Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Levél a BKV-nek
Indította
zOrg
, 2003. október 08. 09:12
#141
Írta 2003. október 08. - 12:34
Szerintem, ha veszel még egy diákbérletet és beleírod a számodat, utánna meg azt mondod, hogy ez a bringáé, akkor elfogadják...
Más téma, de ha tényleg 90%-al drágul a diákbérlet, akkor én sem fogok venni! (inkább iratok nélkül járok)
Más téma, de ha tényleg 90%-al drágul a diákbérlet, akkor én sem fogok venni! (inkább iratok nélkül járok)
#142
Írta 2003. október 08. - 11:37
Hékás, az nem én voltam! A szipusok meg rendkívül büdösek voltak, ráadásul visítoztak.
#143
Írta 2003. október 08. - 11:19
#144
Írta 2003. október 08. - 11:17
#145
Írta 2003. október 08. - 10:58
A tender nem volt komoly, csak érzékeltetni szerettem volna a nehézségeket, mert kb. ilyen indokokkal tudják elhajtani az érdeklõdõ népet...
A piszok tényleg durva. Az Õrsrõl a pirosmetroval jönni, hát kevés a kultúra, meg a jó illat... A pampogás meg csúcs! Én még friss szemmel nézem a pesti-magábanbeszélõket, lehet, másnek fel se tûnik, ha magukkal ordibálnak az utcán... ;D
Jorus: Te ilyen önjelölt ellenõrként és hatóságként megszabadítottad a villamos népét a zavaró tényezõktõl? Bár, ha csúnyán néznél én is leszállnék... ;D
A piszok tényleg durva. Az Õrsrõl a pirosmetroval jönni, hát kevés a kultúra, meg a jó illat... A pampogás meg csúcs! Én még friss szemmel nézem a pesti-magábanbeszélõket, lehet, másnek fel se tûnik, ha magukkal ordibálnak az utcán... ;D
Jorus: Te ilyen önjelölt ellenõrként és hatóságként megszabadítottad a villamos népét a zavaró tényezõktõl? Bár, ha csúnyán néznél én is leszállnék... ;D
#146
Írta 2003. október 08. - 10:53
a piszkolásra meg csak annyit, hogy vmelyik nap olyan koszos manuszokkal metróztam az Örs felé, hogy annál a lovam egy maraton után is tisztább... Persze ezzel nem azt mondom, hogy tiltsuk ki Õket, mert milyen jogon... csak azt szerettem volna ezzel világítani, hogy a piszkolás/ódás is relatív...
:éef::
Az utazásból kizárható, aki ruházatának tisztátlansága, vagy viselkedése miatt a többi utasnak terhére lehet. Én a múltkor ennek értelmében raktam le a villamosról 3 szipust.
(Haver múlthéten meg egy ellenõrt... ;D)
#147
Írta 2003. október 08. - 10:51
Erre egyáltalán nem kellene fentartani külön vagont, mivel a vezetõfülkés vagonoknál már adott a lehetõség. Csak a jelet kell felfesteni! Oda BEFÉR már MOST két bringa! Egy ilyen vagon a vonat végébe és annyi!
- A koszról meg csak annyi:
- a bringa nem hányja össze a kocsit
- a bringa nem pisálja le a földet
- a bringa nem zaklatja az utasokat üvöltözéssel, értelmetlen pampogással
- a bringa nem bûzlik úgy, hogy a környezetében lévõ tömeg átvándorol a kocsi másik felébe!
#148
Írta 2003. október 08. - 10:43
Szerintem itt a legnagyobb problémát az okozza, hogy erre külön vagonokat kellene fenttartani, ill átrendezni és az effektiven kevés bringáshoz képest iszonyatosan gazdasádtalan lenne nekik minden 1-es járattal vonszolni a külön erre célra kijelölt kocsit ... itt elsõsorban a metróra gondolok :
#149
Írta 2003. október 08. - 10:41
Metrón, mint Jorus már rávilágított, tuti nem érné meg Nekik hogy egy szerelvényt átalakítsanak a kerékpárosoknak, mivel annyira kevesen járnának vele... Viszont az szinte semmibe nem kerülne, hogy felfessenek egy-egy vezetõfülkés kocsira egy kerékpáros piktót, és engedélyezzék a kerékpárok beszállását jegyváltása ellenébe...
a bérlet nyomására nem hiszem hogy kiírnának tendert, mert az amúgy is folyamatosan nyomás alatt levõ más bérleteket készítõ nyomda készítenié azt is, hisz valószínû teljeskörû szerzõdésben állnak velük... nem is lenne értelme másnak...
a piszkolásra meg csak annyit, hogy vmelyik nap olyan koszos manuszokkal metróztam az Örs felé, hogy annál a lovam egy maraton után is tisztább... Persze ezzel nem azt mondom, hogy tiltsuk ki Õket, mert milyen jogon... csak azt szerettem volna ezzel világítani, hogy a piszkolás/ódás is relatív...
:éef::
a bérlet nyomására nem hiszem hogy kiírnának tendert, mert az amúgy is folyamatosan nyomás alatt levõ más bérleteket készítõ nyomda készítenié azt is, hisz valószínû teljeskörû szerzõdésben állnak velük... nem is lenne értelme másnak...
a piszkolásra meg csak annyit, hogy vmelyik nap olyan koszos manuszokkal metróztam az Örs felé, hogy annál a lovam egy maraton után is tisztább... Persze ezzel nem azt mondom, hogy tiltsuk ki Õket, mert milyen jogon... csak azt szerettem volna ezzel világítani, hogy a piszkolás/ódás is relatív...
:éef::
#150
Írta 2003. október 08. - 10:37
Ja, csak nem metron, se bicikliúton nem jutunk oda hamar... Ez egy utópia, egy "mi lenne ha". Gazdaságilag nem érné meg nekik, mert: összepiszkítják a vagonokat - takarítani kell; drága mer' bérletet kell nyomni, TENDERT KELL KIÍRNI, hogy ki lehessen a bérlet nyomó (bürokrácia.. papírhegyek), és tuti, hogy nem lenne olcsó. Talán 10-15 év múlva mikor teljesen gatyába rázták a lakosság adómillióiból a tékozló BKV-t talán.
Pedig csak arról lenne szó, hogy figyi srácok, kiszeggyük ebbõ' a kocsibó' a züléseket, hogy e'férjen a brinyó, oszt mehettek.
Pedig csak arról lenne szó, hogy figyi srácok, kiszeggyük ebbõ' a kocsibó' a züléseket, hogy e'férjen a brinyó, oszt mehettek.
#151
Írta 2003. október 08. - 10:37
Nos mivel én nem pesti vagyok, így csak javasolni tudnék 1 olyan megoldást is, hogy lehessen jegyet venni külön bringára, úgy mint a máv-nál és kb 1/4-e a jegy árának ... mert ugyebár 1 bringa mégsem személy, tehát nem kell neki balesetbiztosítás stb ... de lehet hogy marhaságokat beszélek ;D
#152
Írta 2003. október 08. - 10:32
nagy pont ott...
egyrészt sajna valószínû ennek sem lesz foganatja, másrészt meg lehet, hogy azzal fognak érvelni, hogy a bérletek elõállítási, bevezetési ktsgei többe kerülnének, mint maga a bevétel ebbõl származólag... vagy olyan árú lenne eme bérlet, hogy kifizetõdõ legyen, de akkor meg Nekünk lenne kib* drága...
DE NE LEGYÜN KENNYIRE PESSZIMISTÁK!
Hisz Európába tartunk...
egyrészt sajna valószínû ennek sem lesz foganatja, másrészt meg lehet, hogy azzal fognak érvelni, hogy a bérletek elõállítási, bevezetési ktsgei többe kerülnének, mint maga a bevétel ebbõl származólag... vagy olyan árú lenne eme bérlet, hogy kifizetõdõ legyen, de akkor meg Nekünk lenne kib* drága...
DE NE LEGYÜN KENNYIRE PESSZIMISTÁK!
Hisz Európába tartunk...
#153
Írta 2003. október 08. - 10:30
Hivatalosan csak a HÉV-en és a fogaskerekû vasúton szállítható kerékpár. Ettõl függetlenül persze, ha odamész a sofõrhöz, hogy figyi vazzeg kilukadt a kerekem, had teszem mán fel a gépet, és normális a mandarin, meg nincsenek sokan, akkor bólintani szokik. Egyébként pedig szétszedve (kerekek kiszedve), nem olajtól csöpögõ megjelenéssel, poggyászként szállítható.
#154
Írta 2003. október 08. - 10:26
Én is szoktam copyzni, de csak amikor megirom az egészet. Most viszont véletlenül megnyomtam a backspace-t közben!
A másik, hogy mi van akkor, ha ez az egész bérletesdi nem éri meg a BKV-nek? Hisz ez is kiadás. Lehet, hogy az elõállitási költség több lenne, mint a bevétel!
Továbbá képzeljük bele magunkat a másik fél helyzetébe is: a kis dh-freerideres skacok nap mint nap lógnak a Fogason és kiröhögik az ellenõröket. Viszont ha bevezetnék a bringás bérletet, az ellenõrök röhögnének, mert ezentúl nem lehetne kifogás az hogy nincs nála semmi, hogy elakadt a lyukasztó, stb... A skacok meg szivnának és átkoznák azt aki ezt kitalálta.
- A bérlet jó lenne ha:
- a legtöbb közelkedési eszközre lehetne használni,mert igy egyszerûen túl szûk körû a felhasználása
- nem lenne olyan drága, mint a normális havi bérlet, mivel a bringások csóró népek
A másik, hogy mi van akkor, ha ez az egész bérletesdi nem éri meg a BKV-nek? Hisz ez is kiadás. Lehet, hogy az elõállitási költség több lenne, mint a bevétel!
Továbbá képzeljük bele magunkat a másik fél helyzetébe is: a kis dh-freerideres skacok nap mint nap lógnak a Fogason és kiröhögik az ellenõröket. Viszont ha bevezetnék a bringás bérletet, az ellenõrök röhögnének, mert ezentúl nem lehetne kifogás az hogy nincs nála semmi, hogy elakadt a lyukasztó, stb... A skacok meg szivnának és átkoznák azt aki ezt kitalálta.
#155
Írta 2003. október 08. - 10:26
#156
Írta 2003. október 08. - 10:23
Engem már engedtek fel buszra lóval a középrészben levõ babakocsi szállítórészre... ugaz valszeg tény hogy ez fehérholló esete volt
#157
Írta 2003. október 08. - 10:21
Tehát valószínû specializálni kéne a bérlet létjogosultságát(ami a példában szereplõ esetben tök jól mûködne is), magyarán HÉV, busz, fogas... vagy pedig, ami a legnagyobb öröm lenne, de valószínû a legkevesebb esély, azaz 0 van rá: megváltoztatni a METRÓ szabályokat is nyugati példa alapján, és végre szállítható legyen a kerékpár ott is.
buszon tudtommal nem lehet max villamoson (máramelyiken és máramikor)
#158
Írta 2003. október 08. - 10:20
#159
Írta 2003. október 08. - 10:17
Basszuskulcs de mérges vagyok, irtam egy nagy választ, erre elszállt! > > > >
#160
Írta 2003. október 08. - 10:01
No igen, a hozzáállás... Azt kell átalakítani. És nem csak a kallerek részérõl. Gondoljuk el, hogy az utasok akik egyébként is leszarják, hogy áll még mögöttük vagy húsz ember lazán megállnak az ajtó közepén, vagy meg se várják, hogy leszálljanak a leszállók. Persze egy kerékpárral lehet nyomatékosítani ezt az igényt... Épp a Déliben álltam, jegyet akartam venni a 7végén, amikor egy leányzó, kinek indult a vonata (jó szöveg...) Beállt volna a sorba, erre egy öreg mammer korát meghazudtoló gyorsasággal lökte ki(!!) a sorból, hogy a k*** a***-t álljon elé. Képzeljük el a metroban ezt a kedves nénit.. Ez így már más téma, és messze kerültünk a levél igazi tartalmától. Bocs. :
Szóval a bérlet..
Szóval a bérlet..