sajnos még a sima torx-ot sem lehet beszerezni, csak rendelésre, nagy tételben
egyedi kulcs + csavar? csinaltatsz egy nem szabvanyosat.
sajnos még a sima torx-ot sem lehet beszerezni, csak rendelésre, nagy tételben
a thomsonból is legalább annyi lógjon bele a vázba mint a másikból, és emellett egy centivel sem érjen ki több.
az erõkar számít, ha nem ahhoz tervezték a vázat, akkor nem egy 20 ezres törött nyeregcsöved lesz hanem egy 200 ezres törött vázad.
arn, mekkora volt a gyári csõ? a mostani jobban ki van húzva?
érdekes ez a milyen hosszú nyeregcsõhöz tervezik a vázat dolog. ha a gyári, sokszor 375mm vagy rövidebb csövekbõl indulok ki, akkor nem egészen értem, milyen testalkat lebeg a tervezõk szeme elõtt. a másik, a vázhoz adott 8-10 cm hosszú átalakító betét...
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
stellaz; én ilyennel próbálkoznék:
Tamperproof Screw Company: Security Screws, Fasteners & Spanners
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
arn, mekkora volt a gyári csõ? a mostani jobban ki van húzva?
érdekes ez a milyen hosszú nyeregcsõhöz tervezik a vázat dolog. ha a gyári, sokszor 375mm vagy rövidebb csövekbõl indulok ki, akkor nem egészen értem, milyen testalkat lebeg a tervezõk szeme elõtt. a másik, a vázhoz adott 8-10 cm hosszú átalakító betét...
Aha, ahogy te azt hiszed, nekem még a S-TORX-ost is kinyitották egyszer. Az a "lyukas TORX". Aztán miután kiderült, hogy 1500 Ft egy S-TORX készlet, naívság is feltételezni, hogy a tolvajok nincsenek felszerelve...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
kitaláltam azt a nagy okos dolgot, hogy, vettem egy 500 ft-os, imbuszcsavaros nyeregcsõbilincset és én majd ebbe jól belerakok egy torx csavart, így elejét véve a nyereg instant tolvajlásának
hát....botor feltételezés volt részemrõl, hogy budapesten tudok venni egy darab szaros torx csavart egy csavarboltban......
(rendelésre, 200 darabos kiszerelésben, valahol a város túloldalán, talán)
a thomsonból is legalább annyi lógjon bele a vázba mint a másikból, és emellett egy centivel sem érjen ki több.van egy gyari nyeregcsovem is a rajta levo jelolessel azt adtak a vazhoz. mivel azt is maxra huzva hasznaltam, gyorsan ki is csereltem egy 410es thomsonra, jobb a bekesseg.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
nincs jelolve a csovon?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Olyan hosszúm nincs, de lehet gyártani. Tönkreteszed valamelyik puhább imbuszosnak a fejét, utána meg beleütsz egy eggyel nagyobb torxot.
5-ös, 25 mm-es kellene
A sebesség mindent megold.
Mekkora kell?kitaláltam azt a nagy okos dolgot, hogy, vettem egy 500 ft-os, imbuszcsavaros nyeregcsõbilincset és én majd ebbe jól belerakok egy torx csavart, így elejét véve a nyereg instant tolvajlásának
hát....botor feltételezés volt részemrõl, hogy budapesten tudok venni egy darab szaros torx csavart egy csavarboltban......
(rendelésre, 200 darabos kiszerelésben, valahol a város túloldalán, talán)
A sebesség mindent megold.
túlméretes szabványt is el lehetne feljteni
a merida tervezõje megmondta, hogy ha a népnek az kell, hogy fasza "vastagvázas" legyen a paripa, akkor azt gyártanak, akkor is, ha mûszakilag jobb lenne mondjuk egy vékonyabb nyeregcsõ