hm. lemértem mindent. minden 27,2. gondoltam belenyomom.. kb a felénél beszorult, csõfogóval szedtem ki. marad a csiszolás..
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
Indította
ggx
, 2003. november 14. 02:42
#2681
Írta 2005. május 06. - 16:02
#2682
Írta 2005. május 06. - 15:44
smirgli segít, ráadásul gondolom egy zoggie esetében még annyira nem is fáj az ember szíve, ha neki áll lecsiszolni az eloxálást
#2683
Írta 2005. május 06. - 15:00
de széltiben akkor is ugyanakkora, nem? meg hátha a nyeregcsõ nem 27,2az alsó pedig ferdén van vágva
#2684
Írta 2005. május 06. - 14:57
esetleg arra gondoltak hogy bele lehet flexelni egy 27.2est
amúgy a tolómérõ csodákra képes!
csodákra sajnos nem, mert a váz nyeregcsõvénél a felsõ rész tágabb, mert azt a bilincs húzza össze, az alsó pedig ferdén van vágva, szal ott se könnyebb.
Keep hands on bike at all times....
#2685
Írta 2005. május 06. - 13:29
esetleg arra gondoltak hogy bele lehet flexelni egy 27.2est
amúgy a tolómérõ csodákra képes!
amúgy a tolómérõ csodákra képes!
#2686
Írta 2005. május 06. - 13:15
ha a vázam gyári katalógusába nyeregcsõméretre ez van írva: max 27,2 , és
vettem egy 27,2 es zoggiet, akkor miért lehet az hogy nem akarják egymást??de nagyon nem
vettem egy 27,2 es zoggiet, akkor miért lehet az hogy nem akarják egymást??de nagyon nem
Keep hands on bike at all times....
#2687
Írta 2005. május 02. - 10:29
Aha, a nátium is hasonlóképp (sõt hevesebben reagálva) viselkedik, de a magnézium is eléggé intenzív reakciót ad vízzel vagy oxigénnel - gondolj a régi idõkre, mikor még nem voltak elektromos vakuk, magnéziumfény adta a lobbanást. Igaz, ehhez be is kell gyújtani...Off:
srácok, mint vegyipari technikusnak az a gyanúm, hogy k@rvára keveritek a Magnéziumot a Nátriummal.
On.
Egyébként nyilván nem tiszta fém magnézium alkotja a telólábakat, vázakat, hanem ötvözet.
Másrészt eléggé le vannak festve kívül- belül ahhoz, hogy ne történehessen ilyesfajta baleset.
#2688
Írta 2005. május 02. - 10:04
Off:
srácok, mint vegyipari technikusnak az a gyanúm, hogy k@rvára keveritek a Magnéziumot a Nátriummal.
On.
srácok, mint vegyipari technikusnak az a gyanúm, hogy k@rvára keveritek a Magnéziumot a Nátriummal.
On.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2689
Írta 2005. május 01. - 07:49
off [vázak,fényezés]
en azt gondolom ,hogy ha ennyire korrodal ,akkor az megfeleloen le van vedve elvegre nem csak az anyag miatt kerul egy vaz eleg sokba. Lattam en mar olyan fenyezest amit egy konnyen nem szedsz le a vazrol es baratom merida matts disc alu vazarol egyaltalan nem akart lejonni a fenyezes. Szal en azt gondolom ,hogy ha
[on]
Mg bol csinalnak egy nyeregcsovet az biztos ,hogy sokaig kibirna.Emellett meg konnyu is ,de en meg nem nagyon lattam ilyet piacon ,valaki tud belinkelni egy kepet ha van ilyen?
en azt gondolom ,hogy ha ennyire korrodal ,akkor az megfeleloen le van vedve elvegre nem csak az anyag miatt kerul egy vaz eleg sokba. Lattam en mar olyan fenyezest amit egy konnyen nem szedsz le a vazrol es baratom merida matts disc alu vazarol egyaltalan nem akart lejonni a fenyezes. Szal en azt gondolom ,hogy ha
[on]
Mg bol csinalnak egy nyeregcsovet az biztos ,hogy sokaig kibirna.Emellett meg konnyu is ,de en meg nem nagyon lattam ilyet piacon ,valaki tud belinkelni egy kepet ha van ilyen?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#2690
Írta 2005. április 30. - 19:19
JA ja csak elõtte állj tõle messze :-) Egyébbként a sûrûsége alapján tényleg kerály a magnézium (majdnem fele az aluénak és a szakítószilárdsága meg szinte azonos lehet megfelelõen ötvözve), de én az életben nem vennék magnézium vázat. Tényleg ha levered a festést és kapsz egy esõt akkor (kicsit túlozva) mire hazaérsz lesz egy baszom nagy lik a vázadon! A teló még hagyján. Ott a lábnak a falvastagsága kicsit durvább (vastagabb) mint pl. egy húzott vázcsõnek a közepe felé.
Dante fent nem a kúszásra gondoltam hanem a rugalmas alakváltozásra, csak nem voltam elég pontos.
Dante fent nem a kúszásra gondoltam hanem a rugalmas alakváltozásra, csak nem voltam elég pontos.
#2691
Írta 2005. április 29. - 20:36
Miértre a válasz - dobj be egy magnéziumdarabkát egy pohár vízbe, s meglátod.
#2692
Írta 2005. április 29. - 20:36
Jé az enyimen is na nálam lábcsere volt a vége...A festék lejön, de az alapozó nem (ami mellesleg sokszor 1 mm vastag is lehet), akkor még okés. De ha a nyers fémet látod, hááát, kezdj el imádkozni.
#2693
Írta 2005. április 29. - 15:41
Miért is?
A telóm 2 éve kicsit viseletes lett (lejött itt-ott a festék) de azóta sem romlott az állapota...
A telóm 2 éve kicsit viseletes lett (lejött itt-ott a festék) de azóta sem romlott az állapota...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2694
Írta 2005. április 29. - 15:38
magnézium - hááát - szóval egy alucucc elkopik, odacsapod, lejön a festés és még mindig jó - egy magnézium alkatrész esetében pedig végig retteghetsz a korróziótól
#2695
Írta 2005. április 29. - 12:40
szerintem a carbon az az anyag ,amit versenyben es szponzorok altal tamogatott reszeken hasznalnak. Azert biztos nem tartana addig nekunk ,mint amennyibe kerult.
Ha jol olvasgatok akkor ,tartossag es suly es talan erosseg (de javitsatok ki ha nem) a Magnezium lenne a nyero.
Mind vazbol es mind nyeregcsobol bar nem tudom ,hogy abbol gyartanak e.
Ha jol olvasgatok akkor ,tartossag es suly es talan erosseg (de javitsatok ki ha nem) a Magnezium lenne a nyero.
Mind vazbol es mind nyeregcsobol bar nem tudom ,hogy abbol gyartanak e.
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#2696
Írta 2005. április 29. - 12:37
ha alu akkor jo lenne tudni a szamat is ... de sulyra eleg komoly ... ebbol tippelem a 35cm et :S
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#2697
Írta 2005. április 29. - 12:30
a súlya és az ára is elég jó, vajon milyen hosszú lehet?
http://www.yetistore...Category_Code=C
ez meg érdekesség képp, cinelli, nem semmi kinézet, ja és ár, 170font (60E felett)
http://www.chickency...am_seatpost.jpg
ja meg volt szó aero karbon csövekrõl, itt láttam egy kis leírást:
http://www.mdt-produ...ro-seatpost.htm
nem aero-s vázhoz szerintem kicsit idétlenül néz ki:
http://www.mdt-produ...spost/spost.jpg
http://www.yetistore...Category_Code=C
ez meg érdekesség képp, cinelli, nem semmi kinézet, ja és ár, 170font (60E felett)
http://www.chickency...am_seatpost.jpg
ja meg volt szó aero karbon csövekrõl, itt láttam egy kis leírást:
http://www.mdt-produ...ro-seatpost.htm
nem aero-s vázhoz szerintem kicsit idétlenül néz ki:
http://www.mdt-produ...spost/spost.jpg
#2698
Írta 2005. április 29. - 12:28
És akkor még nem beszéltünk a Cannondale Skalpel vázakról, ahol a hátsó rész forgáspont nélkül mozog, csak a carbon láncvilla hajladozik.
Vajon hány évig birja ??
Vajon hány évig birja ??
Marci
#2699
Írta 2005. április 29. - 09:09
Dante: en is ezt irtam
Nem tudok olvasni úgy tûnik! :-D
potty;
Az nem hajlás anyagtechnikai értelemben, hanem kúszás. Azaz kompletten megváltozik a szövet geometriája - sajna sok karbonváz hátsó támvillájában láttam már ilyet: ha közelrõl megnézed, 1-2 év használat után, láthatsz bennük "egyenetlenségeket" a szép sakkmintában, amik nem voltak ott mikor újak voltak. Mondjuk ez télleg a gyanta hibája.
#2700
Írta 2005. április 29. - 07:41
Azért az így nem igaz hogy a karbon sosem hajlík. Pontosabban maga a carbon szál az nem is, de a hordozó gyanta azért elég rugalmas tud lenni. Maga a karbon szövet meg tervezés kérdése, hogy rugalmas van piszok merev. a karbonnal még mindig az a baj hogy rohadt macerás a megmunkálása (értsd: drága), így csak a nagyobb gyárak engedhetik meg a tökéletes minõséget (elõnyújtás, levegõbuborékok kiküszöbölése, tökéletes szálelrendezés stb.), õk meg el is kérik az árát.