Nekem 240-es agyakkal, Arch felnivel, Sapim CX-Ray küllőkkel, alu anyákkal 1600g, ha van kedved legózgatni itt lehet: https://www.actionsp...nfigurator/?p=1
És te innen raktad össze a szetted? Megbízhatóak?
Nekem 240-es agyakkal, Arch felnivel, Sapim CX-Ray küllőkkel, alu anyákkal 1600g, ha van kedved legózgatni itt lehet: https://www.actionsp...nfigurator/?p=1
És te innen raktad össze a szetted? Megbízhatóak?
Edited by arn, 2017. August 11. - 21:03.
koszi! mindig tanul az ember.
egy ot-hat eve az elso tle gumikat azert nem art fektetni, mert azoknak jott az oldalan rendesen - erre talaltak ki, nem a peremhez. ott tenyleg kellett minden trukk, a szappanos viz, a belsovel bepattintas, meg a gumit nyomkodva pumpalas. pl a cx gumimmal is megizzadtam, annyira merev volt a fala, de az nem tubeless gumi, attol elfogadom, hogy trukkos. illetve az install utan ott sem volt mar gond.
a snakeskinnel meg nem volt boosterem, igy ott kellett a szappanos viz, de attol eltekintve miutan bepattant, csak a lottyot tettem bele, es utana teljesen esemenytelen volt. a tularazott boostert es a betoltot is epp azert vettem, hogy ne kelljen mindent osszetrutymozni:
* szelep ki
* boosterrel pepattint, felfuj 3 bar
* szelepen at lotty be a betoltovel
* felfuj 3 bar
* kicsit razogat
kb ennyibol kellene allnia. itt szvsz a perem-felni-szalag kombo nem teljesen kompatibilis, mert siman bepattan, de utana korbe ereszti a levegot (nem par helyen, mindenutt). most a szalagvastagsagokkal lehetne jatszadozni, de az is vagy eleg lesz, vagy nem, meg akkor ugyanugy pocsol az ember vele.
most direkt ugy csinaltam, hogy mindig az elso kerekkel dolgoztam, hogy lassam van e differencia a levegotartasban. a szappanozas semmit se segitett, ugyanugy orran szajan jott (tehat a helyen van a perem). a fel ora fektetes hasznalt, mert tegnapelott este "csak" 0.5 bart eresztett (a korabbi 1 helyett). tegnap fektettem a hatsogumit is 2x fel orat (jo kis program ez estenkent). ma reggelre az elso gumi mar csak 0.2ot veszitett a hatso 0.5ot.
tehat mindenkepp van elorelepes - foleg, hogy most 3 barrol van szo. de hogy "tubeless easy"? ami meg aggaszto, hogy korabban a porozus oldalu gumikat ha egyszer meg megoldottad, nem volt vele tobb problema. itt viszont ha kipattintom a perembol, lehet mindig vegigkellene jatszani ezt (mar ha jo lesz egyszer valaha).
felninel lehet ilyen jellegu hiba? mert meg az lenne a szep, ha visszakuldenem, aztan a schwalbekkal is ezt csinalna.
Edited by arn, 2017. August 10. - 09:32.
Soha nem alkalmaztam ezt a fektetős technikát. Bepattant a külső, körbe rázogattam és ennyi.
Install után 1 héttel volt olyan külső, amibe kellett már fújni, mert akár fél bar nyomást vesztett, például ilyen volt párom 2.2-es Maxxis Ikon külsője, ami nem EXO, hanem a sima, papírvékony oldalfalú tubeless-ready. De 1 hét után az is szépen tartotta a levegőt.
Egy borzasztó minőségű külsőm volt eddig, még 26-os méretben az első generációs, 2012-es X-King ProTection. Na az volt, hogy tekerés alatt vesztett fél bar nyomást és egy 3-órás tekerésen legalább 2x megálltam fújni bele. Látványosan, az oldalfalán át gyöngyözött a szmötyi. A ma kapható, prémium-kategóriás külsők minősége rengeteget javult azóta.
2014-ben használtam hátsó keréken például Speci FastTrak S-Works 2Bliss külsőt. 2.0-ás vagy 2.1-es volt, már nem tudom. Na ez is papírvékony oldalfalú volt és már első alkalommal arra gondoltam, ha ezzel nem kapok defektet, akkor semmivel! Sziklakerteztem vele meg minden és mindent kibírt, bár ebben tuti nagy szerepe volt a szerencsének.
Nem tudom, ez az infó segít-e, gondoltam leírom.
Edited by zscs, 2017. August 10. - 08:42.
Edited by arn, 2017. August 09. - 22:08.
2-3 hétente 1x ráfújok, nem sokat vesztett korábban sem Schwalbe SSkin, sem Conti protection, sem most a Maxxis EXO külsők (Ikon, Aspen). Valami sántíthat ott!...
15-15 percet én mindig fektetem.
A G-One külsőket nekem szó nélkül vették vissza, azok belsővel sem pattantak a helyükre a DTSwiss R24-es kerekeken, nemhogy belső nélkül tartsák a levegőt. Írták is, hogy másnak sem megy a helyére, nem kértek sem fotót sem egyéb magyarázatot....
A DT szelepet pont azon okból cseréltem mint amit fotóztál. Az R24-es felniket is így álltak/ez volt a helyzet.
en ot percet szoktam, raz, fordit, ot perc raz, fordit... addig, amig vhol nem ereszt sehol. ennel a kiindulas es a vegeredmeny kozott semmi javulast nem lattam. ezert vagyok szkeptikus, hogy fel ora utan jo lesz.
15-15 percet én mindig fektetem.
A G-One külsőket nekem szó nélkül vették vissza, azok belsővel sem pattantak a helyükre a DTSwiss R24-es kerekeken, nemhogy belső nélkül tartsák a levegőt. Írták is, hogy másnak sem megy a helyére, nem kértek sem fotót sem egyéb magyarázatot....
A DT szelepet pont azon okból cseréltem mint amit fotóztál. Az R24-es felniket is így álltak/ez volt a helyzet.
Ilyesmiről írtam itt korábban, Blunt kerékszett + Pro One-nal gyűlt meg a bajunk a tavasszal, de rájöttünk a titok nyitjára! Hirtelen nem találom, mikor írtam, de olvass vissza, lehet, segít!
Oúti tubeless eléggé szívás szerintem, látom, mit kínlódnak vele ismerőseim... DT R23 szettem van, használhatnám tubeless-ként; no eszemben sincs!...
15-15 percet én mindig fektetem.
A G-One külsőket nekem szó nélkül vették vissza, azok belsővel sem pattantak a helyükre a DTSwiss R24-es kerekeken, nemhogy belső nélkül tartsák a levegőt. Írták is, hogy másnak sem megy a helyére, nem kértek sem fotót sem egyéb magyarázatot....
A DT szelepet pont azon okból cseréltem mint amit fotóztál. Az R24-es felniket is így álltak/ez volt a helyzet.
Az agy az tuti. Nekem is az van. Az összhatás érdekel. A felni is. Az asszonynak kellene,mert "Tubeless az isten...". Minden csaj azzal megy az élben. Sajnos dögnehéz gyári kerékszettje van fenn most.
Nekem 240-es agyakkal, Arch felnivel, Sapim CX-Ray küllőkkel, alu anyákkal 1600g, ha van kedved legózgatni itt lehet: https://www.actionsp...nfigurator/?p=1
Nekem ilyen nem volt, pár helyen ereszt csak makacs módon. Tegnap este magasabb nyomáson tekertem vele (borzasztó volt), lehet most jó lett. Engedd el ezeket a külsőket ha nem akarod a gumicsíkot hozzá.
Igen, elég buta vagyok, most nézem mivel és hol próbálkoztam
azt irjak, hogy fektessem fel orat oldalankent... hat nemtom, a cxen most is nem tubeless kereket hasznalok, de az ehhez kepest gyaloggalopp volt, beleertve az osszes orran szajan jon vekonyfalu gumikat is, amiket korabban hasznaltam.
mindegy, meg megcsinalom - ne mondjak, hogy nem probaltam meg mindent. nekem mas otletem mar nincs.
Agyat kérdezd Tonditól, ilyen van neki, felni, ha párodnak akkor simán, én a 90+ kilómmal már nem mertem beválalni, Arch lett.
Az agy az tuti. Nekem is az van. Az összhatás érdekel. A felni is. Az asszonynak kellene,mert "Tubeless az isten...". Minden csaj azzal megy az élben. Sajnos dögnehéz gyári kerékszettje van fenn most.
Szappanos viz, egy oranyi b@szakodas, razas, forgatas utan az eredmeny...
Nem irtam, de a szelep rogzitese is megerne egy miset. A rogzitogyuru alatt meg van egy tomites. Azt kiszedtem, mert elegansan kiliffent a lyukon.
Nekem ilyen nem volt, pár helyen ereszt csak makacs módon. Tegnap este magasabb nyomáson tekertem vele (borzasztó volt), lehet most jó lett. Engedd el ezeket a külsőket ha nem akarod a gumicsíkot hozzá.
hát azt nem csodálom (már ha a gumicsíkra gondolunk)
de nem rendelhető
Igen, elég buta vagyok, most nézem mivel és hol próbálkoztam
Edited by karakoram, 2017. August 08. - 08:38.
Az egesz jo. A 2,4-es Conti Trail King Performance-nel csak 57 mm-t mertem. Igaz, a DT M1900-as kerekben levo felni csak 20 mm belso szelessegu. 2014-es kerek, azota megszelestettek.
megjottek a gumik (race king protection 2.2)... a conti nagyon preciz sulyra, 645 grammnak kellene lennie - 640/646, a schwalbe tanulhatna toluk. siman felmentek, a szelessege a 22,5-os felnin 58 mm lett, az xking 54 mm volt.
A NoTubes oldalon nincs fent, de köszönöm ha megnézed!
hát azt nem csodálom (már ha a gumicsíkra gondolunk)
de nem rendelhető