Jelentkezz be Regisztrálj

Miért jó az ipari csapágy?
#1
Posted 2006. October 22. - 23:51

plusz elbeszeltek egymas mellett. plusz ertelmetlen ez az egesz topik.
lezarva
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2
Posted 2006. October 21. - 14:21

#3
Posted 2006. October 21. - 12:26

Szted az "iparban" van olyan, hogy pár csepp fincsi kvarchomokkal kevert esõvíz beszivárog a csapágyba? Mert az öli meg a bicócsapágyakat. Sztem olyan csapágy nemigen létezik, ami kint tudná tartani a vizet, csak más felhaszn. területen nem kapnak ilyesmit a csapik.Csao!!!
Én tényleg nem szeretnék megbántani senkit...
de ipari csapágyat...ha használnának bicóba akkor soha nem volna szükség eszközölni a cseréjét...mivel ipari kiképzésre lett tervezve...gondoljatok belem, nyomaték és fordulasztám igénybevétel egy ipari csapágnynak......hol forog akármelyik alakatrész..mittomén akár 500Nm es nyomatékkal. percenkét 800as fordulattal?? még a kerék ok..mert a fordulatszám talán megvan... tök mindegy..nem ipari csapágy...egyszerû zárt csapágy, estleg még szigetelt is
és az hogy valaminek adnak egy nevet nem jelenti hogy az![]()
![]()
jó csapágyazást...
#4
Posted 2006. October 21. - 12:16

#5
Posted 2006. October 21. - 09:39

és az is kikotyogósodik elõbbutóbb.
és nem ipari csapágy, hanem ...
ha már a tényleges nevére hivatkozol.

#6
Posted 2006. October 21. - 02:30

Én tényleg nem szeretnék megbántani senkit...
de ipari csapágyat...ha használnának bicóba akkor soha nem volna szükség eszközölni a cseréjét...mivel ipari kiképzésre lett tervezve...gondoljatok belem, nyomaték és fordulasztám igénybevétel egy ipari csapágnynak......hol forog akármelyik alakatrész..mittomén akár 500Nm es nyomatékkal. percenkét 800as fordulattal?? még a kerék ok..mert a fordulatszám talán megvan... tök mindegy..nem ipari csapágy...egyszerû zárt csapágy, estleg még szigetelt is
és az hogy valaminek adnak egy nevet nem jelenti hogy az



jó csapágyazást...
#7
Posted 2003. November 25. - 07:25

#8
Posted 2003. November 17. - 21:28

Olvastam, hogy a truvativ középcsapágyban angular contact csapágy van.
Ez hogy néz ki, golyó? tûgörgõ?
#9
Posted 2003. November 11. - 18:40

#10
Posted 2003. November 11. - 16:43

#11
Posted 2003. November 11. - 16:39

De ez a dolog meglehetõsen gyerekcipõben jár még kishazánkban.
#12
Posted 2003. November 11. - 16:22


#13
Posted 2003. November 11. - 00:38

#14
Posted 2003. November 11. - 00:28

Üdv:G.Pityu
#15
Posted 2003. November 08. - 21:40

kcisit regi topic ;D es nagyjabol tul van targyalva... azert ult el... ;D de ujra lehet kezdeni egesz nyugodtan...
#16
Posted 2003. November 08. - 16:41

Azé jobb, mer nem hal be. Hameg behal 40Ft-ér kicseréled a legközelebbi csapágybótba a csápágyalat. Nem kell utánállítani. Meg ott az átütõtengely! Ha kitágul a fészek, lehet javítni ilyen epoxiszerûséggel, csak ez 40tonna/nécczetcentit bír.
#17
vendég__*
Posted 2003. August 11. - 07:31

#18
Posted 2003. August 10. - 18:55

warum?nagyobb csõátmérõ,nagyobb lyuk a szélesebb vállban,és kész.
há na jah, csak míg a vállakat sûlyesztékebn kovácsolják, addig a headset-ekhez kb. 30perc egy új CNC progi megírása. egy új kovácsoló szerszám pedig ûûûûûbermillás bulika.
Ha van róla elektronikus rajz akkor kb 2 perc(-se)

#19
Posted 2003. August 08. - 14:34

#20
vendég__*
Posted 2003. August 07. - 12:32

warum?nagyobb csõátmérõ,nagyobb lyuk a szélesebb vállban,és kész.
há na jah, csak míg a vállakat sûlyesztékebn kovácsolják, addig a headset-ekhez kb. 30perc egy új CNC progi megírása. egy új kovácsoló szerszám pedig ûûûûûbermillás bulika.