hülyeséget csináltam?
elegem volt belõle, hogy már közelebb állt a merevvillához.... így viszont újra mûködik.
kapcsolódó: az gyakori, hogy a csúszóperselyek fel vannak hasítva? azt hittem, az zárt gyûrû... eddig ez a második vella, amit szétszedtem.
a szétbontás felénél, mikor a rugó már nem volt benne, olyan nehezen mozgott a láb a szárakon, hogy ihaj... persze többet kéne karbantartanom.
miután lekentem, akkor egybõl könnyebb lett a mozgása, de akkor is érezhetõen darabos maradt. gondolom egy ilyen kategóriától ez várható.
olaj: hát izé... nem találtam semmiféle DOT-os jelölést, vagy csak béna vagyok. az olaj helytelen megválasztásával tönkretehetem mondjuk a tömítéséket? így utólag hasznos infó
#1275
Posted 2007. September 25. - 14:26
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1276
Posted 2007. September 25. - 14:12
#1277
Posted 2007. September 25. - 12:00
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1278
Posted 2007. September 25. - 10:54
#1280
Posted 2007. September 25. - 10:28
Skareb Comp '05 80mm. Ráfújásos, elvileg elég puha lesz, érzékenységnek utánalesek, útállításnak is. Így hogy 2004 utáni késöbb egy 160as BB5öst nyugodtan ráakaszthatok majd vagy inkább nem kéne? (Mert tárcsás aggyal csináltatom a kereket, de ha nem szeresse még a BB5öt sem akkor egy kész sima kerék lesz belõle.)
Olaj/levegõ eresztés a késeikre mennyi volt jellemzõ?
Látok olyat a service manualban hogy van sizer, meg spacer... elképzelhetõ az hogy a megfelelõt kiszedve 100as lesz az út? A rider súlyára való tekintettel merek csak ilyenen gondolkozni; ill az adott vázba inkább illene 100as utas teló mint 80as. A csillapításokról olvastam vhol egy cikket, de nem találom, vkinek ötlet? (Nem tudom hogy a compban az érzékenyebb vagy az érzéketlenebb system van...)
szerk: Megvan, TPC, SPV, SPV Evolve, Snap Valve SPV, TPC+ az esélyes, és elvileg TPC van benne, azaz könnyen megindul és nehéz felütni?
Köszönet elõre is válaszért/útmutatásért! :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám