Jelentkezz be Regisztrálj
Miért jó az ipari csapágy?
#1
Írta 2006. október 22. - 23:51
plusz elbeszeltek egymas mellett. plusz ertelmetlen ez az egesz topik.
lezarva
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2
Írta 2006. október 21. - 14:21
#3
Írta 2006. október 21. - 12:26
Szted az "iparban" van olyan, hogy pár csepp fincsi kvarchomokkal kevert esõvíz beszivárog a csapágyba? Mert az öli meg a bicócsapágyakat. Sztem olyan csapágy nemigen létezik, ami kint tudná tartani a vizet, csak más felhaszn. területen nem kapnak ilyesmit a csapik.Csao!!!
Én tényleg nem szeretnék megbántani senkit...
de ipari csapágyat...ha használnának bicóba akkor soha nem volna szükség eszközölni a cseréjét...mivel ipari kiképzésre lett tervezve...gondoljatok belem, nyomaték és fordulasztám igénybevétel egy ipari csapágnynak......hol forog akármelyik alakatrész..mittomén akár 500Nm es nyomatékkal. percenkét 800as fordulattal?? még a kerék ok..mert a fordulatszám talán megvan... tök mindegy..nem ipari csapágy...egyszerû zárt csapágy, estleg még szigetelt is
és az hogy valaminek adnak egy nevet nem jelenti hogy az![]()
![]()
jó csapágyazást...
#4
Írta 2006. október 21. - 12:16
#5
Írta 2006. október 21. - 09:39
és az is kikotyogósodik elõbbutóbb.
és nem ipari csapágy, hanem ...
ha már a tényleges nevére hivatkozol.
#6
Írta 2006. október 21. - 02:30
Én tényleg nem szeretnék megbántani senkit...
de ipari csapágyat...ha használnának bicóba akkor soha nem volna szükség eszközölni a cseréjét...mivel ipari kiképzésre lett tervezve...gondoljatok belem, nyomaték és fordulasztám igénybevétel egy ipari csapágnynak......hol forog akármelyik alakatrész..mittomén akár 500Nm es nyomatékkal. percenkét 800as fordulattal?? még a kerék ok..mert a fordulatszám talán megvan... tök mindegy..nem ipari csapágy...egyszerû zárt csapágy, estleg még szigetelt is
és az hogy valaminek adnak egy nevet nem jelenti hogy az
jó csapágyazást...
#7
Írta 2003. november 25. - 07:25
#8
Írta 2003. november 17. - 21:28
Olvastam, hogy a truvativ középcsapágyban angular contact csapágy van.
Ez hogy néz ki, golyó? tûgörgõ?
#9
Írta 2003. november 11. - 18:40
#10
Írta 2003. november 11. - 16:43
Én is egy másik topic-ban kaptam infót a Trinity agyak csapágyairól (Thx, lor...)
#11
Írta 2003. november 11. - 16:39
De ez a dolog meglehetõsen gyerekcipõben jár még kishazánkban.
#12
Írta 2003. november 11. - 16:22
#13
Írta 2003. november 11. - 00:38
#14
Írta 2003. november 11. - 00:28
Üdv:G.Pityu
#15
Írta 2003. november 08. - 21:40
kcisit regi topic ;D es nagyjabol tul van targyalva... azert ult el... ;D de ujra lehet kezdeni egesz nyugodtan...
#16
Írta 2003. november 08. - 16:41
Azé jobb, mer nem hal be. Hameg behal 40Ft-ér kicseréled a legközelebbi csapágybótba a csápágyalat. Nem kell utánállítani. Meg ott az átütõtengely! Ha kitágul a fészek, lehet javítni ilyen epoxiszerûséggel, csak ez 40tonna/nécczetcentit bír.
#17
vendég__*
Írta 2003. augusztus 11. - 07:31
vendég__*
#18
Írta 2003. augusztus 10. - 18:55
warum?nagyobb csõátmérõ,nagyobb lyuk a szélesebb vállban,és kész.
há na jah, csak míg a vállakat sûlyesztékebn kovácsolják, addig a headset-ekhez kb. 30perc egy új CNC progi megírása. egy új kovácsoló szerszám pedig ûûûûûbermillás bulika.
Ha van róla elektronikus rajz akkor kb 2 perc(-se)
#19
Írta 2003. augusztus 08. - 14:34
#20
vendég__*
Írta 2003. augusztus 07. - 12:32
vendég__*
warum?nagyobb csõátmérõ,nagyobb lyuk a szélesebb vállban,és kész.
há na jah, csak míg a vállakat sûlyesztékebn kovácsolják, addig a headset-ekhez kb. 30perc egy új CNC progi megírása. egy új kovácsoló szerszám pedig ûûûûûbermillás bulika.

Belépés
Felhasználó létrehozása
Lezárt topik
Ugrás az oldal tetejére








