Jelentkezz be Regisztrálj
Gripshift, avagy melyik váltó a jobb?
#1
Írta 2004. március 26. - 11:07
#2
Írta 2004. március 25. - 20:57
De azért az új X.7-es megteccett. Ugyhogy talán be is ruházok rá.
#3
Írta 2004. március 25. - 15:10
Az 5.0 elsõ váltókarja csak 3 fokozatot tud, a másik kettõnél vannak köztes állások is, hogy az elsõ váltót tudd pozícionálni akár a keresztbe váltott lánchoz is.
Nekem is 5.0 van, de az nem csak 3 fokozatú elöl, ugyanúgy ott vannak a köztesek... (kb 4-5 éves)
#4
Írta 2003. december 15. - 13:31
Miskolcon a nemmondommeg milyen boltban azt mondta az eladó, hogy ha ez a helyzet, ne vegyek semmit, csak zsírozzak és esetleg néha cseréljek golyót, a csapi tutkó nem megy szét, ha nem déházok.
Melyik hasonló kategóriás csapágyra mondja ezt egy egyébként mindent eladni akaró bótos ??? ???
És ez is Símanó
(bár tény, a régi cuccok tartósabbak voltak, mint a maiak, nem tudom más gyártóknákl ez hogy van ???)
#5
Írta 2003. december 12. - 21:34
bocs ha kicsit uff volt!! :' :-[
#6
vendég__*
Írta 2003. december 12. - 21:23
#7
Írta 2003. december 12. - 19:49
konusz dolog mennyivel konnyebb?
csak azert mert egy darab 6000-es csapagy 19g
ebbol kell ketto.
es akkor meg azt is elmondom, hoyg mivel kozel van a forgastengelyhez ezert az, hogy esetleg 20g-al konnyebb a konuszos megoldas szinte semmit nem szamit, sot egy resze all.
de ha konnyitunk akkor azt is nezhetjuk, hogy ha szabvanyos csapi van benne nem kell menetet vagni a tengelyre.
ezaltal lehet alubol is csinalni.
ami konnyebb.
felfekvo feluletek szempontjabol pedig a konuszos rendszer is ugyanugy negy ponton fekszik fel, mint a melyhornyu. csak a konusz ferdehatasvonalu...
#8
vendég__*
Írta 2003. december 12. - 19:32
ezt a mûanyag dolgot nem vágom, de gondolom a gagyibbakon van. vagy ha minden mono olyan akkor elég jó lehet, mert az enyém elég alap és kb fél éves.
kónusz: miért szar? pölö könyebb mint az ipari és a shimanoval készült kónuszok már nem rosszak!
az abs meg megtalálható egy rakás gyártó neve alatt, éppen a shimano is csinált egy matricát rá. szvsz az se hülyeség, mert egy kezdõ trekkinges mondjuk vészhelyzetben könnyen eleshet én is voltam már így párszor. szerintem jó lenne megindokolni és tényleg kifejteni, nem csak azt mondani, hogy mert az szar, meg az jobb.
#9
Írta 2003. december 12. - 19:22
#10
Írta 2003. december 12. - 17:42
#11
vendég__*
Írta 2003. december 12. - 17:14
#12
Írta 2003. december 12. - 17:08
8500 forint, és azért, mert ennyi az ára. :-X így árazták be.
#13
vendég__*
Írta 2003. december 11. - 17:44
akko' ha fogom magam és rácsippentem a deore fékkarra akkor már jól is fog menni? ;D nem lenne rossz a késöbbi idõkre gondolva ;Dlink=board=5;threadid=4248;start=120#msg147963 date=1071130029]
a hajduban van is egy új xt féknyereg, meg egy régi xt fékkar, de külön-külön. a nyereg 17.000 a kar meg 12 (ebben nem vagyok biztos) de még venned kell hozzá tárcsát (ha 200-asat veszel, adapterrrel, akkor egybõl saint féked lesz ) és fékcsövet is, meg olajat is. a fékcsõrõl öcsémet kérdezzétek, mennyi is, ha jól tévedek 7 ezer, az olaj meg 1-2 lehet, de ha sram tárcsával veszed(gyapinál 10 rugó adapterrel), akkor még olcsón ki is jöhetsz.... mondjuk 50-bõl.
ui: a nagytárcsa mért kerül 10be? adapter mondjuk 2, akkor is 8.. a 180as meg csak 5... a 160as meg 4. miért??? ;D
#14
Írta 2003. december 11. - 16:37
#15
Írta 2003. december 11. - 10:07
#16
Írta 2003. december 10. - 22:06
csak saját magával és faxomnak sincs kedve ilyen BÖSZE xt/xtr kart raknia bicóra. ha lenne rendes fékkaros akkor azt mondanám, hogy zsír.
bármilyen sh hidro fékkarral mûködnek
#17
vendég__*
Írta 2003. december 10. - 21:38
beg: egyre jobban hangzik ez a center lockos cucc. hügi aggyal régi karral, hmm 8)
#18
Írta 2003. december 10. - 21:36
#19
Írta 2003. december 10. - 21:20
én nem a nyereségrõl beszélek.
egyébként a minõség és az innováció az két különbözõ dolog.
#20
vendég__*
Írta 2003. december 10. - 21:09
de mondjuk a sram újításaira kíváncsi lennék. jó ok az esp nagy ötlet, az sh is átvehetné, de másrol nem nagyon hallottam. ez a nagy váltókar õrület, hogy lefelé mozog, jó csak már mióta van dual control? nah az merre mozozg? hát akkor.. nagy újítás.... marokváltó meg kinek mi az izlése, jókat csinálnak az tény. egyébként a sram üzletpolitikája: beharangoznak vmit, elõtünik egy két helyen, aztán hirtelen csönd sehol semmi és fél év mulva ujra elõjön. ez jobb? nameg nem is értem, a sram vkar kopatibilis mással? a plasmat gyártják még? nem tom, szvsz ez egy soha be nem fejezhetõ vita, ez csak egy két gondolat volt még a rsézemröl. bocsa regényért.