Merida Matts Dual Thrust01
Merida Matts Dual Thrust01
csak nem a gyenge pontja a legtöbb meridának?
"áttekerek a város egyik feléböl a másikba végig emelkedön" jellegü 10kmes sprint hatására BENG.
:-\
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
Started by
yalaman
, 2003. April 07. 18:16
#1561
Posted 2004. June 13. - 22:55
#1562
Posted 2004. June 08. - 23:07
#1563
Posted 2004. June 08. - 21:58
#1564
Posted 2004. June 08. - 18:08
A HFS-ekben szerencsére félintegrált van, ami ugyanolyan, mint a hagyományos, csak csövön belül, úgyhogy nincs semmi hátránya a vázra nézve.
#1565
Posted 2004. June 08. - 17:41
Sziasztok!
Nekem épp most törött él egy 2002-es Matts Sport láncvillája, úgyhogy egy kicsit csalódtam a márkában. Pedig nem is ugráltam vele sokat, alapvetõen CC-re meg túrára használtam, igaz kb 90 kgval. Szóva megvan a hátránya a papírvékony csöveknek is. Amúgy geometriailag nagyon jó kis váz volt, bár a mostani HFS vázak integrált fejcsapágya nagyon nem jön be, úgyhogy Magellánt fogok venni
Nekem épp most törött él egy 2002-es Matts Sport láncvillája, úgyhogy egy kicsit csalódtam a márkában. Pedig nem is ugráltam vele sokat, alapvetõen CC-re meg túrára használtam, igaz kb 90 kgval. Szóva megvan a hátránya a papírvékony csöveknek is. Amúgy geometriailag nagyon jó kis váz volt, bár a mostani HFS vázak integrált fejcsapágya nagyon nem jön be, úgyhogy Magellánt fogok venni
#1566
Posted 2004. June 07. - 11:21
sziasztok. kivancsiságból kérdezem hogy használt-e már vki huzamosabb ideig magnézium ötvözetû vázat városban télen..csak a só miatt mondom, mert nekem egy tél alatt igencsak megette a só a rockshox-om lábait a só ahol leverte vmi a festéket , max egy telet bir mar csak ki, ugy szórják bp-t avval a k**va sóval mintha pacal lenne, ((bár ettõl nem félek mert az umf-dh :D vázban nemtulsok a mg meg a hegyeket hál istennek nem szórják... minden jót
#1567
Posted 2004. June 06. - 18:07
Eddig tökéletes. Már beleraktam 1000 km-t. Kapott már hideget, meleget, sarat, homokot, port, esõt, pocsolyát stb., de eddig semmi baja nem lett. Nekem érettségi lesz. Próbálok rá tanulni, de a biciklizés eddig fontosabb volt. Ráadásul Tiszamaratonra is készülök. Most, hogy ilyen undorító idõ volt, tanulhattam volna, de inkább elmentem sarat dagasztani. Kavicsfelverõdés az enyémen sem látszik. Van 1-2 kisebb karc, de nem vészes. Csak ez a rohadt érettségi ne lenne... :-\
#1568
Posted 2004. June 06. - 11:26
/Mateqrov/
Hali!
Milyen az új bringa? Tisza Maraton kilõve a vizsgaidõszak miatt, bár jó poén lett volna együtt menni. A kavicsfelverõdés nem látszik meg még, remélem nem is fog. Bejárattad már rendesen a gépet? A maratonra meg jó idõt kívánok!
Hali!
Milyen az új bringa? Tisza Maraton kilõve a vizsgaidõszak miatt, bár jó poén lett volna együtt menni. A kavicsfelverõdés nem látszik meg még, remélem nem is fog. Bejárattad már rendesen a gépet? A maratonra meg jó idõt kívánok!
#1569
Posted 2004. June 06. - 10:01
#1570
Posted 2004. June 05. - 20:09
csá! szeretném lecserélni a mostani magellan polaris vázamat egy merida magnesiumra csak az lenne a kérdésem h jó e bele a 27,2es nyeregcsövem, 31,8as váltóm meg a mostani XT monoblokkom nemtom h állítható e 68ról 73ra szerintetek milyen mg vázakból válogathatok mer régebben volt még feka/fehér meg zöld/kék most meg csak lángmintásat látok ja kapok hozzá kormány csapit meg írjátok má meg lécci a súlyát!!!!!! elõre is kösz
#1571
Posted 2004. May 31. - 17:37
Tudom,hogy a Merida most nagyot újított az UMF-el,
de aki tudja,az válaszolhatna nekem.:
Van egy MATTS sport 300 vázam és mióta megvettem,kissé stílust váltottam és a lagymi túrák után beleszerettem az ugribugrizásba is.........
Félni kezdtem:Bírni fogja a vázam??? :oEgyszer nézelõdöm egy miskolci kerékpárboltban és látok egy
dual fun-t [még mindig ott áll ;D]Az érdekes,hogy ugyanazokból a csövekbõl készült a váz, mint az én meggyötört sport 300-asom.......
Most mégis erõsebb az az alapvetõen kezdõ DH, esetleg 4x, vagy Istentuggyamire tervezett váz, mint az enyém? Nem hinném, hogy csak a geometria ilyen sokat számít :-[.............Hozzáértõk segítsetek!!
Most adjam el a jõ öreg vázamat, mielõtt összetöröm,
vagy ez is van olyan jó,mint egy dual fun váz???
Esetleg azért váltották le a d.f.-et,mert gyengusz volt?
Mostmár tényleg hülyének érzem magam :).
Elõre is kösz.
de aki tudja,az válaszolhatna nekem.:
Van egy MATTS sport 300 vázam és mióta megvettem,kissé stílust váltottam és a lagymi túrák után beleszerettem az ugribugrizásba is.........
Félni kezdtem:Bírni fogja a vázam??? :oEgyszer nézelõdöm egy miskolci kerékpárboltban és látok egy
dual fun-t [még mindig ott áll ;D]Az érdekes,hogy ugyanazokból a csövekbõl készült a váz, mint az én meggyötört sport 300-asom.......
Most mégis erõsebb az az alapvetõen kezdõ DH, esetleg 4x, vagy Istentuggyamire tervezett váz, mint az enyém? Nem hinném, hogy csak a geometria ilyen sokat számít :-[.............Hozzáértõk segítsetek!!
Most adjam el a jõ öreg vázamat, mielõtt összetöröm,
vagy ez is van olyan jó,mint egy dual fun váz???
Esetleg azért váltották le a d.f.-et,mert gyengusz volt?
Mostmár tényleg hülyének érzem magam :).
Elõre is kösz.
#1572
Posted 2004. May 31. - 10:33
#1573
Posted 2004. May 29. - 18:36
Ítram neki emilt pár napja de még semmi. Már ugy akarok fékezni izombul . Most tákolva van a vázra 3 adapter seggítségével de féltem a vázam!! tudom jól teszem
#1574
Posted 2004. May 27. - 09:25
#1575
Posted 2004. May 27. - 08:56
#1576
Posted 2004. May 26. - 22:00
Doki!
szerintem LOR-t kéne megkérdezned, ráadásul helybéli is!
Ha kell telcsiszám, jelezd, küldöm priviben!
szerintem LOR-t kéne megkérdezned, ráadásul helybéli is!
Ha kell telcsiszám, jelezd, küldöm priviben!
#1577
Posted 2004. May 26. - 19:56
Hali . Valaki HELP
Kellene nekem egy táppont(esetleg rajz vagy fotó vagynetalán tervrajz értékekkel) egy Merida Kalahari 590 Sx- Váz hátsó részének átalakításához . Tárcsafék szemeket szertnék rábiggyeszteni hogy a Hayes HFX Mag Hd-m et feltudjam már végre raktatni Valaki HELP
Kellene nekem egy táppont(esetleg rajz vagy fotó vagynetalán tervrajz értékekkel) egy Merida Kalahari 590 Sx- Váz hátsó részének átalakításához . Tárcsafék szemeket szertnék rábiggyeszteni hogy a Hayes HFX Mag Hd-m et feltudjam már végre raktatni Valaki HELP
#1578
Posted 2004. May 21. - 08:45
Köszi a tanácsokat ikertesó! nekem eddig tegnap és tegnapelõtt összesen 130 km jött össze. Szerencsére az aszfaltot eléggé kerülöm, úgyhogy a külsõkkel nincs baj. Szerencse még, hogy haverom is tapasztalt öreg róka, így a váltós dolgot mi is megoldottuk, csak egy szétvágott belsõ darabjával és kötegelõvel. Láncvillavédõt vettem, bár csak azután jutott eszembe, miután kipróbáltam. Errõl a celluxos dologról még nem hallottam. Neked már látszanak a felütõdött kavicsok nyomai?
További jó bringázást! Ajánlom figyelmedbe a június 20.-i Tisza Maratont. Ahhoz képest, hogy alföld, nagyon el van találva a pálya.
További jó bringázást! Ajánlom figyelmedbe a június 20.-i Tisza Maratont. Ahhoz képest, hogy alföld, nagyon el van találva a pálya.
#1579
Posted 2004. May 20. - 20:51
Üdv. ikertesó!!!
Jó bringázást!
Van mit behoznod, én már átléptem az 1280. km-t.
Bár a kezdeti lelkesedés lanyhulni látszik.
Az abroncsokat szerintem is nagyon eltalálták. Terepen kitûnõ, aszfalton viszont kopik rendesen, dehát nem oda lett tervezve. Láncvillavédõt szerelj fel rá mindenképpen!!! Nekem már lepattant róla egy kis festékdarab. A gumi meg nagyon felveri a váz aljára a kisebb kavicsokat. Balaton-körön egy meridás srác javasolta a celluxot. Ha nem mondja, hogy nézzem meg közelrõl, észre sem veszem, hogy van rajta. Így nem a festéket, max a celluxot kell cserélni. És a következõt is õ javasolta:
http://www.bikemag.h...uma&id=PIC_0040
Ha a hátsó váltó a kisebb fogaskerekeken van, és közben ugratsz, vagy kavicsos terepen mész, akkor a váltó hozzácsapódik a vázhoz. Nekem kikezdte rendesen!!! :'( Amit ott látsz, az egy régi tescós poló gyorskötözõvel rögzítve. (ez ment legjobban a váz szinéhez, egyébként meg észre sem lehet venni)
Aztán el ne törd megint a kezed!
Jó bringázást!
Van mit behoznod, én már átléptem az 1280. km-t.
Bár a kezdeti lelkesedés lanyhulni látszik.
Az abroncsokat szerintem is nagyon eltalálták. Terepen kitûnõ, aszfalton viszont kopik rendesen, dehát nem oda lett tervezve. Láncvillavédõt szerelj fel rá mindenképpen!!! Nekem már lepattant róla egy kis festékdarab. A gumi meg nagyon felveri a váz aljára a kisebb kavicsokat. Balaton-körön egy meridás srác javasolta a celluxot. Ha nem mondja, hogy nézzem meg közelrõl, észre sem veszem, hogy van rajta. Így nem a festéket, max a celluxot kell cserélni. És a következõt is õ javasolta:
http://www.bikemag.h...uma&id=PIC_0040
Ha a hátsó váltó a kisebb fogaskerekeken van, és közben ugratsz, vagy kavicsos terepen mész, akkor a váltó hozzácsapódik a vázhoz. Nekem kikezdte rendesen!!! :'( Amit ott látsz, az egy régi tescós poló gyorskötözõvel rögzítve. (ez ment legjobban a váz szinéhez, egyébként meg észre sem lehet venni)
Aztán el ne törd megint a kezed!
#1580
Posted 2004. May 19. - 21:33
Na megvettem a Matts Speedet. NEm gondoltam, hogy ennyire szép(eddig nem tudtam nagyon közelrõl megvizsgálni). A legnagyobb meglepetés, hogy ezt a modellt is Jagwire bowdenekkel szerelik, ami valami egészen elképesztõ érzés a fékezésnél. Az Axelrõl csak szuperlatívuszokban tudok beszélni: a mozgása szenzációs, az állíthatósága is jó és nagyon jó a csillapítás. Majd lesz róla fotó is(remélem minél hamarabb).
Ja és ami még meglepett: nem th no. 9 kormánycsapággyal szerelték, hanem Tange-val:
http://info.product-...e-Aheadset.html
Ami persze nem baj :
Ja és ami még meglepett: nem th no. 9 kormánycsapággyal szerelték, hanem Tange-val:
http://info.product-...e-Aheadset.html
Ami persze nem baj :