Én is akartam egy idõben wtb kereket venni,mert jónak tûnt az ár/érték aránya,de inkább építettem magamnak:-Funn huruguru agyak,excalibur felnik+dtküllõk asszem az ára a két keréknek olyan 40 körülre jött ki. a wtb mennyi is??
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Felnik (dh, fr, ns, 4x)
Indította
blackfox
, 2004. augusztus 13. 02:04
#441
Írta 2004. augusztus 22. - 14:10
#442
Írta 2004. augusztus 22. - 13:53
Bocsi h ide irok de mit tiudtok a WTB Dual Duty FR kerekekrõl??MEnnyire jó, milyen tfkéeket lehet rárakni?? elõre is köszi
#443
Írta 2004. augusztus 22. - 00:05
tams: (ha megjössz maj' látod) sztem 60 kilóval elég neked az st is. ha jol tom edem is stvel megy hátul. viszont az nem fog minden helyzetbnen életben maradni, szoval lehet, hogy ha elkapsz valamit rosszul, vagy találkozol egy fával, megsínyli. amugy is sokkal többet számít a peremtávolság, ami ugye fix. ha nincs még eleged a nehéz kerekekbõl, persze mind1. bár hogy õszinte legyek én ma újfent megfogadtam, gumicsere közben, hogy soha többet sun, inkább d729 elõre hátra.
#444
Írta 2004. augusztus 21. - 15:33
jaja...mtx is ottvan. ott virít pl. a sztábbb szuprémen. :-\ (akkor már nem is kell ;D )Eight Track 2005-ös felni..kint már mennek vele..itthon még egy pár hónapig valszeg nem..
Egyébként MTX is tetszetõs..
#445
Írta 2004. augusztus 19. - 15:34
õõõ... és hány kiló volt a gyerek?
Más:
Milyen felni+gumi kombót kéne ahhoz összehoznom, hogy ne változzon a súlyelosztás a bicómon? Most épp egyensúlyban van. Ja, és úgy vagyok vele, hogy inkább orrnehéz legyen a bájk mint far.
Jelenlegi:
elöl: mavic x223+2.35 mofo dh
hátul: mavic 139 + 2.00 hutchinson
elõre singletrack, hátra doubletrack vagy alex dx32-n gondolkodom, de a problem az, hogy hátra szeretnék vmi 2.5-ös conti diesel-t venni, elõre meg mindegy, hogy mit, csak 2.35-nél ne legyen nagyobb. Ötlet?
Más:
Milyen felni+gumi kombót kéne ahhoz összehoznom, hogy ne változzon a súlyelosztás a bicómon? Most épp egyensúlyban van. Ja, és úgy vagyok vele, hogy inkább orrnehéz legyen a bájk mint far.
Jelenlegi:
elöl: mavic x223+2.35 mofo dh
hátul: mavic 139 + 2.00 hutchinson
elõre singletrack, hátra doubletrack vagy alex dx32-n gondolkodom, de a problem az, hogy hátra szeretnék vmi 2.5-ös conti diesel-t venni, elõre meg mindegy, hogy mit, csak 2.35-nél ne legyen nagyobb. Ötlet?
#446
Írta 2004. augusztus 18. - 09:23
zsírosmacska:Szerintem sem sok az dw a dt súlyához képest, de azért jó lenne két 729-es mavic egyébként singletrack témához csak annyit hogy a srác aki megnyerte a BPDH-t hobbiban hátul single trackkel nyomul és még nyolcast sem tett bele..pedig küldi..
#447
Írta 2004. augusztus 18. - 03:26
elég od az sw is.
én is at nyúzok 32 lyukkal.
igaz nagy agyperemmel.... ;-)
az singletrack az hátra kicsit kevés lehet.
esetleg mammouth?
én is at nyúzok 32 lyukkal.
igaz nagy agyperemmel.... ;-)
az singletrack az hátra kicsit kevés lehet.
esetleg mammouth?
#448
Írta 2004. augusztus 18. - 02:17
vki írta, hogy a DW milyen nehéz. ha jól tudom 882 g. ez azért nem olyan vészes. persze versenyzéshez sok, de szerintme senki mögött nem állnak pisztollyal, hogy ezzel versenyezzen. Egyébkéntmeg egy ilyen széles felni iszonyatosan tartja a gumit, ennek meg a súlya az ára (de ez még visszafogott is ebben a méretben) megasztán 5 kamra az 5 kamra.
#449
Írta 2004. augusztus 18. - 01:35
Igazság szerint nézegettem régebben a DoubleTracket is csak elriasztott a hatalmas súlya, mert azért szeretnék valmi viszonylag könnyebben megindítható kereket. Az tény,h nagyon brutális. Kranked5-ben pl. Tyler Klassen kiszakítja az összes küllõt olyat ugrik(picit ferdén érkezik ), de a felninek nem lesz semmi baja. A városi szórakozgatások szempontjából sem ártana azért ha nem nehezülne el túlságosan a gép hátulja. Azt inkább nem is említem,h merevfarúba lenne a cucc...
Persze tudom: Ha erõset is, könnyût is akkor az sok-sok$$$ Csak hát az ember próbálja +találni a +felelõ kategóriát :-\
Persze tudom: Ha erõset is, könnyût is akkor az sok-sok$$$ Csak hát az ember próbálja +találni a +felelõ kategóriát :-\
#450
Írta 2004. augusztus 18. - 01:00
double track, én 75kg-hoz használom hátul, kicsit nehéz, de másfél év alatt nem sikerüt felütni, 8ast rakni beléje.
Ja és ügyeljetek, hogy megbízható szerelõ fûzze, centirozza a kerekeiteket.
Ja és ügyeljetek, hogy megbízható szerelõ fûzze, centirozza a kerekeiteket.
#451
Írta 2004. augusztus 18. - 00:49
Úgy terveztem az elmúlt napokban, hogy a 80kg súlyomhoz egy 32 küllõs SingleTrack felnit fogok újítani elõre-hátra. Célterület: városi lépcsõzések, ugrálások, Jani hegyi menetek. Az eddigi irogatások alapján viszont lehet, h hátra akkor inkább valmi single wide szerûséget ajánlotok? Esetleg más ötlet?
#452
Írta 2004. augusztus 18. - 00:46
Ha észrevettétek volna tudnátok, hogy nincs olyan felni, hogy MODO,...
Ezek a nevek csak a fûzött kerekek fantázia nevei, kb olyan mint a DeeMax.
Ezek a nevek csak a fûzött kerekek fantázia nevei, kb olyan mint a DeeMax.
#453
Írta 2004. augusztus 17. - 19:05
Eight Track 2005-ös felni..kint már mennek vele..itthon még egy pár hónapig valszeg nem..
Egyébként MTX is tetszetõs..
Egyébként MTX is tetszetõs..
#454
Írta 2004. augusztus 17. - 13:48
http://www.sun-ringl...ds/mtbrims.html
van választék mi?
sw az 665g, ami nem olyan veszélyes......
http://www.sun-ringl...bwheelsets.html ......MODO? az nem a DW csak más matrincával? És Eight Track?
van választék mi?
sw az 665g, ami nem olyan veszélyes......
http://www.sun-ringl...bwheelsets.html ......MODO? az nem a DW csak más matrincával? És Eight Track?
#455
Írta 2004. augusztus 17. - 13:43
Nos....valahogy összekapartam egy kis pénzecskét. (nem akar valaki cserélni 24-es felnit külsõvel, belsõvel 26-os felnire, vagy külsõre, belsõre, vagy mindegyikre ;D)
Szerintem akkor singlewide lesz....(az legalább nem olyan tömegcucc). Szal egy xt agyba lenne benne(32-es). Az úgy már jólesz nem? 60 kilóra bõõven
Szerintem akkor singlewide lesz....(az legalább nem olyan tömegcucc). Szal egy xt agyba lenne benne(32-es). Az úgy már jólesz nem? 60 kilóra bõõven
#456
Írta 2004. augusztus 17. - 11:28
Freest.!
A DMR naygon jó kis felni, DH-ra is mehet, 32 mm széles és a csak 650 gramm vagy mennyi!
t
A DMR naygon jó kis felni, DH-ra is mehet, 32 mm széles és a csak 650 gramm vagy mennyi!
t
#457
Írta 2004. augusztus 16. - 16:02
Hi!
A DMR DV felnit ismeri valaki? 24es ben sikerült szerezni 32 lyukast, ami nagy ritkaság, szal nem volt sok választásom. Tudtok valamit róla? Elvileg Dirt/freeride kerék, angol.. ???
A DMR DV felnit ismeri valaki? 24es ben sikerült szerezni 32 lyukast, ami nagy ritkaság, szal nem volt sok választásom. Tudtok valamit róla? Elvileg Dirt/freeride kerék, angol.. ???
#458
vendég_norbert78_*
Írta 2004. augusztus 16. - 11:51
Iljics barátom megmondta az igazat! 8)
Ez tényleg így van! 4 k?llô nem sok semmi ám! Viszont 36 ill.,48 közötti merevségérzet már oké lenne,az brutál merev! (bmx tapasztalat)
Ez tényleg így van! 4 k?llô nem sok semmi ám! Viszont 36 ill.,48 közötti merevségérzet már oké lenne,az brutál merev! (bmx tapasztalat)
#459
Írta 2004. augusztus 15. - 23:50
Ez a 36 küllõs dolog jó kis vetítés ám ! Nekem világéletemben 32 küllõs volt és semmi gondom nem volt vele, tesómnak meg pl. 36-os és mindig szívott -> nem ettõl függ a kerék erõssége ! Ill. ettõl függ, ha pontosan ugyanolyan kerekeket vizsgálunk, egyébként pedig minimálisan (?) erõsebb csak. Deemax is van 32-esben pl., sõt, a legtöbb csõtengelyes hátsóagy is 32-es, azokkal pedig szokás sokat vállalni.
#460
Írta 2004. augusztus 15. - 22:48
mert közel 200 grammal könnyebb.
és nem mindkei arra utazik, hogy szabadesést gyakoroljon 30 méteren.
szal könyebb, erösebb, és jobb. nem olyan batár felni.
egy szó mint száz, sokkal jobb. (persze megvan az ára is)
és nem mindkei arra utazik, hogy szabadesést gyakoroljon 30 méteren.
szal könyebb, erösebb, és jobb. nem olyan batár felni.
egy szó mint száz, sokkal jobb. (persze megvan az ára is)