ja végül azt mondták a ridebike-ban, hogy nem jár a deore fékhez a fékpipa, ugyhogy vennem kellet két darabot...
egyébként a flexibilis 2*1E Ft lett volna, ugyhogy azt most kihagytam...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
Started by
eric
, 2003. April 06. 20:04
#3681
Posted 2003. November 22. - 11:45
#3682
Posted 2003. November 21. - 18:49
Jobb-e?
Khm.
;D
Mintha seprûnyelet dugnék a küllõk közé! Hihetetlen, mennyi a különbség. Ez a fék rosszan volt olyan jó, mint a DiaCompe jól beállítva.
De a kormánycsapágyam is kotyog, mint kiderült.
Szóval megakúúúúl! Örül is a fejem rendesen.
A végsõ tuning egy Mach1 210-es lesz.
Khm.
;D
Mintha seprûnyelet dugnék a küllõk közé! Hihetetlen, mennyi a különbség. Ez a fék rosszan volt olyan jó, mint a DiaCompe jól beállítva.
De a kormánycsapágyam is kotyog, mint kiderült.
Szóval megakúúúúl! Örül is a fejem rendesen.
A végsõ tuning egy Mach1 210-es lesz.
#3683
Posted 2003. November 21. - 14:18
#3684
Posted 2003. November 21. - 00:55
#3685
Posted 2003. November 21. - 00:38
arra nem gondolsz, h a kis japo jol rakta ossze?
csak te tegyuk fel elore vetted a feket, es az illeto boltos egy hatsot adott a kezedbe?
igazabol uaz a fek, csak forditva van benne a fekpofa
es ha igy hasznalod, akkor a pici szegecs tartja a helyen a pofat, (9.0 cartridge-s) ami nagyobb fekezesnel kiszakadhat, ezzel -1re no a fekpofad szama, es 1000-el csokken a penztarcad.... szal elgondolkodni ;D megeri-e vajon....
modositom:
ez nem cs*sztetes volt, csak otlet... mert telleg tok viccesen nez ki forditva biztos(nekem nem tunne fel ;D) csak nem erdemes ezt kiprobalni....
csak te tegyuk fel elore vetted a feket, es az illeto boltos egy hatsot adott a kezedbe?
igazabol uaz a fek, csak forditva van benne a fekpofa
es ha igy hasznalod, akkor a pici szegecs tartja a helyen a pofat, (9.0 cartridge-s) ami nagyobb fekezesnel kiszakadhat, ezzel -1re no a fekpofad szama, es 1000-el csokken a penztarcad.... szal elgondolkodni ;D megeri-e vajon....
modositom:
ez nem cs*sztetes volt, csak otlet... mert telleg tok viccesen nez ki forditva biztos(nekem nem tunne fel ;D) csak nem erdemes ezt kiprobalni....
#3686
Posted 2003. November 21. - 00:34
Egyforma félén volt összerakva, ezért nem fogtam gyanút. De a felirat azért elgondolkoztatott.
Megcsináltam, pár millit nyertem a bovdenen, mintha nem lenne olyan nyúlós, de szombati túrán kiderül mit sikerült.
Megcsináltam, pár millit nyertem a bovdenen, mintha nem lenne olyan nyúlós, de szombati túrán kiderül mit sikerült.
#3687
Posted 2003. November 20. - 18:59
de Henger!
az csak egy dolog h a csomagban hogy van...
Ha szétáll a fék, akkor vékonyabb homorú alátét a felni felõli oldalra, ha nem áll szét, akkor a vastagabb homorú alátét mehet bentre.
(és tényleg nem minden fékpofára egyformán vannak rárakva az alátétek)
az csak egy dolog h a csomagban hogy van...
Ha szétáll a fék, akkor vékonyabb homorú alátét a felni felõli oldalra, ha nem áll szét, akkor a vastagabb homorú alátét mehet bentre.
(és tényleg nem minden fékpofára egyformán vannak rárakva az alátétek)
#3688
Posted 2003. November 20. - 11:17
nem toom, nekem nem szokott elég elnni a fékpofaalá tett alátét...tehát fékezéskor -alakját tekintve a V-fékem " A" fékké alakul, de 1ébként semmi gáz fog mint álladék..
#3689
Posted 2003. November 20. - 09:47
Mondok 1 érdekeset:
A japó (vagy tajvani, vagy ki) volt álmos, mert így volt összerakva. Csodálkoztam s rajta, mert a hosszabb rész kicsit rugalmasabb, és jobban rá tud tapadni a felnire.
A japó (vagy tajvani, vagy ki) volt álmos, mert így volt összerakva. Csodálkoztam s rajta, mert a hosszabb rész kicsit rugalmasabb, és jobban rá tud tapadni a felnire.
#3690
vendég__*
Posted 2003. November 20. - 08:48
háát izé nagyon álmos voltál? A FRONT szócska ugyebár az elejét jelzni, vagyis pont fordítva áll a fékpofád, ami talán még nem is baj de rettentõ hülyén nézhet ki ;D bocs ;D
#3691
Posted 2003. November 20. - 00:52
#3692
Posted 2003. November 20. - 00:51
Prefi
Úgy tettem fel, ahogy a csomagban volt. A domború-homorú alátétekkel be lehet lõni tök párhuzamoSRAM a fékpofákat, nem is ezzel van a baj. A széles felni (meg + egy kis 8as) miatt szélesebbre kell állítani, és a kicsit öregecske bovden miatt is olyan a fék nyomáspontja, mintha hátsó lenne majdnem.
De tervezek egy CR18-ast elsõ keréknek, az jóval keskenyebb.
Egy kérdés: tudom, háma dolog, de hogyan kell állnia betétnek? A rajta lévõ FRONT ---> hátrafelé mutat, és a betét hosszabb része áll elõre.
Úgy tettem fel, ahogy a csomagban volt. A domború-homorú alátétekkel be lehet lõni tök párhuzamoSRAM a fékpofákat, nem is ezzel van a baj. A széles felni (meg + egy kis 8as) miatt szélesebbre kell állítani, és a kicsit öregecske bovden miatt is olyan a fék nyomáspontja, mintha hátsó lenne majdnem.
De tervezek egy CR18-ast elsõ keréknek, az jóval keskenyebb.
Egy kérdés: tudom, háma dolog, de hogyan kell állnia betétnek? A rajta lévõ FRONT ---> hátrafelé mutat, és a betét hosszabb része áll elõre.
#3693
vendég__*
Posted 2003. November 19. - 23:38
jaja az lxem nekem is úgy állt régen mint egy csaj /szétterpesztett lábakkal/ de az volt a különbség hogy fogott mint atom. szinte letépte szegény kis kruksz háttyát. de lehet hogy ha a gyártók elfelejtenék már azt a hülye S bendet akkor nem lenne senkinek ezzel gondja.
#3694
Posted 2003. November 19. - 22:53
hát, mamutom van hatul, es amikor fennvan a vfek(sram 9.0) mert epp meghalt a tarcsa, egy picit sem all szet a fekpillango.
ellenben felraktunk egy LX parhuzamositos vfeket mamutra es a schwinn dual vazara, az olyan mertekben allt ki, hogy nem lehetett vele fekezni...
szal csak keves alatet a pofa/fek koze, es jo is lesz....
ellenben felraktunk egy LX parhuzamositos vfeket mamutra es a schwinn dual vazara, az olyan mertekben allt ki, hogy nem lehetett vele fekezni...
szal csak keves alatet a pofa/fek koze, es jo is lesz....
#3695
Posted 2003. November 19. - 22:42
#3696
Posted 2003. November 19. - 21:35
viktor mégegy lehetõség:
nézd meg, hogy a fékpofáknál milyen sorrendben és hol vannak az alátétek. Lehet hogy fel kell cserélni a vastagabb homorút a vékonyabbal (vastagot kintre)!
henger sztem nézd meg h neked hogy van, mert sztem neked is jobb így
nézd meg, hogy a fékpofáknál milyen sorrendben és hol vannak az alátétek. Lehet hogy fel kell cserélni a vastagabb homorút a vékonyabbal (vastagot kintre)!
henger sztem nézd meg h neked hogy van, mert sztem neked is jobb így
#3697
Posted 2003. November 19. - 21:21
Nnah, szereztem pár tapasztalatot a SRAM-mal kapcsolatban.
El kell mondjam, hogy a széles (28mm) acélfelni miatt jól szét kellett terpeszteni a fékpofákat, ezért(is) nyúlós a fogáspont. De amikor fog....
Hidegen semmi. De ma estefelé a Gellérthegyrõl lefelé jövet a hátsó, lépcsõs úton folyamatos fékezéssel nem hûlt le, és megcsúsztattam az aszfaltmintás elsõgumit. Ez azért nem rossz! ;D Mi lesz majd nyáron? Szóval a DiaCompe jó fék, de ez egy kicsivel még jobb.
El kell mondjam, hogy a széles (28mm) acélfelni miatt jól szét kellett terpeszteni a fékpofákat, ezért(is) nyúlós a fogáspont. De amikor fog....
Hidegen semmi. De ma estefelé a Gellérthegyrõl lefelé jövet a hátsó, lépcsõs úton folyamatos fékezéssel nem hûlt le, és megcsúsztattam az aszfaltmintás elsõgumit. Ez azért nem rossz! ;D Mi lesz majd nyáron? Szóval a DiaCompe jó fék, de ez egy kicsivel még jobb.
#3698
Posted 2003. November 19. - 20:15
#3699
Posted 2003. November 19. - 15:39
igen-igen...vót má' sufnituningom nekem is SRAM fékkel... szarrákopott a rézbetét benne, s ki kellett bajlágolni Mustárostubus lemezzel ;D
De utánna nem nyikorgott. A V fékekben az a legborzasztóbb hogy eccer ugyis nyikorogni fognak, ha épp' nem nyikorognak, vagy eddig nem nyikorogtak... de nem baj, ha az ember féket állit addig sem ér rá TVzni...
De utánna nem nyikorgott. A V fékekben az a legborzasztóbb hogy eccer ugyis nyikorogni fognak, ha épp' nem nyikorognak, vagy eddig nem nyikorogtak... de nem baj, ha az ember féket állit addig sem ér rá TVzni...
#3700
Posted 2003. November 19. - 00:09
hát amikor mi a boltban kantifék helyére tettünk v-féket, akkor gyakran kellett vázat reszelni (a fék tüske tövénél) de felmegy. Nekem is kanti volt a bringán gyárilag, de sztem azt nem reszelték.