Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#2441
Írta 2005. augusztus 15. - 23:55
#2442
Írta 2005. augusztus 15. - 22:26
#2443
Írta 2005. augusztus 15. - 21:58
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2444
Írta 2005. augusztus 15. - 21:38
ezzel a pöckök áthelyezésével modulálható
2 v 3.
#2445
Írta 2005. augusztus 15. - 20:36
#2446
Írta 2005. augusztus 10. - 21:27
bocs én a hs33 hoz viszonyítottam...a súlyadatok meg 1értelmûekNem kala írta, hogy jóval könnyebb? Én erre alapoztam. Egyébként nem tudja senki, hogy ki gyártja ezt a V-FÉKET? Mert nagyon elmentünk már a hs33 felé. Egyébként szerintem pölö annak is jó választás, aki hátra akar olajos tárcsát, de nincs fékszeme és inkább vesz egy ilyen féket, mint csináltat a vázra egy utángyártott konzolt. De tényleg nem próbálta még senki, úgyhogy csak találgathatunk mennyire jó. Ja és Biketrigger te honnan tudod ezeket az infokat? Yames párban hireti 15ért, ami - ha tényleg igaz a fékerõrõl alkotott képe - elég jó ár lehet. Találgatás, találgatás.....
attól független nem vennék ilen cuccost, mert ha már hidro az legyen tárcsa, igaz alapban terepre nem vagyok v-fék hívõ...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2447
Írta 2005. augusztus 10. - 20:36
"Grammániásoknak meg szerintem kifejezetten jó választás tárcsafék helyett."
végülis csak kicsit nehezebb mint egy marta sl, egy hfx mag plus, vagy egy hope mono mini... de végül is jó 25 grammal könnyebb mint a magur lujza fr.....
én nem látom sok értelmét, de akinek szimpatikus vegyen....
Nem kala írta, hogy jóval könnyebb? Én erre alapoztam. Egyébként nem tudja senki, hogy ki gyártja ezt a V-FÉKET? Mert nagyon elmentünk már a hs33 felé. Egyébként szerintem pölö annak is jó választás, aki hátra akar olajos tárcsát, de nincs fékszeme és inkább vesz egy ilyen féket, mint csináltat a vázra egy utángyártott konzolt. De tényleg nem próbálta még senki, úgyhogy csak találgathatunk mennyire jó. Ja és Biketrigger te honnan tudod ezeket az infokat? Yames párban hireti 15ért, ami - ha tényleg igaz a fékerõrõl alkotott képe - elég jó ár lehet. Találgatás, találgatás.....
#2448
Írta 2005. augusztus 10. - 19:40
ha kulon lenne a valto kartol ,akkor vennek ra v fekhez valot,felteve ha ez tenyleg cantis
#2449
Írta 2005. augusztus 10. - 18:24
És ilyen egy normális Magurakonzol, normális merevítõvel!
Az a baj, hogy megveszi az ember a HS-33-at osz monja, hogy szar. Soha nem fog elõjönni a ereje enélkül a felfogatás nélkül, és egy normális fékbetét nélkül! Ez tuti!
#2450
Írta 2005. augusztus 10. - 18:20
még nem is gondoltam bele,h vázat smeg is tudja ölni
de az sokat Lmond,h a merevítõvel 1ütt is nyitogatja a PX támvilláit:D
hiába,közvetlen felfogatás pöttyet jobb le7,mint a tüske
#2451
Írta 2005. augusztus 10. - 18:17
Továbbá cc-re nem érdemes HS-33-at venni mert a legnagyobb baj, hogy a váz hosszútávon nem képes elviselni a fék nyomását, és mint nekem meg sokaknak a Triálvázról, úgy egy CC vázról letöri a V konzolt, csak idõ kérdése, mert párhuzamosan nyomja szét a féktüskéket. Igaz, hogy a CC-sek nem használják olyan brutálisan a féket, mint a Triálosok, de gyengébb az egész váz hátulja és nem fogja bírni. Itt még a merevítõ sem segít. A mai Triálvázakon külön magurakonzol van azaz 4 ponton rögzíti, közvetlenül a féket.
Én azt mondom, hogy ha valaki nem Triálozik, mondenképpen V vagy tárcsa, egy jó v fék foghat úgy mint egy normális tárcsafék, méha nem is olajos.
Nekem 4 évig volt HS-33-am és nagyon jó fék, de egy jó V fék szerintem mindennél jobb. Az én V fékem: Diatech (piros) fékkar, Jagwire bowdenek, KOXX fékbetétek, és gagyi 7.0-ás fékek. Ha valaki azt meri állítani erre a fékre, hogy nem fog.... igaz hegyen szart sem ér! Na mind1....
#2452
Írta 2005. augusztus 10. - 17:24
szerintem nincs különbség fékérzés között
ugyanolyan "olajos" mindkettõ
csak annyi van,h a HS33 felni méretû "tárcsával" bír és a kerékre nem kerül megforgatandó plusztömeg
ezenkívül kényelmes nyomáspontállítás
gyárilag annyi fékcsövet adnak hozzá,h 1 kamiont végigér
meg,ha vki szeret állítgatni,az megtalálja benne a számítását:D
mondjuk ha 1x felraktad akkor meg évekig fenn lehet ugyanúgy nem kell vele semmit se csinni
no meg a leglényegesebb; BRUTÁLIS FÉKERÕ (nemhiába adnak hozzá korrekt fékhidat meg olyan mûanyag tüskét)
a leggyagyibb felnivel is batár módon fog,de 1 megfelelõ oldalfalúval meg...(és abba yobb bele sem gondolni h mi van,ha a felni recézve/kátrányozva van)
no és adagolható
1 hibáya szokott lenni amirõl tudok,h néha az 1ik oldali pofa beragad és akkor a másik oldali megy 2x annyit,és persze tolja a kereket is így rendesen
kerékkivétel is netzes tud lenni nagy gummával hiába a gyorszár az 1ik oldalon
1szerûbb az,h nyomáspont kicsavar,a pofát kivesz és a kereket így kikap
ill. annyi,h a Vfékes rendszerek 1szerûbbek,olcsóbbak,könnyebben szervízel7õek,persze,nem ugyanazt a fékhatást nyújtják :-/
Hát szerintem azért 1 tárcsa jobban fog mint 1 hidraulikus V.
A HS33 1 hidraulikus felnifék,a hidraulikus Vfék az az apróban van de sztem még senki nem látott olyat élõben
#2453
Írta 2005. augusztus 10. - 16:48
Árba és súlyba nincs köztük nagy külömbség.
#2454
Írta 2005. augusztus 10. - 16:45
végülis csak kicsit nehezebb mint egy marta sl, egy hfx mag plus, vagy egy hope mono mini... de végül is jó 25 grammal könnyebb mint a magur lujza fr.....
én nem látom sok értelmét, de akinek szimpatikus vegyen....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2455
Írta 2005. augusztus 10. - 15:30
#2456
Írta 2005. augusztus 10. - 13:48
és a köztes áron vett fék újra úgy muzsikál mint 1 drága tfék,természetesen lényegesen kevesebb súly mellett:)
ízlés kérdése,konzervatívok mai napig ezzel szerelik a gépeiket
KTM CUBE CANNONDALE
#2457
Írta 2005. augusztus 10. - 13:46
ergó ha használni kell a bicikli és nem triálra, akkor az árából egy fincsi tárcsafék.
és heló.
#2458
Írta 2005. augusztus 10. - 13:41
#2459
Írta 2005. augusztus 10. - 13:35
-úgyanúgy érzékeny az idõjárásra (sár, hó) és a kerék sérülésére (nyolcas) mint egy canti/V-fék
-fogyasztja a felnit
-kiküszöböli a bowdenes megoldás hátrányait
szvsz nem sok értelme van MTB-n
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers