Ezért beperelnek!!!
Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
#2661
Posted 2006. November 30. - 14:52
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2662
Posted 2006. November 30. - 13:14
A 2002-es Serpens váz fejcsõ- és ülésszögére, illetve súlyára lennék kiváncsi.
#2663
Posted 2006. November 26. - 19:54
#2664
Posted 2006. November 26. - 19:42
de jó hogy szólsz, mert teljesen elfeledtem.
mondjuk világosba kellett volna a buli, mer így a vaku miatt belekerült 1-2 "balladai homály"
u.i.: mennyire tetû a képfeltöltés.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2665
Posted 2006. November 26. - 19:04
mondjuk teszek egy olyan gyenge igéretet hogy holnap láthatóvá teszem, oks?
(de lehet még ma)
nem akarok törelmetlen és hálátlan dögnek tûnni úgyhogy
csak halkan kérdezem meg: kb mikorra várható?
#2666
Posted 2006. November 25. - 20:49
mondjuk teszek egy olyan gyenge igéretet hogy holnap láthatóvá teszem, oks?
(de lehet még ma)
örök-örök-örök hálám
#2667
Posted 2006. November 25. - 20:42
(de lehet még ma)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2668
Posted 2006. November 25. - 19:14
nem tudná valaki bescannelni az egyel ezelõtti bikemagból
a magellan serpens tesztet??? pls
ha nem scan, akkor valaki aki esetleg összefoglalná nekem???
pls
#2669
Posted 2006. November 23. - 12:50
a magellan serpens tesztet??? pls
#2670
Posted 2006. November 22. - 15:16
#2671
Posted 2006. November 22. - 09:39
Szerintem a 2005ös (ilyenem van) ideális kompromisszum a kényelem és a hatékonyság között, még az én 87 kg/ 186 cm méreteimmel is, míg az idei már zavaróan nyeklett. Persze 70 kg-val ez nem lesz zavaró.
Színben meg tényleg a zöld a király.
A nem team-ek meg még csirkébbek, legalábbis a 2005ös mindenképp, mert lapítottabbak a láncvillák, és még a keresztmerevítõ is hiányzik.
#2672
Posted 2006. November 22. - 01:09
válaszokat köszi elõre is!
január 22 - Theogonia
#2673
Posted 2006. November 20. - 20:48
Köszi még1x, sokat segítettél.
#2674
Posted 2006. November 20. - 19:37
Neked elég lesz a sima Pyxis is, törésrõl még nem hallottam, pedig 2002-ben volt 1460 gr-os Crux is! Nem vagy versenyzõ, nem olyan fontosan a grammok, mûködésben nincs különbség köztük. Számodra csak a szín és az ár jelenik meg elrérésként. A maradék pénzbõl meg egy fokkal jobb telót vehetsz bele.Sziasztok!
Kinéztem magamnak a 2006-os Pyxis Team vázat. Szeretnék véleményeket kérni, illetve, hogy melyik a jobb; a Pyxis Team (ami állítólag 1-2 év után törik mert versenyre van kikönnyítve) vagy a sima Pyxis. Nem vagyok durvulós fajta, csak egy mezei CC-s aki inkább túrázgat de néha azért elhagyja az aszfaltot is. Ja és mindössze 70 kiló.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2675
Posted 2006. November 20. - 19:32
Kinéztem magamnak a 2006-os Pyxis Team vázat. Szeretnék véleményeket kérni, illetve, hogy melyik a jobb; a Pyxis Team (ami állítólag 1-2 év után törik mert versenyre van kikönnyítve) vagy a sima Pyxis. Nem vagyok durvulós fajta, csak egy mezei CC-s aki inkább túrázgat de néha azért elhagyja az aszfaltot is. Ja és mindössze 70 kiló.
#2676
Posted 2006. November 10. - 10:15
#2677
Posted 2006. November 02. - 20:57
Ne õrjíts ezzel, miután végigrohangáltunk pár boltot, kiderült, hogy félintegrált, most meg ilyennel jössz ?
(aske, légyszi most hagy békén a tapasztalatoddal, jó!)
Ride everywhere.
.
#2678
Posted 2006. November 02. - 15:18
A sebesség mindent megold.
#2679
Posted 2006. November 01. - 18:45
Részemrõl no para, de azthiszem a kérdésedre választ kaptál.
Elnézést az ingerült hangnemért.
#2680
Posted 2006. November 01. - 18:37
Eladó=én..
szögek=vannak, ha ma már nem használnak csak egyet, akkor annak örülök.
integrált nem egyenlõ a félintegrálttal!!!
Lor se volt benne biztos..
Ride everywhere.
.