Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
Started by
MSONAJ
, 2003. August 01. 11:52
#2621
Posted 2007. February 21. - 13:32

2003-as:http://pix.bikemag.hu/showphoto.php?photo=198514&limit=recent
2004-es:http://pix.bikemag.hu/showphoto.php?photo=198513&limit=recent
Ugyan azokról beszélünk.
Csak a hátsó háromszögek másak.
2004-es:http://pix.bikemag.hu/showphoto.php?photo=198513&limit=recent
Ugyan azokról beszélünk.
Csak a hátsó háromszögek másak.
#2623
Posted 2007. February 21. - 13:08

Utána néztem a dolognak és a récseiben a 2004-es van, de van egy 2003-as verzió is. A kettõnek teljesen más a hátsó háromszöge.
#2624
Posted 2007. February 21. - 12:56

Pyxis team fs (azt hiszem ez a neve), 2004es kék-fehér, mintha a récseiben lenne mégy egy darab.
Ez a pyxis 2003-as.
#2625
Posted 2007. February 21. - 12:49

Pyxis team fs (azt hiszem ez a neve), 2004es kék-fehér, mintha a récseiben lenne mégy egy darab.
Hát annyi, hogy majd késõbbre tervezem, de még az idén....de köszi, am az a pyxis amit mondassz, az bejön nagyon nekem....

#2626
Posted 2007. February 21. - 12:30

Pyxis team fs (azt hiszem ez a neve), 2004es kék-fehér, mintha a récseiben lenne mégy egy darab.
A sebesség mindent megold.
#2627
Posted 2007. February 21. - 12:00

Hali mindenkinek!
Ti melyik össztelós magellant tudnátok javasolni nekem keményebb xc-re?
Mert tervezem egy össztelós váz beszerzését....Most am Cruxom('06) van...
Ti melyik össztelós magellant tudnátok javasolni nekem keményebb xc-re?
Mert tervezem egy össztelós váz beszerzését....Most am Cruxom('06) van...
#2628
Posted 2007. February 20. - 23:43

nekem is az van, és el akarom adni, de nem azért mert el akarna törni v vmi, csak már lett több pénzem jobbra. amugy a bullittal összehasonlitva egy jo taggal legalább olyan jó váz, fordulékony, könnyen lehet trükközni vele stb..és ugyanolyan hosszú(vagy inkább rövid). szerintem csak tag baja van, a váz erõs, nem fog törni sehol...
ja, amugy az egyforgáspontost is be lehet állítani úgy, hogy ne pattanjon el bizonyos helyeken...
ja, amugy az egyforgáspontost is be lehet állítani úgy, hogy ne pattanjon el bizonyos helyeken...
#2629
Posted 2007. February 19. - 13:59

#2630
Posted 2007. February 19. - 13:57

#2631
Posted 2007. February 19. - 13:51

#2632
Posted 2007. February 19. - 13:27

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2633
Posted 2007. February 05. - 19:25

#2634
Posted 2007. February 05. - 17:37

Viszont a merevvázakat maguk tervezik. Ami mellesleg nem olyan egyszerû mint amilyennek elsõre tûnik.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2635
Posted 2007. February 05. - 17:30

A magellan nem matricagyár, mert nem gyártanak semmit csak összeszerelnek.
A sebesség mindent megold.
#2636
Posted 2007. February 05. - 16:33

#2637
Posted 2007. February 05. - 16:32

#2638
Posted 2007. February 05. - 16:28

#2639
Posted 2007. February 03. - 20:18

nna
nekem az 1 forgaspontal semmi bajom (a mostanim is olyan)
és ezér az árér jónak tûnik.
+ egy erõs hátsó aggyal talán a merevség is megoldható!?
ha nem egy ilyen akkor érdemes egy használt stinky -be beleugrani?
kösz mindenkinek
ui: az orange -ok is ilyenek
nekem az 1 forgaspontal semmi bajom (a mostanim is olyan)
és ezér az árér jónak tûnik.
+ egy erõs hátsó aggyal talán a merevség is megoldható!?
ha nem egy ilyen akkor érdemes egy használt stinky -be beleugrani?
kösz mindenkinek
ui: az orange -ok is ilyenek

#2640
Posted 2007. February 02. - 21:16
