Ránézésre átszitázott TranzX. Vagy fordítva. Mindenesetre vagy ugyanott gyártják, vagy ugyanonnan loptak.
ez, ugye?
https://www.bike-dis...85?varid=624689
Ránézésre átszitázott TranzX. Vagy fordítva. Mindenesetre vagy ugyanott gyártják, vagy ugyanonnan loptak.
ez, ugye?
https://www.bike-dis...85?varid=624689
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ezt (vagy az I változatot) próbálta már valaki?
Ránézésre átszitázott TranzX. Vagy fordítva. Mindenesetre vagy ugyanott gyártják, vagy ugyanonnan loptak.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Végül egy hibás DT villa lockout lett a távkioldó.
Kicsit béna lett a kábel íve. Esetleg látott valaki ilyesmi kábelvezetőt itthon? Gondolom a fékhez valók nem jók...
Én az rcz-n lőttem pár hete fox transfert szállitással együtt 200 EUR-ért (távkioldó nélkül). Most éppen a raceface turbinok vannak akcióban, de szokott reverb is lenni 200 alatt.
Végül egy hibás DT villa lockout lett a távkioldó.
köszi srácok, meglátjuk
sajna van még időm gondolkodni rajta
Szerintem itt van egy kis félreértés.
1. Zsírozni valóban nem kell, sőt nem is szabad a karbont, mert csak még jobban csúszna.2. A karbon paszta nem zsír és igen, a súrlódás növelése a célja - hogy ne kelljen a karbon alkatrészeket brutál erővel meghúzni.
3. Az angolban én még nem láttam, hogy a karbon pasztát zsírnak mondták volna - ezt csak itthon hallottam.
Ahogy a szöveget olvasom, ők zsír alatt valóban a gépzsírt értik és első körben csak a fém alkatrészekről beszélnek - a karbon nem korrodál, nem "ragad meg" idővel.
Karbon pasztát kifejezetten javasolják, sőt előírják az általam eddig olvasottak alapján a gyártók a karbon-karbon és fém-karbon alkatrészek találkozásához is. Zsírt pedig csak a fém-fém találkozásnál, ahol nehezen oldható korróziónak van kitéve. Igen, az alu is. A vázból kiszedett "feketeség" simán lehet alu oxidáció, ha kezeletlen felületű a fém.
Köszi, elfogadom amit írsz
Pasztával van összerakva az elejétől fogva egyébként.
Ettől függetlenül ha megint 100-150 km után kattogni fog akkor próbaképpen bele fogok tenni egy sima csövet. Ha azzal jó lesz akkor legalább lesz miért megvenni egy másikat
na pont ez az amivel nem szeretnék foglalkozni. akkor legyen 400euro, de ne kelljen álllandóan a nyűgökkel törődni.
nekem szimpi ez a race face is ami a mieinkben van, de semmit nem tudok róla
meg thomsoknak milyen a híre ?
na pont ez az amivel nem szeretnék foglalkozni. akkor legyen 400euro, de ne kelljen álllandóan a nyűgökkel törődni.
nekem szimpi ez a race face is ami a mieinkben van, de semmit nem tudok róla
meg thomsoknak milyen a híre ?
400€-ért is kb zsákbamacskát kapsz, de a tökéletes, karbantartás/javítás nélküli üléscsô még nem született meg - legalábbis az mtbr fórumok olvasgatása alapján az a tapasztalat. A 400€-s ár sem biztosíték a hibamentes, és fôleg karbantartás nélküli mûködésre de újra van gari ha gond van. Bikeyoke Revive-ról jókat írnak de még elég új, 9point8 is jó de az ~600€ és nem biztos hogy tovább bírja mint pl 4 TranzX...
a proban annyi elony van, hogy ahhoz nagyobb valoszinuseggel kapsz potalkatreszt abban kazetta van, tehat nagygeneralnal regi kuka, es csere. csereben 2-3x hosszabb a szervizintervallum.
na pont ez az amivel nem szeretnék foglalkozni. akkor legyen 400euro, de ne kelljen álllandóan a nyűgökkel törődni.
nekem szimpi ez a race face is ami a mieinkben van, de semmit nem tudok róla
meg thomsoknak milyen a híre ?
Bikertigger módosította - 2017. október 24. - 19:06
Urak, ti többet nézelődtetek a témában. melyik a leginkánn ajánlott dropper post mostanság. szempontok, 30,9, 100-125 út elég, 400 körüli hossz, madzag vázban megy. elvárás meg minimál karbantartással működjön soká szépen.
köszi
Haveri körben a KindShock-okat nagyon szeretik, a RockShox-okat meg gyalázzák.
a proban annyi elony van, hogy ahhoz nagyobb valoszinuseggel kapsz potalkatreszt abban kazetta van, tehat nagygeneralnal regi kuka, es csere. csereben 2-3x hosszabb a szervizintervallum.
ja meg a fogkrém....
Urak, ti többet nézelődtetek a témában. melyik a leginkánn ajánlott dropper post mostanság. szempontok, 30,9, 100-125 út elég, 400 körüli hossz, madzag vázban megy. elvárás meg minimál karbantartással működjön soká szépen.
köszi
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
ja meg a fogkrém....
Urak, ti többet nézelődtetek a témában. melyik a leginkánn ajánlott dropper post mostanság. szempontok, 30,9, 100-125 út elég, 400 körüli hossz, madzag vázban megy. elvárás meg minimál karbantartással működjön soká szépen.
köszi
A karbon paszta a nyeregcsőbe az ugye a becsúszás gátlás miatt kell?
Azért kérdezem mert a Thomson csövek recések pont ennek a magakadályozása érdekében.
Jön ki a Thomson-nak egy olyan seatback csöve ami nincs megtörve mint a jelenlegi, hanem hagyományosan a fejnél megy hátra ezért felkerestem az oldalukat. Gondoltam elolvasom nem írnak-e valamit az alu cső/karbon vonalon, és lássatok csodát:
Should I grease my seatpost before installation?A very light coat of grease is okay. Do not use anti-seize, as it can lead to slipping. To prevent sticking the post in the frame, remove, clean, and re-install it every 90 days. Do not use grease in a carbon fiber frame.
Kifejezetten azt írják, hogy ne zsírozzuk be ha karbon vázba csúsztatjuk.
Belül is kitakarítottam ronggyal a nyeregvázcsövet még az előző héten, normális, hogy fekete lett a rongy attól amit kiszedtem a csőből?
Szerintem itt van egy kis félreértés.
1. Zsírozni valóban nem kell, sőt nem is szabad a karbont, mert csak még jobban csúszna.
2. A karbon paszta nem zsír és igen, a súrlódás növelése a célja - hogy ne kelljen a karbon alkatrészeket brutál erővel meghúzni.
3. Az angolban én még nem láttam, hogy a karbon pasztát zsírnak mondták volna - ezt csak itthon hallottam.
Ahogy a szöveget olvasom, ők zsír alatt valóban a gépzsírt értik és első körben csak a fém alkatrészekről beszélnek - a karbon nem korrodál, nem "ragad meg" idővel.
Karbon pasztát kifejezetten javasolják, sőt előírják az általam eddig olvasottak alapján a gyártók a karbon-karbon és fém-karbon alkatrészek találkozásához is. Zsírt pedig csak a fém-fém találkozásnál, ahol nehezen oldható korróziónak van kitéve. Igen, az alu is. A vázból kiszedett "feketeség" simán lehet alu oxidáció, ha kezeletlen felületű a fém.
Szepy_lc8 módosította - 2017. október 24. - 10:22
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
A karbon paszta a nyeregcsőbe az ugye a becsúszás gátlás miatt kell?
Azért kérdezem mert a Thomson csövek recések pont ennek a magakadályozása érdekében.
Jön ki a Thomson-nak egy olyan seatback csöve ami nincs megtörve mint a jelenlegi, hanem hagyományosan a fejnél megy hátra ezért felkerestem az oldalukat. Gondoltam elolvasom nem írnak-e valamit az alu cső/karbon vonalon, és lássatok csodát:
A very light coat of grease is okay. Do not use anti-seize, as it can lead to slipping. To prevent sticking the post in the frame, remove, clean, and re-install it every 90 days. Do not use grease in a carbon fiber frame.
Kifejezetten azt írják, hogy ne zsírozzuk be ha karbon vázba csúsztatjuk.
Belül is kitakarítottam ronggyal a nyeregvázcsövet még az előző héten, normális, hogy fekete lett a rongy attól amit kiszedtem a csőből?
6 éve használom a Syntace gyűrűt, kiváló termék. Lehet locsolni nyugodtan, nem egy mosogató szivacs...
arn módosította - 2017. október 22. - 15:46
Erre a vízmegszívásra én is gondoltam, de sokan használják és egy próbát megér. Slaggal kikerülöm majd azért
Ezt a megoldást nem tudom miért nem gyártják több méretben: https://www.syntace....m?pid=3&pk=3232
A Canyon elég okos azt gondolom, nála a bevágások oldalt vannak. Ezért nem értem miért és mi lesz koszos.
Ez a szilikonos lehet jobb mint a szivacs: http://www.chainreac...g/rp-prod113649
A belsős trükk kb 200 éves. Mivel én is majdnem annyi vagyok, egyszer régen ki is próbáltam. Egy gond van vele: ha olyan szűk belsőt raksz fel, amihez nem kell gyorskötöző, akkor elég nagy szívás lesz rászenvedni a belsőt a nyeregcső-bilincsre. Ha ilyesmivel próbálkoznék, szerintem latex-szel kezdenék neki.
A szivacsgyűrű csak nekem tűnik borzasztó buta ötletnek? Mert ugye szépen megszívja magát vízzel... Ennél jobb, ha a bilincs-nyeregcső közti rést kinyomod zsírral, rá az O-gyűrű, aztán a felesleges zsírt letörlöd. A slicceket meg le kell ragasztani, a nyeregcsőbilincs bevágott részét ugyanúgy. Rettentő "igényesen" fog kinézni (persze fekete bilincs és szigszalag esetén nem vészes), de a belsős trükk sem sokkal szebb.