Jelentkezz be Regisztrálj

Trükkök és figurák elsajátítása
#1041
Írta 2006. február 05. - 23:01

#1042
Írta 2006. január 31. - 00:22

Hello mindenki!
Lehet hogy volt már akkor elnézést kérek ,de nem találtam.
Olyan bajom van amikor megcsinálom a 180-ast rendesen megvan és kellõ sebességgel is megyek de a fakie nem akar elindulni.
Mi lehet a baj?
Elõre is köszönöm a válaszokat
Leginkább az elõredõlt testhelyzetet javaslom, mert így a testsúlyod nagyobbik része a kormányon van, ezért akár magától is elkezd tekeredni hátrafele a hajtókar. Feltéve ha jó a sebességed.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#1043
Írta 2006. január 30. - 21:59

Dani: ha megy a féki alapból akkor tudni fogod milyen testhelyzetben érkezz a 180 után, és menni is fog az egész.
gyakorold külön külön, és kombózz!
#1044
Írta 2006. január 30. - 21:28

lehet valamit csinálni mikor jegen elsõ fékezéskor megcsúszik az elsõkerék?
eleinte gyakran csúsztam meg így emiatt, és az eséstõl csak a lábletétel mentett meg.
hátsóval kontroláltan fékezni.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1045
Írta 2006. január 30. - 16:38

Lehet hogy volt már akkor elnézést kérek ,de nem találtam.
Olyan bajom van amikor megcsinálom a 180-ast rendesen megvan és kellõ sebességgel is megyek de a fakie nem akar elindulni.
Mi lehet a baj?
Elõre is köszönöm a válaszokat
#1046
Írta 2006. január 30. - 15:51

#1047
Írta 2006. január 30. - 15:42

eleinte gyakran csúsztam meg így emiatt, és az eséstõl csak a lábletétel mentett meg.
#1048
Írta 2006. január 23. - 23:49

Dirten nem kellkihúzni nagyon semmit. Ha jó az ív és a sebesség akkor egy kicsit elõre kell dõlni. Így utánad jön a segge is. Persze ez az ív meredekségétõl is függ. Ennyi. Gyakorolni, elesni, gyakorolni, elesni, gyakorolni.... és a sok gyakolás közt ne felejts el felkelni.....A "csak úgy kihúzod oszt kész" alatt azt érted, hogy felrántom a kormányt? De akkor belóg a hátulja (bár nem esek hátra, de nem is értem vele semmit...megint nem szartunk a kútba....).
Ha a hátulját is emelem -és nem kecskézek- akkor gyakorlatilag bunny-zok az eldobón, igaz?
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#1049
Írta 2006. január 23. - 20:53

nekik nincs nagyon sok más dolguk, meg van hely is gyakorolniuk, idõvel!
de az azért szép:)
#1050
Írta 2006. január 23. - 20:32

megnézetem az Earthedet, és láttam, hogy az Atherton fiúk haonló géppel mint az enyém felbaniznak a pickup platójára. megnéztem a technikájukat és azt kipróbálva stabilan 50-55cm (mérve volt) között ugrok. Nem tudom ez egy DH géppel milyennek számít, de még kétszerennyi kéne az Athertonokhoz.....

tanács? vagy csak gyakorlás kérdése?
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#1051
Írta 2006. január 22. - 11:40

mindenki a saját stílusában.
ezt sem lehet leírni hogy kell ugrani, mint ahogy azt sem hogy hogy kell egy letörést beugrani.. mindenki máshogy csinálja.
fél méter:) énis felugrok oda 18/20 centivel:)(nagyobbra is)
#1052
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2006. január 22. - 11:28

Bunny-zni már évek óta tudok és már legalább félméter magasra, tehát szerintem már azt sem nagyon kellene gyakorolnom...
A "csak úgy kihúzod oszt kész" alatt azt érted, hogy felrántom a kormányt? De akkor belóg a hátulja (bár nem esek hátra, de nem is értem vele semmit...megint nem szartunk a kútba....).
Ha a hátulját is emelem -és nem kecskézek- akkor gyakorlatilag bunny-zok az eldobón, igaz?
#1053
Írta 2006. január 15. - 23:17

Mellesleg legalább három alkalommal már ki lett tárgyalva mindkettõ.
másképp fogalmazva: használd a keresõt!
http://forum.bikemag.hu/search.php
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1054
Írta 2006. január 15. - 21:15

Nyúl v. bunny hop - elõször az elsõ kereket emeled ki, majd a testedet fellökve utánahúzod a hátsót is
Mellesleg legalább három alkalommal már ki lett tárgyalva mindkettõ.
#1055
Írta 2006. január 15. - 21:08

#1056
Írta 2006. január 15. - 20:13

ha nem felel meg a full száraz kemény dirt, akkor nosza egy fütött szkétparkba elfáradni
ha merevgépet össze tudsz nyomni, akkor én gratulálok!
ez a fulltelósok erénye, kis könnyítés.
a merevgéppel kihúzod. kecskét felejtsd el, az maradjon a cécósoknak.
simáncsak kihúzod, majd kitartod. ha bekflipp lesz belõle, akkro elõbb síkon tanuld meg a banihopot.
#1057
Írta 2006. január 15. - 14:11

Én most megyek, és egész jó az idõÉn a helyes ugrótechnikával kapcsolatban írok... ne mondjátok, hogy mennyek ki gyakorolni, mert helybõl eldobom az agyam (legalább -5C van kint, majd tavasszal....).

ez nem annyira technokrata topik, de azért póbáljunk meg nem csetelni. köszi
#1058
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2006. január 15. - 13:11

Szóval ezt mindenki összecsapja, hogy pumpálás, húzni felfelé, belógatás oszt kész....
Nem most kezdek el ugrálni, de a helyes technikával mindig hadilábon álltam.
:-)
Na, addig értem, hogy az íven nyomjam össze a gépem, pont olyan ritmusban, hogy az eldobó végén rugjon vissza és ezzel a lendülettel ugorjak el...de mi a búbánat van, ha egy össz-merev géppel megyek (ami a dirt-ben ugyebár nem egy ritka jelenség...:-). Ilyenkor is mûködik az összenyomás? Full-merevnél ez max. pár centit jelent nem? Javítsatok ki ha tévedek ! Vagy itt nem is annyira a bicaj összenyomása számít, hanem nekem kell ráfeküdnöm a gépre és én rugaszkodok el a géptõl és persze huzom magammal? Tehát akkor végül is egy kecskét nyomok az ív végén?
A másik a nyuszizós módszer...csak szerintem a kissebb jump-oknál erre nincs elég idõ. Meg amit már többen is írtak: ha az eldobó vége már szinte függõleges (dirt-ben szokás), akkor bizony bejátszhat a "backflip-effekt"...
#1059
Írta 2006. január 15. - 02:43

Thez: Pedig nem viccbõl volt.

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#1060
Írta 2006. január 14. - 19:28

régi szép idõk:)