Sejtem én, csak most hirtelen nincs annyi pénzem.. Mennyi is volt? Hátha..Kezded sejteni miert valtottam. En heti 4-5x jovok le ott es ilyen meredek terepen megfontosabb a fek :-)
Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#2401
Posted 2005. September 14. - 10:27
#2402
Posted 2005. September 13. - 23:12
Mindenesetre valamit változtatnom kell, mert a HHH-ról lefele szinte csak a tövig húzott fék fogott (hátsó).. A felni jó forró volt mire leértem..
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2403
Posted 2005. September 13. - 23:11
Nálam az elsöö lépés a fékpofacsere lenne, mint ahogy szokott is lenni. Sokat tud dobni a fékeröön, és egyszerüübb mint bowdeneket cserélni.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2404
Posted 2005. September 13. - 23:07
Érdemes egy ilyet bent hagyni? Vagy amúgy sem lehet egy ilyen cucc esetén bovden cserélni úgy, hogy ott maradjon?
Mindenesetre valamit változtatnom kell, mert a HHH-ról lefele szinte csak a tövig húzott fék fogott (hátsó).. A felni jó forró volt mire leértem..
#2405
Posted 2005. September 13. - 11:16
Az nem csak a tárcsásoknál van? Hmm, azért sikerült így is blokkolnom, bár tény, hogy sokkal jobban kellett tépnem, mint a hátsót..
Edit: na lemegyek, meglesem.. Valami vastagabb "kitüremkedés" rémlik nekem is..
Egyforma gépünk van, így a tiéden is ott kell lennie.
#2406
Posted 2005. September 13. - 11:12
Az nem csak a tárcsásoknál van? Hmm, azért sikerült így is blokkolnom, bár tény, hogy sokkal jobban kellett tépnem, mint a hátsót..Elöl a bowdenházba, bevan épitve 1 ....ilyen fékrásegitõ kütyü. Vagy mi. 1rugó van benne , ami megakadályozza, hogy blokkold a kereket....
Edit: na lemegyek, meglesem.. Valami vastagabb "kitüremkedés" rémlik nekem is..
#2407
Posted 2005. September 13. - 11:04
Ami fura volt, hogy az elsõ fék erõs húzásra is csak nehezen fogott annyira, hogy "boruljak". A bátyám idén vett egy Magellan Polaris-t és mivel soha nem biciklizett, ezért tanítgattam õket. Mondtam neki, hogy az elsõ féket ne erõszakolja csak úgy, mert és tartottam egy rögtönzött bemutatót. 5km/h-n szonte egybõl "borult"..
Viszont hátul könnyen lehetett blokkolni, most kicsit nyúlik, szóval csak lentebb fog, de gondolom az a bovden miatt van..
Elöl a bowdenházba, bevan épitve 1 ....ilyen fékrásegitõ kütyü. Vagy mi. 1rugó van benne , ami megakadályozza, hogy blokkold a kereket....
#2408
Posted 2005. September 13. - 10:31
Köszi Al, megnézem, valószínû egyelõre lépésekben..
Nálam az elsöö lépés a fékpofacsere lenne, mint ahogy szokott is lenni. Sokat tud dobni a fékeröön, és egyszerüübb mint bowdeneket cserélni.
#2409
Posted 2005. September 12. - 23:36
#2410
Posted 2005. September 12. - 23:15
Viszont ha LX kar vasarlasig eljutsz, en neznem hasznaltan a helyedben. Akar meg az enyem is ott lehet a Bergusonban ha nem vittek el. De siman lehet, hogy a bovdenezes utan mar azt mondod ez igy jo is. Nagyon sokat szamit.
Sokat jelent egy lx fékkar csere a bovdenezésen túl? Akkor ezek szerint kellene merevítõ is.. Azt bármire rá lehet rakni, vagy annak kell valami vázrögzítõ hely is?
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2411
Posted 2005. September 12. - 22:36
Sokat jelent egy lx fékkar csere a bovdenezésen túl? Akkor ezek szerint kellene merevítõ is.. Azt bármire rá lehet rakni, vagy annak kell valami vázrögzítõ hely is?Nekem ilyen volt a Wheeler-en. Shimano v brake fekvaltokarral. Nemjo. De a bovdenezes csereje jot tesz. Jagwire teflonos bovdenhaz es jagwire koszorult bovden. Legalabbis Krisz-nek bejott. LX fekkart vett es most meg priviben irta, hogy a merevitot feszegeti a fek. Szal lett ero rendesen :-)
#2412
Posted 2005. September 12. - 22:30
Érdekelne, hogy mik a tapasztalatok a Tektro v-fékekrõl.. Egy Kelly's Salamander gyári fékeirõl lenne szó (Tektro 832AL fék és Tektro351A fékkar). Érdemes esetleg cserélni? CC-re használom/használnám.. Vagy elég lenne a bovdenezést és pofát cserélni, plusz egy merevítõ esetleg? (Ja, most nincs pénz tárcsára..)
Ami fura volt, hogy az elsõ fék erõs húzásra is csak nehezen fogott annyira, hogy "boruljak". A bátyám idén vett egy Magellan Polaris-t és mivel soha nem biciklizett, ezért tanítgattam õket. Mondtam neki, hogy az elsõ féket ne erõszakolja csak úgy, mert és tartottam egy rögtönzött bemutatót. 5km/h-n szonte egybõl "borult"..
Viszont hátul könnyen lehetett blokkolni, most kicsit nyúlik, szóval csak lentebb fog, de gondolom az a bovden miatt van..
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2413
Posted 2005. September 12. - 21:59
Ami fura volt, hogy az elsõ fék erõs húzásra is csak nehezen fogott annyira, hogy "boruljak". A bátyám idén vett egy Magellan Polaris-t és mivel soha nem biciklizett, ezért tanítgattam õket. Mondtam neki, hogy az elsõ féket ne erõszakolja csak úgy, mert és tartottam egy rögtönzött bemutatót. 5km/h-n szonte egybõl "borult"..
Viszont hátul könnyen lehetett blokkolni, most kicsit nyúlik, szóval csak lentebb fog, de gondolom az a bovden miatt van..
#2414
Posted 2005. September 04. - 12:22
#2415
Posted 2005. September 04. - 03:00
#2416
Posted 2005. September 04. - 01:39
#2417
Posted 2005. September 03. - 22:50
Jóestét!
#2418
Posted 2005. September 03. - 20:59
én is szívtam ezzel, kis szög- vernyog, nagy szög lófaszka fékhatás... be kell lõni.
#2419
Posted 2005. September 03. - 11:03
#2420
Posted 2005. September 02. - 17:48
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak