Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#1941
Írta 2005. április 04. - 00:40

130EZER Ft??? A MIÉRT? miért adnál pontosan enyit?
ne hüyüy. ehz már fáradt vagyok:)
ne hüyüy. ehz már fáradt vagyok:)
#1942
Írta 2005. április 04. - 00:27

Hát, light freeridera biztos nem ez a legjobb... de hajtani tényleg jó volt a biopaceval.
amúgy a 92-es dx vagy xt lenne a legjobb. az lx-et a mai napig nem szeretem, bár van egy pár adag belõle a mostani gépemen..
egy kenyér monnnyuk 130 Ft szorozd be százzal. ez az elfogadható...
amúgy a 92-es dx vagy xt lenne a legjobb. az lx-et a mai napig nem szeretem, bár van egy pár adag belõle a mostani gépemen..
egy kenyér monnnyuk 130 Ft szorozd be százzal. ez az elfogadható...
Ride everywhere.
.
#1943
Írta 2005. április 04. - 00:03

aha...hát ebbõl kukott nemértettem..
mármint az olcsó árból.
nem tudom lehet amugy hogy 1993-as én még nm néztem meg a bicayt 1 percnél yobban saynos a bicay othon én meg pesten.
Értem ismerem a 200GSt... háát te tudod de az 400/500LX akkor is faszább:)
tudod mi yo még? Miche és Thun biopace MTB htómû kb. 1991/1992 körül csinálták..
na az fasza. ha tudsz szerezz be magadnak!

nem tudom lehet amugy hogy 1993-as én még nm néztem meg a bicayt 1 percnél yobban saynos a bicay othon én meg pesten.

Értem ismerem a 200GSt... háát te tudod de az 400/500LX akkor is faszább:)
tudod mi yo még? Miche és Thun biopace MTB htómû kb. 1991/1992 körül csinálták..
na az fasza. ha tudsz szerezz be magadnak!
#1944
Írta 2005. április 03. - 23:47

KÉPEK:::::::
Cinelli kupakbukó
+ BENOTTO? bringa 1940-es évek!
http://pix.bikemag.hu/album443
>>> <<<
Caminargenti alu stucni a "Benotton" ! 1930as/40es
Cinelli kupakbukó

+ BENOTTO? bringa 1940-es évek!
http://pix.bikemag.hu/album443
>>> <<<

Caminargenti alu stucni a "Benotton" ! 1930as/40es

#1945
Írta 2005. április 03. - 21:57

A 94-es cuccok már cseppet sem érdelkelnek, már a 93 is határeset. a 200gs is csak akkor kell ha nem használták sokat, ugyanis igen strapabíró alkatrészek voltak, mármint a 200gs "delux" izé no, ebbõl 3 fajta volt és nekem a legmagasabb minõségû kéne, mondjuk a rapidfire-os.
Ha gondolod utánanézek campa montis cuccoknak, de az nem jön azonnal. Szerintem sokkal szarabbak voltak a többinél, nemúgy az országútiaknál.
Az olcsó ár a kenyér árának százszorosa körüli,
de már az is határeset, vagyis delfin
.
Ha gondolod utánanézek campa montis cuccoknak, de az nem jön azonnal. Szerintem sokkal szarabbak voltak a többinél, nemúgy az országútiaknál.
Az olcsó ár a kenyér árának százszorosa körüli,


Ride everywhere.
.
#1946
Írta 2005. április 03. - 21:39

én most adok el egy barátomnak full 1994as LX-el szerelt bringát.
Tökéletes állapotban van. Neki 30ezerért adom.
Ha legközelebb lessz valami akkor szolok, de mi az hog y olcson?menyire?
200GS??? nem moindod,én azokat nem gyüyteném az 500LX-et sem ..pedig az már fasza cuccos.. na pl. oyat h alátok akkor lehet szolok(szoktam látni)
Campa montis cucc meg épenhogy nekem kellene...
persze én is azt az elvet követem hogy olcson veszek kizárólag (ennek azért pénzügyi korlátai is vannak erõsen nálam mivel még tanulok)...és ha valami mégsem kell azt normál áron továbbadom.
már persze kinek mi a normális ár.
Tökéletes állapotban van. Neki 30ezerért adom.
Ha legközelebb lessz valami akkor szolok, de mi az hog y olcson?menyire?
200GS??? nem moindod,én azokat nem gyüyteném az 500LX-et sem ..pedig az már fasza cuccos.. na pl. oyat h alátok akkor lehet szolok(szoktam látni)
Campa montis cucc meg épenhogy nekem kellene...
persze én is azt az elvet követem hogy olcson veszek kizárólag (ennek azért pénzügyi korlátai is vannak erõsen nálam mivel még tanulok)...és ha valami mégsem kell azt normál áron továbbadom.
már persze kinek mi a normális ár.
#1947
Írta 2005. április 03. - 21:33

yvorl! Azért ha tudsz olyan embert aki meg akar szabadulni a 92-es vagy a 93-as cuccokkal felszerelt gépétõl mert már elavult, az engem érdekelne. Még ha egy nagy rozsdahalmazon van akkor is. De nem feltétlenül vagyis nem bármiáron kell, csak ha inkább egy nyûgtõl akarnak megválni (jó olcsón) 200 gs-ig bármi. vagy akármilyen sachs, esetleg suntour. Campa úgysem lesz (meg montiba nem is kéne). Országúti retro alkatrészt viszonylag könnyen tudnék szerezni, de annyira nem foglalkoztat. (Azért azt a 64-es eredeti dobozos campa agypárat sajnáltam, de pont akkor nem volt lé nálam
ohhh...a 32 forintos pecséttel eggyütt...
)


Ride everywhere.
.
#1948
Írta 2005. április 03. - 21:07

AGA
én is pont ezért nem gyüytök montis cuccokat...
meg a montiban 90elött nem nagyon voltak oyan szép dolgok..meg senkit sem érdekel.
pl. nekem is van 1983as Mongoose vázam suntour váltásal..de senkit raytam kivül nem mozgatott(mármint akivel gyüytõvel beszéltem még)
mindenki az XTR-es korszakot gyüyti... ( ?)
meg montiba ritkábban lehet yo állapotu régi cucchoz/bringához yutni...
mert ha használták akkor sokkal hamarabb "tönkremegy"
ezért én maradok az országutiknál...éw ott is most egyre inkáb a régebbiek 30as-40es50-es évek... bár az megint nehéz dolog.
a 80as évekbõl van egy rakás o.uti mindenkinek....még Budapesten is kismillioan iyen cuccokat haytanak.
én is pont ezért nem gyüytök montis cuccokat...
meg a montiban 90elött nem nagyon voltak oyan szép dolgok..meg senkit sem érdekel.
pl. nekem is van 1983as Mongoose vázam suntour váltásal..de senkit raytam kivül nem mozgatott(mármint akivel gyüytõvel beszéltem még)
mindenki az XTR-es korszakot gyüyti... ( ?)
meg montiba ritkábban lehet yo állapotu régi cucchoz/bringához yutni...
mert ha használták akkor sokkal hamarabb "tönkremegy"
ezért én maradok az országutiknál...éw ott is most egyre inkáb a régebbiek 30as-40es50-es évek... bár az megint nehéz dolog.
a 80as évekbõl van egy rakás o.uti mindenkinek....még Budapesten is kismillioan iyen cuccokat haytanak.
#1949
Írta 2005. április 03. - 20:34

Engem fõleg a retro montik érdekeltek, de aztán túl sok embert kezdett ez érdekelni, (emiatt többe kerülnek) meg én elég durván megyek (emiatt meg folyamatosan tönkrementek az alkatrészek és kuwa nehéz pótolni) úgyhogy abbahagytam, bár pár alkatrészem még van.
Viszont amikor ez foglalkoztatott akkor találtam ezt az oldalt:
http://www.firstflightbikes.com
Szerintem a legjobb retro cuccokkal foglalkozó honlap, ha nincs kép akkor is le van írva mi hogyan nézett ki és mennyi idõs. én is innen tudtam meg néhány alkatrészem életkorát.
Sok sikert!
Ride everywhere.
.
#1950
Írta 2005. április 02. - 20:48

na nemsoká meglepetést tartogatok neketek o.ut téren...
már csak egyet kell aludni!!
már csak egyet kell aludni!!

#1951
Írta 2005. március 29. - 22:27

Szücsser
aha.
akkor örülyél!! az yo minõséget yelent ha a festés alatt cromozott a váz..ez nem ritka..
fõleg az 1980as évek végén 1990es években volt gyakori... ottt már középkategoriás bicayokon is....nekem egy Wheelerem iyen
az RSX amugy a mai Tiagranak felel meg erõs közelítéssel....
aha.
akkor örülyél!! az yo minõséget yelent ha a festés alatt cromozott a váz..ez nem ritka..
fõleg az 1980as évek végén 1990es években volt gyakori... ottt már középkategoriás bicayokon is....nekem egy Wheelerem iyen
az RSX amugy a mai Tiagranak felel meg erõs közelítéssel....
#1952
Írta 2005. március 29. - 22:23

Jelenleg is van eladóm de nincs a képeken....
ha érdekel a bikemagen hirdetem....
Columbus csöves full 105ös bicay..fekete szinü...(32ezerért hirdetem bár ez most OFF
bocsi )
ird a keresõbe hogy retro , és ott megtalálod.....képekkel....
Holnap viszem be a Hajtás Pajtásba bizományiba...
meg van eg y 1983-as Mongoose MTB vázam yukacs papucsokkal..ami feluyitásra (festésre szorul) eredeti kormány/villával
+ e.váltóval/váltókarokkal...(suntour)
van egy csomo szingós kerekem...
campagnolo recordos ..
meg Normandy nagyperemesek...iyesmi....
ha érdekel a bikemagen hirdetem....
Columbus csöves full 105ös bicay..fekete szinü...(32ezerért hirdetem bár ez most OFF

ird a keresõbe hogy retro , és ott megtalálod.....képekkel....
Holnap viszem be a Hajtás Pajtásba bizományiba...
meg van eg y 1983-as Mongoose MTB vázam yukacs papucsokkal..ami feluyitásra (festésre szorul) eredeti kormány/villával
+ e.váltóval/váltókarokkal...(suntour)
van egy csomo szingós kerekem...
campagnolo recordos ..
meg Normandy nagyperemesek...iyesmi....
#1953
Írta 2005. március 29. - 22:21

a Spezialized már a Velotrade RT. tulaydona......
A Piero Zurino is 0km-es (és tényleg gyönyörû) és nem eladó, vagy csak sok pinzért:)
a PUCH Tour de Franceot egybarátomnak adtam, õ edz vele. (ritkán haytya)
amug ez is maydenem 0-km-es volt mikor nálam volt.
+ a Renegade is elszármazott:) Horvátországba...
A többi még a tulaydonom....
Saynos fényképezni még nem tudok:) szoval a valóság sokkal szebb!

A Piero Zurino is 0km-es (és tényleg gyönyörû) és nem eladó, vagy csak sok pinzért:)
a PUCH Tour de Franceot egybarátomnak adtam, õ edz vele. (ritkán haytya)
amug ez is maydenem 0-km-es volt mikor nálam volt.
+ a Renegade is elszármazott:) Horvátországba...
A többi még a tulaydonom....
Saynos fényképezni még nem tudok:) szoval a valóság sokkal szebb!
#1954
Írta 2005. március 29. - 21:31

Yvorl
Na végeztem a gyerek fürdetésével és én is megnéztem a Milanetti-t. Az enyém fiatalabb kiadás lehet, már csak a felszereltségébõl következtetve, és az is tuti, hogy a fejcsövem is hosszabb. A hátsó papucson található kis "kerék központosító" állító csavarantyú és a felsõ csöves bowden vezetés (három rögzítõ gyûrû) azonban stimmelni látszik. Ami még számomra furi, hogy a villa, láncvilla, támvilla fényes króm (eddig tiszta sor), és bár a váz fényezett(metál bugyi rózsaszín), de mintha a festés alatt az egész ful króm lenne. A gyári fényezés valami extra vékony, és ott ahol lepattant fényes króm (nem acél) látszik. A váz anyaga Cro-Mo 4130-as, de hogy a 4130 milyen ötvözetet (minõséget) takar azt nem sikerült kiderítenem. Képeket - digit fotóaparát hiányában - egyenlõre sajna nem tudok eszközölni, de rajta leszek. A gép egyébként most szana - szét lett cincálva.
Na végeztem a gyerek fürdetésével és én is megnéztem a Milanetti-t. Az enyém fiatalabb kiadás lehet, már csak a felszereltségébõl következtetve, és az is tuti, hogy a fejcsövem is hosszabb. A hátsó papucson található kis "kerék központosító" állító csavarantyú és a felsõ csöves bowden vezetés (három rögzítõ gyûrû) azonban stimmelni látszik. Ami még számomra furi, hogy a villa, láncvilla, támvilla fényes króm (eddig tiszta sor), és bár a váz fényezett(metál bugyi rózsaszín), de mintha a festés alatt az egész ful króm lenne. A gyári fényezés valami extra vékony, és ott ahol lepattant fényes króm (nem acél) látszik. A váz anyaga Cro-Mo 4130-as, de hogy a 4130 milyen ötvözetet (minõséget) takar azt nem sikerült kiderítenem. Képeket - digit fotóaparát hiányában - egyenlõre sajna nem tudok eszközölni, de rajta leszek. A gép egyébként most szana - szét lett cincálva.
#1955
Írta 2005. március 29. - 21:28

kalaius:
Öröm egyben látni! Az enyém most kicsit pihen... egy éjszakai tekerésnél a nem megfelelõen felfújt elsõ kerék felütõdött... Pedig még a pesti aszfaltot is egész jól bírta... meg kéne már csinálni.
yvorl:
Most nézem a galériádban a képeket... írigy vagyok ám. ;-) Ezek a gépek mind megvannak? (Mondjuk nálam el sem férne ennyi... Bár végülis, ha kidobom az ágyakat...) A Piero Zurino nagyon tetszik. És a Specialized Rock Hopper is...
)
Jah... Nekem is van még egy Schwinn-Csepel Woodlands C3-as, még 95-bõl. És egy amolyan falubike... ;-)
A Tieid közül valamelyik eladó? Vagy dédelgetett jószágok?
Öröm egyben látni! Az enyém most kicsit pihen... egy éjszakai tekerésnél a nem megfelelõen felfújt elsõ kerék felütõdött... Pedig még a pesti aszfaltot is egész jól bírta... meg kéne már csinálni.
yvorl:
Most nézem a galériádban a képeket... írigy vagyok ám. ;-) Ezek a gépek mind megvannak? (Mondjuk nálam el sem férne ennyi... Bár végülis, ha kidobom az ágyakat...) A Piero Zurino nagyon tetszik. És a Specialized Rock Hopper is...

Jah... Nekem is van még egy Schwinn-Csepel Woodlands C3-as, még 95-bõl. És egy amolyan falubike... ;-)
A Tieid közül valamelyik eladó? Vagy dédelgetett jószágok?
#1956
Írta 2005. március 29. - 21:12

a milanetti 0-kmes!!!!!!!
semmi nincs cserélve rayta:))
mit érdemes??hááát ami tetszik....
mit ér a Rizzato?? én 17.000Ft ért adtam el.....
szóval...
és a vadiuy szingos kerekekkel....
a váz nem tudom...miyen csöves lehet...
semmi nincs cserélve rayta:))
mit érdemes??hááát ami tetszik....
mit ér a Rizzato?? én 17.000Ft ért adtam el.....
szóval...
és a vadiuy szingos kerekekkel....
a váz nem tudom...miyen csöves lehet...
#1957
Írta 2005. március 29. - 21:10

Rizatto...Erre highlightolok,ui. én hajtom mostan Robi szépségetességét
Még képek;


Még képek;


#1958
Írta 2005. március 29. - 21:06

Megnéztem a Milanettit is. ;-) Szép. Még ránézni is jó. Egyébként mûködik? Fel kellett újítani?
Mindenképpen olyan bicikliket szeretnék összerakni, amibõl nem túl sok "szaladgál". (Ez már csak amolyan hiúsági kérdés... )
Mindenképpen olyan bicikliket szeretnék összerakni, amibõl nem túl sok "szaladgál". (Ez már csak amolyan hiúsági kérdés... )
#1959
Írta 2005. március 29. - 21:01

Yvorl
Rizzato... a képeken mintha a sajátomat látnám... Bár az kicsit jobb állapotban van és nyerget kellett rajta cserélni. Jah... és új bowdeneket is kapott. Szerinted értékben mit képvisel? Milyen csövekbõl van építve a váz?
Rizzato... a képeken mintha a sajátomat látnám... Bár az kicsit jobb állapotban van és nyerget kellett rajta cserélni. Jah... és új bowdeneket is kapott. Szerinted értékben mit képvisel? Milyen csövekbõl van építve a váz?
#1960
Írta 2005. március 29. - 20:55

Yvorl
Jah, ismerem az Atala-kat... Egyébként én úgy emlékszem - vagy olvstam valahol - hogy Caesare Rizatto...
És valóban Nouvo gran sport-al van szerelve. De a vázról például semmit nem tudok... vagyis azt, hogy acél... de ez édeskevés.
Szerintetek régebbi milyen régebbi országútit érdemes venni? Akár darabokban is... (Mostanában befészkelte magát egy eszme az agyamba, hogy szeretnék egy nagyon jó régi biciklit összerakni, vagy felújítani - de lehet, hogy ez csak feszültség-levezetés... :-) Illetve nem is egyet hanem mindjárt kettõt: egy országútit és egy montit is. Persze mindezt fillérekbõl gondoltam és természetesen a kereteken belül a legjobbakat... ;-) )
Szóval... akár országútik, akár montik közt mikre érdemes "odafigyelni"? Mit érdemes keresgélni? Típus? Márka? Stb...
Jah, ismerem az Atala-kat... Egyébként én úgy emlékszem - vagy olvstam valahol - hogy Caesare Rizatto...
És valóban Nouvo gran sport-al van szerelve. De a vázról például semmit nem tudok... vagyis azt, hogy acél... de ez édeskevés.
Szerintetek régebbi milyen régebbi országútit érdemes venni? Akár darabokban is... (Mostanában befészkelte magát egy eszme az agyamba, hogy szeretnék egy nagyon jó régi biciklit összerakni, vagy felújítani - de lehet, hogy ez csak feszültség-levezetés... :-) Illetve nem is egyet hanem mindjárt kettõt: egy országútit és egy montit is. Persze mindezt fillérekbõl gondoltam és természetesen a kereteken belül a legjobbakat... ;-) )
Szóval... akár országútik, akár montik közt mikre érdemes "odafigyelni"? Mit érdemes keresgélni? Típus? Márka? Stb...