Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
#301
Írta 2012. július 12. - 14:32
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#302
Írta 2012. július 12. - 13:30
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#303
Írta 2012. július 12. - 11:09
RAUH-Welt
B E G R I F F
#304
Írta 2012. július 12. - 07:58
Személyes tapasztalatom szerint nem annyira a cockpit magasságán, de nem is a pulzuson múlik, inkább a terepviszonyok változását megfelelõen lekövetõ súlypont megtalálásán, hogy mennyire mászunk jól vagy sem. Eddig a pontig (felismerésig) nekem szükségem volt 4-5 év Budai-hegyekre. Most a 140-et mozgó AM bicajjal feljövök ott, ahol a 90-et mozgó, nagyon alacsony cockpitû hardtaillel, és olyan helyeken is, ahol ülve gyakorlatilag nem lehet feltekerni. ;-)
szvsz van kulonbseg bringa es bringa kozott (mint ahogy lefele sem egyforman elonyosek), de egy anthemnel ez nem tema
#306
Írta 2012. július 11. - 20:22
amikor kiserletezgettem a geoval a mostani bringan, probaltam rovidebb stucnit, emelt kormanyt, etc - sokminden nem valtozott, hogy 20mmel feljebb kerult a cockpit. annyit csinaltam, hogy jobban "logattam" a konyokom, es legtobbszor ugyanugy ki tudtam tekerni az emelkedoket. a sulypont igy szerintem nagyon nincs mas helyen. 140et mozgo geppel minden trukkosebb, lehet azert megy mar a 100as merevvel jobban illetve mostanaban a nagyon csorlos emelkedokon ugy "fekszek ra" a bringara, hogy a stucnihoz kozel fogom a kormanyt ("belul"), igy jobban tudok erobol tekerni, es a sulypont nagyon alacsonyan marad. inkabb a pulzusomon mulik, hogy fel tudok e menni egy hosszabb kaptaton, nem a bringa a szuk keresztmetszet.
Személyes tapasztalatom szerint nem annyira a cockpit magasságán, de nem is a pulzuson múlik, inkább a terepviszonyok változását megfelelõen lekövetõ súlypont megtalálásán, hogy mennyire mászunk jól vagy sem. Eddig a pontig (felismerésig) nekem szükségem volt 4-5 év Budai-hegyekre. Most a 140-et mozgó AM bicajjal feljövök ott, ahol a 90-et mozgó, nagyon alacsony cockpitû hardtaillel, és olyan helyeken is, ahol ülve gyakorlatilag nem lehet feltekerni. ;-)
#307
Írta 2012. július 11. - 19:29
köszi a tippeket! az a baj, hogy a kormánymagasságot már nem tudom csökkenteni, ezért gondoltam a teló behúzására, mint végsõ megoldás. sajna nincs viszonyítási alapom, így csak gondolni tudom, hogy már egész tûrhetõ a technikám. de tényleg nem tudom, látnotok kéne a rúgdosást próbálom kerülni, a nagyobb áttételt még nem próbáltam, de lehet, hogy ahhoz még gyengusz vagyok. a Bükkben pl az Ördög-oldal vége felé kerülök le mindig emiatt a bringáról (nem a szilváson csak arra szoktam túrázgatni) még csak egyszer sikerült végig tekerni, mindig van valami rohadt faág vagy szikla és már le is kerülök a bicajról. ott meg nem tudok visszaülni ha egyszer letettem a lábam
amikor kiserletezgettem a geoval a mostani bringan, probaltam rovidebb stucnit, emelt kormanyt, etc - sokminden nem valtozott, hogy 20mmel feljebb kerult a cockpit. annyit csinaltam, hogy jobban "logattam" a konyokom, es legtobbszor ugyanugy ki tudtam tekerni az emelkedoket. a sulypont igy szerintem nagyon nincs mas helyen. 140et mozgo geppel minden trukkosebb, lehet azert megy mar a 100as merevvel jobban illetve mostanaban a nagyon csorlos emelkedokon ugy "fekszek ra" a bringara, hogy a stucnihoz kozel fogom a kormanyt ("belul"), igy jobban tudok erobol tekerni, es a sulypont nagyon alacsonyan marad. inkabb a pulzusomon mulik, hogy fel tudok e menni egy hosszabb kaptaton, nem a bringa a szuk keresztmetszet.
#308
Írta 2012. július 11. - 19:17
Felhívják rá a cikkben is a figyelmet, hogy prototípus, szóval még nem biztos, hogy hátul gyorszár lesz.
allitolag a merev hatso haromszog miatt nem raktak az anthemre sem.
#309
Írta 2012. július 10. - 23:34
A kormány magasságon csökkents pl: ha emelt, cseréld egyenesre vagy az elsõ telót húzd össze 80-90-re a ill gyakorold a felfelé mászást!!! ezzel nem túrázásra gondolok hanem arra hogy kinézel meredek lejtõket amiket eddig nem tudtál abszolválni és addig rugdosod a saját hátsódat amíg fel nem mész.Az sem árt ha erõsödsz ill körkörösen tekered a pedált és nem "rúgdosod" ha keményebb áttételen tekersz sokkal kevésbé lesz hajlamos a bólogatásra. Az L-es Anthem nekem is nagy volt egy kicsit, de a telót 80-ról kihúzattam 100-ra mert nekem úgy jobb volt. Masszás sem ment nehezebben.
köszi a tippeket! az a baj, hogy a kormánymagasságot már nem tudom csökkenteni, ezért gondoltam a teló behúzására, mint végsõ megoldás. sajna nincs viszonyítási alapom, így csak gondolni tudom, hogy már egész tûrhetõ a technikám. de tényleg nem tudom, látnotok kéne a rúgdosást próbálom kerülni, a nagyobb áttételt még nem próbáltam, de lehet, hogy ahhoz még gyengusz vagyok. a Bükkben pl az Ördög-oldal vége felé kerülök le mindig emiatt a bringáról (nem a szilváson csak arra szoktam túrázgatni) még csak egyszer sikerült végig tekerni, mindig van valami rohadt faág vagy szikla és már le is kerülök a bicajról. ott meg nem tudok visszaülni ha egyszer letettem a lábam
#310
Írta 2012. július 10. - 22:17
A kormány magasságon csökkents pl: ha emelt, cseréld egyenesre vagy az elsõ telót húzd össze 80-90-re a ill gyakorold a felfelé mászást!!! ezzel nem túrázásra gondolok hanem arra hogy kinézel meredek lejtõket amiket eddig nem tudtál abszolválni és addig rugdosod a saját hátsódat amíg fel nem mész.Az sem árt ha erõsödsz ill körkörösen tekered a pedált és nem "rúgdosod" ha keményebb áttételen tekersz sokkal kevésbé lesz hajlamos a bólogatásra. Az L-es Anthem nekem is nagy volt egy kicsit, de a telót 80-ról kihúzattam 100-ra mert nekem úgy jobb volt. Masszás sem ment nehezebben.
emelkedõket
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#311
Írta 2012. július 10. - 17:59
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#312
Írta 2012. július 10. - 17:29
szerintetek ha a 2008-as anthem telóját behúz(at)om 100-ról 90mm útra, akkor megszûnik a meredek emelkedõkön az elsõ kerék elugrálása? a geón már nem tudok variálni, sajna kicsit nagy a váz. mondjuk annyira már nem vészese ez az ugrálás, csak nagyon meredeken jön elõ, de ott a legszarabb. gyárilag amúgyis csak 80-at mozog elöl.
#313
Írta 2012. július 10. - 10:48
hat a vaz nyeregcso reszenek szoge nagyon durva a 29er es a rugout miatt szetcsusztak a szogek rendesen. egy uj fejlesztesu trailgepre az x12 igazan elfert volna.
lefele olyan lehet mint egy tank (meg lehet felfele is).
Felhívják rá a cikkben is a figyelmet, hogy prototípus, szóval még nem biztos, hogy hátul gyorszár lesz.
#314
Írta 2012. július 10. - 10:04
hat a vaz nyeregcso reszenek szoge nagyon durva a 29er es a rugout miatt szetcsusztak a szogek rendesen. egy uj fejlesztesu trailgepre az x12 igazan elfert volna.
lefele olyan lehet mint egy tank (meg lehet felfele is).
#315
Írta 2012. július 09. - 21:45
#316
Írta 2012. július 08. - 06:29
#318
Írta 2012. július 07. - 20:24
You can’t buy Danny Hart’s skill or balls, but you can soon buy his bike
Showcase: 2013 Glory - Coming This August - Giant Bicycles
#319
Írta 2012. július 04. - 18:38
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#320
Írta 2012. július 04. - 17:17
Trance X váz + Fox villa fillérekért « MTB váz « MOUNTAIN BIKE « Kategóriák tallózása