Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#2561
Posted 2005. May 26. - 18:29
Tud vki vmit a Vuelta V-fék szettrõl? 3500 huF a 2 kar 2 féktesttel, fékpofákkal ,csavarokkal, pipettákkal együtt, Mali katalógus 50. oldal. Minden szükséges állítási lehetõség megvan, és ócsó. Kovácsolt alu.
Egy ismerõs Teszkóbringájára kéne a f.s mûanyag(!!!) helyett.
Használt vki ilyet? Szét csak nem esik, fékpofát meg lehet cserélni...
Köszi
#2562
Posted 2005. May 19. - 14:41
Nembiromkimondom "majdnem"! úgy képzeld el, hogy kb 50 cm széles a kormányom, abból leszed kb 2x1.5-öt a kormányvég,
aztán kb 75 mm szélesre vágott Ritchey TGV markolatok,
majd a SRAM x.7-es m.váltók,
és a két fékkar MAJDNEM összeért
Fényképet légyszives akárhogy is számolom a középtõl kb. 11cm (110mm) van, ez sehogy nem ér össze. nekem középtõl a 12.cm-re van rakva a váltókar, hogy ne zavarjon és még el lehessen érni, (viszonylag ritkán használom) de még a bowdenek sem érnek egybõl össze. Nem kukacoskodni akarok (dehogynem ) de nem értem.
Ride everywhere.
.
#2563
Posted 2005. May 19. - 09:46
Aki másokat ismer, okos, aki magát ismeri, bölcs
Aki másokat legyõz, erõs, aki magát legyõzi, hõs
Lao-Ce
#2564
Posted 2005. May 18. - 16:04
#2565
Posted 2005. May 18. - 12:17
Aki másokat ismer, okos, aki magát ismeri, bölcs
Aki másokat legyõz, erõs, aki magát legyõzi, hõs
Lao-Ce
#2566
Posted 2005. May 17. - 17:16
aztán kb 75 mm szélesre vágott Ritchey TGV markolatok,
majd a SRAM x.7-es m.váltók,
és a két fékkar MAJDNEM összeért
#2567
Posted 2005. May 17. - 17:10
Mííívaaaan?!? Két fékkar összeér?!?!?!emiatt a két fékkar
majdnem össze is ér(t, amíg le nem szedtem az egyiket, höhö)
Ride everywhere.
.
#2568
Posted 2005. May 17. - 17:03
a hajlatnál beljebb meg nem nagyon tudom tolni a fékkart ezér kéne olyan aminek minnél rövidebb a bilincs meg a kar vége közötti táv.
én gondoltam, hogy emiatt kérded (ezért nem is kötekedtem, nem úgy, mint... ) mert hasonló módon jártam én is.
igaz, nálam egyenes a kormány, de középen megvastagodik a csõ,
a fékkar bilincse jól fennakad rajta. meg persze GripShiftem van
(de majd kidobom! ), emiatt a két fékkar
majdnem össze is ér(t, amíg le nem szedtem az egyiket, höhö)
#2569
Posted 2005. May 17. - 16:01
õõõ, nem nagyon találok váltókart a kormányon
a hajlatnál beljebb meg nem nagyon tudom tolni a fékkart ezér kéne olyan aminek minnél rövidebb a bilincs meg a kar vége közötti táv.
nah de akár le is szállhatunk a témáról mer má' kaptam választ )
#2570
Posted 2005. May 17. - 13:47
#2571
Posted 2005. May 17. - 13:41
#2572
Posted 2005. May 17. - 13:28
Ha csak azt akarod, hogy egy ujjas legyen a fékkar akkor rakd a váltókar után. Emiatt nem érdemes fûrészelni, hacsak nem dirtölsz.
Ride everywhere.
.
#2573
Posted 2005. May 17. - 07:21
#2574
Posted 2005. May 16. - 21:50
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#2575
Posted 2005. May 16. - 21:17
#2576
Posted 2005. May 16. - 20:19
#2577
Posted 2005. May 16. - 14:44
amugy azért kérdezem mert minnél többet szeretnék levágni a kormányomból úgy hogy a fék megmaradjon egyujjasnak...
#2578
Posted 2005. May 16. - 14:40
na pont ezt mondtam,
az újabb típusú fékkar papírján
szó nincs sem crash replacementrõl, sem bend zone-ról
(persze utóbbi ettõl még van a fékkaron).
A szöveg szerint pontosan arról van szó, amit te is írsz,
vagyis esésnél a kar valszeg nem fog kárt tenni a többi részben,
és elég csak azt kicserélned, így viszonylag olcsón megúszod.
(Ha meg vissza is lehet hajlítani, az még "olcsóbb"! ).
Mondjuk valszeg Tammonál van ám az igazság...
PS:
megint elmondom, hogy az enyém nem a képen látható típus,
szóval ennyire alapozz a mérésemre (bármihez is kell ez neked).
A másik pedig, hogy én nem a bilincs stucnihoz közelebb esõ
felétõl mértem, hanem pont a másiktól (vagyis azt, hogy "belsõ", én a fékkar szempontjából értettem ).
Maga a bilincs nálam 1.45 mm széles.
edit: :mybad: úúúú, hát persze, hogy 1.45 cm,
még jó, hogy valaki figyel
#2579
Posted 2005. May 16. - 13:17
#2580
Posted 2005. May 16. - 12:14
Matt,
ha konkretizálod, hogyan szeretnéd, hogy lemérjem,
akkor megteszem. A képen nehéz kivenni, de talán jól látom,
hogy a bilincs belõ felétõl kellene mérnem. Úgy kb 6.7 cm.
Viszont nekem SRAM féle Avidom van, amin nincs rajta az a három hosszú nyílás, ahol a Speed Dialt lehetett kukkolni,
meg van még pár eltérés a korábbihoz képest.
Errõl a crash replacementrõl most hallok elõször,
nálam a manual szót sem ejt ilyesmirõl. Viszont az elhajlás semmiképpen nem tartozna bele, hiszen egyrészt az nem crash, másrészt az Avid karokon direkt van az a "bend zone",
vagy hogyhíjják, ami pont azt a célt szolgálja,
hogy esésénél ne törjön, hanem görbüljön. Ezt követõen szabadkézzel vissza lehet hajlítani a megfelelõ pozícióba.
Köszi szépen!
igen, ugy gondoltam hogy a bilincs stucnihoz közelebbi részétõl a fékkar végének síkjáig. szal ez olyan 6.7cm? Köszi!
asszem elõször félreértettem. szal csak azt mondja, hogy csak fékkart kell venned ha esetleg borulsz,nem?