Itt van ez, ahol már tényleg ledobta az agyam a láncot:
Ez egy HÁROM forgáspontos alu váz! Az hogy?? Ráadásul itt is oldalról lapítottak a lánc és támvillák. A saját szememmel akartam élőben látni, hogy ez valóban így van, és igen, tényleg nincsen negyedik forgáspont. Aki tudja, magyarázza el nekem légyszíves, hogy ez így hogyan lehet működőképes, mert tényleg nem látom rá az ésszerű magyarázatot. Vagy minden más gyártó bolond, hogy betesz még egy forgáspontot, vagy ez az alu verzió (feltételezve, hogy a karbon nyilván kimozogja) eltörik mondjuk az első bringázás 3. órájában...
eltörni gondolom nem fog, illetve nem a 3. órában. nyilván hajlik és feszül is az egész rendszer mozgás közben (nagyon kíváncsi lennék rá, rugóstag nélkül megnyomkodva mekkora ellenállása lehet) és előbb-utóbb fel is fogja adni. a kérdés csak az, hogy mikor és az első tulajt (és a scottot) ez mennyire izgatja. feltételezem, a gondos tervezésnek hála nem nagyon.