milyen gépre?
dirt/ urban street
csak ha megfigyeled mindenki úgy alakítja a gépét, ahogy akarja. pl. ha dirtös vagy de közben imádsz elsõkerekezni, mért ne legyen elsõ féked?! csak mert a dirtösök nagykönyve azt írja, hogyha ugrálsz, és elesel, elgörbül a tárcsád. de hát ez mindenkinek a maga dolga nem?!
esetleg még nem tudja vki, hogy melyik cég forgalmazza az sdg nyergeket? ??? :-\
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
kp und vp
Indította
Major_lacika
, 2003. szeptember 18. 17:10
#41
Írta 2003. szeptember 20. - 13:02
#42
Írta 2003. szeptember 20. - 12:46
elõre? Egyáltalán ilyen jellegû gépre elõre jó egy szar véfék , mint semmi... : :-\
#43
Írta 2003. szeptember 20. - 11:34
#44
Írta 2003. szeptember 20. - 08:35
Idézet tõle:: ml on_01 Szeptember 18, 2003, 06:57:27 a másik meg az, hogy avval nem fogom kínozni a fék teljesítményét, hogy megnyúljon/hosszú bovden/...
Ezt csak viccbõl kérdezted??? Veszel hosszabb bovdent és házat a régi helyett és csá!
sztem ezt te is elértetted Storm..a hosszabb bovden szarabb fekteljesitmenyt von maga utan..
#45
Írta 2003. szeptember 19. - 22:33
szerintem streetre eléggé fontos a fék!
pl: fake, kiállás stb...
a váltot ugy csináld meg,hogy a támvillán elvileg van egy kis felfogatás és abba szerelj fel egy országuti váltot, vagy a kulacstarto szembe egy olyan csavart, aminek a tetején van egy lyuk keresztbe és abba tedd bele... szoval valahogy mütsd fel. egy Scwinn adrenalinon az elsöt már kiprobáltuk és nagyon jo!
(de létezik vázra csatolhato válto is, ami eléggé ritka)
és akkor a hátso fékhez maradt a rotor,meg az elsönek is sok sikert
pl: fake, kiállás stb...
a váltot ugy csináld meg,hogy a támvillán elvileg van egy kis felfogatás és abba szerelj fel egy országuti váltot, vagy a kulacstarto szembe egy olyan csavart, aminek a tetején van egy lyuk keresztbe és abba tedd bele... szoval valahogy mütsd fel. egy Scwinn adrenalinon az elsöt már kiprobáltuk és nagyon jo!
(de létezik vázra csatolhato válto is, ami eléggé ritka)
és akkor a hátso fékhez maradt a rotor,meg az elsönek is sok sikert
#46
Írta 2003. szeptember 19. - 16:36
#47
Írta 2003. szeptember 19. - 16:35
rob, te látom értelmesebb vagy mint a többiek, ezért csak hozzád szólok.
1. vegákról már szó se! 1000000éve elmentek...
2. bmx szar
3.és tudom, hogy egy bicó sosem jó mindenre
és még vki említette, hogy elõre nem kell fék. nekem kell, mert szeretek nóz vilizni....
ennyit errõl!
és ha az ember már nem mutatja be a bicóját a "ki milyen bringával nyomul" topic-ban, és szeretne kérni tanácsot, akkor meg nem kell lefikázni, én úgy tudom, hogy ez egy szabad ország és mindenki azt csinál, amit akar, persze ha nem ütközik törvénysértésbe.
1. vegákról már szó se! 1000000éve elmentek...
2. bmx szar
3.és tudom, hogy egy bicó sosem jó mindenre
és még vki említette, hogy elõre nem kell fék. nekem kell, mert szeretek nóz vilizni....
ennyit errõl!
és ha az ember már nem mutatja be a bicóját a "ki milyen bringával nyomul" topic-ban, és szeretne kérni tanácsot, akkor meg nem kell lefikázni, én úgy tudom, hogy ez egy szabad ország és mindenki azt csinál, amit akar, persze ha nem ütközik törvénysértésbe.
#48
Írta 2003. szeptember 19. - 14:54
Na ezt nem értem. Tehát dh vázzal akarsz dj BMX trükköket beadni, jól látom?
Vegyél még egy biciklit. Egy bicikli sose lesz jó mindenre.
Vegyél még egy biciklit. Egy bicikli sose lesz jó mindenre.
#49
Írta 2003. szeptember 19. - 14:45
a másik meg az, hogy avval nem fogom kínozni a fék teljesítményét, hogy megnyúljon/hosszú bovden/...
???
Ezt csak viccbõl kérdezted??? Veszel hosszabb bovdent és házat a régi helyett és csá! :
Ha eladod az egyik vegádat csak tudsz venni belõle bovdent vagy 30 000 métert... : :-\
#50
Írta 2003. szeptember 18. - 22:56
#51
Írta 2003. szeptember 18. - 22:51
Kedves ml!
Szerintem egy dirt/street bicóra kurvafölösleges néhány dolog(legalábbis szerintem) pl. elsõfék? minek? Amúgy ha rám hallgatsz leszeded a hátsót is . Tárcsafék szintén fölösleges hátulra, bár ha apuci pénzel lehet venni avidot, de megfog a 900ft-os tekro is. Váltó szintén fölösleges.--->Vegyél inkább egy BMX-et, vagy ha ragaszkodsz a montihoz, mert miért ne akkor hátul vfék, ss ,elöl semmi+ rotor
Szerintem egy dirt/street bicóra kurvafölösleges néhány dolog(legalábbis szerintem) pl. elsõfék? minek? Amúgy ha rám hallgatsz leszeded a hátsót is . Tárcsafék szintén fölösleges hátulra, bár ha apuci pénzel lehet venni avidot, de megfog a 900ft-os tekro is. Váltó szintén fölösleges.--->Vegyél inkább egy BMX-et, vagy ha ragaszkodsz a montihoz, mert miért ne akkor hátul vfék, ss ,elöl semmi+ rotor
#52
Írta 2003. szeptember 18. - 21:27
#53
Írta 2003. szeptember 18. - 20:54
#54
Írta 2003. szeptember 18. - 19:30
Ennyit szerintem elég is volt ebbe a topicba írni.
Annyit azért még hzzáteszek, hogy Zollenak teljesen igaza van!
Kilométer bovden féknél, váltónál és szevasz!
A furatos csavart meg lehet helyettesíteni headlockal. Méghozzá úgy, hogy a csavar mellett kifúrod fent és az alsó részén is és ott vezeted el a bovdenházat. Nekem így van (igaz v-fékkel) és tökéletesen mûködik.
Ennyi!
#55
Írta 2003. szeptember 18. - 19:09
Az én monitorom se szuper grafikus kártyám meg nincs is, szóval az elsõ 3 betût elolvasom: "SDG" aztán megnézem a honlapján.
http://www.sdgusa.co.../sdg_cat_09.jpg
SDG Freestyle
Ennyit szerintem elég is volt ebbe a topicba írni.
http://www.sdgusa.co.../sdg_cat_09.jpg
SDG Freestyle
Ennyit szerintem elég is volt ebbe a topicba írni.
#56
Írta 2003. szeptember 18. - 19:05
Láncfeszítõ az hátsóváltó. A hidralikus tárcsafék a headlockon se megy át, mert szétcsavarodik a vezeték.Bár nem láttam rotort belülrõl, gondolom, szétvan vágva a bowdenház. Melyik vegádra akarsz rotort szerelni?
#57
Írta 2003. szeptember 18. - 19:02
#58
Írta 2003. szeptember 18. - 18:57
dear shaun,
SDG? esetleg? csak azért, mert nem tudom elolvasni, olyan szar a grafika a gépemen.
és be lehet szerezni mo.-on?
hhh Zé Ügynök,
csak nekem elöl hátul t.fék van, és ezért most a hátsó olajos hayes-t, lecserélem avidra. az elsõ meg maradhat, mivel a bmx-eken is át van furva a kupak, és lazán, vaj puhán forog a kormány. a másik meg az, hogy avval nem fogom kínozni a fék teljesítményét, hogy megnyúljon/hosszú bovden/...
a vázpörgetést meg lehet tanulni v. esetleg megpróbálni má'
SDG? esetleg? csak azért, mert nem tudom elolvasni, olyan szar a grafika a gépemen.
és be lehet szerezni mo.-on?
hhh Zé Ügynök,
csak nekem elöl hátul t.fék van, és ezért most a hátsó olajos hayes-t, lecserélem avidra. az elsõ meg maradhat, mivel a bmx-eken is át van furva a kupak, és lazán, vaj puhán forog a kormány. a másik meg az, hogy avval nem fogom kínozni a fék teljesítményét, hogy megnyúljon/hosszú bovden/...
a vázpörgetést meg lehet tanulni v. esetleg megpróbálni má'
#59
Írta 2003. szeptember 18. - 18:35
ML, gratulálok, még mindig idióta vagy.
KP-hez nem kell más, csak kilóméter hosszú bowden. Amíg nem volt fenn a hidralikus elsõfékem, fullival is tudtam KP-t. Vázpörit meg csinálj már légyszives!
KP-hez nem kell más, csak kilóméter hosszú bowden. Amíg nem volt fenn a hidralikus elsõfékem, fullival is tudtam KP-t. Vázpörit meg csinálj már légyszives!
#60
Írta 2003. szeptember 18. - 18:11
Ez most komoly? :-X :-\ :-X
Na annyit segítek, hogy ha jobban kinyitod a szemed eltudod olvasni a nyereg infóit, nekem sikerült.
Na annyit segítek, hogy ha jobban kinyitod a szemed eltudod olvasni a nyereg infóit, nekem sikerült.