ez nem patai szabó lesz. ez régebbi váz. a váltó bovdenek a csapágyház felett vannak elvezetve. nekik nem volt ilyen vázuk.
Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#421
Írta 2016. augusztus 03. - 22:55

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#422
Írta 2016. augusztus 03. - 18:56

Közben sikerült 622-es kerekeket venni hozzá jó gumikkal, hátul kazettás aggyal, 7-es sorral, a legkisebb kerék 11-es. A kormányt lecseréltem egy egyenes kormányra a végén szarvval. Később majd egy jó első hajtómű is beszerzésre kerül. Esetleg egyszer egy festés, vagy lehetne-e lefóliázni?
#423
Írta 2016. augusztus 03. - 18:40

És végre egy kéfeltöltés:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
korponaiz módosította - 2016. augusztus 03. - 18:51
#424
Írta 2016. augusztus 03. - 06:25

Ma este egy ismerős megnézte a vázat és szerinte Patai Szabó féle. Sajnos műveletlenségemnek betudhatóan most hallottam először ezt a nevet. Mi a véleményetek róla?
képekkel könnyebb lenne. a patai szabó jó márka volt régen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#425
Írta 2016. augusztus 02. - 21:48

Ma este egy ismerős megnézte a vázat és szerinte Patai Szabó féle. Sajnos műveletlenségemnek betudhatóan most hallottam először ezt a nevet. Mi a véleményetek róla?
#426
Írta 2016. augusztus 02. - 13:40

Nem akartam újat nyitni, csak béna voltam és nem találtam megfelelőt. Melyik topicba érdemes a kérdésemet betenni?
Annyira azért nem béna a bicikli, mert kimondottan verseny biciklinek tűnik. Az első villán nincs gyárilag sárvédő tartó és dinamó tartó kialakítás. De a hátsó féknél sem. A kormány valami olasz, a nyeregcsőn rhino felirat, mavic szingó felni. Egyedül az első hajtómű a kakukktojás, szerintem átalakíthatták mert hiányzik róla az első váltó is. Sokat nem akarok rá költeni. Inkább használt darabokból építkeznek.
Az igazság az hogy sikerült egy másik fórumra felrakni képeket, csak nem tudom azokat ide belinkelhetem-e.
korponaiz módosította - 2016. augusztus 02. - 13:49
#427
Írta 2016. augusztus 02. - 06:04

szia.
nem kellett volna ennek a témának topikot nyitni. képfeltöltesre rengeteg oldal van, feltöltöd, linkeled, kedvencem a google drive.
továbbá, ha ékes hajtókaros ezer éves bringa, nem igazán költenék rá egy fillért sem. főleg, hogy a keleti blokkos "versenybiciklik" 99%ban túragépek, kilométernyi tengelytávval, 66 fokhoz közelebb álló homlokcsőszöggel, óriási dinamótartószemekkel és sárvédőszemekkel
szerintem engedd el.
#428
Írta 2016. augusztus 02. - 00:15

Sziasztok!
Van egy szingós versenybiciklim (Típusát nem tudom, ismerősök azt mondták talán Favorit). Szeretném ha segítenétek milyen bringa lehet, ezért utólag töltöttem fel róla képeket. A hajtóműről feleslegesnek tartóm, mivel biztos nem eredeti (Egy nyolcvanas évekbeli Csepel országúti/verseny ékes hajtóműve van rajta bőrklipszes pedálokkal).
Valamikor a kilencvenes években vettem a Király utcában egy bizományiban. Milyen gyártmányú lehet?
Régebben sokat használtam, de ugye a szingó elég sérülékeny. Szeretném átalakítani. Nézegettem használt országúti/verseny felniket általában 622-es méretűek. Ez jó méret? vagy milyen méret kéne. Amúgy nagyon szeretem, mert igazi verseny bicikli feelingje van.
Várom a tanácsokat.
Már csak azt nem tudom hogy tudnák képeket ide feltölteni. Vagy máshonnan kell linkelni?
Üdv, Zoli
korponaiz módosította - 2016. augusztus 02. - 00:17
#429
Írta 2016. május 13. - 09:48

Milyen állapotban?
Off: egy ilyen klasszikus szépséget átadni csakis ittas vagy tudatmódosult állapotban...
#430
Írta 2016. május 13. - 08:45

Kallódik itthon egy XT 730 38-as biop lánctányérral 51es monóval, ha valakit boldoggá tesz neki átadnám
Milyen állapotban?
#431
Írta 2016. május 12. - 18:53

Kallódik itthon egy XT 730 38-as biop lánctányérral 51es monóval, ha valakit boldoggá tesz neki átadnám
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#432
Írta 2016. május 05. - 13:40

#433
Írta 2016. április 21. - 12:31

#435
Írta 2016. április 13. - 14:33

#437
Írta 2016. március 25. - 15:51

#438
Írta 2016. március 22. - 23:48

anakronisztikus azzal a váltóval-hajtókarral.
Végre van 565-ös fekete fényes lx fékszettem, azonban nem gyári betéttel, hanem valami hosszúval. Örüljek neki, hogy nem a gyári huszonpáréves betéttel fogom abszolválni a napi ingát, vagy bosszankodjak?
Ne bánkódj, újonan is szar volt (96-ban).
#439
Írta 2016. március 22. - 22:08

#440
Írta 2016. március 08. - 17:59

anakronisztikus azzal a váltóval-hajtókarral.
Végre van 565-ös fekete fényes lx fékszettem, azonban nem gyári betéttel, hanem valami hosszúval. Örüljek neki, hogy nem a gyári huszonpáréves betéttel fogom abszolválni a napi ingát, vagy bosszankodjak?
retró cuccokból most került hozzám egy golden arrow agyas első kerék wolber gentleman felnivel. Perfekt, az agy nagyon szépen forog-fut, a felnin konkavitásnak nyoma nincs, és a gyorszár is nagyon jó állapotú (megy is a korallba a campag helyett..)
hmm
már csak a fránya hajtókarom helyett kéne valami szépet-jót szerezni, városi használatra max. 170mm-est, négyszögtengelyest.
Vejne módosította - 2016. március 08. - 18:03