Kb. mint nekem a Coral. Amilyen léggömbagyú vagyok, úgy fogok csináltatni Papékkal új kromó ahead villát, aztán persze rágni fogom a bagót, (chew toBacco-->Chewbacca) hogy miért alapméretes kormánnyal tolom (komfort?)
Egyébként nem kell félni a karbontól. Ha csak érzésre húzod meg a szétzsírozott nyeregcsövet, tuti, hogy nem roppan el. Bár az én "nyomatékérzésemre" lehet adni, ált. az általam "megtépett" csavaron egy szerelő még 1-2 teljes fordulatot szokott húzni.. Többször jártam már úgy, hogy elcsúszott a kerék a papucsban, lekonyult a kormány, lelazult az átdobó, de, még csavart eltépnem nem sikerült. Karbon nyeregcsövön volt, hogy menet közben állítgattam, csak úgy, útszélén miniszerszámmal.
Stoplicsavarokat rendszeresen hagyok el... Szóval, ne engem kérj, hogy húzzak meg bármit.
A linkelt kínai darabot azért IS ajánlottam, mert egyrészt 112 kg-ig "biztonságos" elvileg (a gyártó szerint..) másrészt a 31.6-os rugalmassága adta meg nekem azt a pluszt, amivel tudtam használni a Wiliert... A gyári 400 grammos Ricsirúddal nem igazán voltunk jó barátok, főleg, hogy az a váz egy kissé.. hmm, szerintem túlságosan pattogós-ruppós volt.
Ne bánd meg a döntést, az a lényeg! A mattfekete csövek a legjobbak, ha a logót le tudod kapni egy kis acetonnal. Nincs is szebb, mint az egységes arculat, ami a legkönnyebben mattfeketével biztosítható.
Amúgy amit vettél, az KTM bringákon elég gyakori jövevény, Focusokon, Kellyseken... mert sokan szeretik matricázni.
ld. Concept--Focus
http://akosbike.hu/i...yeregcső-detail
Edited by Vejne, 2015. August 11. - 17:28.