igen emlékszem a revenge vázad 18"-as volt, onnan is tudom, hogy én is meg akartam venni anno... csak már foglalt volt addigra ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
Indította
ggx
, 2003. november 14. 02:42
#3001
Írta 2003. november 15. - 16:38
#3002
Írta 2003. november 15. - 15:01
Én pont ezért cseréltem vázat. 18"+ 350-es nyeregcsõ tökig kihúzva sem volt elég a szerény 192cm-nek. Most 19"+400-as nyeregcsõ van, a csövet még kb 2cm-re lehet kihúzni. ;D
#3003
Írta 2003. november 15. - 00:40
yvorlpu: hát igen én is tudom, hogy 19-20 körüli váz lenne az ideális, de már teljesen köréépítettem a dolgokat a 18-as vázam köré, amit egyébként se cserélnék le mert nagyon tetszik, és nagyon bejön a geometriája! így marad a kihúzott 400-as csõ
#3004
Írta 2003. november 15. - 00:26
en epp ezert flex-el vagom akarcsak a hajtokaromat le a monoblokkrol ;D
es ez hogy van?
elmentem egy 16.5os polarx-el a matra maratonra, felnyomtam 24 sebesseget, es ugy kihuztam a nyeregcsovet h par centi maradt bent kb.( ugy hogy tul huztam a STOP vonalon boven) es NEM hajlott el... pedig kapott rendesen. 2 csavaros b+ amugy(igaz az osszes ilyen utangyartott ugyanaz)
most is ki van huzva azert, mert igaz h a tokig letolt nyereg a divat ebben a mufajban(ugra bugra) de nekem nem epp kenyelmes( 195 centi....)
szal lehet h mas a hiba... nem a nyeregcso-e...
es max 3-4 e egy csoert, tobbet ertelmetlen. maradjon a sznob cc-seknek a 20ezres nyeregcso... titanbol vagy tokom tudja mibol....
es ez hogy van?
elmentem egy 16.5os polarx-el a matra maratonra, felnyomtam 24 sebesseget, es ugy kihuztam a nyeregcsovet h par centi maradt bent kb.( ugy hogy tul huztam a STOP vonalon boven) es NEM hajlott el... pedig kapott rendesen. 2 csavaros b+ amugy(igaz az osszes ilyen utangyartott ugyanaz)
most is ki van huzva azert, mert igaz h a tokig letolt nyereg a divat ebben a mufajban(ugra bugra) de nekem nem epp kenyelmes( 195 centi....)
szal lehet h mas a hiba... nem a nyeregcso-e...
es max 3-4 e egy csoert, tobbet ertelmetlen. maradjon a sznob cc-seknek a 20ezres nyeregcso... titanbol vagy tokom tudja mibol....
#3005
Írta 2003. november 15. - 00:17
nekem 31.6os bike+ van és ennek nem annyira vékony a fala..legalábbis amikor fûrészeltem nem tûnt annak,még el is fáradtam benne ;D
#3006
Írta 2003. november 14. - 23:41
hasznos topiv.
rob-hoz kapcsolodva szerintem se kéne kb.25cm nél kiyebb huzni a nyeregcsövet...pedig valaki cool dolognak tekinti ha hosszan kiáll de semmi értelme, s nemcsak az elhaylás miatt.
amugy szerintem 27.2 felett nem szokott meghaylani a cuccos.
Azé eléggé élõ a probléma mert bár nekem nem volt még iyen kb 5éve volt 1 cc OB ahol versenyen a srácnak eltörött!!! a nyeregcsöve...maydnem beleült a csonkba ...pont láttam is. :-\
A drága cuccos meg nem feltétlenül yobb sz.tem.nekem noname cuccaim +kalloy voltak iyenek de elég nagy falvastagságuk volt..szal évekig használva sem volt gond pedig én is kihuztam a nyerget rendesen...
A B+ ot nem ismerem annyira de látatlanban sz.tem kicsi a falvastagsága...
Sz.tem ami olcso ny.csõ pl. Kalloy/UNO ami sz..tem amiben már meglehet bízni.
ggx: 19"-20" váz kell neked sz.tem. ;)akkor standard körülményeknél nem lessz bay.
rob-hoz kapcsolodva szerintem se kéne kb.25cm nél kiyebb huzni a nyeregcsövet...pedig valaki cool dolognak tekinti ha hosszan kiáll de semmi értelme, s nemcsak az elhaylás miatt.
amugy szerintem 27.2 felett nem szokott meghaylani a cuccos.
Azé eléggé élõ a probléma mert bár nekem nem volt még iyen kb 5éve volt 1 cc OB ahol versenyen a srácnak eltörött!!! a nyeregcsöve...maydnem beleült a csonkba ...pont láttam is. :-\
A drága cuccos meg nem feltétlenül yobb sz.tem.nekem noname cuccaim +kalloy voltak iyenek de elég nagy falvastagságuk volt..szal évekig használva sem volt gond pedig én is kihuztam a nyerget rendesen...
A B+ ot nem ismerem annyira de látatlanban sz.tem kicsi a falvastagsága...
Sz.tem ami olcso ny.csõ pl. Kalloy/UNO ami sz..tem amiben már meglehet bízni.
ggx: 19"-20" váz kell neked sz.tem. ;)akkor standard körülményeknél nem lessz bay.
#3007
Írta 2003. november 14. - 23:12
hALI!
Ajánljatok nekem outira egy átlagnál hosszabb, könnyû, szép, de még megfizethetõ nyeregszárat PLZ.
Miket használtok?
Ajánljatok nekem outira egy átlagnál hosszabb, könnyû, szép, de még megfizethetõ nyeregszárat PLZ.
Miket használtok?
#3008
Írta 2003. november 14. - 21:00
lor: nekem is ez a kovácsolt fejû B+ hajlott el, szerintem ugyanarról beszélünk...
rob: hát igen a vázam 18-as, én meg 190 vagyok, kicsit necces, de hát ez van...
rob: hát igen a vázam 18-as, én meg 190 vagyok, kicsit necces, de hát ez van...
#3009
vendég__*
Írta 2003. november 14. - 16:18
én egy ike márkûjú ocsmány giáns ronda nyeregcsövet használtok, mert tönkrement a titec és senki nem vette meg ;D egyébként ha nem baszod el a fejét, úgy mint én, akkor a titec x wing egész jó választás, én használtam vettem azt jó volt. csak elromlott a feje ;D újonnan 30$ kb asszem. de elütte báj+ volt az is kircsi volt, és az ikevel sincs semmi baj.
#3010
Írta 2003. november 14. - 16:10
hááát, eddig volt 3 bike+ nyeregcsövem, egyik sem halt meg (2 csavaros fejû, nem grammhuszároknak való)
volt syncros is, ritchey is, egyik sem halt meg.
és a roox az utolsó, amit eredeti árán megvennék (~12.000 HUF) a többi nem ér annyit.
öcsém most vesz bike+ 2 csavarosat, és azon kívül, hogy gravírozva van a tested bí bike racers, semmi hibája.....
és aki 400-as nyeregcsövet tökig kihúzva használ, annak üzenem, hogy egy nagyobb vázat kellene venni...
volt syncros is, ritchey is, egyik sem halt meg.
és a roox az utolsó, amit eredeti árán megvennék (~12.000 HUF) a többi nem ér annyit.
öcsém most vesz bike+ 2 csavarosat, és azon kívül, hogy gravírozva van a tested bí bike racers, semmi hibája.....
és aki 400-as nyeregcsövet tökig kihúzva használ, annak üzenem, hogy egy nagyobb vázat kellene venni...
#3011
Írta 2003. november 14. - 15:50
#3012
Írta 2003. november 14. - 13:36
attol nem!...
de nekem is hajlott mar el b+.
ez a kovacsolt feju elipszis keresztmetszetu belsovel...
en veletlenul raestem egy nyulazas utan.
de nekem is hajlott mar el b+.
ez a kovacsolt feju elipszis keresztmetszetu belsovel...
en veletlenul raestem egy nyulazas utan.
#3013
Írta 2003. november 14. - 11:41
bigbike-ban vettem, syerintem megpróbálom visszavinni...
egyébként hajolhat meg attól, ha túl erõsen van meghúzva a nyeregrögzítõ????
egyébként hajolhat meg attól, ha túl erõsen van meghúzva a nyeregrögzítõ????
#3014
Írta 2003. november 14. - 10:58
sztem ha egy nyeregcsõ úgy hajlik el h ülsz rajta, akkor akármilyen stílusban bicózol, akárhány kiló vagy, ki kell cserélni (kiv.:ha volt csomagolás és ezen voltak mindenféle korlátozások)
mert ugye ami rendeltetés-szerû használat mellett ment tönkre...
gyakorlatilag meg a boltok elég érdekesen állnak a garanciális kérdésekhez... : :
mert ugye ami rendeltetés-szerû használat mellett ment tönkre...
gyakorlatilag meg a boltok elég érdekesen állnak a garanciális kérdésekhez... : :
#3015
Írta 2003. november 14. - 10:40
ja most látom, hogy rosszul írtam, nem acor-t hajlítottam al, hanem B+-t, csak az acor az amit nézegettem, hogy elég olcsó... vajon az jobban bírja mint a B+? Ráadásul ez az elhajlott B+ nem a legalja, mert elég szép kidolgozású
#3016
Írta 2003. november 14. - 10:34
szerinted ha 2 hónapja vettem, és visszamegyek a hajlott nyeregcsõvel nem röhögnek ki? Hogyan bizonyítom, hogy én csak finoman használom a bringát?
#3017
Írta 2003. november 14. - 10:17
A hosszú nyeregcsõnek (40 cm) nagyobb az esélye a problémákra, de: egyáltalán nem szabadna!! Nem is tudom elképzelni, nekem volt már több a legegyszerûbbtõl a komolyig (Bontrager) soha semmi baj nem volt vele, bár én csak országútizom. Nem valami túlhúzás van a dolog mögött (Schwarzi bicepszel észre sem lehet venni )? Bike+, Ritchey nyeregcsövek elég megbízhatónak tûnnek. Egyébként garanciának is kell lennie rajta.
#3018
Írta 2003. november 14. - 08:42
csatlakoznék az elõttem szóló kollégához, én is nyeregcsõ-vásárlás elõtt állok, nem szeretnék gagyit venni, de nem is költenék rá vagyonokat.
fully vázba lenne és nem tudom igazán, hogy mekkora túlnyúlás egészséges a nyeregcsõ tartó részen, gondolom van vmi határ, aminél jobban nem illik közelíteni a rugóstaghoz.
+1 láma kérdés: ugye a nycs hosszán csak magának a csõnek a hosszát értik és nem a nyeregbefogóval együtt mért teljes méretet?
azt elfelejtettem írni, hogy cc-re lenne a paripa, no durvulás.
fully vázba lenne és nem tudom igazán, hogy mekkora túlnyúlás egészséges a nyeregcsõ tartó részen, gondolom van vmi határ, aminél jobban nem illik közelíteni a rugóstaghoz.
+1 láma kérdés: ugye a nycs hosszán csak magának a csõnek a hosszát értik és nem a nyeregbefogóval együtt mért teljes méretet?
azt elfelejtettem írni, hogy cc-re lenne a paripa, no durvulás.
#3019
Írta 2003. november 14. - 02:42
Egy ideig keresgéltem, de nem találtam ilyen topic-ot, szal lenne kérdésem nyeregcsõvel kapcsolatban:
sikerült meghajlítanom egy acor 27-es 400-as csövet, de az a baj, hogy mindenféle durvulás nélkül, csak laza tekerés alatt, pedig csak a jelzésig volt kihúzva.
most veszek egy másikat az is ugyanugy meghajlik nem?
vagy esetleg mi az a (ár)kategória, ahol már érezhetõen jobb egy nyeregcsõ?
sikerült meghajlítanom egy acor 27-es 400-as csövet, de az a baj, hogy mindenféle durvulás nélkül, csak laza tekerés alatt, pedig csak a jelzésig volt kihúzva.
most veszek egy másikat az is ugyanugy meghajlik nem?
vagy esetleg mi az a (ár)kategória, ahol már érezhetõen jobb egy nyeregcsõ?