Sejtem én, csak most hirtelen nincs annyi pénzem.. Mennyi is volt? Hátha..Kezded sejteni miert valtottam. En heti 4-5x jovok le ott es ilyen meredek terepen megfontosabb a fek :-)

Sejtem én, csak most hirtelen nincs annyi pénzem.. Mennyi is volt? Hátha..Kezded sejteni miert valtottam. En heti 4-5x jovok le ott es ilyen meredek terepen megfontosabb a fek :-)
Mindenesetre valamit változtatnom kell, mert a HHH-ról lefele szinte csak a tövig húzott fék fogott (hátsó).. A felni jó forró volt mire leértem..
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speakNálam az elsöö lépés a fékpofacsere lenne, mint ahogy szokott is lenni. Sokat tud dobni a fékeröön, és egyszerüübb mint bowdeneket cserélni.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speakAz nem csak a tárcsásoknál van? Hmm, azért sikerült így is blokkolnom, bár tény, hogy sokkal jobban kellett tépnem, mint a hátsót..
Edit: na lemegyek, meglesem.. Valami vastagabb "kitüremkedés" rémlik nekem is..
Az nem csak a tárcsásoknál van? Hmm, azért sikerült így is blokkolnom, bár tény, hogy sokkal jobban kellett tépnem, mint a hátsót..Elöl a bowdenházba, bevan épitve 1 ....ilyen fékrásegitõ kütyü. Vagy mi. 1rugó van benne , ami megakadályozza, hogy blokkold a kereket....
Ami fura volt, hogy az elsõ fék erõs húzásra is csak nehezen fogott annyira, hogy "boruljak". A bátyám idén vett egy Magellan Polaris-t és mivel soha nem biciklizett, ezért tanítgattam õket. Mondtam neki, hogy az elsõ féket ne erõszakolja csak úgy, mert és tartottam egy rögtönzött bemutatót. 5km/h-n szonte egybõl "borult"..
Viszont hátul könnyen lehetett blokkolni, most kicsit nyúlik, szóval csak lentebb fog, de gondolom az a bovden miatt van..
Köszi Al, megnézem, valószínû egyelõre lépésekben..
Sokat jelent egy lx fékkar csere a bovdenezésen túl? Akkor ezek szerint kellene merevítõ is.. Azt bármire rá lehet rakni, vagy annak kell valami vázrögzítõ hely is?
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speakSokat jelent egy lx fékkar csere a bovdenezésen túl? Akkor ezek szerint kellene merevítõ is.. Azt bármire rá lehet rakni, vagy annak kell valami vázrögzítõ hely is?Nekem ilyen volt a Wheeler-en. Shimano v brake fekvaltokarral. Nemjo. De a bovdenezes csereje jot tesz. Jagwire teflonos bovdenhaz es jagwire koszorult bovden. Legalabbis Krisz-nek bejott. LX fekkart vett es most meg priviben irta, hogy a merevitot feszegeti a fek. Szal lett ero rendesen :-)
Érdekelne, hogy mik a tapasztalatok a Tektro v-fékekrõl.. Egy Kelly's Salamander gyári fékeirõl lenne szó (Tektro 832AL fék és Tektro351A fékkar). Érdemes esetleg cserélni? CC-re használom/használnám.. Vagy elég lenne a bovdenezést és pofát cserélni, plusz egy merevítõ esetleg? (Ja, most nincs pénz tárcsára..)
Ami fura volt, hogy az elsõ fék erõs húzásra is csak nehezen fogott annyira, hogy "boruljak". A bátyám idén vett egy Magellan Polaris-t és mivel soha nem biciklizett, ezért tanítgattam õket. Mondtam neki, hogy az elsõ féket ne erõszakolja csak úgy, mert és tartottam egy rögtönzött bemutatót. 5km/h-n szonte egybõl "borult"..
Viszont hátul könnyen lehetett blokkolni, most kicsit nyúlik, szóval csak lentebb fog, de gondolom az a bovden miatt van..
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speakelnézést.
szia.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak