amugy mert nem jottok irc-re???? kb 4-en vagyunk mindig.... lehetnenk sokkal tobben.... naaaaa!! pleeeaassee! na jo... ennyi...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Trial2
Started by
KMT
, 2002. May 08. 09:45
#221
Posted 2002. June 12. - 22:24
#222
Posted 2002. June 12. - 22:02
amikor tanultam bunny-zni padkara, akkor kb minden alkalomkor azutan tanultam leugrani akkor az elsot agtam soxor oda, most mar nyugi van tobb mint egy honapja ) csak egyszer utodott fel a hatsom,akkor is a haverom ugott vele szoval mostanaban nem verem oda... mondjuk nem is egy agyonkopott IRC energy-t hasznalok... ))
#223
Posted 2002. June 12. - 21:53
Na, ma is faján felütéses defekt...Beszarok. Hát tul.képp én csak Borszéki Viktort, Szerda Lacit ismertem fel, mást nemigen:) Nem nehéz átszokni sc-re? Milyen gyakran/ritkán ütitek fel a kereketek defektre?
#224
Posted 2002. June 12. - 21:48
csak a reteszeles miatt kell a trialra,meg a dob 'belemegy' az agytestbe,ezert nehezebben torik,ja es nem kopik annyita,mint egy kalapacsos,es nem lehet 'attorni' a reteszeket... = sokkal tobb ideig birjak...
#225
Posted 2002. June 12. - 21:44
imho a sc sokkal jobban gordul... lehet erezni is... es a reteszelese is sokkal surubb,tehat nincs az a holtjatek,amit lehet a kalapacsos agyaknal erezni... sokkal jobb vele tekerni... es halk... sokkal simabb a bringazas vele...
#226
Posted 2002. June 12. - 21:38
#227
Posted 2002. June 12. - 21:35
Szerintem a súrlódása is nagyobb, de ez csak versenyeknél számít! Annyira nem lehet nagy a különbség!
#228
Posted 2002. June 12. - 20:45
Probalni probaltam mar sokat... tudom milyen :>
Persze az atallas dolog igaz visszafele is....
Akkor csak a suly a gazos?
10E a bolti ara ugye?
TOM
Persze az atallas dolog igaz visszafele is....
Akkor csak a suly a gazos?
10E a bolti ara ugye?
TOM
#229
Posted 2002. June 12. - 20:26
A szabadonfutása biztos hogy nem lassítja jobban mint egy kalapácsos rendszerû, sõt, itt görgõk vannak, ott meg egy-kettõ stb. kalapács surlódik.
Nehezebb mint a sima agy, az LX SC asszem 510gramm, a sima nemtom mennyi. kábé 4xx lehet.
viszont a SC nem reteszel annyira hirtelen, mint egy kalapács. Ha elkezdessz tekerni, akkor folyamatosan fog be, mint egy kontra fék.
Persze ez nem ilyen durva, de átálláskor érezhetõ.
Nehezebb mint a sima agy, az LX SC asszem 510gramm, a sima nemtom mennyi. kábé 4xx lehet.
viszont a SC nem reteszel annyira hirtelen, mint egy kalapács. Ha elkezdessz tekerni, akkor folyamatosan fog be, mint egy kontra fék.
Persze ez nem ilyen durva, de átálláskor érezhetõ.
#230
Posted 2002. June 12. - 19:24
Gondolom itt sok ember hasznal SC -ot...
Szoval a kerdesem az lenne hogy milyen hatranyai vannak egy LX SC nak XC nel...
Gondolok itt suly, meg hogy ha pl szabadonfut a kerek akkor masmilyen-e /jobban fekezi e a kereket mint a hagyomanyos/?
Szoval a kerdesem az lenne hogy milyen hatranyai vannak egy LX SC nak XC nel...
Gondolok itt suly, meg hogy ha pl szabadonfut a kerek akkor masmilyen-e /jobban fekezi e a kereket mint a hagyomanyos/?
#231
Posted 2002. June 12. - 19:19
Nah, új képek.
http://tar.hu/yoshid...portsziget1.jpg
És 36ig van. Az újak 21-tõl.
Még lesznek
Pontosan melyik rider neve kell? mert én keveset ismerek.
A képeket Balázs csinálta, a Sárga FOX, sárga Magellan Trial-os Laci haverja.
http://tar.hu/yoshid...portsziget1.jpg
És 36ig van. Az újak 21-tõl.
Még lesznek
Pontosan melyik rider neve kell? mert én keveset ismerek.
A képeket Balázs csinálta, a Sárga FOX, sárga Magellan Trial-os Laci haverja.
#232
Posted 2002. June 12. - 16:27
nekem most szingülszpid a bicom d e hát nemtom
mert azért a gépet meg magamat is cipelni kell felfele mert hát miost legalson használom
mert azért a gépet meg magamat is cipelni kell felfele mert hát miost legalson használom
#233
Posted 2002. June 12. - 15:00
A láncot mindig ahoz a fogaskerékhez szabjátok amiben gyakoroltok. Ilyenkor legfeszesebb a lánc. Ennél nagyobb nem is kell hátra. Nekem a legnagyobb, egyben gyakorló, fogaskerekem a legfelsõ és alatta van még kettõ hogy gyorsabban is tudjak menni!
Váltó nélkül meg versenyen sem indulhatsz!
Váltó nélkül meg versenyen sem indulhatsz!
#234
Posted 2002. June 12. - 13:28
Hát nemtom sokszor levenném a váltót,(amikor szarakszik) meg mondták is hogy vegyem le de én nem tudnák anélkül bicajozni!
#235
Posted 2002. June 12. - 12:00
Úgy látom pont arról van szó, amivel gondjaim vannak. Hátul egy TY40-es váltóm van Q gyenge rugókkal. A gyári lánccal szabályosan csapkodott, elugrált a lánc elöl...stb. Kivettünk pár szemet, így nagytányéron és hátul 1esben vízszintes a váltó, de kisebbekben, amiben ugrálni szoktam, alig feszesebb.
És most gyakran megugrik a lánc, ami lehetetlenné teszi a sprinteket, ugrásokat... > Ma hívtak a boltból, hogy a rövid lánc miatt! ??? ???
Ha most visszaraknak nekem néhány szemet, akkor gyakorlailag ismét használhatatlan és életveszélyes lesz... ,ha meg nem akkor ugrik a lánc...
Ötlet ??? ??? ???
És most gyakran megugrik a lánc, ami lehetetlenné teszi a sprinteket, ugrásokat... > Ma hívtak a boltból, hogy a rövid lánc miatt! ??? ???
Ha most visszaraknak nekem néhány szemet, akkor gyakorlailag ismét használhatatlan és életveszélyes lesz... ,ha meg nem akkor ugrik a lánc...
Ötlet ??? ??? ???
#236
Posted 2002. June 12. - 11:50
forgolódás dolog nekem se megy, de most nagyobb a bajom.
1 hónapja szedtem szét a magurámat, mert a fékkarnál engedte az olajat.
Kicséltem a dugatyún lévõ gumigyûrût, lelégtelenítettem, de most megint engedi az olajat, és turó a fékhatás(mert ugye ha kijön 1 kis olyaj, a helyén levegõ lesz )
Szóval, el nem tudom képzelni, mi lehet a gáz.
Szét kellene szednem újra??????????????,
1 hónapja szedtem szét a magurámat, mert a fékkarnál engedte az olajat.
Kicséltem a dugatyún lévõ gumigyûrût, lelégtelenítettem, de most megint engedi az olajat, és turó a fékhatás(mert ugye ha kijön 1 kis olyaj, a helyén levegõ lesz )
Szóval, el nem tudom képzelni, mi lehet a gáz.
Szét kellene szednem újra??????????????,
#237
Posted 2002. June 12. - 09:30
Forgolódni csak behajlított kézzel és lábbal lehet. Az egyiket behúzod, a másikat kinyújtod és ekkor a gép elforog hozzád képest.
A 360-t nem tudom jól leírni, úgyhogy most nem írom le, de az érintésesnek az a lényege,h egyenes háttal csináld, az elsö féket
ne húzd (hacsak elsökeréken nem akarsz maradni) és elöre és felfele nyomd a kormánynál a bikeot. Mellesleg rohadtul összetett
dolog, már 5 hónapja próbálom, de nem igazán megyeget, eddig 2szer tudtam hátsón maradni 75cm-en.
A 360-t nem tudom jól leírni, úgyhogy most nem írom le, de az érintésesnek az a lényege,h egyenes háttal csináld, az elsö féket
ne húzd (hacsak elsökeréken nem akarsz maradni) és elöre és felfele nyomd a kormánynál a bikeot. Mellesleg rohadtul összetett
dolog, már 5 hónapja próbálom, de nem igazán megyeget, eddig 2szer tudtam hátsón maradni 75cm-en.
#238
Posted 2002. June 12. - 06:34
Én tegnap szedtem ki a fölösleges "pár" elég sok láncszemet addig amíg a váltókanál szinte vízszintes helyzetbe került !
MINDENKINEK AJÁNLOM MINTHA EGY MÁSIK BICÓN ÜLNÉK ugrasz egy boony-t és a lánc mintha nem is lenne leszedhedném a láncvillavédõt de azt azért nem !!!
Balage
MINDENKINEK AJÁNLOM MINTHA EGY MÁSIK BICÓN ÜLNÉK ugrasz egy boony-t és a lánc mintha nem is lenne leszedhedném a láncvillavédõt de azt azért nem !!!
Balage
#239
Posted 2002. June 11. - 22:57
a lanc-feszitesrol annyit,h en sem a vaznal feszitem,hanem kiszedtem ugye az osszes folos lancszemet,majd (bar mar amjdnem tokeletes feszito nelkul is) belerakok egy feszitot is,valami konnyut es olcsot.... apropo nem tudtok egyet v.hol?
#240
Posted 2002. June 11. - 22:40
Hát a béna póz az már megvan, de akármit mókerolok, vagy elesnék, vagy csak elõre-hátra mozgok, akármit csinálok, ki nem mozdul az elõre-hátra tengelybõl:)