csak középső, csinál egyáltalán valaki felsőt még?
Ja, van még, de elrettentett a lifegő tok: https://kssuspension...ropzone-remote/
Ezt vettem:
https://dgtzuqphqg23...4-1536x2048.jpg
csak középső, csinál egyáltalán valaki felsőt még?
Ja, van még, de elrettentett a lifegő tok: https://kssuspension...ropzone-remote/
Ezt vettem:
https://dgtzuqphqg23...4-1536x2048.jpg
csak középső, csinál egyáltalán valaki felsőt még?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Nagyon sok hasznos ötletet és tapasztalatot kaptam, köszönöm szépen.
A hétvégi házi feladatom a méricskélés lesz, de ettől függetlenül terelnék kicsit a külső kábeles vezérlés felé, ismételten.
A felső és középső bekötéssel szerzett tapasztalatokról kérdezlek Titeket, szívesen vennék erről bármilyen hozzászólást. A felső bekötésnél a bowdenház nem zavaró, pláne leengedett nyeregnél? Zsolti német cucca is középről vezérelt, mint látom.
Ment már valamelyikőtök felső bekötésűvel? Pl: https://kssuspension...ropzone-remote/
A hosszról annyit, hogy jól nézd meg, mi mekkora, én hezitáltam a 125-ös és a 150-es között, a hosszabbik lett, de a gallért maximum másfél centivel lehetett volna még lejjebb engedni a vázban. Ha külső a drótozása, az belül legalább nem foglal helyet, nekem az is még pluszban lelógott, persze ott elfért.. Rendes rajz meg nem volt sehol elérhető az enyémhez, csak a 125-öshöz, abból próbáltam saccolni. A másik vázamba nem is lett volna jó, mert ott kulacstartó szemek is útban lettek volna neki.
De jó, hogy ezt mondod, eddig le sem esett, hogy ezeknél nem úgy megy, hogy lecsapom ferdére a végét, azt elfér a csavar. Linkeltétek a Pro honlapját, ott konkrétan egy kalkulátort csináltak a kilógó és a benti részek számolásra. Nem esett le, hogy ez minek... basszus, ennek. Köszi, mérek!
Edited by Rabbit, 2021. March 10. - 17:37.
A hosszról annyit, hogy jól nézd meg, mi mekkora, én hezitáltam a 125-ös és a 150-es között, a hosszabbik lett, de a gallért maximum másfél centivel lehetett volna még lejjebb engedni a vázban. Ha külső a drótozása, az belül legalább nem foglal helyet, nekem az is még pluszban lelógott, persze ott elfért.. Rendes rajz meg nem volt sehol elérhető az enyémhez, csak a 125-öshöz, abból próbáltam saccolni. A másik vázamba nem is lett volna jó, mert ott kulacstartó szemek is útban lettek volna neki.
Nekem nincs ilyen nyeregcsövem de magam körül azt látom-hallom, a Kind-Shock nyeregcsövek nagyon megbízhatónak számítanak. Van olcsó és van drága szériájuk is. https://www.bike-dis...41&l=24&o=preis
Köszönöm-köszönöm az értékes információkat, tök jó fejek vagytok.
Mivel egy XC bringáról van szó, melyet most butítok SLX szintre a 100 ezer feletti árat túlzásnak érzem. Pont ezért a súly sem sarokpont, úgy látom a fél kiló alatti, amit már könnyűnek mondanak.
Amit viszont szeretnék még megkérdezni, milyen úttal rendelkezőt érdemes venni szerintetek? Régi fully bringa, nem ugratgatok. Látom, Zsolti 100-assal megy a könnyű ht bicaján, de talán Mars írta valahol korábban, hogy minimum 150 a tutti. Ja, és most 350-es a fix nyeregszár a bicajban, leér a vázba eléggé, és nincs túlhúzva. Inkább 400-as legyen?
Nekem arra a rövid időre egy Brand-X volt, 150-esben, de hosszú távú értékelést nem tudok adni róla
A feje annyira ugyanolyannak tűnt, mint a később vásárolt XLC fix csövemé, hogy gyanús, hogy ugyanaz a gyártó esetleg. Akkoriban (1 éve) tudtommal ajánlottnak számított, nem is volt gond vele, mondjuk nem könnyű darab.
Ha belső kábelezésű jó lenne, akkor a OneUp Components új dropperjei az egyik legjobb ár-érték arányúak és még viszonylag könnyűek is. A hosszú távú teszteket is bírja.
Mivel csak külső kábelezésű jó, ez némileg szűkíti a lehetőségeket. Ennek olvasnék utána a helyedben, mennyire lehet jó: https://r2-bike.com/...o-extern-150-mm
Viszonylag olcsó, de mégis márkás, ha megbízhatónak írják, szerintem jó lehet.
Nekem az XC gépemben Vecnum MoveLoc XC van, szintén külső kábelezés, nagyon könnyű és elég drága. Volt már gond vele, tönkre ment benne a patron, a gyártó ingyen cserélte 2 héten belül. Ettől függetlenül csak ajánlani tudom, ha anyagilag belefér. Ha a remote kapcsoló tönkre menne, úgy is működik, a nyeregcső bilincsnél a mechanika kialakítása olyan, hogy ott is aktiválható. Sőt, ha tönkre menne benne a patron (ami elvileg örök élet+1 nap amúgy - én kifoghattam egy hibás darabot gondolom), szóval az "indexelt" kialakítás miatt akkor is tökéletesen működik, max kihúzni kézzel kell. Ez olyannyira nem gond, hogy 2 hónapig így használtam, fel sem tűnt szinte.
Karbantartása egyszerű, mint a faék, 10 perc szétszedni és újraépíteni, egy imbuszkulcs kell hozzá, semmi speciális szerszámot nem igényel. Made in Germany.
Edited by zscs, 2021. March 10. - 09:36.
Fiúk, segítséget kérek, hogy behozhassam a lemaradást. Egy klassz droppert szeretnék venni, tudnátok valami beváltat ajánlani? Egyelőre a XLC-t néztem a rose-n, arra azt mondom, rendesen megvan csinálva a feje (ennyit tudok a nyeregcsövekről), így tetszik. Meg olcsó is a nagynevű gyártókhoz képest.
30,9-es. külső kábelesre lenne szükség. A többlettömeget elviselem, ha ezt tükrözi az árcímke, de problémamentes darabot szeretnék.
Köszönöm a hozzászólásokat előre is.
Egyelőre a Canyon féle iridium dropperrel van tapasztalatom. Ez is az egyszerűbb, levegőpatronos dropperek közé tartozik, rendes fejjel. Az enyémnek van egy minimális oldalirányú lötyögése újkora óta, de úgy olvasom, hogy mind ilyen (nem csak az iridium), illetve tekerés közben egyáltalán nem érezni így nem zavaró.
https://www.canyon.c...opper-post.html
Ami fontos lehet, az a hossz, ebben az XLC nem túl acélos, de ha elegendő a 400 mm, akkor persze ez nem számít.
Megnézném még a pro megoldását esetleg, ha az a fej szimpatikusabb: https://www.pro-bike...opper-post-150
Volt ilyen fejjel ellátott normál nyeregcsövem montin is, most az országútin van ilyen, és ezzel sem volt gond sosem. Itt is levegőpatron van, ráadásul könnyen cserélhető, és még mindig az olcsóbb csövek irányában marad, bár drágább mint az xlc, viszont hosszabb az útja, maga a cső is, és nem nehezebb.
Illetve, mind az iridium mind a pro esetében szerintem sokkal jobb a távvezérlő mint az xlc megoldása, de ez is inkább ízlés kérdése, lehet, hogy másnak éppen az XLC jön be jobban.
Fiúk, segítséget kérek, hogy behozhassam a lemaradást. Egy klassz droppert szeretnék venni, tudnátok valami beváltat ajánlani? Egyelőre a XLC-t néztem a rose-n, arra azt mondom, rendesen megvan csinálva a feje (ennyit tudok a nyeregcsövekről), így tetszik. Meg olcsó is a nagynevű gyártókhoz képest.
30,9-es. külső kábelesre lenne szükség. A többlettömeget elviselem, ha ezt tükrözi az árcímke, de problémamentes darabot szeretnék.
Köszönöm a hozzászólásokat előre is.
nincs új a nap alatt, ugye?
http://dirtragmag.co...opper-seatpost/
Edited by Kisherceg, 2018. July 01. - 22:51.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
blueliquidlabs.com/repairs/the-seatpost-whisperer/
Tetszik az ötlete, hogy a Reverbbe műanyag perselyt tesz, az alura ragasztott teflon helyett. Meg, hogy az inner seal headben lévő u-gyűrű miatt levegősödik fel, mert az csak egyirányba tartja a nyomást. Az A2-es Reverb Stealth-em is már egyre jobban kezdett beülni, így szétszedtem, meg próbáltam utánajárni, hogy melyik tömítéseket kell kicserélni benne.
Így néz ki belülről a Reverb: pinkbike.com/news/sram-talks-tech-inside-the-rockshox-reverb-interbike-2016.html
Nem is értettem a nyeregcső megmondó írás utolsó részében az IFP gyűrűnél, hogy miért érdemes meghagyni a régit. De ebből pinkbike-os képből már érthető lett. Az első szériában (gondolom A1) még fém hengert használtak, az ó gyűrű mellett volt egy-egy műanyag hézagoló vagy micsoda. Majd a fém hengert lecserélték műanyagra, ilyen volt már nekem is, de a henger külsején és belsején túl bő a vájat, ezért nem feszül neki eléggé az ógyűrű a cső falának. Majd váltottak a jobb szélen lévő, sötét kék színű, két oldalú ú-gyűrűre.
Dropper post 315 gramm, remote lockout kittel, kábellel együtt?
https://www.facebook...621579787910396
Nekem Merida expert dropper van, ami ugyanaz. Nekem semmit nem kellett állítgatni rajta, az első összerakás óta tökéletes. Ha a végállásaiban van, gyakrolatilag nem kotyog. Ha félúton megállítom, van egy minimális kottyanása, de abszolút nem zavaró. A távirányító kar felszerelése kicsit nehezebb, lehetne átgondoltabb is. Túl sok üzemóra nincs benne, talán 20 nekem is.
...és milyen? (Korábban írtad, hogy ha van rá igény, megosztod a tapasztalatokat. Most itt az igény. )
Azért nem írtam mert azóta keveset mentem azzal a bringával (is ), szóval nincs benne túl sok üzemóra. A mostani dzsuvába inkább a HT-t viszem ki.
Talán egy 20 üzemóra került bele, jó sok állítgatással (tanulni kellett, meg ha már van szeretem használni ), eleddig tökéletes. Nem kotyog, szépen működik a 90+kg-om alatt.
Ha nem esik szét augusztus vége után azonnal, akkor jobban megéri nekem a viszonylag kevés használat mellett, mint egy márkásabb. Azok sem örök életűek és azokra sincs több gari, de ha megmakkan 3-4 TranzX kijön az árából. Ha sokat használod a márkásabb jobb alkatrész ellátásnak nagyobb lehet a jelentősége (bár még nem próbáltam TranzX-hez szerezni semmit, lehet, hogy az sem nagy truváj). A gari idő alatt szerintem mindegy, ugyanúgy a BikeDiscount intézné mindkettőt.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Igen. Nekem a 150mm-es belsős TranzX van, azt jobban ismerem, az egy az egyben úgy néz ki mint ebből az ugyanilyen paraméterű, a távkapcsoló is ugyanaz. Csak TranzX-ből van függőleges kapcsolós is egy ideje, ill. kapható külön is a kapcsoló. Mintha korábban is lett volna róla szó, hogy nagyon azonos a két cucc külsőre.
...és milyen? (Korábban írtad, hogy ha van rá igény, megosztod a tapasztalatokat. Most itt az igény. )
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igen. Nekem a 150mm-es belsős TranzX van, azt jobban ismerem, az egy az egyben úgy néz ki mint ebből az ugyanilyen paraméterű, a távkapcsoló is ugyanaz. Csak TranzX-ből van függőleges kapcsolós is egy ideje, ill. kapható külön is a kapcsoló. Mintha korábban is lett volna róla szó, hogy nagyon azonos a két cucc külsőre.
Ezek ugyanaz a cucc 3-4-X féle márkanévvel.
ez, ugye?
Igen. Nekem a 150mm-es belsős TranzX van, azt jobban ismerem, az egy az egyben úgy néz ki mint ebből az ugyanilyen paraméterű, a távkapcsoló is ugyanaz. Csak TranzX-ből van függőleges kapcsolós is egy ideje, ill. kapható külön is a kapcsoló. Mintha korábban is lett volna róla szó, hogy nagyon azonos a két cucc külsőre.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016