Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
BikePositive
Started by
pigi
, 2004. May 29. 11:28
#1
Posted 2008. June 13. - 16:17
Köszönöm, én is így gondoltam. Csak találni kell hozzá egy megfelelõ csapágyat.
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)
#2
Posted 2008. June 12. - 09:54
B+ ipari csapágyas agyban hogyan lehet csapágyat cserélni?
Lebontod az agyat mindket oldalrol addig, hogy mar lassad a cserelendo csapagyakat. (nem art megjegyezni mit milyen sorrendben bontottal le :-) )
Utana a tengellyel mondjuk egy kis fadarab közbeiktatasaval kiütöd a csapagyat, majd ugyanezt a masik iranyban is.
De ha nagyon gyakorlatlan vagy az ilyenekben szerintem nem eri meg szenvedni vele szerintem barmelyik szerviz max egy ezresert kisereli neked.
Igaz nekem pont az egyik szervizben hagytak el az egyik hezagologyürüt aztan kukás lett az agy :wtf: , na most ebbol ki milyen tanulsagot von le. Aztmondom, ha van gepszerelesi affinitasod meg szerszamod csinald meg te, de ha nem akkor vidd szervizbe mert el lehet b...ni az agyat ha nem jol csinalsz valamit
#3
Posted 2008. June 12. - 06:57
B+ ipari csapágyas agyban hogyan lehet csapágyat cserélni?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)
#4
Posted 2007. August 12. - 15:44
Én abszolút elégedett vagyok a B+ cuccaival, akik meg lehúzzák, azoktól azt kérdezem: ha a B+ is mindent irreálisan magas áron adna - mint egyes nyugati cégek - akkor jobban tetszene nektek?
Korrekt szakmai múltjuk van, egyre jobban figyelnek az apró részletekre a tervezésnél és tartós anyagokat használnak a gyártásnál. Ennyi nekem bõven elég:)
Van pl. egy pár pedálom, ami már 6 (!) éves így jó pár 1000 kilométeren túl van. Kopásnak nyoma sincs rajta! Évente egyszer-kétszer szétszedem, Brigi-ben kimosom, aztán jól bezsírozom és ennyi.
Nemrég vettem vadi új B+ kerekeket is és az eddigi tapasztalatok alapján nem nagyon tudom elképzelni, hogy egy-két év alatt túrázással meg városi bicajozással tönkre lehessen tenni! Ez az Acrobat Pro, ami árban/minõségben igencsak odavág a többieknek.
Szóval, vegyetek csak B+-t, mert hû társ és nem kér sokat:)
Korrekt szakmai múltjuk van, egyre jobban figyelnek az apró részletekre a tervezésnél és tartós anyagokat használnak a gyártásnál. Ennyi nekem bõven elég:)
Van pl. egy pár pedálom, ami már 6 (!) éves így jó pár 1000 kilométeren túl van. Kopásnak nyoma sincs rajta! Évente egyszer-kétszer szétszedem, Brigi-ben kimosom, aztán jól bezsírozom és ennyi.
Nemrég vettem vadi új B+ kerekeket is és az eddigi tapasztalatok alapján nem nagyon tudom elképzelni, hogy egy-két év alatt túrázással meg városi bicajozással tönkre lehessen tenni! Ez az Acrobat Pro, ami árban/minõségben igencsak odavág a többieknek.
Szóval, vegyetek csak B+-t, mert hû társ és nem kér sokat:)
#5
Posted 2007. August 12. - 13:03
Bike Positive Country 36L- s, kazettás agyról van tapasztalatotok?
Nekem is olyenem van, eddig jó, csak nagyon félek h nekem is törik majd a tengely...
#6
Posted 2007. August 12. - 12:26
nekem egy csöves alap bike+ pedálom van..nem is cserélhetõ szegecses..de hogy az miket kibír(t) már egy éve gyûröm hidegben-melegben és még csak most kezdett el nyikorogni, olcsóó és nekem bevált
viszont a következõ pedálom is egy jobb bike+ lesz. A jobb "minõség" gondolom jobban beválik majd
hátul bike+ trance agyam van (quando felirattal hehe) hogyaz milyen jóó agy..
csak másdokézbõl vettem és...õõõ lehet baj van már véle
meghát magyar amit én szeretek. ha télleg magyar és nem propaganda a nemzeti érzésûeknek...
szóval ár/érték arányban nehezen überelhetõ a bike+
viszont a következõ pedálom is egy jobb bike+ lesz. A jobb "minõség" gondolom jobban beválik majd
hátul bike+ trance agyam van (quando felirattal hehe) hogyaz milyen jóó agy..
csak másdokézbõl vettem és...õõõ lehet baj van már véle
meghát magyar amit én szeretek. ha télleg magyar és nem propaganda a nemzeti érzésûeknek...
szóval ár/érték arányban nehezen überelhetõ a bike+
#7
Posted 2007. January 26. - 21:11
#8
Posted 2007. January 26. - 20:56
Bike Positive Country 36L- s, kazettás agyról van tapasztalatotok?
ha nem tévedek akkor ilyenem van most hátul fullyban.. (T.fékes)
~másfélhónapja
eddig semmi negatív tapasztalat
minden különlegesség nélkül teszi a dolgát.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#9
Posted 2007. January 26. - 15:51
#10
Posted 2007. January 26. - 11:01
rengeteg B+ cuccom van nagyon szeretem mivel aránylag olcso és elnyühetettlen na meg birják a 140kilomatD és van egy gyönyörü iparis platform pedáljuk 14ezerért.esetleg valaki rendelkezik tapasztalatokkal eme gyönygyszemröl?
#11
Posted 2007. January 12. - 22:51
a bike+ hátsó tárcsás agy egy szar.
Épp tegnap törtem el eggyet:D a tengelyét. B+ countri disck.jó monyuk nem dirt re való agy az igaz de akk is eltörtem.
#12
Posted 2007. January 12. - 21:31
Szerintem 1 csodálatos és olcsó cég, fõleg, hogy magyar.
Viszont, kéne 1 jó B+ nyeregcsõ kb 4000-6000 értékben, NEM törik, Nem hajlik. Ha tudtok valami ilyet, akkor plz adjatok róla 1 link-et.
Helló!
Nekem a "Race light" fantázianevû, 350es, 27,2-es darab van.
2 csavaros, 256 grammos. Ajánlott fogyasztóija: ~7000 ft.
Augusztusban vettem, semmi baja nincs még, de nem tûnik papírkutyának.
szerk.: a 2006os B+ pdf katalógusban találhatod meg
www.csekert.hu
#13
Posted 2007. January 12. - 21:26
#14
Posted 2007. January 12. - 21:23
#15
Posted 2007. January 12. - 21:12
Szerintem 1 csodálatos és olcsó cég, fõleg, hogy magyar.
Viszont, kéne 1 jó B+ nyeregcsõ kb 4000-6000 értékben, NEM törik, Nem hajlik. Ha tudtok valami ilyet, akkor plz adjatok róla 1 link-et.
Viszont, kéne 1 jó B+ nyeregcsõ kb 4000-6000 értékben, NEM törik, Nem hajlik. Ha tudtok valami ilyet, akkor plz adjatok róla 1 link-et.
#16
Posted 2007. January 12. - 20:21
hát a tárcsás elsõ agya ami 3000 ft körül van nekem nagyon bejött!!az miket kibír..tiszában bicózás, a folyamatos gõzborotvás mosás, és pedig csak egy gumigyûrû a tomítése!most akarom megvenni a hátsó párját kazis de csak hetes megy rá az is olyan 3000 ft.szerintem csak ki kell fogni a jó dolgaikat!jah és gyárt(feliratoz)tektro vféket bár az nagyondrága...2000 ft perpár és annyiért inkább deore-t vesz az ember
#17
Posted 2006. December 20. - 01:07
Az a hajtómû tényleg best buy, valami, ami még az RPM-nél is olcsóbb Altrixéknál sajna nincs ilyen... :-/
#18
Posted 2006. December 19. - 23:18
A városi bringámban 3 éve vannak 2000 Ft-os Bike Positive alufelnik és 1000 Ft-os agyak. Az agyak most is hibátlanul futnak pedig -15 és +35 fok közott napi 20-50 km-t használom. Van egy 7075-ös kékesszürke kormányom is, amit már sajnos nem árulnak. Mindenesetre a Bike Positive alkatrészek ár/érték arányban verhetetlenek. Nincs 10e Ft egy alutányéros ISIS hajtómû. (Az olcsó patentpedál tényleg vacak volt)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19
Posted 2006. December 19. - 23:07
Nekem csak a fékpofa meg pedálbajom van vele...Amugy semmi más mert olyan tárcsás gyorskioldós alu agyam van elöl hátul nem olyan régen de nagxon jók. Egyik haverom oda van meg vissza a B+-ért, de kb. 2 hónapja vette a féxettet és már szarrá kopott az Alhonga fékpofa...(ami köztudott h b+)És a bicóját nem használja csak hetente 2szer...A pedáljának a tengelye meg úgy recseg hogy már tényleg idegesítõ...Na nekem ennyi a véleményem errõl!
#20
Posted 2006. December 19. - 13:17
Hogy jó is írjak (mert a hszólások felét törölték már így is) A régebbi vázakkal teljes mértékben elégedett vagyok én is... Még talán a cro-mo crux váz is merész vállalás volt anno. Gondolom nem is fogyott úgy mint ahogy képzelték. Örülnék egy olyannak csak ss-bõl : )