Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#621
Posted 2009. April 23. - 19:13
A sebesség mindent megold.
#622
Posted 2009. April 23. - 16:39
Ride everywhere.
.
#623
Posted 2009. April 23. - 16:35
#624
Posted 2009. April 23. - 16:08
Ride everywhere.
.
#625
Posted 2009. April 23. - 15:52
#626
Posted 2009. April 23. - 15:45
Remélem a kérdésemet többé-kevésbé jó helyen teszem fel!
Fék- és váltó bowden szettet szeretnék cserélni cross kerékpáromon. A jelenleg meglévõ összeállítás - fék és váltócseréket követõen - XTR elsõ és hátsó váltót, valamint Avid BB7 elsõ tárcsaféket és XTR hátsó V-féket mozgat.
Váltó bowden szettet illetõen: Jagwire Ripcord vagy Shimano XTR készlet közül választanék, a fékbowdenek közül pedig egy "Avid full metal jacket set" megnevezésû szettet néztem ki, amely ha igaz, tartalmazegy "Flak jacket" fékbowden szettet is. A termékleíráshoz csatolt képen még szerepel egy "Stright jacket cable set" feliratot tartalmazó csomagocska is.
Kérdésem: Mit takar a "flak jacket cable set" és a "stright jacket cable set" elnevezés, mia különbség a kettõ között, illetve a váltóbobdenek közül melyikhez kapcsolódik több jó tapasztalat, vagyis melyik vásárlását javasolnátok.
Elõre is köszönöm a segítséget és az angol elnevezések magyarra fordítását: Fani
#627
Posted 2009. April 22. - 02:40
#628
Posted 2009. April 21. - 12:13
#629
Posted 2009. April 12. - 06:59
alátét,s csá.
a lógás innentõl "gyári" :-)
#630
Posted 2009. April 12. - 01:12
De ott hogyan oldják meg, hogy a csavar meghúzásával ne szoruljon a fék?
A sebesség mindent megold.
#631
Posted 2009. April 12. - 00:59
#632
Posted 2009. April 11. - 23:44
Nem kell. Nem azon forog a fék.Fék felszereléskor a csonkra kell vmi. kenõanyag, vagy maradhat szárazon?
A sebesség mindent megold.
#633
Posted 2009. April 11. - 23:07
#634
Posted 2009. April 09. - 09:06
#635
Posted 2009. April 09. - 08:31
Ha nem valamelyik csapágyazott csúcsfék, akkor normális.az nagy probléma hogyha a fék kicsit mozog elõre hátra? az vmi kopás miatt van, vagy kicsit mozoghat is? köszi a válaszokat!
A sebesség mindent megold.
#636
Posted 2009. April 09. - 07:37
#637
Posted 2009. March 25. - 21:15
#638
Posted 2009. March 25. - 12:24
Nekem nem sikerült belõni. Össze-vissza húzott hátul a fék, sokat szenvedtem a rugókkal, hogy valamennyire egyszerre mozogjanak. És amikor kész volt, nem éreztem mást, csak nyúlós, gyík féket.
Mingegy, mostmár marad a v-fék. Asszonynak kéne valami trekking/cyclocross/retro gép ócsón-szép állapotban, ha azon lesz lehetõség, megkapja a Ritcheyt, úgyis tetszett neki
#639
Posted 2009. March 25. - 11:22
Azt elhiszem, hogy jobban tud fogni egy modern cantifék, mint egy régi, de én annyi lehetõséget kipróbáltam már a hátsó bowdenvezetésre és a bovdenház megakasztására vonatkozóan, hogy nem hiszem, hogy megoldható a dolog gyári megakasztószem nélkül.
Megoldás lehetett volna, ha egy elõre való ún. zsiráfot szerelek fel, de a hátsó merevítõ-áthidalón nincs menetes szem, a vázat meg azért nem fogom szétfurkálni.
Ha be volt állítva, a Ritchey is fogott mint a disznó, elõl a v-féket sem érzem érzek erõsebbnek.
Nekem a gyárilag canti fékkel szerelt bringámon nincsen hátul megakasztó, csak a bovden vezetõ szem van oldalább helyezve a vázon, ami egy kb. 3 centis kábeldarabot fogad ami megvezeti a bovdent, de nem akasztja meg azt. Majd lefényképezem.
#640
Posted 2009. March 25. - 10:19
Megoldás lehetett volna, ha egy elõre való ún. zsiráfot szerelek fel, de a hátsó merevítõ-áthidalón nincs menetes szem, a vázat meg azért nem fogom szétfurkálni.
Ha be volt állítva, a Ritchey is fogott mint a disznó, elõl a v-féket sem érzem érzek erõsebbnek.