Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#281
Posted 2010. April 26. - 16:23
#282
Posted 2010. April 26. - 13:46
akkor viszont valószínûleg a légdugattyú engedi el a levegõt.Az a kék kis kupak szerûség.A legfurcsább, hogy ha csak úgy áll a teló, tehát egy ideig nem mentem vele, nem is nagyon ereszt, inkább túrázás után csinálja, mikor sokat mozgott..
#283
Posted 2010. April 25. - 00:52
Lelke van ezeknek....
#284
Posted 2010. April 12. - 19:54
a szelepet ha kitekered,alatta ott van a légdugattyú.Valószínû azt kell cserélni.Vagy a szelepházat tõmítõ O gyûrût.Nekem egy Skareb-ban kellett a kék dugót cserélni.Adott egy 07' R-Seven Comp. Új korától kezdve szépen lassan ereszti a levegõt. Már kétszer be lett küldve a nagykerbe javításra.
#285
Posted 2010. April 04. - 21:38
Józan paraszti eszemmel azt hinném, hogy ez valami banális tömítési probléma. Szóval, valami kis tömítés lehet a hibás, vagy a légkamra alján vagy a felfújó szelep. Én az alsó kis alu karikára gyanakszom, amin körbe kék színû gumi van.
Volna esetleg valakinek ötlete, mit lehetne itt tenni ? Lehet cserélni vajon azt a kis kék tömítést ? Simmering boltot kutassak ?
Vagy inkább valami bringaboltot keressek ? Biztosan nem olyan eget rengetõ a megoldás.
Ötlet ? Javaslat ?
Köszönöm mindenkinek.
#286
Posted 2010. April 03. - 18:43
#287
Posted 2010. April 03. - 18:14
Szétszedtem egy Manitou Stance Static (100) teleszkópot és az összerakás nem sikerül
Ha valaki tudna ebbe segíteni aszt megköszönném.!!!
Szép napot mindenkinek !!
#288
Posted 2010. March 29. - 21:09
érdekelhet?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#289
Posted 2010. March 29. - 20:25
Kérdésem lenne, hogy manitou skareb super 80 mm -es teleszkópra köthetõ-e kormányról vezérelhetõ lock out. ha igen hol lehet ilyet kapni?
válaszokat elõre is Köszi
#290
Posted 2010. March 22. - 18:39
elveszett
hivj fel 2 perc alatt elmondom
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#291
Posted 2010. March 22. - 18:29
#292
Posted 2010. March 22. - 17:22
kérdezz
vagy ha tutira akarsz menni felhivsz, nem tuti, h gépközelben leszek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#293
Posted 2010. March 22. - 14:47
Tudna valaki abban segíteni, hogy hol találhatok Manitou Travis Triple 180mm TPC+ villához szervizkönyvet? vagy ahol le van rajzolva hogy áll össze?
#294
Posted 2010. March 20. - 14:13
Sziasztok!
Arra volnék kíváncsi,hogy a Manitou villám poplock-ját le tudom e cserélni olyan megoldásra,amit a vállon állítható pöcökkel tudok lockolni?
Nincs szükségem a kormányról vezérelhetõ zárásra,és így feleslegesnek érzem azt oda,csak a helyet foglalja.
Más:Volt egy kis baleset,tavaly nyáron cserélve lett az egész belsõ rugózó belsõ rendszer.Azóta a bal száron felül ereszti az olajat,mostanában jóval kevesebb szivárog azért mint pár hónapja,de lehet,hogy csak azért mert eddig hideg volt ahhoz,hogy nagyon eresszen.
Ezt a problémát meg lehet e oldani valamilyen úton?
Köszi a segítségeket.
Szia!
Skarebnél lehet cserélni, nekem is kormányról zárható volt, de vacak volt a konstrukció ezért ki lett cserélve vállon zárhatóra, a villát megvette egy barátom és mintha vissza rakta volna a kormányról zárhatós verziót, ha igen akkor van egy vállról zárhatós verzió.
#295
Posted 2010. March 20. - 10:02
#296
Posted 2010. March 19. - 22:34
Arra volnék kíváncsi,hogy a Manitou villám poplock-ját le tudom e cserélni olyan megoldásra,amit a vállon állítható pöcökkel tudok lockolni?
Nincs szükségem a kormányról vezérelhetõ zárásra,és így feleslegesnek érzem azt oda,csak a helyet foglalja.
Más:Volt egy kis baleset,tavaly nyáron cserélve lett az egész belsõ rugózó belsõ rendszer.Azóta a bal száron felül ereszti az olajat,mostanában jóval kevesebb szivárog azért mint pár hónapja,de lehet,hogy csak azért mert eddig hideg volt ahhoz,hogy nagyon eresszen.
Ezt a problémát meg lehet e oldani valamilyen úton?
Köszi a segítségeket.
#297
Posted 2010. March 15. - 20:28
#298
Posted 2010. March 15. - 17:58
Sziasztok, van egy 2006-os Manitou Skareb Super telóm, TPC csillapítással. Szeretném benne lecserélni az összes kenõanyagot, mert már elég régóta ezek vannak benne.
A csillapításba milyen viszkozítású olajat ajánlotok? 75 kiló vagyok, a gyári leírás 5w-set ír, de hátha valakinek más a tapasztalata.
A kenéshez mit használjak? Láttam, hogy létezik a Motorexnek spéci Semi Bath olaja (ilyen a teló kenési rendszere). Azt tegyem bele, vagy csak sima olajat, zsírt vagy valami keveréket?
A leírás azt írja, hogy minden mozgó alkatrészt be kell kenni Prep M zsírral. Jó más zsír is? Ha igen, milyen viszkozitású?
Elméletileg a levegõ patron tetejére kevés motorolajat kell önteni 40w vagy nagyobb viszkozitással. Ez így jó?
Nagyon szépen megköszönöm, ha valaki tapasztalt segít nekem.
akkor
tpc be 5wt
ha a láb alján tömitettek a csavarok akor mehet 10wt 15-15ml a lábba kenõanyagnak
zsrizáshoz jó mindenhová zöld motorex. szimmeringet is zsirozni, szebben fog mozogni.
dugattyú fölé 2-3ml bármilyen olaj jó, 5wt-15wt ig, a tul sürü lassan folyik le.
ha van kérdés hivj inkább , nincs netem
csekk aláirásom
Lefotóztam a szóban forgó alkatrészt, hátha valaki éles szemû és ért is hozzá, talán jól megmondja:
Picasa Web Albums - Bagi - Manitou Black...
nyomórúd csere, kb 12e., kitört a tekerenytû a közepébõl
semi bath, tpc oldal csillapito nyomorud végén lévõ menet felett van O gyürü akor ott nem tud kifojni az olaj, ha a rugó oldal alsó csavaron is találsz O gyürüt akkor biza semi bath
láb félig ráhuz 45 fokkal fejjel lefelé, olaj belenyom, láb koppig ráhuz csavar berak és meghuz, csillapito nyomorudon minden szétsedés után 9x2mm O gyürü csere szükséges!
nincs netem, ha kell valami info inkább hivj
csekk aláirás
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#299
Posted 2010. March 15. - 14:16
Nem tudom, hogy válaszolt-e már valaki a feltett kérdéseidre, de én megpróbálok segíteni, amennyire tudok. Az általad vásárolt Black Comp villában FIX visszaút csillapítás van, szóval nem volt ott semmilyen tekerentyû. Ebbõl az is adódik, hogy a visszaút csillapítást csak az olaj viszkozitásának változtatásával tudod módosítani. Ha esetleg cserélni szeretnéd az egységet egy állíthatóra, itt megveheted:
Manitou Drake Rebound Damper - Adjustable 2009 | Buy Online | ChainReactionCycles.com (Ne ijedj meg, hogy ez egy Drake cucc, mert kompatibilisek! Ha meg nem, akkor csak a piros fejegységet kell átcserélni, és már mûködik is!)
A 2. és a 3. kérdésnél jól látod a helyzetet! Mindent úgy kell csinálni, ahogy leírtad! Igen, a lock elõtti fokozatok a befelé csillapítást tudod állítani.
Remélem, tudtam segíteni! Majd írsz, ha bármi kérdésed van!
Itt lehet többféle Black matricaszettet beszerezni: MTB Fork Decals | Buy Now at ChainReactionCycles.com
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni, hogy 2006-os Manitou Blackhez honnan tudnék matricaszettet keríteni? Elõre is köszi:)
http://www.chainreac...?CategoryID=617
#300
Posted 2010. March 13. - 16:01
A csillapításba milyen viszkozítású olajat ajánlotok? 75 kiló vagyok, a gyári leírás 5w-set ír, de hátha valakinek más a tapasztalata.
A kenéshez mit használjak? Láttam, hogy létezik a Motorexnek spéci Semi Bath olaja (ilyen a teló kenési rendszere). Azt tegyem bele, vagy csak sima olajat, zsírt vagy valami keveréket?
A leírás azt írja, hogy minden mozgó alkatrészt be kell kenni Prep M zsírral. Jó más zsír is? Ha igen, milyen viszkozitású?
Elméletileg a levegõ patron tetejére kevés motorolajat kell önteni 40w vagy nagyobb viszkozitással. Ez így jó?
Nagyon szépen megköszönöm, ha valaki tapasztalt segít nekem.