hûûûûû,megyek nézni viszek pattogatott kukoricát
Charon sztem temet7ed a vázadat,én azt még betonon is félteném a böhöm villa és fejcsõszög miatt
DH LOL csiki-csuki a fák között,aztán "kirántom az eleyét" letörés:D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ketten egy bringán - tandemekrõl mindent
Indította
trifo
, 2004. július 30. 15:51
#901
Írta 2005. július 18. - 10:56

#902
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 18. - 10:39

A magyarok nyilaitól ments meg Urunk minket!
/DH parás lenne, ugyanis van hossza, és nem túl magas a kcs magasság/
Már egy 3 fokos lépcsõ is halálfélelemmel tud eltölteni, erre meg egyesek mindjárt letörést uganának vele....
Viszont mászni mászik, mint atom. Jövünk fel vele mindenhol, mint a "kib.szott higany" :-D
/DH parás lenne, ugyanis van hossza, és nem túl magas a kcs magasság/
Már egy 3 fokos lépcsõ is halálfélelemmel tud eltölteni, erre meg egyesek mindjárt letörést uganának vele....
Viszont mászni mászik, mint atom. Jövünk fel vele mindenhol, mint a "kib.szott higany" :-D
#903
Írta 2005. július 18. - 10:34

#904
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 18. - 10:31

Jaja, agyon volt zsírozva, de gondolom kell még neki. A csavarokat azokat bikából húzod meg az alján?
Fékezés: még a végén a fenekembe harap. (Már próbálta és nem lehetetlen.) :-)
Nem mondtam, hogy sík, csak úgy általában fékezés mondjuk 50-rõl.
De ha törik a fejcsõ, akkor behajtom rajtad. Sauhon majd meghesszölöd, jee.
Fékezés: még a végén a fenekembe harap. (Már próbálta és nem lehetetlen.) :-)
Nem mondtam, hogy sík, csak úgy általában fékezés mondjuk 50-rõl.
De ha törik a fejcsõ, akkor behajtom rajtad. Sauhon majd meghesszölöd, jee.
#905
Írta 2005. július 18. - 10:30

charon, ha leszeded a fejcsövét túrázással meg fékezéssel, komolyan mondom vendégem van egy tortára 
150 kilót sík terepen megállítani ugyanaz mint 80 kilót lejtõn, sztem

150 kilót sík terepen megállítani ugyanaz mint 80 kilót lejtõn, sztem
#906
Írta 2005. július 18. - 10:27

Adjál zsírt az excenternek!
zolle: tandemen azért másképp fékez az emberfia, ha nem akarja nagyon magára haragítani a kazánfûtõt.
--Trifo
zolle: tandemen azért másképp fékez az emberfia, ha nem akarja nagyon magára haragítani a kazánfûtõt.
--Trifo
-Esni fog holnap?
-Ahogy magamat ismerem, igen. De mióta magázódunk?
-Ahogy magamat ismerem, igen. De mióta magázódunk?
#907
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 18. - 10:15

félon
1. 150 kiló menetkészen emberrel a tandem
2. félek, hogy leszakad a fejcsõ
3. ha szeretném, tudom blokkolni is a hátsót bekopatlanul is (elsõt nem merem, mer hülye azé nem vagyok)
4. asszem most kopik be véglegesre (nem vagyok sokat fékezõ típus)
+1. egyébként amióta rövidítettem az elsõ bowdenházon végre emberi a fék érzésre is
1. 150 kiló menetkészen emberrel a tandem
2. félek, hogy leszakad a fejcsõ
3. ha szeretném, tudom blokkolni is a hátsót bekopatlanul is (elsõt nem merem, mer hülye azé nem vagyok)
4. asszem most kopik be véglegesre (nem vagyok sokat fékezõ típus)
+1. egyébként amióta rövidítettem az elsõ bowdenházon végre emberi a fék érzésre is
#908
Írta 2005. július 18. - 09:55

#909
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 18. - 09:47

Hétvége update.
1. Ha egy meredek lejtõn elengedem a féket, ráhajolok a kormányra, hogy a kazánfûtõ is kilásson, valmint a kilóméteróra nemlétezõ mutatója 50 felé megy, hátulról sikoltozás hallatszik.
2. 40 felett könnyezik a szemem nekem is, és páromnak is, pedig õ hátul ül.
3. 40 kilcsi 28-as átlaggal dimbesdombos terepen, maxseb 51.
4. Az normális, ha csak kb kétszer akkora fékút, mint a normál bringánál?
5. Kattog valami terhelés alatt, mint az istennyila. Sztem az excenter. Kapott pénteken is egy kis esõt, meg csak az egyik csavar fogja rendesen. A másik helyére 8-assal menetet kéne már vágnom.
1. Ha egy meredek lejtõn elengedem a féket, ráhajolok a kormányra, hogy a kazánfûtõ is kilásson, valmint a kilóméteróra nemlétezõ mutatója 50 felé megy, hátulról sikoltozás hallatszik.

2. 40 felett könnyezik a szemem nekem is, és páromnak is, pedig õ hátul ül.
3. 40 kilcsi 28-as átlaggal dimbesdombos terepen, maxseb 51.
4. Az normális, ha csak kb kétszer akkora fékút, mint a normál bringánál?
5. Kattog valami terhelés alatt, mint az istennyila. Sztem az excenter. Kapott pénteken is egy kis esõt, meg csak az egyik csavar fogja rendesen. A másik helyére 8-assal menetet kéne már vágnom.

#910
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 15. - 11:50

mert nõknek néha érdekes igényeik vannak
Az enyémnek annyi volt a kikötése, hogy a régi nyerge maradjon meg, és hasonló legyen a kormány is (tehát hajlított), mint a Konán. A többiben diktatorikusan én döntöttem. Tekerésnél úgyis az van, amit õ akar, hiába van hátul. (Csipkedi a fenekem, ha nem figyelek oda

#911
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 15. - 11:43

HHH innen legurulványozás a Szépvölgyi cukiig és onna fel, de azt majd délután 4 körül. Nem tudom, hogy hogyan tudnánk visszavenni a tempóból valahogy. Nyomjuk neki atommód, mert könnyû, csak félek, hogy egyszer csak elfáradunk mégis. Merhogy csalóka biztosan. Sauh lesz a fõtereppróba asszem. Csak jussunk LE valahogyan.
#912
Írta 2005. július 15. - 11:42

kala: milyenek azok az érdekes igények?
charon: valóban hülyeséget mondtam a hosszanti szálassal. Még valamikor régebben én osztottam az észt valakinek valahol itt a fórumon. Na meg persze a Wilkernél is azt akartak adni nekem a fékhez
--Trifo
charon: valóban hülyeséget mondtam a hosszanti szálassal. Még valamikor régebben én osztottam az észt valakinek valahol itt a fórumon. Na meg persze a Wilkernél is azt akartak adni nekem a fékhez

--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#913
Írta 2005. július 15. - 11:28

csak,h a kedvesed milyentet markol ergonómijailag
mert nõknek néha érdekes igényeik vannak
végácsizik = oda megy
2 megállóval arrébb Rózsakert aztán ~Gábor Áron/Bimbó Strasse végácsi és fordul
azt hittem,a HHHra mentek fel ilyen vonalon és csodálkoztam
mert nõknek néha érdekes igényeik vannak
végácsizik = oda megy
2 megállóval arrébb Rózsakert aztán ~Gábor Áron/Bimbó Strasse végácsi és fordul
azt hittem,a HHHra mentek fel ilyen vonalon és csodálkoztam
#914
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 15. - 11:25

Pusztaszeri útig, Kémiai Kutató.
Mi az, hogy végácsizik?
Kormány izs blekk ZOGGIE, Bájkpozitív hekszagrip szivacsos markolat, és középen egy zõd békaduda (a seggem alatt
). Miért érdekel?
Mi az, hogy végácsizik?
Kormány izs blekk ZOGGIE, Bájkpozitív hekszagrip szivacsos markolat, és középen egy zõd békaduda (a seggem alatt

#915
Írta 2005. július 15. - 11:15

91es vonalán hova mentetetek ti fel?
Az végácsizik a Rózsakert/Lorka vonalon:)
milyen kormánnyal megy Dawn?

Az végácsizik a Rózsakert/Lorka vonalon:)
milyen kormánnyal megy Dawn?
#916
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 15. - 11:11

Tandemblog: Ma sikerült lábletétel nélkül betekerni. A lámpáknál vagy gyökkettõvel egyensúlyoztunk, vagy oszlopot kaptam el. Volt gyilkos autós, akit legközelebb spdvel fogok leápolni - most elég volt a motorháztetõn megtámaszkodni. A hegyre pedig a 91-es vonalán végig 15-el mentünk fel egyébként 25 körül (túl) kényelmes. Full átlag 20, táv 30, max seb 51. Magasan ülök tényleg, és még ennél is félek egy kicsit. Tekerésnél 40 körül már nincs ellenállás.
#917
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 15. - 10:38

Az a villa mellett önálló életet élõ merev fémcsõ nem túl szimpatikus ötlet, bár attól még lehet jó cucc - gondolom elégedett vagy vele.
Nekem sem volt szimpi, de semmi gond nincs vele, nem szúrja át a vállamat.

Fullra elégedett vagyok vele, bika a fékhatás.
Bowdenházból meg Jagwire spirális fémeset vegyél a fékhez, a hosszanti szálas váltóhoz való. A jó fajták mind ilyenek. ZP is olcsó.
#918
Írta 2005. július 15. - 10:34

Thanx Charon! Nos, és félreértettelek korábban és azt hittem, hogy a tandemen van ez a cucc. Én meg közben rájöttem, hogy mégse tetszik nekem olyan nagyon. Az a villa mellett önálló életet élõ merev fémcsõ nem túl szimpatikus ötlet, bár attól még lehet jó cucc - gondolom elégedett vagy vele.
Asszem elmegyek inkább Gyapihoz, veszek egy jó kis hosszanti szálas bowdenházat meg belevaló cuccot aztán hajrá. Bár a kazánfûtõm jelenleg üzemen kívül van - ebbõl a szempontból legalábbis - de tán öcsémmel vagy valakivel azért be lehetne járatni jól.
--Trifo
Asszem elmegyek inkább Gyapihoz, veszek egy jó kis hosszanti szálas bowdenházat meg belevaló cuccot aztán hajrá. Bár a kazánfûtõm jelenleg üzemen kívül van - ebbõl a szempontból legalábbis - de tán öcsémmel vagy valakivel azért be lehetne járatni jól.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#919
vendég_Charon_*
Írta 2005. július 14. - 10:03

Kala jól szólt: fékezés hatására egyrészt összekopik, másrészt meg kivasalódik, és csak akkor egyengesd, ha tényleg nyolcas.
Lefotóztam reggel az FMJ-t, jönnek a képek.
Elöl a Flak jacket, hátul az fmj. Kábelbõl bowdenházbiszbaszokból meg a fém csövekbõl és szívószálakból áll. ZPben lehet kapni csak csöveket is, azokért csak 5e-t kérnek el. Nem tudom, hogy van-e ahhoz a ragasztós hõzsugoros gumicsövecske, meg a spéci illesztõ szutymákok, de ha van, akkor elvileg jó az is.
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Full: http://www.jensonusa...ca/ca707c06.jpg
30-40 dolcsi körül van,
Az elsõ szisztem összeszerelve.
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
A köv képen a fékhez közeli részen a fontos dolgok. Egy pár centis darab bowdenházat kell levágni, arra egy kupakot húzni, mint rendesen, és belenyomni a fék testébe, a gumivédõ alá. Ez eddig tiszta, mindegyoiknél így van, csak nem ilyen kis darabbal. A méretre szabot fém házat és a normál bowdenházat egy illesztõvel (mindkettõ belemegy, majd lesz ilyenrõl még kép) összecsatlakoztatod, éa ráhúzol egy hõzsugor csövet. Valamivel középen tartod és hõlégfúvóval addig hevítgeted, amíg rá nem szorul, és ki nem jön a két végén a trutymós ragasztó. Látszik is. Ezt a hevítgetõs dolgot csak fullra összeszerelt állapotban kell megcsinálni.
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
A fém csövet fent úgy kell elvágni, hogy leghosszabb út esetén a váll aljáig érjen. A vállra adnak ilyen kábelvezetõt (fontos, mert a fém nem hajlik!!!!), ami öntapadós, meg van hozzá húzózár is a biztonság kedvéért.
Itt megint illesztõvel, és hõzsugorral dolgozunk.
Így kell kinéznie:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
A középsõ szekció így néz ki:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Egyedileg eldöntendõ, hogy mennyire hosszúra szabod a fémet. Illesztõk kötik össze a fémet és a házat, és az egészet a bowden húzza majd össze.
Nálam spec ilyen az eleje:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Látszik rajta, hogy a váz szemeihez adnak ilyen kábelvezetõ bigyókat, bár ez lehet, hogy az NRS-hez járt.
Hátulja:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Hátra szép ívben megy a kábel:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Az utolsó szakasz hasonló az elsõhöz, csak nincs zsugorcsõ:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Az általam illesztõként aposztrofált bigyó:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Persze ez le van írva a hozzá adott leírásban ( http://www.sram.com/_media/pdf/avid/cables/full-metal-jacket-install.pdf ) is, de fontolgatom, hogy ha nem tetszik a fékhatás elöl a tandemen (egsyre inkább kizártnak tûnik ez a lehetõség, ahogy kopik be a 203-as) akkor veszek egy szettet és beüzemelem. A Schwinn vázra viszont a fémek, ahogy méregettem még vágatlanul is rövidek lennének, bár nem voltam túl precíz.
Ezek a viszonylag nagyobb képek. Ha kisebb kell, akkor a linkekbõl a html utáni kérdõjeles részt kell leszedni.

Elöl a Flak jacket, hátul az fmj. Kábelbõl bowdenházbiszbaszokból meg a fém csövekbõl és szívószálakból áll. ZPben lehet kapni csak csöveket is, azokért csak 5e-t kérnek el. Nem tudom, hogy van-e ahhoz a ragasztós hõzsugoros gumicsövecske, meg a spéci illesztõ szutymákok, de ha van, akkor elvileg jó az is.
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Full: http://www.jensonusa...ca/ca707c06.jpg
30-40 dolcsi körül van,
Az elsõ szisztem összeszerelve.
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
A köv képen a fékhez közeli részen a fontos dolgok. Egy pár centis darab bowdenházat kell levágni, arra egy kupakot húzni, mint rendesen, és belenyomni a fék testébe, a gumivédõ alá. Ez eddig tiszta, mindegyoiknél így van, csak nem ilyen kis darabbal. A méretre szabot fém házat és a normál bowdenházat egy illesztõvel (mindkettõ belemegy, majd lesz ilyenrõl még kép) összecsatlakoztatod, éa ráhúzol egy hõzsugor csövet. Valamivel középen tartod és hõlégfúvóval addig hevítgeted, amíg rá nem szorul, és ki nem jön a két végén a trutymós ragasztó. Látszik is. Ezt a hevítgetõs dolgot csak fullra összeszerelt állapotban kell megcsinálni.
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
A fém csövet fent úgy kell elvágni, hogy leghosszabb út esetén a váll aljáig érjen. A vállra adnak ilyen kábelvezetõt (fontos, mert a fém nem hajlik!!!!), ami öntapadós, meg van hozzá húzózár is a biztonság kedvéért.
Itt megint illesztõvel, és hõzsugorral dolgozunk.
Így kell kinéznie:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
A középsõ szekció így néz ki:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Egyedileg eldöntendõ, hogy mennyire hosszúra szabod a fémet. Illesztõk kötik össze a fémet és a házat, és az egészet a bowden húzza majd össze.
Nálam spec ilyen az eleje:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Látszik rajta, hogy a váz szemeihez adnak ilyen kábelvezetõ bigyókat, bár ez lehet, hogy az NRS-hez járt.
Hátulja:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Hátra szép ívben megy a kábel:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Az utolsó szakasz hasonló az elsõhöz, csak nincs zsugorcsõ:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Az általam illesztõként aposztrofált bigyó:
http://pix.bikemag.h...ageViewsIndex=1
Persze ez le van írva a hozzá adott leírásban ( http://www.sram.com/_media/pdf/avid/cables/full-metal-jacket-install.pdf ) is, de fontolgatom, hogy ha nem tetszik a fékhatás elöl a tandemen (egsyre inkább kizártnak tûnik ez a lehetõség, ahogy kopik be a 203-as) akkor veszek egy szettet és beüzemelem. A Schwinn vázra viszont a fémek, ahogy méregettem még vágatlanul is rövidek lennének, bár nem voltam túl precíz.
Ezek a viszonylag nagyobb képek. Ha kisebb kell, akkor a linkekbõl a html utáni kérdõjeles részt kell leszedni.
#920
Írta 2005. július 13. - 16:14

Yuy urak!
tárcsát nem bántani!!!
kis lejtmenetes fékezés után úgy kivasalódik,ahogy kell
fõként tandemes terhelés mellett
pofa kivételnél az a trükk,h totál kitekered õket és adja magát,h azzal kell kezdeni,amelyiknél több a hely,bár azt most meg nem mondom fejbõl h ez a kerékoldali-é avagy sem
és amikor az kiyött,akkor yöhet a másik
tárcsát nem bántani!!!
kis lejtmenetes fékezés után úgy kivasalódik,ahogy kell
fõként tandemes terhelés mellett
pofa kivételnél az a trükk,h totál kitekered õket és adja magát,h azzal kell kezdeni,amelyiknél több a hely,bár azt most meg nem mondom fejbõl h ez a kerékoldali-é avagy sem
és amikor az kiyött,akkor yöhet a másik