https://www.google.h...fficial&tbm=vid
Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#21
Posted 2014. January 24. - 19:33
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#22
Posted 2014. January 24. - 13:08
Sziasztok!
Ma DU-i program az R7 Super szervizelése.
Eddig még csak Rebát szervizeltem, ezért az lenne a kérdésem, hogy miben más, ill. mire kell figyelnem.
Manualt letöltöttem, de nem annyira részletes (nekem) mint az RS.
Az pl. vili hogy a csilapításba az olaj magasságát és nem a mennyiségét kell mérni.
De pl. a lábba milyen (15w ? ) és mennyi olaj kell?
Please help!
Köszi
#23
Posted 2013. November 12. - 17:44
Szia!
1. Villánál mindegy, hogy te azt aszfalton vagy terepen használod, a benne lévő olaj elfárad, esetleg kidolgozza. Amire nagyon oda kell figyelni az a saras használat, lehetőleg utána mindig szedjük szét és tisztítsuk ki!
2. lehetőleg kerüljük a gőzborotvát, slaggal nyugodtan mosható, szimmeringek környékén csak óvatosan....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#24
Posted 2013. November 12. - 11:11
mi vagyunk a garanciális szerviz és a forgalmazó is itthon
www.doctorbike.hu
Bocs, hogy nem privátban kérdezem, de akár közérdekű is lehet azoknak, akik annyira sütemények ezen a területen, mint én.
1. Mondtad, hogy erősen ajánlott 40 üzemóra után a teleszkóp kisszervíze. Szerintem az üzemóra nem jelenti a száraz időben, városban történő tekerést, vagy rosszul gondolom? Úgy tartom logikusnak - feltéve ha nem a Thökölyn glasszálok egész nap - hogy az csak a terepen történő igénybevételre vonatkozik.
2. A teleszkópnak mennyire árt a bringa slaggal történő mosása? Ilyenkor ügyeljek arra, hogy ne érje nagyon a víz?
Köszi!
#25
Posted 2013. November 04. - 16:22
mi vagyunk a garanciális szerviz és a forgalmazó is itthon
www.doctorbike.hu
- gregibroki likes this
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#26
Posted 2013. November 04. - 12:10
Sziasztok! Van egy Manitou Axelem. Tudom kicsit fapados teló, de egyelőre nem a montizás a fő hobbim, ezért elsősorban nem cserélném le. Tudtok ajánlani Bp-en egy-két jó szakszervízt, ahol át tudnák nézni? Jó lenne, mert nem vennék feltétlenül most egy másikat.
Amúgy nézegettem az biemagaprón használt elsőtelókat, de egy "montik világában" igencsak jártas ismerősöm abszolút le akart beszélni ismeretlen, használt teló megvételére (habár ő bazi igényes etekintetben, hiszen ez az élete). Szerinte több lesz vele a szívás, mint amennyit spórolnék vele.
Ugye elég ritkán van olyan eladó, aki csak napsütésben, sár és pormentes időszakban használta egyszerű terepen és a kerékpárkarbantartás volt a kedvenc hobbija... Tehát szerinte rengeteg rejtett hiba lehet egy használt cuccban, ami nem is látszik kívülről, így akár majdnem rögtön 10 ezret költhetek annak kipofozásásra.
Akkor inkább nézessem át a mostanit vagy vegyek egy újat, szerinte. A gondom az, hogy így első gondolatra max 30-ért vennék.
Szerintetek?
#27
Posted 2013. June 26. - 14:17
#28
Posted 2013. May 21. - 22:25
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#29
Posted 2013. May 21. - 15:53
#30
Posted 2013. April 15. - 16:40
Egy kb. 2003-as, 2004-es (?) Manitou Black Comp 100-as teleszkóppal kapcsolatban lenne kérdésem. Használt kerékpárral került nemrég hozzám és karbantartás kapcsán az alábbi bontási lehetõségeket láttam rajta. Bal szár felül rugó elõfeszítõ, bal szár alul sima hatlapfejû csavar. Jobb szár felül, semmi tekerentyû, alul süllyesztett imbusz, semmi egyéb lyuk vagy tekerentyû.
Kérdés, hogy ha megbontom akkor lábba kell-e, lehet-e tenni olajat, ha igen mennyit? Máshová esetleg olaj?
Manuálban sajnos ehhez a típushoz nem találtam semmit.
Elõre is köszi a választ.
#31
Posted 2013. February 12. - 02:10
#32
Posted 2013. February 11. - 20:20
Olyannal találkoztam amivel még eddig nem.. de már fejre állok tõle..
Adott egy ilyen teleszkóp: http://lh4.ggpht.com...e_fork_full.jpg
Minute Elite Absolute 140
Furcsa mûködésrõl adott tanúbizonyságot, ugyanis az elsõ 3 centi kb, odaútcsillapítás mentesen ült be, szóval volt egy 3 centi fura kottyanás a telóútnak.
Gondoltam hogy kevés a csillapításban az olaj, vagy leszivárgott a lábba.
Kitekertem ezt az Absolute damping csillapító egységet, 2008 as villákhoz 95mm -t írt a manual, nah ennél volt kb 125mm ha nem kevesebb, rátöltöttem, majd meglepõdtem hogy a damping egységet nem tudom visszatenni!! Ugyanis nem engedi át a levegõt felfele a szelep, akkora kompressziót meg kézzel nem tudok képezni a nyomásával, hogy a benne levõ szelep rugóját összenyomjam, és elengedje a levegõt valamit olajat felfele, mert nyitott állásában is zár kicsit. Kipróbáltam hogy átfújni ugye nem tudok rajta, de ha benyúlok egy kis imbusz kulccsal, lenyomom a szelepet, nem is kell nagy erõ hozzá, akkor azonnal át tudok a szelepen fújni...
De ez normális? Vagy van valami trükk amivel meg tudom nyitni a szelepet..?
Vagy, most szedhetem szét, tölthetem ki belõle az olajat, mérhetem meg hogy hány ml kell bele az olajszint beállítása után, majd a damping részt készre szerelem felül, plusz töltök rá egy kis olajat... mert a 95mm olaj az ellepi a csillapítás passzív dugattyúját, ugyanis az lelóg vagy 100-110 re már nem emlékszem.. Majd utána alulról töltsem fel? Hát ez nagyon vicc kategória..
#33
Posted 2013. January 12. - 14:15
Találtam még tán jobb linket! Jak vypadá nová Manitou R7 Super « Bikeøi
hozd be a jövõ héten mindenképp, szétszedjük és ha a kezünkben van a rugó, keresünk erõsebbet hozzá
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#34
Posted 2012. December 24. - 23:03
Szerintem ne szarozzäl ! Tedd azt, mint a haverom: ätfurta a telot es belerakott egy hosszu csavart ! Ennyi.minute
25psi-re kellett visszaeresztenem a telót,így lett meg az 1-1.5cm süllyedés a súlyomnál. hagyhatom így,vagy ez bajt jelent?
ha csak aszfaltom használom fixen,lerögzítve örökre,az árt majd neki? (ebben az esetben soha nem olajoznám)
ha nekiállok szervizelni,de nem akarok drága olajat venni, jó e neki egy olcsóbb 5w-30-as motorolaj és valami hígabb zsír? (nem lesz terepezésre használva)
benne van a pakliban,hogy ahogy sala írta nála köt majd ki zacskóban,ha inkább a karbantartást javasoljátok,mint a lefixálást. de nincs nagyobb öröm annál
amikor az ember szétszed valamit és összerakás után mûködik,esetleg még jobban is funkcionál
Nem sok gondod lesz vele többet. Akkor tenyleg rögzitve lesz, fixen.
#35
Posted 2012. December 24. - 11:56
Beszédes a nick neved.minute
25psi-re kellett visszaeresztenem a telót,így lett meg az 1-1.5cm süllyedés a súlyomnál. hagyhatom így,vagy ez bajt jelent?
ha csak aszfaltom használom fixen,lerögzítve örökre,az árt majd neki? (ebben az esetben soha nem olajoznám)
ha nekiállok szervizelni,de nem akarok drága olajat venni, jó e neki egy olcsóbb 5w-30-as motorolaj és valami hígabb zsír? (nem lesz terepezésre használva)
benne van a pakliban,hogy ahogy sala írta nála köt majd ki zacskóban,ha inkább a karbantartást javasoljátok,mint a lefixálást. de nincs nagyobb öröm annál
amikor az ember szétszed valamit és összerakás után mûködik,esetleg még jobban is funkcionál
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#36
Posted 2012. December 24. - 11:47
minute
25psi-re kellett visszaeresztenem a telót,így lett meg az 1-1.5cm süllyedés a súlyomnál. hagyhatom így,vagy ez bajt jelent?
ha csak aszfaltom használom fixen,lerögzítve örökre,az árt majd neki? (ebben az esetben soha nem olajoznám)
ha nekiállok szervizelni,de nem akarok drága olajat venni, jó e neki egy olcsóbb 5w-30-as motorolaj és valami hígabb zsír? (nem lesz terepezésre használva)
benne van a pakliban,hogy ahogy sala írta nála köt majd ki zacskóban,ha inkább a karbantartást javasoljátok,mint a lefixálást. de nincs nagyobb öröm annál
amikor az ember szétszed valamit és összerakás után mûködik,esetleg még jobban is funkcionál
Vegyél akkor egy merev villát! Sokkal könnyebb lesz tõle a gép, meg nem lesz vele soha bajod.
És teleszkóp olajat vegyél bele, lehet egyes boltokban decire is kapni!
Másik meg ha nem vagy biztos magadban, akkor NE kezd el szétszedni, mert nem lesz benne örömöd!
Kellemes Karácsonyt!
#37
Posted 2012. December 24. - 10:29
25psi-re kellett visszaeresztenem a telót,így lett meg az 1-1.5cm süllyedés a súlyomnál. hagyhatom így,vagy ez bajt jelent?
ha csak aszfaltom használom fixen,lerögzítve örökre,az árt majd neki? (ebben az esetben soha nem olajoznám)
ha nekiállok szervizelni,de nem akarok drága olajat venni, jó e neki egy olcsóbb 5w-30-as motorolaj és valami hígabb zsír? (nem lesz terepezésre használva)
benne van a pakliban,hogy ahogy sala írta nála köt majd ki zacskóban,ha inkább a karbantartást javasoljátok,mint a lefixálást. de nincs nagyobb öröm annál
amikor az ember szétszed valamit és összerakás után mûködik,esetleg még jobban is funkcionál
#38
Posted 2012. December 22. - 20:36
Halli!
Elméletileg 2007-es R7 Super 100 lockout Manitou R7 Super Lockout Test Fahrradgabel
így néz ki gyakorlatban, nem tudom errõl a képrõl nézve segíte neked. A filléres összeg mennyi számokban? (Piszkosul kiköltekeztem!)
Üdv
Találtam még tán jobb linket! Jak vypadá nová Manitou R7 Super « Bikeøi
#39
Posted 2012. December 22. - 20:32
R7 rugó: van, filléres összeg, viszont kell hozzáa villád, hogy biztosan jó rugót adjak
Halli!
Elméletileg 2007-es R7 Super 100 lockout http://www.testberic...ut_p106244.html
így néz ki gyakorlatban, nem tudom errõl a képrõl nézve segíte neked. A filléres összeg mennyi számokban? (Piszkosul kiköltekeztem!)
Üdv
#40
Posted 2012. December 22. - 20:06
Ez is szimpla.Rasztahaver,aszondod nem éri meg a dupláját a totem?
nagyon nem
ha elhozod olyat csinálok belõle h ihajj
Minute: azért ennyire nem rossz a helyzet, alkatrész van hozzá dögivel, semmivel nem szervizigényesebb más villáknál.
R7 rugó: van, filléres összeg, viszont kell hozzáa villád, hogy biztosan jó rugót adjak
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->