Nekem is ez van a Supersix-ben, a vázzal együtt vettem apróból, semmi gondom vele.
Én mindig csak tervezem, hogy veszek a SS-be is, de akárhányszor ráülök, elfelejtődik a dolog..
Nekem is ez van a Supersix-ben, a vázzal együtt vettem apróból, semmi gondom vele.
Én mindig csak tervezem, hogy veszek a SS-be is, de akárhányszor ráülök, elfelejtődik a dolog..
Amit múltkor linkeltem, miért nem jó, ha olcsót akarsz?
Azért a nyeregcső NEM kormány, ha elpattanna menet közben, nem fogsz orra esni. És tényleg sokkal kényelmesebb az alunál.
De ahogy a múltkor írtam. 25-ös külső 7 bar körül? Ha nem fér el a villába, akkor fogsz egy befőttes üveg tetőt, és vágsz belőle, belepakolod a tengely fölé, és boldogság van.
Nekem is ez van a Supersix-ben, a vázzal együtt vettem apróból, semmi gondom vele.
Wilier Asolo 27,2 a nyeregcsöve...
Amit múltkor linkeltem, miért nem jó, ha olcsót akarsz?
Azért a nyeregcső NEM kormány, ha elpattanna menet közben, nem fogsz orra esni. És tényleg sokkal kényelmesebb az alunál.
De ahogy a múltkor írtam. 25-ös külső 7 bar körül? Ha nem fér el a villába, akkor fogsz egy befőttes üveg tetőt, és vágsz belőle, belepakolod a tengely fölé, és boldogság van.
Vejne módosította - 2016. február 01. - 07:17
Az remek,mindig is tetszett amikor egy alkatrész tervezésénél,gyártásánál nem gondolnak arra hogy az életben használhatatlan lesz...Úgy még lenne értelme ha az alsó homorú rész nem lenne ricnizve.
mekkora átmérőre van szükséged?
http://www.ebay.co.u...cwAAOSwCypWo1XH
van egy ilyenem felesleges, 31.6-os. Súlyban ott vagy, mint egy karbonnal, és azért a vékony falú, 25mm-hátranyúlású alu sem az a hűde veserázó.
Megvehető használatra vagy bóvli?
http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT
A német BIKE Magazin-ban volt egy cikk az acél vázakról. Hogy divat még mindig - de miért is ? Ez volt a fő kérdés.
Ők ügye mtb beállítottságúak de ott is fontos a kényelem. Mérték a súlyt, merevséget, mindent és hasonlították aluhoz, karbonhoz.
Egy a lényeg ! A nehéz acél váz brutál merev. A könnyebb (1,8kg körül) vázak már rugalmasabbak jóval de ott bizony az élettartama is kisebb lesz. Logikus.
De súly/kényelem arányban egyáltalán nem volt olyan császár, mint sokan gondolják.
A kult faktora miatt veszik meg sokan, amivel amúgy nincs semmi baj. Mindenki olyannal jár, ami neki tetszik.
Csak épp' a klasszikus muffolt, ujjnyi átmérőjű csövekből készült acélvázak rugalmasak... És amiket felsoroltam, mind azok.
De a borzalmas 2 kilós aluvázaktól isten óvjon mindenkit.
Vejne módosította - 2016. január 27. - 18:01
Akkor valami nagyon nincs rendben sem a Zero9-es Wilierrel, sem a SuperSixszel, se a ridley Fenixszel, de még az Argon18 Krypton sem lehet gyors, mert az összes kényelmes. És pálcika muffolt acélvázakon szocializálódott emberek mondják ezt, columbus sl, cromor, tange 1-hez viszonyítva kényelmesebbek a fent említett krabonvázak, még alumínium nyeregcsővel is.
A német BIKE Magazin-ban volt egy cikk az acél vázakról. Hogy divat még mindig - de miért is ? Ez volt a fő kérdés.
Ők ügye mtb beállítottságúak de ott is fontos a kényelem. Mérték a súlyt, merevséget, mindent és hasonlították aluhoz, karbonhoz.
Egy a lényeg ! A nehéz acél váz brutál merev. A könnyebb (1,8kg körül) vázak már rugalmasabbak jóval de ott bizony az élettartama is kisebb lesz. Logikus.
De súly/kényelem arányban egyáltalán nem volt olyan császár, mint sokan gondolják.
A kult faktora miatt veszik meg sokan, amivel amúgy nincs semmi baj. Mindenki olyannal jár, ami neki tetszik.
A syntace alu kormánnyal egy gondom van: a hajlítás. Pedig cnc-bikes-on 26-os befogóval syntace kormány gombokért van.
A korallon syntace stucni van, annyi szent: heavy-duty darab, már eleve a 8Nm nyomaték, ami rá van írva, kétszer-másfélszer haladja meg az átlagos 4-6Nm-es értéket.
Volt Syntace outi kormányom is, de nem lesz a közeljövőben, mert a 26-os nagyon hosszú és nagyon mély, a 31.8-as meg nagyon hosszú.
Amúgy azon kevés nem kompakt kormányok egyike, amin az ember tenyere-keze nem kerül kényelmetlenül sz.r kényszerpozíciókba, mert minden ott van rajt', ahova ösztönösen nyúlsz.
A lentebb linkelt "ócókici" nyeregcsövet ténylegesen használtam is 1.5 évig, gond nélkül. Nélküle használhatatlan volt a bringa, vele meg sokkal kényelmesebb, igaz, az ejtett felsőcső miatt kb. 25cm-re volt kihúzva a vázból, így persze, hogy még 31.6-osban is hajlott.
Amit nem bírok elképzelni, hogy van, aki azokon a 20. század végi batár aluvázakon hátranyúlás nélküli nyúlfarknyi alu nyeregcsővel és 20-22mm-es 9.5 barra drukkolt külsővel képes menni. Van egy ismerősöm ilyen batármirindával, és mikor kérdeztem, hogy nem rázza-e, azzal replikázott, hogy a gyors bringa sosem kényelmes.
Akkor valami nagyon nincs rendben sem a Zero9-es Wilierrel, sem a SuperSixszel, se a ridley Fenixszel, de még az Argon18 Krypton sem lehet gyors, mert az összes kényelmes. És pálcika muffolt acélvázakon szocializálódott emberek mondják ezt, columbus sl, cromor, tange 1-hez viszonyítva kényelmesebbek a fent említett krabonvázak, még alumínium nyeregcsővel is.
Viszont akárhányszor syntace tesztet látok, elkap a vágy, hogy uccuba szerezzek egy syntace nyeregcsövet is a coralhoz. A kormány úgyis feliratmentes, szóval harmonizál mindennel (btw, acetonos vattapamacs 15 mp dorzsi után tüntette el a nagy ronda D logót és grafikát)
A kormánytörés nem játék ! Abba bele is lehet pusztulni vagy rokkanni.
De a nyeregcső sem. Velem és haverral csak az történt, hogy a rögzítő csavar pattant el vagy oldott ki. (ez egy csavaros volt) Lassan mentünk éppen de elestünk. Nagy tempónál ezt el sem merem gondolni, hogy végződött volna.
Én Syntace alu kormánnyal járok. Megcsíptem egy akciót, 40-50 € körüli áron az egyik legerősebb, legbiztonságosabb kormányom van. De szerintem még többet is megér. Most akkor megéri egy nevenincs valamire pénzt adni ?
Nem gondolom hogy rosszat akar a csapat. Estében átnézem ezt a cikket,köszke...
https://www.facebook...96553773745423/
Egy szélsőségesen szar.
gaboca1 módosította - 2016. január 26. - 18:43
Nem gondolom hogy rosszat akar a csapat. Estében átnézem ezt a cikket,köszke...
Ciklikus igénybevétel...ha nincs pénzed minőségi karbonra akkor vegyél minőségi alut...mégegyszer nem azzal van a gond, hogy kínai, hanem, hogy olcsó másolat..leszarja a kínai, hogy pofára esel és nyakad töröd ha pár dollárért gyártja őket a sufniban...
Kötve hiszem hogy menet közben nagyobb igényvétel lenne mint a kormány befogva a stucniba és mindkét oldalról 1-1 nyolcvan kilós ember rácsimpaszkodva húzza le amennyire tudja. Ugye a 40e kormány nem 8x jobb és megbízhatóbb mint a 15 dolláros ázsia. Sztem jó páran meglepődnénk ha összehasonlítanánk egy eredetit és replicát,mert vagy nem derülne ki óriási különbség /és sztem ez lenne/ vagy ég és föld lenne a kettő...de utóbbiban erősen kételkedem.
Azért ne legyen már ördögtől való ennyire a kici-ocó noname karbon,ami messze nem űrtechnika de mindenki máshogy látja.
Ajánlom ezt a tesztet, .pdf-ben elérhető a lenti link alatt németül:
http://www.bike-maga...ten/a18691.html
Ilyen tesztek után, mert hogy végzett hasonlóakat más újság is, bizony bármikor inkább spórolok össze 80-100 vagy 200-220 EUR-t egy alu vagy karbon Syntace-re, mint vegyek akár Rithey-t, Pro-t, Crank Brothers, 3T (jaj!...) stb. márkát feleannyiért - nem is beszélve az életveszélyes kínai, alibabás, e-bay-es és egyéb olcsó copy-catről.
Szerintem Te is érzed, nem akar egyikünk sem rosszat, sőt!
Á igen, olcsó(bb) karbon helyett alu Syntace. Win-win!
zscs módosította - 2016. január 26. - 14:53
Kötve hiszem hogy menet közben nagyobb igényvétel lenne mint a kormány befogva a stucniba és mindkét oldalról 1-1 nyolcvan kilós ember rácsimpaszkodva húzza le amennyire tudja. Ugye a 40e kormány nem 8x jobb és megbízhatóbb mint a 15 dolláros ázsia. Sztem jó páran meglepődnénk ha összehasonlítanánk egy eredetit és replicát,mert vagy nem derülne ki óriási különbség /és sztem ez lenne/ vagy ég és föld lenne a kettő...de utóbbiban erősen kételkedem.
Azért ne legyen már ördögtől való ennyire a kici-ocó noname karbon,ami messze nem űrtechnika de mindenki máshogy látja.
Aliről vettem egy 5e-s karbon kormányt,ha nem válik be akkor könnyű szívvel kidobom,de mindenféle kétszemélyes húzás,nyomás,csavarás igénybevétellel sem bírtunk kárt okozni benne...így felraktam a bringára.
Bátor.
Menet közben kicsit más az igénybevételek nagyságrendje, mint amit ti a földön megcibálva tudtok neki adni.
Arról nem is beszélve, hogy egy esetleges bukónál a szájsebészet elviszi az összes különbözetet, amit egy neves termékkel szemben megspóroltál.
Értem hogy minőségellenőrzés és társai....de 40-50e-t nem vagyok hajlandó kiadni egy akármilyen karbon kiegészítőért. Aliről vettem egy 5e-s karbon kormányt,ha nem válik be akkor könnyű szívvel kidobom,de mindenféle kétszemélyes húzás,nyomás,csavarás igénybevétellel sem bírtunk kárt okozni benne...így felraktam a bringára.