Jut eszembe, megint lehet kapni Magyarországon gyári tandemet: a Gepida csinál egészen tisztességesnek látszót, telóval, Magura tárcsafékkel, sárhányóval, csomagtartóval 250 rugóért.
--Trifo
A Schwinn-Csepel tandem (az alu vázas) mennyire használható? És miért nem kapható agyváltós tandem?
Gondolkozom, hogyan lehetne egyszerûen és fájdalommentesen csatlakozni a tandem-klubba, de használt bringa annyi mint a fehér holló (és ami van, az is elkeserítõ állapotban szokik lenni, megnéztem még tavaly egy "jó állapotúnak" hirdetett gépet, a 30 pénzt már a vázért is kifizettem volna, ha a többi alkatrész használhatatlannak bizonyult is (annak bizonyult), de a rozsdán kívül mást nem nagyon láttam).
Érdemes külön vázat vadászni, és utána összerakni alkatrészekbõl a gépet, vagy fellelhetõ valahol egy egyszerû "touring" tandem, nem felsõkategóriás, de azért megbízható alkatrészekkel, agyváltóval, emberi áron?