Ha nem üt közbe egy meteorit, nem üt el addig egy Boeing, akkor ott leszünk!
A telcsiszámom megvan még? Küldj privit ha mégsem!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teljesítménytúrák
Started by
vendég_Charon_*
, 2004. January 06. 12:36
#381
Posted 2008. April 15. - 21:02
#382
Posted 2008. April 15. - 20:57
Köszi Zsizsi, nagyon jó vagy hozzám!
csak mert kempingben alszunk egyet és necces lenne nagy túrazsákkal lenyomni a 130at...
csak mert kempingben alszunk egyet és necces lenne nagy túrazsákkal lenyomni a 130at...
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#383
Posted 2008. April 15. - 20:54
Szilárd!
Ha máshol nem, a kocsimban megörzöm a csomagodat!
Savanyu!
KeX monológ után még mindég áll a táv!?
Azért ez nagyon plasztikus volt! De ne add fel! Jó móka lesz!
Ha máshol nem, a kocsimban megörzöm a csomagodat!
Savanyu!
KeX monológ után még mindég áll a táv!?
Azért ez nagyon plasztikus volt! De ne add fel! Jó móka lesz!
#384
Posted 2008. April 15. - 20:38
khm, nos...
Hogy teljesíthetõ-e, amit elgondoltál - szerintem igen, DE ebben az esetben a garantált vérhugyozásra készülj fel, mert:
- 100km egy nap ok, viszont a második és harmadik napon agónia
- a kék túra nem egy bringára optimalizált útvonal, úgyhogy tele van mindenféle szaftos kihívással (macsétával vágandó ösvények, kurvameredek sziklamászások, kerítésmászás, haramiák ésatöbbi)
- egy (jó esetben) 7 kilós pakkot fogsz a hátadon cipelni, ami az elsõ 50 km-en még nem para, de utána egyre gyászosabb lesz a helyzet
Amit te akarsz, ahhoz Jehova+porszívóügynök+lenszarmsztrong elszántság kell.
Ha a sportértékért mész, akkor egy szép kihívás, ha viszont az élményért, akkor nem pálya. Mi olyan 70km-eket mentünk bruszal, élvezetes túratempóban, de nap végén így is kivoltunk, mint a csöcs. és azért a keleti rész dupla olyan kemény szintben.
A legnagyobb hiba, amit elkövettünk a kék túrával, az az volt, hogy alábecsültük. "Hét nap alatt lepörgetjük ezeket a kis huplikat, napi 100 simán, nem ügy" - mondtuk a túra elõtt magabiztosan. Ja. aztán végül "a kék" csinált meg minket hátulról. hatalmas móka volt, de picsamód elfáradtunk.
A kajára nagyon kell figyelni, rengeteget enni. Napi 2-3e forintot simán el lehet kajálni úgy, hogy csak abc-ben vásárolsz. Mindig csak a napi kajaporciót érdemes vinni, szalonna nagyon jó, de a velóspacal talán mégjobb. A túra egyik kulináris csúcspontja nálunk az volt, amikor úgy félúton este 10-kor sikerült boltolunk a helyi késdobálóban egy fél oldal zsírszalonnát - 2 napig tartott ki. Szóval szalonna jó, de... de nehéz. és itt a következõ nagyon fontos dolog. Grammánia. Kurvára odafigyelni, hogy mit viszel, mert nem túlzás azt mondani, hogy minden gramm számítani fog. Tehát ilyen Dante féle fogkefelevágós szintre kell gondolni. Én egyetlen ruhadarabbal többett vittem a kelleténél, de amiatt is anyáztam rendesen. csak a legszükségesebbeket és ha lehet olyan dolgokat pakolj be, amik több dologra használhatak. a fa kínai evõpálcika pl nálunk sátorvas, eszcág is volt. a laticel pl szerintem luxus (bár mi sátorral nyomtuk).
gyümölcsök szinte minden nap voltak az út szélén...
Szállás miatt meg ne parázz, ha nincs sátrad. két cimborám szintén bicóval ment, sátor nélkül. A taktika a következõ: este bemész a kocsmába, beszédbe elegyedsz a helyiekkel (najó, õk fognak veled, mert hülyén nézel ki bukósisakba), rá fognak kérdezni, hogy hol szállsz meg. Erre te hümmögsz egyet, hogy még nincs hely, de majd találsz valamit a határban. Erre valaki egybõl fel fogja ajánlani az istálóját és indul a licit. Egy helyen vagy 5 szállásajánlatot kaptak sõt, néha ingyen parasztreggelit pálesszel, szárazkóbival.
Mi bp-rõl indulnánk valamelyik szombaton.
Hogy teljesíthetõ-e, amit elgondoltál - szerintem igen, DE ebben az esetben a garantált vérhugyozásra készülj fel, mert:
- 100km egy nap ok, viszont a második és harmadik napon agónia
- a kék túra nem egy bringára optimalizált útvonal, úgyhogy tele van mindenféle szaftos kihívással (macsétával vágandó ösvények, kurvameredek sziklamászások, kerítésmászás, haramiák ésatöbbi)
- egy (jó esetben) 7 kilós pakkot fogsz a hátadon cipelni, ami az elsõ 50 km-en még nem para, de utána egyre gyászosabb lesz a helyzet
Amit te akarsz, ahhoz Jehova+porszívóügynök+lenszarmsztrong elszántság kell.
Ha a sportértékért mész, akkor egy szép kihívás, ha viszont az élményért, akkor nem pálya. Mi olyan 70km-eket mentünk bruszal, élvezetes túratempóban, de nap végén így is kivoltunk, mint a csöcs. és azért a keleti rész dupla olyan kemény szintben.
A legnagyobb hiba, amit elkövettünk a kék túrával, az az volt, hogy alábecsültük. "Hét nap alatt lepörgetjük ezeket a kis huplikat, napi 100 simán, nem ügy" - mondtuk a túra elõtt magabiztosan. Ja. aztán végül "a kék" csinált meg minket hátulról. hatalmas móka volt, de picsamód elfáradtunk.
A kajára nagyon kell figyelni, rengeteget enni. Napi 2-3e forintot simán el lehet kajálni úgy, hogy csak abc-ben vásárolsz. Mindig csak a napi kajaporciót érdemes vinni, szalonna nagyon jó, de a velóspacal talán mégjobb. A túra egyik kulináris csúcspontja nálunk az volt, amikor úgy félúton este 10-kor sikerült boltolunk a helyi késdobálóban egy fél oldal zsírszalonnát - 2 napig tartott ki. Szóval szalonna jó, de... de nehéz. és itt a következõ nagyon fontos dolog. Grammánia. Kurvára odafigyelni, hogy mit viszel, mert nem túlzás azt mondani, hogy minden gramm számítani fog. Tehát ilyen Dante féle fogkefelevágós szintre kell gondolni. Én egyetlen ruhadarabbal többett vittem a kelleténél, de amiatt is anyáztam rendesen. csak a legszükségesebbeket és ha lehet olyan dolgokat pakolj be, amik több dologra használhatak. a fa kínai evõpálcika pl nálunk sátorvas, eszcág is volt. a laticel pl szerintem luxus (bár mi sátorral nyomtuk).
gyümölcsök szinte minden nap voltak az út szélén...
Szállás miatt meg ne parázz, ha nincs sátrad. két cimborám szintén bicóval ment, sátor nélkül. A taktika a következõ: este bemész a kocsmába, beszédbe elegyedsz a helyiekkel (najó, õk fognak veled, mert hülyén nézel ki bukósisakba), rá fognak kérdezni, hogy hol szállsz meg. Erre te hümmögsz egyet, hogy még nincs hely, de majd találsz valamit a határban. Erre valaki egybõl fel fogja ajánlani az istálóját és indul a licit. Egy helyen vagy 5 szállásajánlatot kaptak sõt, néha ingyen parasztreggelit pálesszel, szárazkóbival.
Mi bp-rõl indulnánk valamelyik szombaton.
"The faster you are, the slower your life goes by" - Lucas Brunel
#385
Posted 2008. April 15. - 20:37
off...
gázlón a rajtnál/célnál van csomagmegõrzés?
gázlón a rajtnál/célnál van csomagmegõrzés?
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi..."
#386
Posted 2008. April 15. - 20:32
#387
Posted 2008. April 15. - 20:28
A távot nem értem. 10250 km??? Nem 1250 km? Ez így szebben hangzik!
Csak javaslom. Izolier - vagy mi szösz - fóliát vigyél. A laticel is jó, nekem a felfújható matrac vált be. (Ha kell, szívesen adok egyet kõcsönbe! Kissebb helyen elfér.) Kitartó vagy, azt tudom, szerintem menni fog, bár vannak szakaszok, amik cipelõsek (már ha az utolsó méterig teljesíteni akarod a kéket!)
Csak javaslom. Izolier - vagy mi szösz - fóliát vigyél. A laticel is jó, nekem a felfújható matrac vált be. (Ha kell, szívesen adok egyet kõcsönbe! Kissebb helyen elfér.) Kitartó vagy, azt tudom, szerintem menni fog, bár vannak szakaszok, amik cipelõsek (már ha az utolsó méterig teljesíteni akarod a kéket!)
#388
Posted 2008. April 15. - 20:00
asszem, pünkösdi 7vége így alakul:
10-11-12
pénteken dél körül ellépnék melóhelyrõl, vonattal irány Dorog
Késõ délután/este még behuzódnék vmi esõházig, aztán másnap kezdõdne a túra
12.sz.-22 sz-ig szeretném abszolválni
ez 322,9km
szint 10250km
/forrás: kektura.eu/
Ez elég durva egymás után 3 napon elkövetett maratont jelent
Ha lehet, egész nap szeretnék menni, de napi 10 órát mindenképpen
így jönne ki egy kb. 11km-es átlag, ez a minimum... de napi 12 óra belefér, sztem.
Nerm számoltam az eltévedõs, keresgélõs, esetlegesen kárba veszett idõvel.Illetve az abszolút nem kerékpáros túrázásra jelölt ösvényekkel /ágasvár pl. böe./
Véleményed szerint? Telesíthetõ?
Nem vok egy gyors alak, de kitartó tudok lenni, mint egy Jehova tanú...
Kiváncs lennék a tapasztalataidra, bruce már mondott egy pár jó tanácsot.
Éjszaka nem megyek, szalonnasüti+szunya.
Cucc:
sátrat nem akarok, csak hosszúnaci/bicós/-mez, széldzseki kombóban, illetve laticel/könnyû hálózsákban agyalok. Ha az idõjárás ilyen lesz, mint mostanság, el sem indulok...
Kidolgozok némi szökési lehetõséget, délnek /bp-f.abony vasútmegközelités :-) /
illetve volt évfolyamtársakat felhivok, hogy nead'j isten, megszállhatok-e a kutya mellett, ha úgy érzem, nem megy...
Vizet nem viszek külön,csak egy nagy kulacs.
Kaját sokat megint minek, települések lesznek. Hagyma meg jó gyümölcsnek is, legalább nem jönnek a kullancsok.
10-11-12
pénteken dél körül ellépnék melóhelyrõl, vonattal irány Dorog
Késõ délután/este még behuzódnék vmi esõházig, aztán másnap kezdõdne a túra
12.sz.-22 sz-ig szeretném abszolválni
ez 322,9km
szint 10250km
/forrás: kektura.eu/
Ez elég durva egymás után 3 napon elkövetett maratont jelent
Ha lehet, egész nap szeretnék menni, de napi 10 órát mindenképpen
így jönne ki egy kb. 11km-es átlag, ez a minimum... de napi 12 óra belefér, sztem.
Nerm számoltam az eltévedõs, keresgélõs, esetlegesen kárba veszett idõvel.Illetve az abszolút nem kerékpáros túrázásra jelölt ösvényekkel /ágasvár pl. böe./
Véleményed szerint? Telesíthetõ?
Nem vok egy gyors alak, de kitartó tudok lenni, mint egy Jehova tanú...
Kiváncs lennék a tapasztalataidra, bruce már mondott egy pár jó tanácsot.
Éjszaka nem megyek, szalonnasüti+szunya.
Cucc:
sátrat nem akarok, csak hosszúnaci/bicós/-mez, széldzseki kombóban, illetve laticel/könnyû hálózsákban agyalok. Ha az idõjárás ilyen lesz, mint mostanság, el sem indulok...
Kidolgozok némi szökési lehetõséget, délnek /bp-f.abony vasútmegközelités :-) /
illetve volt évfolyamtársakat felhivok, hogy nead'j isten, megszállhatok-e a kutya mellett, ha úgy érzem, nem megy...
Vizet nem viszek külön,csak egy nagy kulacs.
Kaját sokat megint minek, települések lesznek. Hagyma meg jó gyümölcsnek is, legalább nem jönnek a kullancsok.
#389
Posted 2008. April 15. - 19:42
KeX!
Szemed sem veted rá, mert füled hallatára énekelni kezdek!!!
Fenekem már feni rá az ülõgumóit!
Szemed sem veted rá, mert füled hallatára énekelni kezdek!!!
Fenekem már feni rá az ülõgumóit!
#390
Posted 2008. April 15. - 18:09
#391
Posted 2008. April 15. - 18:06
Savgab: múlt héten beszéltem a kartársakkal. burce kihullott a keretbõl (suli), az idõpont meg igencsak idõfüggõ. kicsit ugye átnéztem a szinteket, meg a távokat és kaptam egy kisebb agyérgörcsöt: 560km táv (ez annyira nem durva), de 16000m szint (ez viszont igen). Olyan 8-9 napra tervezzük a dolgot, ez napi 2000m szint, ezért a a csomag és az utak járhatósága szempontjából nagyon nem mindegy, hogy milyen idõnk lesz. Ha pünkösd környékére 15 fok feletti és nem fossáázós idõt mondanak, akkor valszeg megindulunk. Ha ütköznénk, akkor melyik idõpontban és hol találkoznánk kb?
VV: whatkindof broox? csak nem rugós bõrnyereggel fogod rakni a hegyeket?
VV: whatkindof broox? csak nem rugós bõrnyereggel fogod rakni a hegyeket?
"The faster you are, the slower your life goes by" - Lucas Brunel
#392
Posted 2008. April 15. - 16:56
#393
Posted 2008. April 15. - 16:53
Rákóczi 120 kontra nõsülés...érdekes alternatíva!
Na, lakat a pofámra! A Zemplénrõl majd küldök képeket Neked!
Na, lakat a pofámra! A Zemplénrõl majd küldök képeket Neked!
#394
Posted 2008. April 15. - 16:23
ja, kimarad a rákóczi 120...
épp' nõsülök
A kék már régen felötlött bennem, aztán burce képeit nézve, gondoltam, megnyomom a keleti fél egy jó részét
Asszem, ha mákom van, pont õk is ez idõ tájt tervezik, Kex,burce, s még egy úr társaságában
Mondjuk, nekem könnyû, kiszállok Szarvaskõn :-) s zuhany
épp' nõsülök
A kék már régen felötlött bennem, aztán burce képeit nézve, gondoltam, megnyomom a keleti fél egy jó részét
Asszem, ha mákom van, pont õk is ez idõ tájt tervezik, Kex,burce, s még egy úr társaságában
Mondjuk, nekem könnyû, kiszállok Szarvaskõn :-) s zuhany
#395
Posted 2008. April 15. - 16:12
Gabi bátya! Tavaly nem vótá Zemplén Maratonon, idén nem jössz Zemplén TT-re! MI VAN?!!
Diszkriminatív lettél?!
(Pedig a rohadt böglyök is megvannak még, hogyazajóatyaúristenverjebeléjükaf.szátúgycsípnekarohadtakhogycsakna!)
/Azért nem rossza az a kéken sem../
Diszkriminatív lettél?!
(Pedig a rohadt böglyök is megvannak még, hogyazajóatyaúristenverjebeléjükaf.szátúgycsípnekarohadtakhogycsakna!)
/Azért nem rossza az a kéken sem../
#396
Posted 2008. April 15. - 16:09
#397
Posted 2008. April 15. - 14:08
Gyertek május 11-én ZEMPLÉN 50KM-re (ami igazából 55KM)!
Van már 30KM-es kerékpáros változata is (nem véletlenül).
TT-nek van írva,de igazából amolyan "túlélõtúra" jellege van az egésznek.
merthogy a jelzések ugye vannak,csak éppen néhol az ösvény hiányzik.
:-D
Zemplén 50 Kerékpárral
Sátoraljaújhely - Síház - Bányi-nyereg - Pusztadélõ - Cirkálótanya - Makkoshotyka - Pap-hegy - Nagyhuta - Vágáshuta - Nagy-Hallgató-nyereg - Rudabányácska dél - Bányi-nyereg - Borz-hegy - Síház - Sátoraljaújhely
Rajt:Cél: Sátoraljaújhely, a vasútállomás elõtt
Indítás: 7.00-10.00 óra Nevezési díj: 600 Ft/fõ Táv (térképen): 55.1 km Szint (térképen): 1340 m Szintidõ: 8 óra MTSZ pontszám: MTSZ 81 pont
Kitûzõ Szendvics Csomagmegõrzés Szállás a rajtnál Szállás a célnál Ivóvíz a rajtnál Ivóvíz a célnál Mosdási lehetõség a célnál
A nevezési díj TTT, MTSZ, MSTSZ tagoknak és Magyar Turista kártyával 500 Ft/fõ.
Rendkívül nehéz útvonal zömében az OKT-n, csak hegyikerékpárral érdemes indulni.
A leggyorsabb, legfiatalabb, legidõsebb teljesítõ 5000 Ft-os jutalomban részesül.
Térkép: a Zemplén (észak) vagy Zemplén (50.000) turistatérképe.
Van már 30KM-es kerékpáros változata is (nem véletlenül).
TT-nek van írva,de igazából amolyan "túlélõtúra" jellege van az egésznek.
merthogy a jelzések ugye vannak,csak éppen néhol az ösvény hiányzik.
:-D
Zemplén 50 Kerékpárral
Sátoraljaújhely - Síház - Bányi-nyereg - Pusztadélõ - Cirkálótanya - Makkoshotyka - Pap-hegy - Nagyhuta - Vágáshuta - Nagy-Hallgató-nyereg - Rudabányácska dél - Bányi-nyereg - Borz-hegy - Síház - Sátoraljaújhely
Rajt:Cél: Sátoraljaújhely, a vasútállomás elõtt
Indítás: 7.00-10.00 óra Nevezési díj: 600 Ft/fõ Táv (térképen): 55.1 km Szint (térképen): 1340 m Szintidõ: 8 óra MTSZ pontszám: MTSZ 81 pont
Kitûzõ Szendvics Csomagmegõrzés Szállás a rajtnál Szállás a célnál Ivóvíz a rajtnál Ivóvíz a célnál Mosdási lehetõség a célnál
A nevezési díj TTT, MTSZ, MSTSZ tagoknak és Magyar Turista kártyával 500 Ft/fõ.
Rendkívül nehéz útvonal zömében az OKT-n, csak hegyikerékpárral érdemes indulni.
A leggyorsabb, legfiatalabb, legidõsebb teljesítõ 5000 Ft-os jutalomban részesül.
Térkép: a Zemplén (észak) vagy Zemplén (50.000) turistatérképe.
"Ínség és meggyõzés - ez az a két erõ,mely tettekre bírja az embereket. Támassz ínséget,kormányozd a véleményeket és felboríthatsz minden meglevõ rendszert,bármilyen szervezett is legyen az."
#398
Posted 2008. April 15. - 09:18
:-)
Igen, 10 perc a belvárostól, s már okos is ösvényeket kergethetsz
10 perc az sok, nekem 300 méter és CC-pályán mehetek.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#399
Posted 2008. April 15. - 07:47
ja itt meg egy óra kocsikázás az okos kis ösvényig
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"