Állandó használatra nem a Minotaur 380-at ajánlanám a MAXXIS-tól. 3 modell van:
- MAXXIS Minotaur: 380 g, 9990 Ft
- MAXXIS Minotaur: 430 g, 8490 Ft
- MAXXIS Minotaur FullKnob: 550 g, 3200 Ft (!!!)
illetve a jelenlegi grammbajnok
- MAXXIS FlyWeight: 330 g, 5050 Ft (!!!!!)
Nekem a Minotaur 380 permoment a legtutibb könnyû gumi - a FlyWeight most kerül majd fel a gépre, majd írom a tapasztalatokat! A Skinny Jimmy-hez képest eddig egy (1) defektem volt; felütéses... A S.J. lassabban kopik, ám nem ennyire allround (szvsz), grammfejû ismerõsöm 3 hét után szabadult tõle, nem volt türelme defektet javítani. A Minotaur sokkal gyorsabban kopik, ám amíg tart, addíg nagyon profi; fordított mintázattal még hátul is harapós. Nagyon kitalált a mintázata is, sárprobléma, mint olyan nem létezik... Negatívum: drága. Valamit-valamiért: szerintem megéri az árát, bármelyiket választod. Mondjuk a Minotaur FullKnob kib****tt jó vétel, a FlyWeight-et meg pofátlanul jó áron tolják. Atom La Palma szigetén ment FlyWeight gumikkal - sziklás terepen is -, korrekt cuccnak mondja, grammra pedig császár. Amikor pedig 150-200 grammot könnyítesz a kerekeiden (és még csak a külsõkrõl beszélek!!!), az nagggggyon durva érzés! Korrekten magyarított MAXXIS infók pedig a kereskedõ oldalán.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 04:20
#261
Írta 2002. április 25. - 08:32

#262
Írta 2002. április 24. - 20:16

Még agyalok a dolgon, lehet schwalbi black shark vagy skinny jimy lesz a gyõztes, bár a minotaurból is van 430grammos verzió.
#263
Írta 2002. április 24. - 19:54

Zorg, lehet már itthon kapni 330 grammos külsõket? Hol? Azt hiszem ideje beszerezni!
Egyébként a 380 grammos Maxxis Minotaur dobozán ott figyel az összes oldalon a "FOR RACE USE ONLY" felirat, nem hiszem, hogy mindennapi használattal kibírna egy évet. Másrészt meg nem túl nehéz vele defektet kapni. Eddig egyszer mentem vele fél órát
Egyébként a 380 grammos Maxxis Minotaur dobozán ott figyel az összes oldalon a "FOR RACE USE ONLY" felirat, nem hiszem, hogy mindennapi használattal kibírna egy évet. Másrészt meg nem túl nehéz vele defektet kapni. Eddig egyszer mentem vele fél órát

#264
Írta 2002. április 24. - 19:12

szóval mered ajánlani a maxxis 380grammost, vagy azér van valami fenntartásod ? a velociraptorokat akarnám lecserélni valami pihére, de egy évet bírjon ki azért
#265
Írta 2002. április 24. - 19:03

A pedál eddig igen korrekten viselkedik (nem egy 959-es, nade az ára sem...); a MAXXIS Minotaur 380 pedig a legtutibb light gumó - jelenleg. Most szereztem be a MAXXIS FlyWeight 330-as külsõt - hát kíváncsi vagyok.
Most "nehéz" RITCHEY InnoVader figyel elöl/hátul; naaaagyon jók az új ricsik!
Adapter: tudtommal ott figyelget a raktárban már, csakhátugyebár kellene neki cikkszámot adni, és akkor lehetne kapni...
Most "nehéz" RITCHEY InnoVader figyel elöl/hátul; naaaagyon jók az új ricsik!
Adapter: tudtommal ott figyelget a raktárban már, csakhátugyebár kellene neki cikkszámot adni, és akkor lehetne kapni...
#266
Írta 2002. április 24. - 18:47

zOrg a pedálról mi a vélemény ? nomeg a 380grammos maxxis külsõ se gyenge...
alakul ez
ui: az (feltehetőleg) egyetlen darab adaptert elvitték már amit te is keresel, boltnevét nem írom. A nagyker meg hozná ha...

ui: az (feltehetőleg) egyetlen darab adaptert elvitték már amit te is keresel, boltnevét nem írom. A nagyker meg hozná ha...
#267
Írta 2002. április 24. - 17:56

hey Zorg elso tag akinel latok Pazzaz dolgokat
en csipem oket jo kis feltoro ceg , hasonlo a Weyless ..mindkettorol termek lista :
www.pazzaz.com
http://www.supergo.c...company=Weyless
en csipem oket jo kis feltoro ceg , hasonlo a Weyless ..mindkettorol termek lista :
www.pazzaz.com
http://www.supergo.c...company=Weyless
#268
Írta 2002. április 24. - 17:07

#269
Írta 2002. április 24. - 17:05

#270
Írta 2002. április 24. - 16:56

zOrg, jól látom, hogy elöl Deore tárcsafék van <> viszont minda 2 fékkar XT?
#271
Írta 2002. április 24. - 16:46

#272
Írta 2002. április 19. - 02:52

hey feherparduc tom azt az erzes milyen egy alom bicaj
na nem is azert ..csak hogy epp egy gyari nyeregcsovet hajtottal .. gondoltam az antikosok allitjak eredeti allapotba a cuccokat ..
..jah es nem azert mert esetleg nem '02 a dolog ..
en '01 ben vettem a '97 ev vazamat ..ami hasonlo "alom' szeru dolog volt
na nem is azert ..csak hogy epp egy gyari nyeregcsovet hajtottal .. gondoltam az antikosok allitjak eredeti allapotba a cuccokat ..
..jah es nem azert mert esetleg nem '02 a dolog ..
en '01 ben vettem a '97 ev vazamat ..ami hasonlo "alom' szeru dolog volt
#273
Írta 2002. április 17. - 23:22

#274
Írta 2002. április 17. - 23:19

Killertom: Nem, csak már több, mint 6 éve vágyam volt egy ilyen gép!
Sajnos 600e forintom nincsen egy 2002-es modellre, egyébként saját tapasztalatom, hogy egy régebbi szett sokkal tartósabb a mai drágább megfelelõjénél. Egyébként lassan valóban antikká válik, nem tudom, hogy mennyi eredeti állapotú van jelenleg belõle az országban, nem hiszem, hogy 10-20db-nál sokkal több lenne... Vagy talán még annyi sem. :-[

#275
Írta 2002. április 17. - 17:01

Nekem egy 2001-es Trek 8500-asom van szép piros, ezüst, fekete színben.
Sid XC villa, komplett XT szett, Crossmax kerekek, PDM 858, Flite, Roox kiegészítõk.
A fék a régebbi Xt V-fék, de avid pofákkal nagyon jól fog, s jóval könnyebb az utódjánál.
Egyébként a canga nagyon király, bár most valami ciripel a hajtókarnál ha nagytányéron keményen belelépek. De semmi sem lehet tökéletes, fõleg nem Magyarországon!

Üdv:
Sid XC villa, komplett XT szett, Crossmax kerekek, PDM 858, Flite, Roox kiegészítõk.
A fék a régebbi Xt V-fék, de avid pofákkal nagyon jól fog, s jóval könnyebb az utódjánál.
Egyébként a canga nagyon király, bár most valami ciripel a hajtókarnál ha nagytányéron keményen belelépek. De semmi sem lehet tökéletes, fõleg nem Magyarországon!



















Üdv:
#276
Írta 2002. április 17. - 13:31

Na,most lett átalakitva a gépem!
Váz:koga miyata Survivor,Hardlite FM-1 cromo csövekbõl,19,5"
Villa:koga,rugó,elasztomer,olajpatron
SRAM 9.0 hátsóváltó,markolatváltó(Halfpipe),hátsóagy;
SRAM 7.0 kazi,fékek;PC59 lánc;
Sugino Impel500 hajtómû;Kinex monoblock;
Syncros XLR felni hátul,DT küllõkkel,alu küllõanyákkal,Conti Doublefighter dual(narancs)gumi;
ALICO140 kormány(140g)
DiaCompe PC-7EXA fékkarok;
SRAM 5.0 elsõ agy Rigida felni,Conti ExplorerPro dual gumi(szürke futófelület)
Váz:koga miyata Survivor,Hardlite FM-1 cromo csövekbõl,19,5"
Villa:koga,rugó,elasztomer,olajpatron
SRAM 9.0 hátsóváltó,markolatváltó(Halfpipe),hátsóagy;
SRAM 7.0 kazi,fékek;PC59 lánc;
Sugino Impel500 hajtómû;Kinex monoblock;
Syncros XLR felni hátul,DT küllõkkel,alu küllõanyákkal,Conti Doublefighter dual(narancs)gumi;
ALICO140 kormány(140g)
DiaCompe PC-7EXA fékkarok;
SRAM 5.0 elsõ agy Rigida felni,Conti ExplorerPro dual gumi(szürke futófelület)
#277
Írta 2002. április 15. - 18:57

Itt az olemben a 2002 es Giant katalogus...
a GIANT ATX 830 az a ATX Team lenne ami XTC Team neven fut?
Kicsit bonyolult... ???
A 2002-es kínálatban elvileg nincs benne a 830-as csak a 840-es. Legalábbis ilyen infóim voltak. A honlapon ott feszít a 830-as is de az a 2001-es modell.
#278
Írta 2002. április 15. - 01:44

#279
Írta 2002. április 15. - 01:06

Nem a méret volt a nehezen elérhetõ, hanem a típus, amivel eredetileg szerelték.
#280
Írta 2002. április 15. - 00:48
