Az mért van, hogy manitouék a tpc-t kivették a black elitebõl 2002 után?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
Started by
tAmS
, 2004. August 13. 18:20
#3261
Posted 2005. February 24. - 18:18
#3262
Posted 2005. February 24. - 17:47
#3263
Posted 2005. February 24. - 17:45
Március közepétõl lesz tõmités és a boltok cserélik Én már kaptam kettõt Ja holnap lesz ropantógyûrû
Gondod van a bringáddal? Dobd be a DUNÁBA! DUNA kerékpárbolt
#3264
Posted 2005. February 24. - 17:29
És most majd mindenkit jól behívnak és kicserélik nekik, sõt a többit most már úgy fogják adni ...
#3265
Posted 2005. February 24. - 17:24
Srácok! Ha gondotok van a stance széria mozgásával akkor ki kell cserélni a felsõ tömitést! Mert nem az van benne ami alá a szivacsgyûrû való! Tehát nincs benne szivacs ami a kenésre szolgáló olajat tartja Ma értesitett a veló
Gondod van a bringáddal? Dobd be a DUNÁBA! DUNA kerékpárbolt
#3266
Posted 2005. February 14. - 20:59
Közben megnéztem mi az a G jelölésû alkatrész: air piston
De velotrade-nél is ezt írják superre: rugózás: olaj (TPC) + rugó + levegõ
Mindegy ha zaqrack igazat mondd és közepessel jön gyárilag akkor nem kell változtatnom.
De velotrade-nél is ezt írják superre: rugózás: olaj (TPC) + rugó + levegõ
Mindegy ha zaqrack igazat mondd és közepessel jön gyárilag akkor nem kell változtatnom.
#3267
Posted 2005. February 14. - 20:40
Ez alapján kérdeztem:
http://www.answerpro...04/SKAREBSU.pdf
nem akartam marhaságokat ezért utánajártam és ebben az van hogy 5 féle ride kit van (G) ami az ábrán rugónak tûnik.
http://www.answerpro...04/SKAREBSU.pdf
nem akartam marhaságokat ezért utánajártam és ebben az van hogy 5 féle ride kit van (G) ami az ábrán rugónak tûnik.
#3268
Posted 2005. February 14. - 20:22
csak a skareb comp volt rugós, de az már nincs is idén
elite, super, platinum is levegõs
elite, super, platinum is levegõs
#3269
Posted 2005. February 14. - 20:19
ööööö, de nem skareb super ? ahhoz nem sok rugót fogsz kapni, hisz levegõs vagy nem ? :scratchhe
#3270
Posted 2005. February 14. - 20:05
manitouk medium ride kittel jönnek alapból, blacknél ez 68-78kg emberkéhez jó, skarebnél nem tudom, de gondolom hasonló.
6500Ft körül van Velotradenél amúgy ride kit, én most vettem a black-be softot, mert nekem túl kemény volt a medium .)
6500Ft körül van Velotradenél amúgy ride kit, én most vettem a black-be softot, mert nekem túl kemény volt a medium .)
#3271
Posted 2005. February 14. - 19:55
Köszi a válaszokat.
Csak azért kérdeztem mert nemrég az újságban Jorus tesztelt egy meridát black super air-ral és csodálkoztam ,hogy akkora súlyhoz hogy-hogy jó az.
Meg nekem a mobstert majd skareb superrel hozzák (ha hozzák:)) és kiváncsi voltam mi a különbség a kettõ között. Szerintem nekem is jobb volna egy black de, örülök, hogy ennyi pénzért kapok egy skarebet, meg nem kell majd annyira durvulni vele...
Errõl a ride kit-es dologról nem tud vki? Skerbet milyen kemény rugóval adják alapból?
Csak azért kérdeztem mert nemrég az újságban Jorus tesztelt egy meridát black super air-ral és csodálkoztam ,hogy akkora súlyhoz hogy-hogy jó az.
Meg nekem a mobstert majd skareb superrel hozzák (ha hozzák:)) és kiváncsi voltam mi a különbség a kettõ között. Szerintem nekem is jobb volna egy black de, örülök, hogy ennyi pénzért kapok egy skarebet, meg nem kell majd annyira durvulni vele...
Errõl a ride kit-es dologról nem tud vki? Skerbet milyen kemény rugóval adják alapból?
#3272
Posted 2005. February 14. - 19:50
de ha vékonyabb a becsúszó, ezáltal keskenyebb a külsõ szár is, sõt a black-et 120-ra is lehet tépni, a skarebet pedig csak 100-ra (ez most mindkettõ esetén a levegõs super) akkor miért vannak azonos súlyban? ólmot öntöttek a skareb lábába? ja és ráadásul a skareb super nyaka 7050 alu, míg a black super air nyaka csak simán alu (gondolom 6061, vagy ilyesmi nem? hogyha nem irják oda...)
#3273
Posted 2005. February 14. - 19:31
súlyra egyeznek? akkor nincs kérdés, egyértelmû, hogy black.
és számít az az 1,4mm, sokat is. mondjuk csodálkoztam, hogy a 05ös bringákon egyre több black van, de agy már érthetõ.
és számít az az 1,4mm, sokat is. mondjuk csodálkoztam, hogy a 05ös bringákon egyre több black van, de agy már érthetõ.
#3274
Posted 2005. February 14. - 15:08
+ a black lehet 120 mm-es is
érdekes viszont hogy súlyra is egyeznek :chin:
igen ennyit számit és ha 32 mm-es lenne akkor már bekerülne az enduro/freeride kategoriába is a nixon alá
érdekes viszont hogy súlyra is egyeznek :chin:
igen ennyit számit és ha 32 mm-es lenne akkor már bekerülne az enduro/freeride kategoriába is a nixon alá
#3275
Posted 2005. February 14. - 14:42
Hi!
A black super air és a skareb super csak a becsúszók méretében különböznek egymástól, 30mm vs. 28,6 mm?
Ettõl lesz az egyik egy agresszív xc/maraton/trail/enduro villa, a másik pedig "csak" egy elit xc villa?
Ennyit számít az az 1,4mm?
Más:
Skareb super gyárilag milyen ride kit-tel van szerelve?
A black super air és a skareb super csak a becsúszók méretében különböznek egymástól, 30mm vs. 28,6 mm?
Ettõl lesz az egyik egy agresszív xc/maraton/trail/enduro villa, a másik pedig "csak" egy elit xc villa?
Ennyit számít az az 1,4mm?
Más:
Skareb super gyárilag milyen ride kit-tel van szerelve?
#3276
Posted 2005. February 13. - 20:14
ha így látod, rendben, szerintem is k*rva unalmas de most mit kezdjek ezzel? nem akarlak meggyõzni, tudom, hoyg te nem teszel nagy villát a gépedbe, szoval azt se mondhatom, hogy saját károdon tanulsz majd.
de hidd el, nem véletlen, hogy mibe mekkora villa való.
de hidd el, nem véletlen, hogy mibe mekkora villa való.
#3277
Posted 2005. February 13. - 20:10
9 centit mozgó psylo pontosan 6 centivel magasabb ennél a gépnél.
de ha! esetleg lemérné itt nekünk a srác a tengelytávot, valamint a kcs alsócsésze-hátsótengely, valamint szintén alsócsésze elsö kerékagytengely távolságot(mindent csõközéptõl csöközépig!), akkor seperc alatt ki tudnánk számolni most mennyi a fejcsõszöge, és mennyi lesz egy nagyobb villával.
és továbbra sem fog leszakadni attol hogy picit lankásabban van a fejcsõ
ez lol téma
csak unalmas de marhára.
de ha! esetleg lemérné itt nekünk a srác a tengelytávot, valamint a kcs alsócsésze-hátsótengely, valamint szintén alsócsésze elsö kerékagytengely távolságot(mindent csõközéptõl csöközépig!), akkor seperc alatt ki tudnánk számolni most mennyi a fejcsõszöge, és mennyi lesz egy nagyobb villával.
és továbbra sem fog leszakadni attol hogy picit lankásabban van a fejcsõ
ez lol téma
csak unalmas de marhára.
#3278
Posted 2005. February 13. - 19:34
thez: nem ehhez van terveze és kész. jah, kibírja az elsõ síkugrásig... nézd meg mekkora a fejcsöve annak a váznak.. van vagy 9 centi. erõsítés sincs rajta... ez nem arra való és KÉSZ. persze ezen elvitatkozhatnánk, de semmi értelme.
vegye meg, aztán majd kiderül...
edit: én erre gondoltam: http://xbike.cz/kolo...chine/quake.jpg
de ha ez: http://velomag.ru/im...chine-quake.jpg
akkor talán picit erõsebb...
vegye meg, aztán majd kiderül...
edit: én erre gondoltam: http://xbike.cz/kolo...chine/quake.jpg
de ha ez: http://velomag.ru/im...chine-quake.jpg
akkor talán picit erõsebb...
#3279
Posted 2005. February 13. - 16:47
kössz a segítségeteket, ha összejön a pénz, mert már nem kell sok, akkor úgy néz ki meglesz...