Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
#721
Írta 2012. május 03. - 17:30
Ennyiért vegyél thomsont. 247g a 410-mm-es. Cserébe sokkal erõsebb.
»» boneshaker ««
#722
Írta 2012. május 03. - 17:11
KCNC Ti Pro Lite nyeregcsõ
Tömeg: 142 gramm(27,2x350mm)
Felhasználás: kizárólag XC (85 kg alatt) és országút (120 kg alatt), minimum 85 mm a vázban
KCNC Sc Pro Lite nyeregcsõ
Tömeg: 185 gramm(27,2x350)
Felhasználás: kizárólag XC (100 kg alatt) és országút (120 kg alatt), minimum 85 mm a vázban
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#723
Írta 2012. május 03. - 07:53
Ott van a felhasználásban a súlylimit: mtb 100kg országúti 120kg alatt. Elég lesz szerintem
beleférek meg persze el kéne olvasni végig...
de az sc pro lite tökugyanaz, mint a scandium felirattal rendelkezõ?
#724
Írta 2012. május 03. - 07:38
#725
Írta 2012. május 03. - 07:24
csak elbír .... Max eltörik ! Más variáció nem nagyon van.
Mondjuk én is 85 kiló vagyok és nem a nyeregcsövön akarok 60grammot nyerni a bringámon. De ez csak az én véleményem, talán mert alattam már tört el nyeregcsõ.
a honalpon ezt írják:
"Rendkívül könnyû és erõs szkandium nyeregcsõ a nehezebb kerékpárosok számára"
amúgy nem igazán a súly miatt választanám, csak mert a mostani randa-és persze kõnehéz is, a ló ellenkezõ oldala-és nem igazán találtam jobbat az apróban. amúgy meg edzõbringába kell, túlnyomó részt aszfaltra, szóval nem lenne kitéve túl nagy igénybevételnek.
#726
Írta 2012. május 02. - 22:49
sziasztok!
ez ér ennyit? van esetleg súlyhatára? én 85kg vagyok, csak elbír... köszi elõre is
Itt van: KCNC Sc Pro Lite nyeregcsõ vásárlás - FTW Bikes webáruház
#727
Írta 2012. május 02. - 22:41
Mondjuk én is 85 kiló vagyok és nem a nyeregcsövön akarok 60grammot nyerni a bringámon. De ez csak az én véleményem, talán mert alattam már tört el nyeregcsõ.
#728
Írta 2012. május 02. - 21:21
#729
Írta 2012. május 02. - 14:52
Van egy flancos FSA K-FORCE karbon nyeregcsövem. Egypontos nyeregrögzítéssel. A problémám hogy az egyetlen hosszú csavart, ami a nyerget tartja hiába húzom meg menet közben újra és újra kilazul Az ülés minduntalan elmászik. A csavarfejnél van egy speciális ovális fém alátét, ami a felismerhetetlenségig el van laposodva és deformálódva. Gondolom ezt kéne valahol legyártatnom, mert hát kapni biztosan sehol. Segítsetek abban, hogy ez vajon eredetileg hogy nézhetett ki. Az elsõ feltevésem szerint az altét belsõ hosszú oldalai a csavarszárhoz idomuló módon csipkézettek(tehát az ovális alátét nyílása három lyukból áll, mely lyukak valamelyikébe tetszõlegesen bedugható a csavarszár), hogy a csavar ne tudjon csúszkálni. A másik variáció hogy a nyilás oldalai egyenesek, tehát a csavar szabadon pozícionálható, és hogy ne tudjon elcsúszkálni egyszerûen jó erõsen meg kell húzni. Szóval szerintetek milyen alátétet gyártassak. A felismerhetetlenségig szétrongyolódott, gõzöm sincs hogy nézhetett ki fénykorában.
#730
Írta 2012. április 28. - 23:08
nincsmit.aztan irj hogy mi lett a vege.
remelem ennyi megoldja a gondot es nem kell a meghajtas topikba folytatni.
Na, végre öhöm és bódottág megint! :DDD Nektek volt igazatok! )) Csak nem bírtam magammal és fáradtan és álmosan, de leszedtem az ülést a csõrõl. Hát mit mondjak jó dzsuvás volt. Megtisztítottam, a csavart megzsíroztam, hogy ne rohadjon össze, visszaszereltem mindent -a pálcákat nem kentem be semmivel- és pizsamában meg papucsban kiszöktem egy próba körre az utcánkban )) Nem bírtam volna nyugodtan elaludni ha ezt nem teszem meg
Köszönöm még1x
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#731
Írta 2012. április 28. - 21:52
remelem ennyi megoldja a gondot es nem kell a meghajtas topikba folytatni.
#732
Írta 2012. április 28. - 21:50
Ridelife, zeezoltano, köszönöm a tanácsaitokat
Ma egy közel 60 km-es hegyi túrán vagyok túl, de az egész tekerésemet elkedvtelenítette, hogy vagy 20 km-enként szedtem szét és raktam össze a csövet. Ki is váltam a társaságból és inkább haza jöttem ideje korán
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#733
Írta 2012. április 28. - 21:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#734
Írta 2012. április 28. - 20:52
-nyereg le
-palca, vaz letisztit
-nyereg vissza
-beallitas utan kello nyomatekkal fixalas
zsir ide nem kell mert nem szoktak osszegyogyulni.
#735
Írta 2012. április 28. - 20:48
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#736
Írta 2012. április 28. - 20:46
edit:a nyeregpalca nem keverendo a nyeregcsovel.
#737
Írta 2012. április 28. - 20:42
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#738
Írta 2012. április 28. - 20:30
#739
Írta 2012. április 28. - 20:29
-nyeregcsõ vázból kivesz,
-ronggyal tisztára törül + a vázzal együtt,
-zsírral vékonyan beken,
-visszarak,
-öröm és bódottág.
A következõ alakalommal már elég csak kicsit meglazítani és megmozgatni szétszedés helyett mind addig míg ez már kevés.
De ez most nem akar beválni! (((
Hiába szedem szét, tisztítom, zsírzom, nonstop recseg ropog ((
Monoblock kizárva, mert nyeregbõl kiállva hangtalan. Kérem adjatok tanácsot mi lehet az ok és mit csináljak????
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány