Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
#1281
Írta 2010. december 28. - 19:42
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1282
Írta 2010. december 28. - 19:41
#1283
Írta 2010. december 28. - 19:37
Úgy lesz, köszi!!! Valószínûleg amúgy is kéne kenés, többen mondták, hogy kicsit szorulni fog.Úgy vélem nem kell cserélni, csak a csõre kenj egy kis karbonpasztát mielõtt beteszed a vázba, hogy ne gyógyuljon bele.
Ilyen karbonpasztából van valami bevált típus, esetleg beszerzési forrás?
Ez jó lesz?
http://www.taltosker...&category_id=37
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1284
Írta 2010. december 28. - 19:31
Ha a gyári nyeregcsõ helyére betesz az ember fia egy karbon nyeregcsövet akkor cserélni kell a gyorsbilincset is, vagy jó a gyári?
Úgy vélem nem kell cserélni, csak a csõre kenj egy kis karbonpasztát mielõtt beteszed a vázba, hogy ne gyógyuljon bele.
#1285
Írta 2010. december 28. - 18:26
A BBB nyeregcsöveket kérdezd meg valamelyik boltban. Haver most vett, könnyû, olcsó. Hogy pont a méretedben van-e, nem tudom de kell legyen.
Esetleg Syncros ? Az is 20ezer alatt van.
Ritchey comp, pro vagy használt wcs.
#1286
Írta 2010. december 28. - 13:43
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1287
Írta 2010. december 25. - 22:22
http://www.bike-disc...ails&pdid=22675
Nem csak azt vettem, de kb. 14.000 Ft volt postával. Majd referálok milyen.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1288
Írta 2010. december 25. - 21:34
Mi mostanság az a nyeregcsõ ami jónak számít, súlyban is ott van, és nem 20 ezer forint? 31.6x400 kellene belõle...
A BBB nyeregcsöveket kérdezd meg valamelyik boltban. Haver most vett, könnyû, olcsó. Hogy pont a méretedben van-e, nem tudom de kell legyen.
Esetleg Syncros ? Az is 20ezer alatt van.
#1289
Írta 2010. december 25. - 21:12
A teszteket egyébként mindenhol a Rock Shox Reverb nyeri, és a tendencia is a 125 mm. A Reverbhez volt is szerencsém már, és tényleg nagyon okos egy darab: tökéletesen és nagy erõvel mozog, azaz alig kell megemelni a testsúlyt, és már jön is vissza, illetve fokozatmentesen állítható, ami nekem nagyon jól jött, bár ez is egyéni ízlés kérdése. Ugyanakkor merev, és legfeljebb csak elõre hátra van egy kis holtjátéka. A lényeg viszont, hogy a fej erõsen tartja nyerget. Ha jól alakulnak a dolgok, akkor lesz szerencsém egy Speci Commanderhez is, amirõl majd részletesebben is tudok írni. Általában dicsérik, csak a kábele hajlamos idõvel beragadni, azaz a visszaúthoz néha kézzel rá kell segíteni, bár a zsírozás megoldja ezt is.
en a gravity dropperrol olvastam szinte mindig jokat - eleg hosszutavu tapasztalat van. az rugos de az aruk nevetseges egyszeruen.
#1290
Írta 2010. december 24. - 13:35
Mi mostanság az a nyeregcsõ ami jónak számít, súlyban is ott van, és nem 20 ezer forint? 31.6x400 kellene belõle...
Én pl most vettem egy scorpo sl -t a vaterán 3000-ért, 2014-es alu 283g.
Egyenesfejûbõl ez -- Bikemarket.hu -- PRO Koryak
Hajlítottból ez -- Bikemarket.hu -- Syncros FR V2 Fnyes Fekete nyeregcs
jó vétel.
A sebesség mindent megold.
#1291
Írta 2010. december 24. - 11:47
#1292
Írta 2010. december 24. - 11:42
Sziasztok!
Karbon nyeregcsõnél hány centimétert javasolt a vázba tolni?
85kg vagyok, gondolom ez lényeges.
Csak azért kérdezem, mert 20cm magasan van, azaz annyi van a vázon kívül. De mennyinek kell minimum tartania ezt a vázon belül?
10cm elég?
A nyeregcsõ szempontjából teljesen mindegy, hogy 1 vagy 10 centit lóg-e be, ez csak a váznak árthat.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1293
Írta 2010. december 24. - 11:41
New IDIO Road MTB Bike Carbon SeatPost 27.2*350mm WHITE - eBay (item 130393968181 end time Jan-18-11 18:35:41 PST)
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1294
Írta 2010. december 24. - 11:38
Sziasztok!
Karbon nyeregcsõnél hány centimétert javasolt a vázba tolni?
85kg vagyok, gondolom ez lényeges.
Csak azért kérdezem, mert 20cm magasan van, azaz annyi van a vázon kívül. De mennyinek kell minimum tartania ezt a vázon belül?
10cm elég?
10cm bõven elég. Ha nem agyonkönnyített a nyeregcsõ és/vagy nem vagy súlylimiten, akkor többnyire a váz határozza meg, hogy mennyinek kell belógni. Felsõcsõ-nyeregvázcsõ csatlakozás alsó részéig ha beér a nyeregcsõ, akkor nagy gond nem lehet.
#1295
Írta 2010. december 24. - 11:30
Karbon nyeregcsõnél hány centimétert javasolt a vázba tolni?
85kg vagyok, gondolom ez lényeges.
Csak azért kérdezem, mert 20cm magasan van, azaz annyi van a vázon kívül. De mennyinek kell minimum tartania ezt a vázon belül?
10cm elég?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1296
Írta 2010. december 15. - 21:23
#1297
Írta 2010. december 14. - 22:06
Akkor nem bánom, hogy "olcsóbban" beszereztem egy Joplint a Chainrõl. Még a régit. Jó font/forint árfolyam mellett 25 ezer pénz volt. Én is elolvastam minden fellelhetõ infót, beszéltem ismerõsökkel akik használják, és végül úgy döntöttem, hogy bereckírozok egyet. Sokat még nem mentem vele, de imádom. Az oldalirányú lötyögés már a 2. tekerésnél elõjött, de nem zavaró. Egri ismerõs 3 éve nyúzza, megnyugtatott, hogy filléres javítás ha zavaróvá válik a lötyögés. Letörve kart még nem láttak (pedig komoly buherát is láttam a kar távirányusítására). A rossz tömítés munkáját segítem egy kicsit, húztam rá kotonnak egy belsõt és kötegelõvel fixáltam, majd vágtam rá 2 kicsi lyukat a vákum ellen. Meglátjuk mit bír a jövõben, és, hogy milyen szériát fogtam ki.
KS cobra: Az se sokkal jobb. Rövid a kar amivel állítani kell, keresgéled a nyereg alatt. Álltában nyomta ki az olajat. Most nem jön vissza, csak ha húzod a karnál fogva. De a leggázosabb, hogy a belsejében lévõ tûgörgõk közül pár sorjás és szépen karistolja a becsúszó felületet.
És a táv kérdés. Az egyik 75 mm mozog, a másik (KS) 125-öt. Itthonra a 75 bõven elég, a 125 sok. Szerintem a 100 ideális és akkor bárhol elvagy vele (úgy értem nagy hegyek között).
#1298
Írta 2010. december 14. - 20:20
Vegyesek. Erõsen szórnak, mint az osztályzatokból is látszik. Vegyél inkább gore-tex ruhát helyette.valami jó angolos nem foglalná nekem össze, hogy összességében itt mik a tapasztalatok a Joplin-al kapcsolatban?
Crank Brothers Joplin Variable Seatpost Reviews
Hátrányok: kevés a 3'' (5 kéne), nem tartós, ezt sokan mondják. Lötyög. Az oldallötyögés idõvel erõsödik. Megbízhatatlan, csúszik. Nehezen zárható, rossz a megoldás (az eredeti Maverick Speedball is az volt), a kallantyúját sokan szidják (elhajlik, törik). 3-4-9 havonta szakszerviz beavatkozást igényel. Nehéz. Drága (tényleg...). Nem elég magas. Van jobb (Kind Shock Cobra (Fezzari)).
Elõnyök: állítható! Megéri a sok pénzt. Könnyû felszerelni. 3'' legtöbbször bõven elég. Könnyû leengedni. Könnyû javítani. Jelentõs sebességnövekedés érhetõ el általa.
#1299
Írta 2010. december 14. - 19:25
valami jó angolos nem foglalná nekem össze, hogy összességében itt mik a tapasztalatok a Joplin-al kapcsolatban?
Crank Brothers Joplin Variable Seatpost Reviews
A 2010-es vélemények nagyon lehangolók, mind megbízhatatlanságról szólnak, ereszti az olajat a nyeregcsõ, lassú süllyedés mászás közben, meg ugye borzasztó az ügyfélszolgálat. Az ügyfélszolgálat Angliában elvileg okés, arra panaszt nem találtam. Egyeseknek 3 hónapot se bírt, vissza kellett küldeni javításra. Bizonytalan oldalirányú nyeregrögzítés is felmerül 1-2 helyen. 2010 elõtti kommentek meg elég jók, mintha a tömeggyártás miatt csökkent volna a gyártási minõség.
#1300
Írta 2010. december 14. - 19:07
Crank Brothers Joplin Variable Seatpost Reviews