Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#1481
Írta 2007. június 21. - 21:43
az állítható karon is majdnem kanti állásra van tekerve nekem, mert úgy tetszõs..
#1482
Írta 2007. június 21. - 15:44
Nem, pont fordítva. A kanti kar kevesebbet húz, a pofa lassabban mozog, közelebb kell állítani a felnihez, így érzékenyebb a kerék pontatlanségára. Az adagolhatósága ezért jobb, mint ha hirtelen éri el a pofa a felnit.Ha jól értem, többet húz a kar, mint amennyit kéne, és azonnal koppanni fog a pofa a felnin... :-/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1483
Írta 2007. június 21. - 15:39
Elvileg nem, mert el kell adni a V-fék kart is. Sokáig mentem Tech Lite Canti karral és Avid Ti, sosem volt olyan jó rendszerem. Egy állítható húzású fékkarral ki tudod próbálni milyen lesz a fékhatás. A fordított párosítás már problémásabb.
Csak azt mondtam, hogy az adagolhatóság rovásra megy. Aki szereti, hogy a fékkar rövid úton mozog és viszonylag hamar blokkol a kerék, annak ok.
A mostani rendszered hogy van állítva?
#1484
Írta 2007. június 21. - 14:15
Hmm. Meglássuk, a próba "költségétõl" lesz így függõvé téve, h bele merek-e vágni, amúgy egy városi csatalovat építenék, amit bátran lekötök városba, de túrázni is el tudom vinni, 26' acél váz, csomagtartó, sárvédõ, ss v 1x9, meg ugye a kormány..
#1485
Írta 2007. június 21. - 14:09
Elvileg nem, mert el kell adni a V-fék kart is. Sokáig mentem Tech Lite Canti karral és Avid Ti, sosem volt olyan jó rendszerem. Egy állítható húzású fékkarral ki tudod próbálni milyen lesz a fékhatás. A fordított párosítás már problémásabb.Tudtommal elvileg nem. Az országúti fékkart canti fékkel jó összeházasítani, és ugye a cantinak és V-féknek különbözõ mértékû bowdenhúzás kell. Ha szerencséd van úgy jársz majd, amit enté írt, de ez az inkompatibilitásnak a jele.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1486
Írta 2007. június 21. - 14:06
Meg, hogy vajh' az outi kormányok átmérõje stimmel-e montis stucnihoz, vagy sem.
Bár, mivel vmi alap kormány-stucni-fékkar kombó nem olyan halál drága emlékeim szerint, lehet, megpróbálom, és akkor magam adom meg a választ.
#1487
Írta 2007. június 21. - 13:59
Országúti fékkart össze lehet házasítani V-fékkel?
Tudtommal elvileg nem.
Az országúti fékkart canti fékkel jó összeházasítani, és ugye a cantinak és V-féknek különbözõ mértékû bowdenhúzás kell.
Ha szerencséd van úgy jársz majd, amit enté írt, de ez az inkompatibilitásnak a jele.
#1488
Írta 2007. június 21. - 12:48
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1489
Írta 2007. június 21. - 11:20
#1490
Írta 2007. június 19. - 22:06
Hello mindenki!
Vki megtudná mondani nekem h egy hátsó és egy elsõ v-fék közt mi a különbség?Pl ha veszek egy elsõ shimano deore féket akkor azt hátulra feltom rakni v nem?
Elõre is köszi a segítséget mindenkinek
szerintem gond nem lehet, apróságokban van eltérés /javítsatok ki, ha tévedek/; Avidból nekem az egyikhez kétféle görbületû pipát is adtak, meg lehet hogy ki kell cserélned a pofákat a menetiránynak megfelelõen, amúgy asszem semmi különbség.
#1491
Írta 2007. június 19. - 20:01
Vki megtudná mondani nekem h egy hátsó és egy elsõ v-fék közt mi a különbség?Pl ha veszek egy elsõ shimano deore féket akkor azt hátulra feltom rakni v nem?
Elõre is köszi a segítséget mindenkinek
#1492
Írta 2007. június 16. - 00:19
#1493
Írta 2007. június 14. - 21:45
sztem mindkát menet sima jobbos, az enyém legalábbis az volt, de az magellán
10 villáskulcs, oszt csókolom, v 9es;)
Ja, de ha nem megy, ne erõltesd, nehogy elnyald a kulcs helyét...
#1494
Írta 2007. június 14. - 20:25
10 villáskulcs, oszt csókolom, v 9es;)
#1495
Írta 2007. június 14. - 19:46
A Merida vázamból szeretném eltávolítani a V-féknek a tengelyét (jobb szó nem jutott eszembe, amin az egész fék forog). Abban kérném a segítségeteket, hogy melyik oldali tengely milyen menetes lehet (jobb, bal).
Elõre is köszi a segítséget !
#1496
Írta 2007. június 14. - 14:16
#1497
Írta 2007. június 14. - 08:27
#1498
Írta 2007. június 14. - 08:22
.... ilyen akasztónak az LX-en meg nyoma sincs, viszont van magán a karon egy kis kipattintható pöcök, de az alá nem lehet azt a bumszlit berakni.!
A kipattontható kis pöcköt felnyitod, a bovden végét úgy rakd be, hogy a kar anyagából kialakított, behajtott kis lap fogja, a bovden meg a kis hajlítás alatt megy. Visszahajtod a pöcköt és kész. Arra kell figyelni, hogy a bovdenvég (a kis hordószerû) tengelye párhuzamos legyen a fékkar tengelyével (azon tengellyel, amin a kar el tud fordulni).
Olyan bodent kellene szereznem aminek a végén olyan hosszúkás izé van ami beférne a pöcök alá?!
Véletlenül sem! Az nem lesz jó! Nem kaptál leírást hozzá?
Itt a link:
http://techdocs.shim...69830612187.pdf
#1499
Írta 2007. június 14. - 06:51
Olyan gondom van, hogy rendeltem nemrég egy pár LX fékkart, tegnap meg is jött, szereltem lefelé a fentlévõ tektrokat és mikor be akartam fûzni a bovdent, meglepve tapasztaltam, hogy itt vmi nem stimmel.
A tektroba olyan bovden ment be, aminek a végén ottvan az a kis "henger" és azt kell beleakasztani egy "fülbe",és ilyen akasztónak az LX-en meg nyoma sincs, viszont van magán a karon egy kis kipattintható pöcök, de az alá nem lehet azt a bumszlit berakni.
Olyan bodent kellene szereznem aminek a végén olyan hosszúkás izé van ami beférne a pöcök alá?
Illusztráció gyanánt
-a kis pöcök a karon található ezüst színû hogyishíjják alatt van
Bocsi a szaknyelv mellõzéséért, remélem volt aki így is megértette mi a bánatom tárgya.
Elõre is köszi a segítséget!
#1500
Írta 2007. június 05. - 16:08
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]