Az enyémen le van. A katalógusban úgy nézem a HFS vázak közül a race, team e., special e. és a comp-on van elsimítva. A special edition a katalógusban levõ képen eléggé csillog, nem egyértelmû számomra hogy az varrat vagy tükrözõdés. Hogy mért egyforma az áruk az jó kérdés.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
Started by
yalaman
, 2003. April 07. 18:16
#1701
Posted 2004. March 23. - 16:29
#1702
Posted 2004. March 23. - 13:23
Alex! A te Matts Race vázadon le vannak símítva a varratok a fejcsõ-alsócsõ csatlakozásnál, vagy olyan, mint ezen a Matts Special Edition-ön?
Sajnos a képen, ami fennvan a Galeryben, ez a rész árnyékos. Ha a Speedeknél és Special Edition-öknél nem simítják le a varratokat, akkor nem értem, hogy miért kérnek ugyanannyit értük. Vagy így "csúnyább", de erõsebb? ???
Sajnos a képen, ami fennvan a Galeryben, ez a rész árnyékos. Ha a Speedeknél és Special Edition-öknél nem simítják le a varratokat, akkor nem értem, hogy miért kérnek ugyanannyit értük. Vagy így "csúnyább", de erõsebb? ???
#1703
Posted 2004. March 23. - 08:44
Köszönöm!
Ma reggelre úgy néz ki helyre jött a hivatalos honlapjuk és sajna beigazolódott amitõl "tartottam", 73-as kell bele
Ma reggelre úgy néz ki helyre jött a hivatalos honlapjuk és sajna beigazolódott amitõl "tartottam", 73-as kell bele
#1704
Posted 2004. March 22. - 18:45
#1705
Posted 2004. March 21. - 21:08
nekem matts drifterem van és az 68-as!!
(lehet ,,hogy ezzel nem segítettem ,de szvsz egy kaptafára megy mindeggyik... :-X)
(lehet ,,hogy ezzel nem segítettem ,de szvsz egy kaptafára megy mindeggyik... :-X)
#1706
Posted 2004. March 21. - 20:02
Skacok!
Akinek esetleg '03-as Magnesium váza van tegyen meg nekem egy szívességet, mérje már meg, hogy 68 v. 73-as a csapágyház szélessége.
Én 73-ra emlékszem, de nem vagyok határozottan meggyõzõdve, a Merida honlapja meg totál kakukk.
Elõre is köszi.
Akinek esetleg '03-as Magnesium váza van tegyen meg nekem egy szívességet, mérje már meg, hogy 68 v. 73-as a csapágyház szélessége.
Én 73-ra emlékszem, de nem vagyok határozottan meggyõzõdve, a Merida honlapja meg totál kakukk.
Elõre is köszi.
#1707
Posted 2004. March 21. - 19:54
#1708
Posted 2004. March 19. - 23:43
#1709
Posted 2004. March 19. - 23:34
Na próbálgattam a gépet és teljesen meg vagyok elégedve vele. Merevebb, stabilabb mint a régi vázzal(Cheyenne Bronco). Úgy tudtam az alu vázak jobban ráznak mint a Crmo, és ettõl tartottam is, de nem vettem észre nagy különbséget ilyen tekintetben(a teleszkópos nyeregrúd jól végzi a dolgát 8) ). Sajnos komolyabb hegyeken még nem volt alkalmam kipróbálni, mivel masszívan az alföld közepén lakom. Azonban van a város szélén egy régi ruszki lõtér szép nagy dombokkal, ott lehet crossozni.
Öszzességében nagyon elégedett vagyok vele! 8)
Öszzességében nagyon elégedett vagyok vele! 8)
#1710
Posted 2004. March 19. - 23:07
A barátnõrõl? ;Dno valaki mondjon valamit kérlrek!!kõsz
Helló!!van valami vélemény a Fireball pro ról?Barátnõnek van aztán kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok róla!!túra "freeride"a fölekerõs,gurulós fajta nem a repkedõs re lessz befogva!!
írjatok
vagy inkább errõl?
Kontárkodok mer még sose volt ilyenhez szerencsém,de gondoltam, hátha valaki ígymár tudja ;D :
#1711
Posted 2004. March 19. - 21:49
#1712
Posted 2004. March 19. - 21:38
#1713
Posted 2004. March 19. - 21:23
no valaki mondjon valamit kérlrek!!kõszHelló!!van valami vélemény a Fireball pro ról?Barátnõnek van aztán kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok róla!!túra "freeride"a fölekerõs,gurulós fajta nem a repkedõs re lessz befogva!!
írjatok
#1714
Posted 2004. March 19. - 20:11
Hát most az egyszer nem örülök, hogy igazam volt.
Az FC-M440-nek van octalinkes és négyszögtengelyes változata. A négyszögtengelyes(ami a Speeden van) semmivel sem tud többet sajnos, mint egy Alivio, szerintem ezért mondta a velotrade-es koma, hogy Alivioval van szerelve. Én szerintem egy ilyen nagy cég nem alkalmaz ilyen sunyi marketingmódszereket, szerintem a beszállító vagy a forgalmazó szintjén lehet a hiba.
Az FC-M440-nek van octalinkes és négyszögtengelyes változata. A négyszögtengelyes(ami a Speeden van) semmivel sem tud többet sajnos, mint egy Alivio, szerintem ezért mondta a velotrade-es koma, hogy Alivioval van szerelve. Én szerintem egy ilyen nagy cég nem alkalmaz ilyen sunyi marketingmódszereket, szerintem a beszállító vagy a forgalmazó szintjén lehet a hiba.
#1715
Posted 2004. March 19. - 19:34
Mateqrov!!!
Azt hiszem neked volt igazd :'(
Akkor most vagy az FC-M440-bõl van octalinkes és négyszögcsapágyas is egyszerre, mert az LP-28-ra tényleg nehéz lenne rátuszkolni az oktalinkest, vagy pedig nem FC-M440, hanem FC-MC20-as /Alivio/ van rajta, akkor viszont átba*zás!
Mellon!
Nem mindegy, mert azt adjanak hozzá amit írnak! De azt meg nem adhatnak, mert egy négyszögcsapágyas agyat nem tudsz párosítani egy octalinkes középrésszel. Márpedig a honlapjuk szerint az egy octalinkes középrész. Ez itt az átverés. Vagy csak a Mateqrovval mindketten hülyék vagyunk, de ezt is kizárnám
Azt hiszem neked volt igazd :'(
Akkor most vagy az FC-M440-bõl van octalinkes és négyszögcsapágyas is egyszerre, mert az LP-28-ra tényleg nehéz lenne rátuszkolni az oktalinkest, vagy pedig nem FC-M440, hanem FC-MC20-as /Alivio/ van rajta, akkor viszont átba*zás!
Mellon!
Nem mindegy, mert azt adjanak hozzá amit írnak! De azt meg nem adhatnak, mert egy négyszögcsapágyas agyat nem tudsz párosítani egy octalinkes középrésszel. Márpedig a honlapjuk szerint az egy octalinkes középrész. Ez itt az átverés. Vagy csak a Mateqrovval mindketten hülyék vagyunk, de ezt is kizárnám
#1716
Posted 2004. March 18. - 20:59
Vannak fejleményeim, de sajnos nem a legkedvezõbbek. Tegnap vettem meg a Truvativ FireX-et, és az eladó esküdni mert, hogy a Meridaban levõ FC-M440 nem hollowteches, de azért megkérdezte a társát is, aki ezt megerõsítette. Aztán a biztonság kedvéért írtam, az Authornak, akik asszem a Versust ennek a hajtómûnek az Octalinkes változatával(FC-M4408) szerelik. Aki válaszolt, egyértelmûen azt írta, hogy nem hollowteches. A merida.com-on én is láttam, hogy hollowtechet írtak, de oda úgy emlékszem, hogy símán deore volt írva(most éppen nem müxik a honlap). Megnéztem a merida.nl-en, ahová már M-440 van írva, de nem írják, hogy hollowteches lenne. Lehet, hogy a Merida.com-on a Németországba vagy Angliába exportált modelleket mutatják be, amiket máshová exportálva az FC-M440-nel szerelnek. Arra gondolni sem merek, hogy a Merida ilyen globálisan át akarja vágni az embereket. Szerintem egyszerûen vagy hibázott, aki a weblapot csinálta, vagy idõközben megváltozott a cég elképzelése a felszerelésrõl... Még március 20-ig van a Csekert-nél és a hozzá tartozó üzleteknél Truvativ akció. A FireX hajtómû nagyon megéri az árát, ráadásul az FC-M440-nél csak 4-5ezerrel drágább a tányérok anyagától függõen. Én csak ajánlani tudom :
#1717
Posted 2004. March 16. - 23:29
#1718
Posted 2004. March 16. - 21:12
Sajnos a Speeden biztosan négyszögtengelyes van és abban sem vagyok biztos, hogy hollowteches. De akkor miért a Deore-ba sorolják? ???
#1719
Posted 2004. March 16. - 20:13
Nem tök mindegy melyik családba sorolják? Lényeg hogy hollowtech megva-e, octalink van-e, tányérok milyenek, és mekkora a csillag.
Az idei Alivio talán megegyezik a 4 évvel ezelötti Deorral, azt most akkor Deore vagy Alivio ??? (ezt most nem mondom 100% de kb. ilyesmi a fejlesztés, fokozatosan vándorol lefelé a technológia.
Az egyik évben a Deore megkapta a hollowtechet utána következõben az octalinket, most meg jön fel az Alivio)
Az idei Alivio talán megegyezik a 4 évvel ezelötti Deorral, azt most akkor Deore vagy Alivio ??? (ezt most nem mondom 100% de kb. ilyesmi a fejlesztés, fokozatosan vándorol lefelé a technológia.
Az egyik évben a Deore megkapta a hollowtechet utána következõben az octalinket, most meg jön fel az Alivio)
#1720
Posted 2004. March 16. - 20:03
Hát a második az biztosan négyszögcsapágyas. Az is biztos, hogy a Merida-n is négyszögcsapágyas van, mert BB-LP28 négyszögcsapágy kell bele(az lp-sek négyszögesek, a un és es-esek octalinkesek),ami nekem nem nagyon fekszik. De én inkább nem bízom a véletlenre, hanem megveszem a truvativ fireX SL-t akciósan 11ezerért. De azért nem nyugszok, ennek a hajtókar-dolognak személyesen fogok utánajárni ;D