javaslom a keréképítés topik használatát. ezt zártam.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Felni(k)
Started by
burce
, 2001. August 19. 22:06
#1
Posted 2006. October 27. - 07:40
#2
Posted 2006. October 27. - 02:02
csõõõ
Sun intens mag30-at nincs so értelme venni uccára jo áron sem igaz??
csak erõsitsetek meg hogy felesleges e vagy sem..feltételezem eléggé
de azrét vaalmit prököljetek már billenytûzettel köcce..
csaooo
Sun intens mag30-at nincs so értelme venni uccára jo áron sem igaz??
csak erõsitsetek meg hogy felesleges e vagy sem..feltételezem eléggé
de azrét vaalmit prököljetek már billenytûzettel köcce..
csaooo
#3
Posted 2002. September 03. - 22:59
#4
Posted 2002. September 03. - 16:15
Hasonló árban jobb felni? Nincs.
Abból kiindulva, hogy még csak közel sem lehet tizenpárezer forintos felnit venni más cég kínálatából. Versenyzésre az X517 isten, mert könyû, és esztergált oldalfala kiválóan fékezhetõ. Más kérdés, hogy nem bírja évezredekig. Valamit valamiért.
Szerinem, ha nem vagy nagyon bevállalós, akkor jó a 2/1.8/2-vel az 517-es, de ha engem kérdezel, azt csinálsz, amit akarsz
Abból kiindulva, hogy még csak közel sem lehet tizenpárezer forintos felnit venni más cég kínálatából. Versenyzésre az X517 isten, mert könyû, és esztergált oldalfala kiválóan fékezhetõ. Más kérdés, hogy nem bírja évezredekig. Valamit valamiért.
Szerinem, ha nem vagy nagyon bevállalós, akkor jó a 2/1.8/2-vel az 517-es, de ha engem kérdezel, azt csinálsz, amit akarsz
#5
Posted 2002. August 31. - 20:23
Kérdés mindenkihez: De ha 2.0/1.5/2.0-es küllõvel (netalán 1.8/1.5/1.8-assal) fûzöm a hátsókereket egy 385 g-os felnibõl, akkor az bírni fogja? :-X
Vagy hasonló árban hasonló (jobb) felni, mint az 517-es? Kösz!
Pter
Vagy hasonló árban hasonló (jobb) felni, mint az 517-es? Kösz!
Pter
#6
Posted 2002. August 31. - 17:44
vasból készült késsel !!! én is így szedtem le a külsõt a felnimrõl, amikor kukoricával tömtük ki belsõ hiány miatt ! azzal tuti menni fog ! szép lassan, lépésenként kell lefeszegetni , nem pedig ajól bevállt húzós módszerrel - már ha így nem megy
#7
Posted 2002. August 31. - 16:27
Hát ha a DoubleTrack feladta, akkor bármi feladta volna, az 100% !
Egyébként Mavic D321-bõl hogyan lehet kioperálni a külsõt, ha már egyszer belement ? Ketten próbáltuk tolni, húzni, vonni, de csak nem sikerült... :-/
Egyébként Mavic D321-bõl hogyan lehet kioperálni a külsõt, ha már egyszer belement ? Ketten próbáltuk tolni, húzni, vonni, de csak nem sikerült... :-/
#8
Posted 2002. August 31. - 16:14
Hmmm.... :'( Pedig elég bika egy felni. Bár lehet, hogy amit kapott attól minden felni megadta volna magát.
#9
Posted 2002. August 31. - 15:29
Andix: Lehet,hogy elpusztithatatlan a double track,de ugyanugy sikerült nyolcast rakni a felnibe,hogy szinte el se forduljon a kerék. :'(
(most semmi nem akadt a küllök közé)
Ja,éspedig atombiztosra volt fûzve(vagy mégse)
(most semmi nem akadt a küllök közé)
Ja,éspedig atombiztosra volt fûzve(vagy mégse)
#10
Posted 2002. August 31. - 10:55
Igen, arra értem, hogy belül középen a második fal (amitõl dupla, most nem tudom, hogy nevezik) körben szépen elnyílik. ÉS kívül a küllõ szinte kihúzza a szegecset a felnibõl, amitõl olyan kis repedések lesznek a szegecs két oldalán párhuzamosan az oldalfallal. Csúnya, és nem tudni, meddig fogja bírni.
Nekem volt ilyenem, és ugyanez történt vele, nem kamu!!!!
Ne sajnáljátok a pénzt küllõre! Még talán a 2/1.8-as DT is sok (mármint "nagy"), és árban a sima 2-es DT után mind 120-140 forint/db, szóval itt nem éri meg fukarkodni. Én 1.8/1.5-ös Ritchey-re szavazok.
De ha engem kérdezel, csinálsz amit akarsz!
Nekem volt ilyenem, és ugyanez történt vele, nem kamu!!!!
Ne sajnáljátok a pénzt küllõre! Még talán a 2/1.8-as DT is sok (mármint "nagy"), és árban a sima 2-es DT után mind 120-140 forint/db, szóval itt nem éri meg fukarkodni. Én 1.8/1.5-ös Ritchey-re szavazok.
De ha engem kérdezel, csinálsz amit akarsz!
#11
Posted 2002. August 31. - 00:05
Ok rob meggyoztel ...
de ha mar itt tartunk dualra en inkabb mavic 519 et hasznalnek.. arban hasonlo..
de ha mar itt tartunk dualra en inkabb mavic 519 et hasznalnek.. arban hasonlo..
#12
Posted 2002. August 30. - 21:48
rob:Azt hogy nem bírja a 2-es DT-t az 517-es azt arra érted, hogy szétszedi középen?
Én ilyeneket hallottam, bár konkrétan küllõtípusról nem volt szó. A 2.0/1.5/2.0-es nem nyírná szét? : Én pont most gondolkozom egy ilyen felnin hátra, XT aggyal. Milyen küllõ kéne hozzá? XC, 60 kg. Kösz!
Pter
Én ilyeneket hallottam, bár konkrétan küllõtípusról nem volt szó. A 2.0/1.5/2.0-es nem nyírná szét? : Én pont most gondolkozom egy ilyen felnin hátra, XT aggyal. Milyen küllõ kéne hozzá? XC, 60 kg. Kösz!
Pter
#13
Posted 2002. August 30. - 19:53
A 2-es DT szétszaggatja a felnit. Ajánlom az 1.8/1.5-ös Ritchey-t, vagy a 2/1.5-ös DT-t. Egy árnyalattal finomabban bánnak vele... Bár abban a felniben nincs is anyag, de idénre még 10 grammot kicsaltak belöle...
#14
Posted 2002. August 27. - 12:59
#15
Posted 2002. August 26. - 17:10
Nem veszünk mi itt össze, de lásdd be, hogy más egy drótperemes Maxxis MoFo DH 2.35", mint egy kevláros Schwalbe FastFred 2.35"... (ez most csak példának két külső) És a srác duálozni akarja használni, aminél elõfordul egy-egy csúnyább esés. Én nem ajánlom az 517-est ilyen célokra. (meg ha már dual, akkor 2-es DT-vel fûzné, gondolom, ami megint nem tesz jót az 517-esnek, tapasztalat!)
#16
Posted 2002. August 25. - 17:21
Rob.. > az 517 es a 2.3 is birja .. tapasztalat...
csak megfelelo levegonyomas kell bele..
csak megfelelo levegonyomas kell bele..
#17
Posted 2002. August 23. - 18:28
Az X517es 21 mm "vastag" aminek már egy 2.1"-es gumi sem örül. Egy elcseszett ferde érkezésre simán lefordul a gumi, ami nem tesz jót az egészségednek...
#18
Posted 2002. August 22. - 23:08
Azért figyelj a gumivastagságra, mert az 517-es elég keskeny, nagyon széles külsõ lefordulhat róla. Bár a "nagyon" egyéni értelmezés kérdése. :
Pter
Pter